Uiteraard is er wel wat aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:42 schreef Klaploper het volgende:
Zou hij dan juist niet blij zijn met al die kinderen zo dichtbij?
Maar als de gemeente hen gelijk geeft, dan zal hij vast wel ergens een punt hebben.
Ik woon vlakbij meerdere basisscholen, op de route van meerdere kinderen.quote:
Coffeeshopquote:Op zondag 22 juni 2014 17:00 schreef Gia het volgende:
Als Nemanja definitief haar deuren sluit, hoop ik dat er iets van een scooterzaak in komt, of iets dergelijks.
Of kebabzaak die tot 4 uur 's nachts bezorgdquote:Op zondag 22 juni 2014 17:03 schreef ems. het volgende:
[..]
CoffeeshopGerechtigheid in z'n puurste vorm.
Het is, inderdaad, een keurige zaak. Valt echt niks op aan te merken. Jos van Nuenen is een zeurkous die steeds weer iets zoekt om op te zeiken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:53 schreef Dance99Vv het volgende:
De winkel van binnen
https://foursquare.com/v/(...)9ef3bd4338d76/photos
En de jeugd is hem nog niet iedere dag rl aan het trollen door lekker hard te brallen in die tunnel?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is, inderdaad, een keurige zaak. Valt echt niks op aan te merken. Jos van Nuenen is een zeurkous die steeds weer iets zoekt om op te zeiken.
Dat mensen acties bedenken om het hem betaald te zetten, is begrijpelijk.
Je kunt nog niet pratend door de voetgangerssluis lopen, of hij komt kijken wie daar loopt. Huilt er een kind, wordt moeder vals aangekeken. En als je geluk hebt, mag je op de foto.
Die gast spoort echt niet.
Ik ben echt bang dat dit uit de hand gaat lopen en daar kan Nemanja niets aan doen.
Trouwens blij dat ik op Helder Helmond heb gestemd.
Ik was dus ook nog opzoek naar de voorgeschiedenis, kan daar niet veel meer over vinden dan dat er een antiquair zat, ene peter. Er zijn door de gemeente aanvullende ëisen" aan de ijssalon gesteld wat die inhouden weet ik niet dat is van 2013 5 juli als ik het correct heb.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is, inderdaad, een keurige zaak. Valt echt niks op aan te merken. Jos van Nuenen is een zeurkous die steeds weer iets zoekt om op te zeiken.
Je kunt nog niet pratend door de voetgangerssluis lopen, of hij komt kijken wie daar loopt. Huilt er een kind, wordt moeder vals aangekeken. En als je geluk hebt, mag je op de foto.
Die gast spoort echt niet.
Ik ben echt bang dat dit uit de hand gaat lopen en daar kan Nemanja niets aan doen.
Trouwens blij dat ik op Helder Helmond heb gestemd.
Er is nu als aanvullende eis gekomen dat ze een beveiliger aan moeten stellen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:21 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik was dus ook nog opzoek naar de voorgeschiedenis, kan daar niet veel meer over vinden dan dat er een antiquair zat, ene peter. Er zijn door de gemeente aanvullende ëisen" aan de ijssalon gesteld wat die inhouden weet ik niet dat is van 2013 5 juli als ik het correct heb.
Irrelevant. Zoek uit waar z'n kinderen naar school gaan!quote:Op zondag 22 juni 2014 17:28 schreef Dance99Vv het volgende:
Op zijn adres is blijkbaar een keramiekstudio gevestigt
Tonya Keramiekstudio
Hoofdstraat 151
5706 AL Helmond
Noord-Brabant
http://helmond.cylex-bedr(...)studio-10802082.html
Hij woont op pakweg 40 meter van een dichtbevolkte basisschool.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zou ook niet naast zo'n ijssalon willen wonen met al die krijsende tyfuskinderen.
Heel logisch ja dat je iemand omver rijdt, met de dood bedreigd en intimideert, omdat de ijssalon haar terrasvergunning kwijt is. Daders weer als slachtoffer neerzetten. Same old, same old.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:06 schreef Gia het volgende:
Vind het ook een zeur hoor. Kan me alleen niet voorstellen dat ze een beveiliger moeten nemen vanwege enkel afval en geluid. Dan zitten er wel een stel vreemde lui bij de gemeente.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Uiteraard is er wel wat aan vooraf gegaan.
Die man heeft al twee ondernemers uit dat pand gekregen en zeikt ook over andere zaken en evenementen.
Dan kun je verwachten dat mensen hem uit gaan dagen.
Dat hadden ze beter niet kunnen doen, omdat dit tegen Nemanja is gebruikt.
Ik lach me een kriek als mensen nu bij het cafetaria, 50 meter verder, ijs gaan kopen en de papiertjes en stokjes in zijn tuin dumpen.
Al is het alleen maar om duidelijk te maken dat Nemanja niet verantwoordelijk gehouden dient te worden voor het wangedrag van anderen.
Deze reactie vond ik wel grappig:quote:Op zondag 22 juni 2014 18:25 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vind het ook een zeur hoor. Kan me alleen niet voorstellen dat ze een beveiliger moeten nemen vanwege enkel afval en geluid. Dan zitten er wel een stel vreemde lui bij de gemeente.
Link klopt niet.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:27 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Deze reactie vond ik wel grappig:
Pieter •5 uur geleden
Overigens heeft hij maar selectief last van geluidsoverlast
https://www.youtube.com/watch?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |