abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2014 @ 18:34:36 #91
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141415216
quote:
17s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:32 schreef Juup© het volgende:

[..]

Link klopt niet.
fixed sorry :@
There is only one religion
pi_141415254
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

fixed sorry :@
^O^
pi_141416524
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:10 schreef ReplaR het volgende:
Ze moeten voor dat soort zeikerds een speciaal dorp maken op de meest afgelegen plek van Nederland. Met daarbij GEEN winkels, GEEN pleinen, GEEN mooie plekjes waar mensen kunnen hangen en met een straatverbod na 8 uur.
Op zo'n plek zou ik wel willen wonen, zeg mij maar waar ik op zo'n plek een vrijstaand huisje kan huren waar ik helemaal mijzelf kan zijn; leven in alle stilte en rust. Zeg maar een besloten woongemeenschap voor oudere autisten en excentriekelingen zoals mij.

En graag met een beveiliger bij de hoofdingang.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_141417041
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Op zo'n plek zou ik wel willen wonen, zeg mij maar waar ik op zo'n plek een vrijstaand huisje kan huren waar ik helemaal mijzelf kan zijn; leven in alle stilte en rust. Zeg maar een besloten woongemeenschap voor oudere autisten en excentriekelingen zoals mij.

Maar je mag dan ook niks hè. Geen TV, geen radio, geen mobiele telefoon, geen seks, geen kinderen, geen sport behalve denksport, geen hond of kat, geen auto, geen bromfiets, niet zingen onder de douche, geen koekoeksklok, niet lekker kokkerellen met kruiden en knoflook, niks wat overlast in enige vorm kan veroorzaken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 19:10:31 ]
pi_141417282
En ook geen stofzuigers, geen grasmaaiers, je mag ook niet 's nachts de afwas doen, douchen of naar de wc gaan... Allemaal dingen met overlastpotentieel.

Of wacht, als je overdag de afwas doet, dan kan iemand die in nachtdienst werkt daar last van hebben. Dus dat mag ook niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2014 19:14:13 ]
  zondag 22 juni 2014 @ 19:16:37 #96
3542 Gia
User under construction
pi_141417440
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heel logisch ja dat je iemand omver rijdt, met de dood bedreigd en intimideert, omdat de ijssalon haar terrasvergunning kwijt is. Daders weer als slachtoffer neerzetten. Same old, same old.
Ik zeg nergens dat het logisch is, noch keur ik het goed, maar zoiets kun je verwachten als je foto's maakt van kinderen, ze bang maakt en twee ondernemingen met hardwerkende mensen opzettelijk om zeep helpt en daar ook nog plezier aan beleeft.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:19:46 #97
3542 Gia
User under construction
pi_141417611
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:25 schreef Dance99Vv het volgende:
hij heeft woensdag pinnen op paaltjes gezet in het openbaar pad die paaltjes zijn ongeveer 40 cm hoog.. levensgevaarlijk!! hij moest ze meteen weghalen van de gemeente, maar dat weigert hij toen heeft de gemeente meteen een bedrijf ingeschakeld om dat te doen, maar die mochten niet beginnen voor dat er de politie bij was om die 2 werkers te beveiligen... tegen de buurman... en ze vroegen stroom van JAWEL Nemanja, want de buurman wilde ze dat niet geven!!

Uit de reacties (ene RJ omroep brabant boze buurman)
Gisteren stonden ze er nog, met bruine afdekdopjes.

Naast zijn zijgevel heeft hij nog 15 cm stoep in zijn bezit. Op de rand daarvan heeft hij die paaltjes geplaatst.
Compleet onzinnig.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:22:03 #98
3542 Gia
User under construction
pi_141417731
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:01 schreef -Hakuna- het volgende:

Jij wilt wel naast zo'n azijnpisser als Van Nuenen wonen?
Geheid dat hij iets vindt om op je te zeiken.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:33:24 #99
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_141418338
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:58 schreef Dance99Vv het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)ierlo-hout-1.4416664

Aan de leden van de raad en college
van de gemeente Helmond

Helmond, 21 juni 2014.

