abonnement Unibet Coolblue
pi_141400326
Laatste nieuws:

BREAKING:

Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
De donderdag in Panama gevonden resten zijn van de vermiste Nederlandse Lisanne Froon.

Dat meldt NOS.

Donderdag werden botten en schoenen gevonden in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met onder meer de telefoons van de vrouwen werd aangetroffen.

Kris Kremers en Lisanne Froon werden sinds april vermist.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op maandag 16 en woensdag 18 juni werden 2 schoenen, waarvan 1 met resten van voeten gevonden in de buurt van Alto Bocas del Toro, Panama, ten zuiden van een stuwdam in de Rio Changuinola (ook wel Rio Culebra genoemd).

Een deel van de resten is van de sinds 80 dagen vermiste Lisanne Froon uit Amersfoort zijn. Mogelijke sporen van haar vriendin Kris wordt nog onderzocht.

De rugzak van een van de meiden met daarin 2 zonnebrillen en 2 beha's, een telefoon en een camera, werd op zaterdag 14 juni gevonden nabij Los Romeros, en Valle del Risco, Bocas del Toro.

Maandag 23 juni volgt een persconferentie waarin de resultaten van het DNA-onderzoek worden gepresenteerd. De stoffelijke resten van de levenslustige Lisanne zijn zondag al bevestigd. Sympathieke Kris wordt nog gezocht.










'Ouders hebben schoenen herkend'
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.

De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."

Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.


Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwslinks:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meisjes-in-panama/
http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27939119
http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Kremers-1545546W/
http://nos.nl/video/66379(...)onden-in-panama.html
http://www.hartvannederland.nl/tag/vermissing-panama/
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
http://www.panamaamerica.(...)cia-sobre-holandesas
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
http://www.blikopnieuws.n(...)eden-misdrijf-panama

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 22-06-2014 21:37:58 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141400351
kijk de rivier waar de resten gevonden zijn Begint een enorm stuk verderop
1= einde pianista
2= begin rivier

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 22 juni 2014 @ 10:43:19 #3
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141400360
Het is mogelijk dat een van de twee de dader is die de ander op geraffineerde wijze naar de andere wereld heeft geholpen.
  zondag 22 juni 2014 @ 10:48:34 #4
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141400449
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:42 schreef StaceySinger het volgende:
kijk de rivier waar de resten gevonden zijn Begint een enorm stuk verderop
1= einde pianista
2= begin rivier

[ afbeelding ]
Maar er is (nog) geen bewijs dat ze bij punt 1 zijn geweest.
pi_141400461
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Maar er is (nog) geen bewijs dat ze bij punt 1 zijn geweest.
Er zijn getuigenverklaringen en de autoriteiten zijn "convinced" dat ze op de Pianista zijn geweest.

Jij leest weinig, zie ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 10:50:53 #6
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141400487
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn getuigenverklaringen en de autoriteiten zijn "convinced" dat ze op de Pianista zijn geweest.
Aan het begin van de Pianista, maar niet aan het eind.
pi_141400511
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Aan het begin van de Pianista, maar niet aan het eind.
Sja, daar moeten ze toch echt geweest zijn, willen ze die rugzak droppen waar ie gevonden is.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141400557
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, daar moeten ze toch echt geweest zijn, willen ze die rugzak droppen waar ie gevonden is.
de afstand watervallen tot aan het begin van die rivier is toch een behoorlijke afstand
ongeveer 6 km
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 22 juni 2014 @ 10:57:04 #9
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141400571
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sja, daar moeten ze toch echt geweest zijn, willen ze die rugzak droppen waar ie gevonden is.
Waarom? Route 3 van Pwn_zoon leidt ook over bergen naar de andere kant?
pi_141400586
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

de afstand watervallen tot aan het begin van die rivier is toch een behoorlijke afstand
ongeveer 6 km
Ja, heb ik ook zoiets geschat met G Earth.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141400748
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook zoiets geschat met G Earth.
Wat ik zou doen als ik de weg kwijt zou zijn
en ik hebt een stuk bergop gelopen ,is terug lopen.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 22 juni 2014 @ 11:10:28 #12
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141400841
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wat ik zou doen als ik de weg kwijt zou zijn
en ik hebt een stuk bergop gelopen ,is terug lopen.
Terug is niet altijd mogelijk. Bijv. als je met een waterval naar beneden bent gesleurd.
pi_141400857
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wat ik zou doen als ik de weg kwijt zou zijn
en ik hebt een stuk bergop gelopen ,is terug lopen.
Ja, naar beneden lopen/richting de lichten van het dorp lopen, etc. Dat ze per ongeluk die berg op zijn gelopen in heldere toestand, lijkt me heel erg sterk.
pi_141400877
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Terug is niet altijd mogelijk. Bijv. als je met een waterval naar beneden bent gesleurd.
Nee, dan is de bergkam oversteken makkelijker dan teruggaan. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141400900
Is het niet mogelijk dat ze een stelletje indianen tegekwamen toen ze verdwaalde. En toen met die indianen zijn meegegaan en dat ze daar nu zijn?
br@m
pi_141400927
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:12 schreef brambus het volgende:
Is het niet mogelijk dat ze een stelletje indianen tegekwamen toen ze verdwaalde. En toen met die indianen zijn meegegaan en dat ze daar nu zijn?
Ja, alleen een voet is in de rivier achtergebleven, maar verder zitten ze gewoon te klaverjassen in Alto Romero.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141400936
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:12 schreef brambus het volgende:
Is het niet mogelijk dat ze een stelletje indianen tegekwamen toen ze verdwaalde. En toen met die indianen zijn meegegaan en dat ze daar nu zijn?
Dat kan in theorie. Als dinsdag blijkt dat die botten van hen zijn, dan zit een van hen zonder linkervoet en zonder heupbeek in de wigwam van die indiaan.
pi_141400942
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:12 schreef brambus het volgende:
Is het niet mogelijk dat ze een stelletje indianen tegekwamen toen ze verdwaalde. En toen met die indianen zijn meegegaan en dat ze daar nu zijn?
Ja, dat zal er gebeurd zijn. Dat ze nu ergens in een tipi of rond een kampvuur zitten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141400948
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, alleen een voet is in de rivier achtergebleven, maar verder zitten ze gewoon te klaverjassen in Alto Romero.
Er mist ook nog een heupbeen, maar dat kan de pret vast niet drukken.
pi_141400968
quote:
6s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er mist ook nog een heupbeen, maar dat kan de pret vast niet drukken.
Die is van Klukkluk
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 11:19:09 #21
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_141401045
Kijk ze hier gaan, vanuit hun zolderkamertje experts van het gebied door Google Earth :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 22 juni 2014 @ 11:20:29 #22
132605 kawotski
Il Dottore
pi_141401065
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:19 schreef DuTank het volgende:
Kijk ze hier gaan, vanuit hun zolderkamertje experts van het gebied door Google Earth :')
Forensisch Instituut Fok!
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_141401073
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:19 schreef DuTank het volgende:
Kijk ze hier gaan, vanuit hun zolderkamertje experts van het gebied door Google Earth :')
Persoonlijk vind ik dit soort postings het meest zwakzinnig. Gewoon geen enkel argument noemen en even een one-linertje plaatsen. Enkele goede argumenten compleet negerend.
  zondag 22 juni 2014 @ 11:21:07 #24
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141401081
quote:
6s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er mist ook nog een heupbeen, maar dat kan de pret vast niet drukken.
Het is nog niet gezegd dat dat een menselijk heupbeen is. Het kan ook een bot van een hert zijn dat ze samen soldaat hebben gemaakt.
pi_141401103
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is nog niet gezegd dat dat een menselijk heupbeen is. Het kan ook een bot van een hert zijn dat ze samen soldaat hebben gemaakt.
Dat klopt, Het is nog niet definitief vastgesteld. Enkele experts hebben wel gezegd dat het een heupbeen van een vrouw lijkt te zijn.
  zondag 22 juni 2014 @ 11:22:34 #26
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141401124
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat klopt, Het is nog niet definitief vastgesteld. Enkele experts hebben wel gezegd dat het een heupbeen van een vrouw lijkt te zijn.
Lekker sappig vrouwelijk hertje geweest dan.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141401171
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is nog niet gezegd dat dat een menselijk heupbeen is. Het kan ook een bot van een hert zijn dat ze samen soldaat hebben gemaakt.
Hoe groot acht jij de kans dat in het regenseizoen dat bot lang bij de menselijke resten heeft gelegen?