Betreft: sluiting ijssalon Nemanja

Geachte leden van de raad en college,

Helder Helmond heeft kennis genomen van de golf van verontwaardiging die is losgebroken na het bericht dat ijssalon Nemanja op de Hoofdstraat in Mierlo-Hout tot sluiting is overgegaan na een brief van de gemeente Helmond dd 18 juni 2014, waarbij als extra eis t.a.v. de exploitatievergunning werd gesteld dat een gecertificeerd beveiliger dient te worden aangesteld tijdens openingsuren.

Deze brief, met de sluiting tot gevolg roept bij Helder Helmond enkele vragen op:
1. Wat is er door de gemeente ondernomen om escalatie van het conflict tussen ijssalon Nemanja en de buurman te voorkomen?
2. Is er door de gemeente zelf (bijvoorbeeld via de inzet van Stadswachten) geconstateerd dat er extra overlast voor de buurman is ontstaan? Zo ja, zijn daarop acties ondernomen?
3. Op het internet zijn al diverse oproepen om de gemeente te bestoken met verzoeken tot, bijvoorbeeld sluiting van de Heeklaan, i.v.m. geluids-en verkeershinder, en gevolgen voor de gezondheid en een oproep om de gemeente te verzoeken over te gaan tot sluiting van Fitland, omdat dit de arbeidsproductiviteit nadelig zou beïnvloeden. Hoe gaat de gemeente om met dergelijke verzoeken die mogelijk daadwerkelijk gestuurd zullen gaan worden?
4. Bent u het met ons eens dat de gemeente in dezen een verantwoording heeft naar de gemeenschap, en dat sluiting van een onderneming, die het gevolg is van een eis van de gemeente wel erg ver gaat?
5. Bent u het met ons eens dat wonen in een winkelcentrum bepaalde consequenties heeft, en dat weliswaar overlast tot het minimum dient te worden beperkt, maar dat hier het algemeen belang in het geding is?
6. Bent u op de hoogte van het feit dat eerdere ondernemingen in hetzelfde pand ook problemen ondervonden met de buurman? Heeft de gemeente ook andere oplossingen onderzocht?
7. Kunt u ons aangeven wat u gaat doen tegen de golf van verontwaardiging die op dit moment in de stad heerst? Zodat verdere escalatie voorkomen wordt?
De lokale politiek lift even mee op de publiciteit. Triest. Als ik zo de berichten lees loopt dit verhaal al een behoorlijke tijd, hoezo heeft deze lokale partij niet eerder hier werk van gemaakt?
pi_141419425
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het logisch is, noch keur ik het goed, maar zoiets kun je verwachten als je foto's maakt van kinderen, ze bang maakt en twee ondernemingen met hardwerkende mensen opzettelijk om zeep helpt en daar ook nog plezier aan beleeft.
Duidelijk dat jij niet objectief bent in deze kwestie. (hoezo plezier aan beleven?) Er wordt iemand systematisch geterrorisserd en dat is zijn eigen schuld, omdat hij geen overlast wil.
Doet me denken aan homo's die weggepest worden door een hele buurt en waar we dan tegen roepen dat ze moeten verhuizen.

Je hebt bewijs nodig en dus maak je een foto als een auto weer voor jou uitrit staat. Dat die auto dan over hem heen rijdt, kan hij verwachten, want foto's maken moet je gewoon niet doen. Waar haalt die aso het lef vandaan?! :(
Fijn dat jij begrip hebt voor zulke criminelen die het leven van een eerzaam burger tot een hel maken.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:56:27 #101
3542 Gia
User under construction
pi_141419687
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:33 schreef YazooW het volgende:

De lokale politiek lift even mee op de publiciteit. Triest. Als ik zo de berichten lees loopt dit verhaal al een behoorlijke tijd, hoezo heeft deze lokale partij niet eerder hier werk van gemaakt?
Nemanja is pas een paar dagen geleden dicht gegooid, op last van de gemeente.
Had Helder Helmond dit kunnen voorzien, of voorkomen?
Denk het niet.