Het wordt vermoed een mensenbot te zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141401182
Lijkt wel sterk op een menselijk been. Maar hoe kunnen ze weten dat het van een vrouw is? Volgens mij is dat alleen te zien in combinatie met het andere deel, zodat je de bekkenvorm kunt beoordelen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141401337
El PIanista begint niet bij Bajo Mono, maar achter het restaurant El Pianista..
pi_141401393
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt wel sterk op een menselijk been. Maar hoe kunnen ze weten dat het van een vrouw is? Volgens mij is dat alleen te zien in combinatie met het andere deel, zodat je de bekkenvorm kunt beoordelen.
Die mensen hebben daar voor gestudeerd en hebben veel praktijkervaring.
pi_141401455
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die mensen hebben daar voor gestudeerd en hebben veel praktijkervaring.
Waar heb je dat gelezen dan? Hebben ze dat gebaseerd op deze foto of ook op afmetingen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141401475
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:38 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen dan? Hebben ze dat gebaseerd op deze foto of ook op afmetingen?
Het bot dat in Panama tijdens de zoektocht naar de vermiste Nederlandse vrouwen is gevonden, is waarschijnlijk het linkerdeel van een vrouwelijk bekken. Dat zegt fysisch antropoloog Raphaël Panhuysen desgevraagd tegen de Volkskrant.
Een foto van het bot werd donderdag getoond in Panamese media. 'Op de foto is de linkerhelft van een menselijk bekken zichtbaar. Het ziet er vrouwelijk uit. Dat zie je bijvoorbeeld aan de vorm van de boog aan de rechterkant, bij vrouwen is die wijder', aldus Panhuysen.

Het is volgens de antropoloog niet uitgesloten dat het om de botten van een jonge vrouw gaat.

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)n-bekken-vrouw.dhtml
pi_141401502
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het bot dat in Panama tijdens de zoektocht naar de vermiste Nederlandse vrouwen is gevonden, is waarschijnlijk het linkerdeel van een vrouwelijk bekken. Dat zegt fysisch antropoloog Raphaël Panhuysen desgevraagd tegen de Volkskrant.
Een foto van het bot werd donderdag getoond in Panamese media. 'Op de foto is de linkerhelft van een menselijk bekken zichtbaar. Het ziet er vrouwelijk uit. Dat zie je bijvoorbeeld aan de vorm van de boog aan de rechterkant, bij vrouwen is die wijder', aldus Panhuysen.

Het is volgens de antropoloog niet uitgesloten dat het om de botten van een jonge vrouw gaat.

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)n-bekken-vrouw.dhtml
Ah okee.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 juni 2014 @ 11:41:44 #34
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_141401505
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dit soort postings het meest zwakzinnig. Gewoon geen enkel argument noemen en even een one-linertje plaatsen. Enkele goede argumenten compleet negerend.
Nee, hele routes uitstippelen via een verouderd sateliet kaartje, terwijl je helemaal niet weet of dat allemaal wel begaanbaar terrein is :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_141401528
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:41 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee, hele routes uitstippelen via een verouderd sateliet kaartje, terwijl je helemaal niet weet of dat allemaal wel begaanbaar terrein is :')
Er is wel meer dan alleen een kaartje hè.
  zondag 22 juni 2014 @ 11:43:40 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141401555
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het bot dat in Panama tijdens de zoektocht naar de vermiste Nederlandse vrouwen is gevonden, is waarschijnlijk het linkerdeel van een vrouwelijk bekken. Dat zegt fysisch antropoloog Raphaël Panhuysen desgevraagd tegen de Volkskrant.
Een foto van het bot werd donderdag getoond in Panamese media. 'Op de foto is de linkerhelft van een menselijk bekken zichtbaar. Het ziet er vrouwelijk uit. Dat zie je bijvoorbeeld aan de vorm van de boog aan de rechterkant, bij vrouwen is die wijder', aldus Panhuysen.

Het is volgens de antropoloog niet uitgesloten dat het om de botten van een jonge vrouw gaat.

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)n-bekken-vrouw.dhtml
zijn dat bot en die linkerschoen bij elkaar in de buurt gevonden?
pi_141401591
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

zijn dat bot en die linkerschoen bij elkaar in de buurt gevonden?
Dat weet ik niet precies. Diverse dingen zijn ver van elkaar gevonden. Wat precies bij wat is gevonden, weet ik zo niet.
pi_141401645
dit bergje moesten ze over om bij die rivier te komen

op de voorgrond de Vulkaan

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141401715
Dat ze door een dier zijn gedood en in delen meegenomen zijn lijkt mij een stuk aannemelijker, dan dat ze zelf zover hebben gelopen.

De poema jaagt vooral in ochtend- en avondschemering. Soms trekt deze katachtige er ook overdag op uit, maar meestal ligt het dier dan te slapen in een boom of tussen het hoge gras. Poema’s kunnen goed horen en ruiken. Wanneer een prooidier is gevonden, wordt dit van dichtbij besprongen en met een krachtige beet vlak achter de kop gedood. Vervolgens wordt de prooi vaak versleept naar een rustige plek, zodat de poema tijdens het eten zo min mogelijk gestoord kan worden door bijvoorbeeld aaseters als de coyote. Als een grote prooi is gevangen, verbergt de poema die vaak onder bladeren en zand. Het roofdier blijft een paar dagen in de buurt en eet iedere dag een beetje uit deze tijdelijke voorraadkast.

pi_141401755
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:51 schreef Mr.Ping het volgende:
Dat ze door een dier zijn gedood en in delen meegenomen zijn lijkt mij een stuk aannemelijker, dan dat ze zelf zover hebben gelopen.

De poema jaagt vooral in ochtend- en avondschemering. Soms trekt deze katachtige er ook overdag op uit, maar meestal ligt het dier dan te slapen in een boom of tussen het hoge gras. Poema’s kunnen goed horen en ruiken. Wanneer een prooidier is gevonden, wordt dit van dichtbij besprongen en met een krachtige beet vlak achter de kop gedood. Vervolgens wordt de prooi vaak versleept naar een rustige plek, zodat de poema tijdens het eten zo min mogelijk gestoord kan worden door bijvoorbeeld aaseters als de coyote. Als een grote prooi is gevangen, verbergt de poema die vaak onder bladeren en zand. Het roofdier blijft een paar dagen in de buurt en eet iedere dag een beetje uit deze tijdelijke voorraadkast.

[ afbeelding ]
Een jaguar doet dat ook, de prooi doden en naar een rustige plek slepen, maar slepen ze die prooi ook over die berg heen?
pi_141401780
Voor een aanval van zo'n dier moeten ze al flink verzwakt/gewond geweest zijn denk ik. Lopen daar ook gewoon koeien rond.
pi_141401814
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:54 schreef MeloD het volgende:
Voor een aanval van zo'n dier moeten ze al flink verzwakt/gewond geweest zijn denk ik. Lopen daar ook gewoon koeien rond.
Je kan rennen wat je wil, maar je blijft ze echt niet voor.
pi_141401871
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een jaguar doet dat ook, de prooi doden en naar een rustige plek slepen, maar slepen ze die prooi ook over die berg heen?
Een been meeslepen over die afstand lijkt me geen probleem.
pi_141401943
Hihihi al die internet detectives hier, beetje lullen over een gebied dat je niet kent, ik ga jullie inhuren voor een satire show
pi_141402040
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:55 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Je kan rennen wat je wil, maar je blijft ze echt niet voor.
Die beesten vallen helemaal niet zomaar mensen/grote dieren aan, tenzij ze verzwakt/gewond zijn. Er staan in dat gebied genoeg koeien in een weitje en die worden ook niet opgegeten..
pi_141402149
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:19 schreef DuTank het volgende:
Kijk ze hier gaan, vanuit hun zolderkamertje experts van het gebied door Google Earth :')
Op die manier hebben we dat vliegtuig ook gevonden.
  zondag 22 juni 2014 @ 12:09:52 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141402162
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:51 schreef Mr.Ping het volgende:
Dat ze door een dier zijn gedood en in delen meegenomen zijn lijkt mij een stuk aannemelijker, dan dat ze zelf zover hebben gelopen.