Verder loopt er nog een hoger beroepszaak agv het opschorten van de terrasvergunning. Ook geen reden voor Helder Helmond om op voorhand in te grijpen.

Pas nu, na het dichtgooien van de zaak, is er een reden om dit aan de kaak te stellen.

En gelukkig ziet er tenminste één partij in wat voor onzinnigs hier gebeurd is.

Ze sluiten die zaak om escalatie te voorkomen?
Denk dat het nu nog erger gaat worden.
En dát kan dan niet op Nemanja geschoven worden, want die zijn dicht!
pi_141419747
Als ik naast een ijssalon woonde zou ik gewoon bedingen dat ik elke dag gratis ijs kreeg :9~
  zondag 22 juni 2014 @ 19:59:59 #103
3542 Gia
User under construction
pi_141419893
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:

Duidelijk dat jij niet objectief bent in deze kwestie. (hoezo plezier aan beleven?) Er wordt iemand systematisch geterrorisserd en dat is zijn eigen schuld, omdat hij geen overlast wil.
Doet me denken aan homo's die weggepest worden door een hele buurt en waar we dan tegen roepen dat ze moeten verhuizen.

Je hebt bewijs nodig en dus maak je een foto als een auto weer voor jou uitrit staat. Dat die auto dan over hem heen rijdt, kan hij verwachten, want foto's maken moet je gewoon niet doen. Waar haalt die aso het lef vandaan?! :(
Fijn dat jij begrip hebt voor zulke criminelen die het leven van een eerzaam burger tot een hel maken.
Sorry, maar ik woon er om de hoek en weet beter dan jij wat die knurft al allemaal heeft uitgespookt.
Hij heeft zelfs aangekondigd dat hij Nemanja ook wel weg zou krijgen, zoals voorheen de bloemenzaak en de caravanshop.

Hoeveel overlast geeft een bloemenzaak?
In een winkelstraat?
pi_141424813
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:38 schreef babipangang het volgende:

[..]

Dus die zaak is verantwoordelijk voor het feit dat klanten buiten de zaak ergens gaan zitten om hun ijsje op te eten? Lijkt me niet dat het personeel van die ijssalon "moet" zeggen waar klanten wel en niet mogen gaan zitten buiten de salon? Zelfde als afval in de tuin bij die buurman, elk weldenkend fatsoenlijk persoon loopt naar een vuilnisbak om zijn afval weg te gooien, kun je de ijssalon niet voor aansprakelijk stellen wat hun klanten doen zodra ze de zaak uitlopen.

Als ik aan de overkant van de ijssalon een bak patat/friet ga halen, bij die buurman op z'n muurtje gaan zitten eten en mijn lege bakje bij die buurman in de tuin gooi, wil hij dan ook die cafetaria laten sluiten? :r

Op openbaar terrein hoort de gemeente te handhaven, niet de eigenaar van de ijssalon.
Als het hun terras is waar ze mensen laten zitten, zijn ze verantwoordelijk voor de overlast.

Niet zo heel lastig hoor.

Simpele oplossing: terras sluiten, winkel open. Geen overlast meer van het terras. Evt een petitie voor een paar extra bankjes in die winkelstraat ter hoogte van de ijssalon (of iets verderop, ivm buurman).
"Pools are perfect for holding water"
pi_141425296
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 17:04 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Of kebabzaak die tot 4 uur 's nachts bezorgd
Ik zou toch graag de blik op het gezicht van die Turkse doner-tent uitbater willen zien als die oude zeikerd komt zeiken.

Dat moet ongeveer :') zijn.
pi_141425580
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:57 schreef quinoahipster het volgende:
Als ik naast een ijssalon woonde zou ik gewoon bedingen dat ik elke dag gratis ijs kreeg :9~
Dit dus ongeveer. Minstens 3 bolletjes.
pi_141426382
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Juist.