De poema jaagt vooral in ochtend- en avondschemering. Soms trekt deze katachtige er ook overdag op uit, maar meestal ligt het dier dan te slapen in een boom of tussen het hoge gras. Poema’s kunnen goed horen en ruiken. Wanneer een prooidier is gevonden, wordt dit van dichtbij besprongen en met een krachtige beet vlak achter de kop gedood. Vervolgens wordt de prooi vaak versleept naar een rustige plek, zodat de poema tijdens het eten zo min mogelijk gestoord kan worden door bijvoorbeeld aaseters als de coyote. Als een grote prooi is gevangen, verbergt de poema die vaak onder bladeren en zand. Het roofdier blijft een paar dagen in de buurt en eet iedere dag een beetje uit deze tijdelijke voorraadkast.

[ afbeelding ]
misschien komen ze verschillende dierlijke dna's tegen
pi_141404537
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 10:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het is mogelijk dat een van de twee de dader is die de ander op geraffineerde wijze naar de andere wereld heeft geholpen.
8)7

In dat geval wil ik ook de optie van kannibalen met helikopters weer boven de tafel halen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141405120
Waar zat Joran trouwens, de afgelopen tijd?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 13:58:50 #50
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141405411
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:51 schreef Mr.Ping het volgende:
Dat ze door een dier zijn gedood en in delen meegenomen zijn lijkt mij een stuk aannemelijker, dan dat ze zelf zover hebben gelopen.

De poema jaagt vooral in ochtend- en avondschemering. Soms trekt deze katachtige er ook overdag op uit, maar meestal ligt het dier dan te slapen in een boom of tussen het hoge gras. Poema’s kunnen goed horen en ruiken. Wanneer een prooidier is gevonden, wordt dit van dichtbij besprongen en met een krachtige beet vlak achter de kop gedood. Vervolgens wordt de prooi vaak versleept naar een rustige plek, zodat de poema tijdens het eten zo min mogelijk gestoord kan worden door bijvoorbeeld aaseters als de coyote. Als een grote prooi is gevangen, verbergt de poema die vaak onder bladeren en zand. Het roofdier blijft een paar dagen in de buurt en eet iedere dag een beetje uit deze tijdelijke voorraadkast.

[ afbeelding ]
[niet politiek correct]smaak voor lekker vlees heeft dat beest wel[/niet politiek correct]
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zondag 22 juni 2014 @ 14:37:20 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141406676
quote:
Dertig man van onder meer politie, justitie en hulpdienst Sinaproc doorzochten het gebied in de provincie Bocas del Toro, waar op 13 juni een rugzak en persoonlijke bezittingen van de vrouwen werden gevonden. Justitie zal op een later moment meer informatie vrijgeven over de precieze resultaten van de zoekactie.
nu.nl

Tegelijk met de dna resultaten?
  zondag 22 juni 2014 @ 14:42:50 #52
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141406866
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:47 schreef StaceySinger het volgende:
dit bergje moesten ze over om bij die rivier te komen