De mensen die meteen vinden dat deze man een zeikerd is , en dat zijn er zo te lezen best veel (al is er eentje die wel erg haar best doet) krijgen vanzelf wel een keer fijne nieuwe buren die het met het volume en tijdstip van muziek en /of krijsende kids in de tuin niet zo nauw nemen of een nieuw bedrijf / winkel met veel klandizie naast zich.

Eens kijken hoeveel begrip ze dan kunnen opbrengen.

Dan ligt het natuurlijk opeens héél erg anders.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:55:06 #108
3542 Gia
User under construction
pi_141426731
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:28 schreef probeer het volgende:

Als het hun terras is waar ze mensen laten zitten, zijn ze verantwoordelijk voor de overlast.

Niet zo heel lastig hoor.

Simpele oplossing: terras sluiten, winkel open. Geen overlast meer van het terras. Evt een petitie voor een paar extra bankjes in die winkelstraat ter hoogte van de ijssalon (of iets verderop, ivm buurman).
De terrasvergunning is een week of vier geleden al opgeschort in afwachting van het hoger beroep. Er mochten zelfs geen parasols meer staan.

Gevolg was toen dat de mensen, bij gebrek aan zitplaatsen, op het muurtje van buurman gingen zitten. Hij was er namelijk de oorzaak van dat er geen terras meer was.
Vanwege de warmte, en geen parasols, zochten de mensen beschutting in de voetgangerssluis tussen de twee panden. Halverwege staan daar twee afscheidingen, zodat je er niet doorheen kunt fietsen. Waarschijnlijk ook op verzoek van Van Nuenen.
Is het dan zo gek dat de mensen dáár dan in de schaduw gaan zitten/hangen?

En tja, dat is dan pal naast zijn achtertuin, dus hoppa, foto's maken, politie bellen, want overlast.

Als er gewoon een terras is, met een terrasbegrenzer/schot, of twee schotten, dan hoort hij er nog nauwelijks iets van en blijven de klanten op het terras.
Maar ja, dat wil hij natuurlijk ook niet, want dat ontneemt hem het zicht op de hoofdstraat in zuidelijke richting.
pi_141426950
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:55 schreef Gia het volgende:

[..]

De terrasvergunning is een week of vier geleden al opgeschort in afwachting van het hoger beroep. Er mochten zelfs geen parasols meer staan.

Gevolg was toen dat de mensen, bij gebrek aan zitplaatsen, op het muurtje van buurman gingen zitten. Hij was er namelijk de oorzaak van dat er geen terras meer was.
Vanwege de warmte, en geen parasols, zochten de mensen beschutting in de voetgangerssluis tussen de twee panden. Halverwege staan daar twee afscheidingen, zodat je er niet doorheen kunt fietsen. Waarschijnlijk ook op verzoek van Van Nuenen.

En tja, dat is dan pal naast zijn achtertuin, dus hoppa, foto's maken, politie bellen, want overlast.

Als er gewoon een terras is, met een terrasbegrenzer/schot, of twee schotten, dan hoort hij er nog nauwelijks iets van en blijven de klanten op het terras.
Maar ja, dat wil hij natuurlijk ook niet, want dat ontneemt hem het zicht op de hoofdstraat in zuidelijke richting.
Als ik dit zo lees ben ik heel erg blij dat ik daar niet woon.

Jij niet?

Anders moet je misschien met hem ruilen als je het zo'n ideale rustieke locatie vind.

Gewoon doen , even aanbellen en voorstellen.

Wie weet komt het dan allemaal goed.

Hij blij en jij blij met zo'n fijne ijssalon en terras als buren.
pi_141426958
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik redeneerde dat, zonder terras, de ijssalon niet meer verantwoordelijk is voor enige overlast die plaatsvindt van klanten die er zelf voor kiezen om hun ijsje op een bepaalde plek op te eten. Het is immers niet meer zo dat de ijssalon een suggestie doet, of dat op enige manier faciliteert.

Maar blijkbaar kan zoiets dan toch nog de ijssalon aangerekend worden. Beetje heel erg jammer.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:02:11 #111
3542 Gia
User under construction
pi_141427217
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef DrMabuse het volgende:

Juist.

De mensen die meteen vinden dat deze man een zeikerd is , en dat zijn er zo te lezen best veel (al is er eentje die wel erg haar best doet) krijgen vanzelf wel een keer fijne nieuwe buren die het met het volume en tijdstip van muziek en /of krijsende kids in de tuin niet zo nauw nemen of een nieuw bedrijf / winkel met veel klandizie naast zich.

Eens kijken hoeveel begrip ze dan kunnen opbrengen.

Dan ligt het natuurlijk opeens héél erg anders.
Oh nee hoor. Ik heb juist graag wat leefgeluiden in de achtertuinen.
Het is hier soms zo'n dooie bedoening!

Maar hier achter ons zijn ze al wat op leeftijd, dus ik blijf hopen op gezellige jonge mensen die op z'n tijd een feestje bouwen.

Een winkel mag hier, denk ik, niet, maar zou ik niks om geven.

We hebben wel van die buren, zoals jij beschrijft.
Alles in de gaten houden en iedereen die anders leeft dan zij, deugt niet.
Ze zou een zus van Van Nuenen kunnen zijn. (is niet zo)
  zondag 22 juni 2014 @ 22:05:52 #112
3542 Gia
User under construction
pi_141427474
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef DrMabuse het volgende:

Als ik dit zo lees ben ik heel erg blij dat ik daar niet woon.

Jij niet?

Anders moet je misschien met hem ruilen als je het zo'n ideale rustieke locatie vind.

Gewoon doen , even aanbellen en voorstellen.

Wie weet komt het dan allemaal goed.

Hij blij en jij blij met zo'n fijne ijssalon en terras als buren.
Ik ken de eigenaren van Nemanja al jaaaaren.
Van Nuenen zal zijn kast van ern huis niet willen ruilen met onze tussenwoning.
Zelfs niet als hij weet hoe doods het hier is.

Hoor nu alleen onze fontein en enkele vogels. En ergens doet iemand het rolluik naar beneden. Verder stilte. Afschuwelijk!
pi_141427886
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Ik heb juist graag wat leefgeluiden in de achtertuinen.
Het is hier soms zo'n dooie bedoening!

Maar hier achter ons zijn ze al wat op leeftijd, dus ik blijf hopen op gezellige jonge mensen die op z'n tijd een feestje bouwen.

Een winkel mag hier, denk ik, niet, maar zou ik niks om geven.

We hebben wel van die buren, zoals jij beschrijft.
Alles in de gaten houden en iedereen die anders leeft dan zij, deugt niet.
Ze zou een zus van Van Nuenen kunnen zijn. (is niet zo)
Daarom , ik gun het je echt allemaal.

Veel gezellige luidruchtige feestjes van buren en buurtgenoten, lieve krijsende kids , leuke drukke bedrijvigheid , volle terrasjes en mensen met een ijsje op je muurtje en naast je tuin.

Je bent nu een soort beste stuurman/vrouw aan de wal.

Je hebt zelf nergens last van , een dooie bedoening is het bij jou zelfs zeg je , en je beschuldigd die man die er wel last van heeft doodleuk van een zeikerd te zijn.

Nogal krom , vind je niet?
  zondag 22 juni 2014 @ 22:11:12 #114
3542 Gia
User under construction
pi_141427897
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:58 schreef probeer het volgende:

Ik redeneerde dat, zonder terras, de ijssalon niet meer verantwoordelijk is voor enige overlast die plaatsvindt van klanten die er zelf voor kiezen om hun ijsje op een bepaalde plek op te eten. Het is immers niet meer zo dat de ijssalon een suggestie doet, of dat op enige manier faciliteert.

Maar blijkbaar kan zoiets dan toch nog de ijssalon aangerekend worden. Beetje heel erg jammer.
Dat bedoel ik dus.

Er mag geen terras, geen parasol én ze moeten een beveiliger in dienst nemen die het fatsoen van de klanten binnen de perken houdt.