op de voorgrond de Vulkaan

[ afbeelding ]
Die vulkaan is ook meteen het hoogste punt in Panama, dus lekker handig om die op de voorgrond te zetten :{
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141407169
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:58 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Een been meeslepen over die afstand lijkt me geen probleem.
Een been niet, maar een rugzak. Ik geloof niet zo dat een jaguar 40 kilometer bergop gaat lopen voor drie boterhammetjes met jam en een flesje Spa rood.
pi_141407674
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden als blijkt dat er geen sprake is geweest van een misdrijf.
pi_141407714
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden als blijkt dat er geen sprake is geweest van een misdrijf.
Ik ook. Gezien wat we nu weten, zou het heel raar zijn als blijkt dat ze vrijwillig over die berg zijn gelopen en daar ergens om zijn gekomen door honger, dorst, een beet, aanval jaguar of een ongeluk...
pi_141407727
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ook. Gezien wat we nu weten, zou het heel raar zijn als blijkt dat ze vrijwillig over die berg zijn gelopen en daar ergens om zijn gekomen door honger, dorst, een beet, aanval jaguar of een ongeluk...
Onderkoeling ook nog een optie?
pi_141407802
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Onderkoeling ook nog een optie?
Dat kan, maar ook dan moeten ze over die berg zijn geraakt. Dat is bij mij een beetje het punt waarvan ik denk "dat is raar, wat zou er gebeurd zijn?". Plausibele manieren om te overlijden zijn er genoeg in de jungle, plausibele verhalen om vrijwillig over die berg geraakt te zijn, een stuk minder.
  zondag 22 juni 2014 @ 15:13:04 #58
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141407837
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan, maar ook dan moeten ze over die berg zijn geraakt. Dat is bij mij een beetje het punt waarvan ik denk "dat is raar, wat zou er gebeurd zijn?". Plausibele manieren om te overlijden zijn er genoeg in de jungle, plausibele verhalen om vrijwillig over die berg geraakt te zijn, een stuk minder.
Kunnen ze niet geschrokken zijn en zijn gaan rennen en daardoor compleet verkeerd terecht zijn gekomen?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_141407863
Mja, we horen wel wat er komende week naar buiten komt. Neem aan dat we wel iets te horen krijgen.
pi_141407872
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:13 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Kunnen ze niet geschrokken zijn en zijn gaan rennen en daardoor compleet verkeerd terecht zijn gekomen?
Dat kan, maar waar zijn ze dan zo van geschrokken dat ze willens en wetens in de verkeerde richting zijn gaan rennen? Een paar uur en dan ook nog eens bergop?
  zondag 22 juni 2014 @ 15:14:27 #61
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141407895
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan, maar waar zijn ze dan zo van geschrokken dat ze willens en wetens in de verkeerde richting zijn gaan rennen? Een paar uur en dan ook nog eens bergop?
Nee het eerste stuk, en vervolgens verdwaalt? Hoe erg is het te merken dan dat je omhoog loopt?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_141408071
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:14 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee het eerste stuk, en vervolgens verdwaalt? Hoe erg is het te merken dan dat je omhoog loopt?
Het zich is naar verluid daar nog best goed en het verschil tussen een kilometer omlaag en een kilometer omhoog lopen merk je wel.

Vraag ik me toch af waar je dan van schrikt...
  zondag 22 juni 2014 @ 15:21:07 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141408139
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan, maar ook dan moeten ze over die berg zijn geraakt. Dat is bij mij een beetje het punt waarvan ik denk "dat is raar, wat zou er gebeurd zijn?". Plausibele manieren om te overlijden zijn er genoeg in de jungle, plausibele verhalen om vrijwillig over die berg geraakt te zijn, een stuk minder.
Volgens sommigen heb je het niet door...ben je zo verdwaald en valt het dan niet op dat je steeds hoger en hoger gaat tot je dan dus weer naar beneden gaat.
Volgens een local daar ishet daar dusdanig stijl dat je dat echt wel door hebt en dat je dan dus weet dat je verkeerd gaat en moet omdraaien.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat als het zo stijl gaat en je al een behoorlijke klim hebt gemaakt zo laat in de middag, dat je omkeert dan, mocht je al de watervallen hebben willen bezoeken.
pi_141408236
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens sommigen heb je het niet door...ben je zo verdwaald en valt het dan niet op dat je steeds hoger en hoger gaat tot je dan dus weer naar beneden gaat.
Volgens een local daar ishet daar dusdanig stijl dat je dat echt wel door hebt en dat je dan dus weet dat je verkeerd gaat en moet omdraaien.
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat als het zo stijl gaat en je al een behoorlijke klim hebt gemaakt zo laat in de middag, dat je omkeert dan, mocht je al de watervallen hebben willen bezoeken.
Het lijkt me heel sterk dat je dat niet door hebt, laat staan dat je dat na uren nog niet door hebt. Ben het met je eens. Vergeet ook niet dat het al redelijk laat was en dat ze met 15.00 als vertrektijd en een normale, geplande wandeling al nauwelijks voor de schemer thuis zouden zijn. Ik geloof er niet zoveel van dat twee Nederlandse meisjes vrijwillig door het donker in de jungle willen gaan wandelen.
  zondag 22 juni 2014 @ 15:34:36 #65
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141408549
Bericht volkskrant:

Aan de hand van het sporen- en dna- onderzoek hoopt de Panamese recherche te kunnen vaststellen wat er met de vrouwen is gebeurd. Een misdrijf wordt niet uitgesloten, maar er lijken steeds meer aanwijzingen te zijn dat de vrouwen zijn verdwaald. Zo werd onlangs hun rugzak gevonden met de waardevolle spullen er nog in, zoals telefoons, camera en geld. Bovendien loopt de route waarop de vrouwen wandelden door naar de rivier waarin de menselijke resten zijn gevonden, aldus de officier van justitie. Het is denkbaar dat de vrouwen te ver zijn doorgelopen op de Pianista Trail.
  zondag 22 juni 2014 @ 15:40:47 #66
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141408762
Case closed. Slotje :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141408984
Hebben ze zeker van fok..
  zondag 22 juni 2014 @ 16:02:05 #68
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141409553
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Bericht volkskrant:

Aan de hand van het sporen- en dna- onderzoek hoopt de Panamese recherche te kunnen vaststellen wat er met de vrouwen is gebeurd. Een misdrijf wordt niet uitgesloten, maar er lijken steeds meer aanwijzingen te zijn dat de vrouwen zijn verdwaald. Zo werd onlangs hun rugzak gevonden met de waardevolle spullen er nog in, zoals telefoons, camera en geld. Bovendien loopt de route waarop de vrouwen wandelden door naar de rivier waarin de menselijke resten zijn gevonden, aldus de officier van justitie. Het is denkbaar dat de vrouwen te ver zijn doorgelopen op de Pianista Trail.
lijkt...is denkbaar...
pi_141409569
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 15:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het lijkt me heel sterk dat je dat niet door hebt, laat staan dat je dat na uren nog niet door hebt. Ben het met je eens. Vergeet ook niet dat het al redelijk laat was en dat ze met 15.00 als vertrektijd en een normale, geplande wandeling al nauwelijks voor de schemer thuis zouden zijn. Ik geloof er niet zoveel van dat twee Nederlandse meisjes vrijwillig door het donker in de jungle willen gaan wandelen.
Ze werden voor het laatst gezien door een pensionhouder, tegen hem zeiden ze dat ze moe waren van de wandeling die ze net hadden gemaakt en hij adviseerde de meiden om een taxi te nemen. Wachtend op een taxi, zo zijn ze het laatst gezien (door pensionhouder en nog iemand anders). Mij lijkt het ook echt heel vreemd als het geen misdrijf is. Klopt gewoon niet..
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_141409595
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef ntm het volgende:

[..]

Ze werden voor het laatst gezien door een pensionhouder, tegen hem zeiden ze dat ze moe waren van de wandeling die ze net hadden gemaakt en hij adviseerde de meiden om een taxi te nemen. Wachtend op een taxi, zo zijn ze het laatst gezien (door pensionhouder en nog iemand anders). Mij lijkt het ook echt heel vreemd als het geen misdrijf is. Klopt gewoon niet..
Misschien hadden ze besloten toch verder te wandelen ipv die taxi te nemen?
pi_141409750
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef ntm het volgende:

[..]