Zie je het voor je?
Je mag je ijsje dan niet, al slenterend opeten. Nee, je moet voor de zaak blijven.
In de gang mag ook niet, want dat geeft overlast.
En dan wachten tot de beveiliger het goedkeurt dat je vertrekt.
En dat mag dan niet door de gang, naar de parkeerplaats erachter, nee, je loopt maar om via de AH. Klanten van Nemanja mogen niet door die gang!
  zondag 22 juni 2014 @ 22:14:12 #115
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_141428096
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Gia het volgende:
Zie je het voor je?
Je mag je ijsje dan niet, al slenterend opeten. Nee, je moet voor de zaak blijven.
In de gang mag ook niet, want dat geeft overlast.
En dan wachten tot de beveiliger het goedkeurt dat je vertrekt.
En dat mag dan niet door de gang, naar de parkeerplaats erachter, nee, je loopt maar om via de AH. Klanten van Nemanja mogen niet door die gang!
Allemaal gelul. Wat die mensen niet mogen is geluidsoverlast veroorzaken, in de tuin van die kerel gaan zitten (en dat muurtje staat in zijn tuin) of de rotzooi op straat of in de tuin gooien. Dingen die de ijsman zelf blijkbaar niet kan of wil handhaven dus dwingt de gemeente af dat hij daar iemand voor aanneemt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_141428158
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Allemaal gelul. Wat die mensen niet mogen is geluidsoverlast veroorzaken, in de tuin van die kerel gaan zitten (en dat muurtje staat in zijn tuin) of de rotzooi op straat of in de tuin gooien. Dingen die de ijsman zelf blijkbaar niet kan of wil handhaven dus dwingt de gemeente af dat hij daar iemand voor aanneemt.
Dank u.
pi_141428452
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoor nu alleen onze fontein en enkele vogels. En ergens doet iemand het rolluik naar beneden. Verder stilte. Afschuwelijk!
Afschuwelijk.

Echt afschuwelijk!

Ik zou als ik jou was heel snel gaan verhuizen naar een fijne luidruchtige , drukke buurt.

Dan is die levende hel eindelijk over voor je.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:19:46 #118
3542 Gia
User under construction
pi_141428547
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:10 schreef DrMabuse het volgende:

Daarom , ik gun het je echt allemaal.

Veel gezellige luidruchtige feestjes van buren en buurtgenoten, lieve krijsende kids , leuke drukke bedrijvigheid , volle terrasjes en mensen met een ijsje op je muurtje en naast je tuin.

Je bent nu een soort beste stuurman/vrouw aan de wal.

Je hebt zelf nergens last van , een dooie bedoening is het bij jou zelfs zeg je , en je beschuldigd die man die er wel last van heeft doodleuk van een zeikerd te zijn.

Nogal krom , vind je niet?
Nee, want met mij zijn het 1000 houtenaren eens.
Het gaat hem niet om die ijssalon, ook de bloemist die er voorheen gezeten heeft, heeft hij op deze manier weggepest, en een campeerbenodigdheden winkel. Ook weg.
Het heeft dus niets te maken met kinderen, hij zoekt slechts een stok om mee te slaan.

Verderop, aan de andere kant van de straat, zit, sinds een paar weken, een ouderwets snoepwinkeltje, met ook producten van de boer en allerlei soorten losse thee.
Daar lopen de hele dag kinderen in en uit. Zonder ouders. En niemand die erover klaagt. Gelukkig. (Er helpen ook mensen met een verstandelijke beperking in die winkel)
pi_141428841
Op een onbewoond eiland droppen die man.
  zondag 22 juni 2014 @ 22:24:11 #120
3542 Gia
User under construction
pi_141428889
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 22:14 schreef Janneke141 het volgende:

Als ik bij de cafetaria, 50 meter verderop, een ijsje koop, dan zijn die er niet verantwoordelijk voor wat ik doe als ik hun zaak en terras verlaten heb.
Dus, m.i. is Nemanja niet verantwoordelijk voor het onfatsoen van mensen wanneer die hun zaak en terrein verlaten hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')