Ze werden voor het laatst gezien door een pensionhouder, tegen hem zeiden ze dat ze moe waren van de wandeling die ze net hadden gemaakt en hij adviseerde de meiden om een taxi te nemen. Wachtend op een taxi, zo zijn ze het laatst gezien (door pensionhouder en nog iemand anders). Mij lijkt het ook echt heel vreemd als het geen misdrijf is. Klopt gewoon niet..
Ja. Als die verklaring klopt is het niet logisch dat ze nog die berg op zijn gelopen.
pi_141409763
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien hadden ze besloten toch verder te wandelen ipv die taxi te nemen?
Ze waren moe en besloten die berg maar op te wandelen?
  zondag 22 juni 2014 @ 16:09:59 #73
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141409797
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien hadden ze besloten toch verder te wandelen ipv die taxi te nemen?
Er is een discussie ontstaan tussen de twee meiden. Eentje was avontuurlijk, extravert en levenslustig. De ander was introvert, bescheiden, nog nooit alleen op vakantie geweest. Uiteindelijk wist de een de ander over te halen om het toch maar te doen, die wandeling.
pi_141409986
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Er is een discussie ontstaan tussen de twee meiden. Eentje was avontuurlijk, extravert en levenslustig. De ander was introvert, bescheiden, nog nooit alleen op vakantie geweest. Uiteindelijk wist de een de ander over te halen om het toch maar te doen, die wandeling.
Of een klein huilend indianenjongetje heeft ze overgehaald, "omdat hij zijn pony kwijt was geraakt", maar eenmaal over de berg lagen de kannibalen in een hinderlaag. ;(
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 22 juni 2014 @ 16:24:08 #75
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141410324
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Of een klein huilend indianenjongetje heeft ze overgehaald, "omdat hij zijn pony kwijt was geraakt", maar eenmaal over de berg lagen de kannibalen in een hinderlaag. ;(
Daar zijn we snel achter als volgende week de foto's van de camera uit de rugtas worden gepubliceerd en daar inderdaad een klein indiaantje op is te zien.
pi_141410543
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Daar zijn we snel achter als volgende week de foto's van de camera uit de rugtas worden gepubliceerd en daar inderdaad een klein indiaantje op is te zien.
;)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141410610
Het kleine indiaantje met zijn totempaal.
pi_141411339
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:24 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Daar zijn we snel achter als volgende week de foto's van de camera uit de rugtas worden gepubliceerd en daar inderdaad een klein indiaantje op is te zien.
Misschien krijgen we wel een blairwitch project verhaal "A couple months later their footage was found..."
  zondag 22 juni 2014 @ 16:51:46 #79
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141411546
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:47 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Misschien krijgen we wel een blairwitch project verhaal "A couple months later their footage was found..."
Blair Witch heeft $250,000,000 opgeleverd. Benieuwd wie El Pianista gaat verfilmen.
pi_141412122
Samantha on June 3, 2014 at 2:25pm

I was watching TVN Noticias last night, and they said they had some information from a Taxi Driver who was the last person to see the girls alive, but due to safety reasons he was unable to talk to them??

http://tvn-2.com/Noticias(...)es-sobre-holandesas-...

Cabe mencionar que quisimos contactar a la única persona que las vio con vida por última vez, hablamos del taxista que las dejo en el sendero del pianista, además de ser el único que afirma que las holandesas entraron al sendero. Nos dijo vía telefónica que antes lo hacía porque era taxista, pero que ya consiguió otro trabajo y lo afectaría si daba declaraciones. Extraoficialmente se nos informó que podría ser llamado a declarar en las próximas semanas.

Does the Family know about this?? How it is possible someone out there knows something, but wont say??

http://boquete.ning.com/f(...)7049&page=3#comments
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 22 juni 2014 @ 17:07:48 #81
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141412167
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:02 schreef ntm het volgende:
Ze werden voor het laatst gezien door een pensionhouder, tegen hem zeiden ze dat ze moe waren van de wandeling die ze net hadden gemaakt en hij adviseerde de meiden om een taxi te nemen. Wachtend op een taxi, zo zijn ze het laatst gezien (door pensionhouder en nog iemand anders). Mij lijkt het ook echt heel vreemd als het geen misdrijf is. Klopt gewoon niet..
Dit zijn allemaal maar getuigenverklaringen he? In het NRC stond gisteren een uitgebreid interview met de ouders, en een van hen zei dat ze in Panama constant jonge meiden met hun tweeen rond zagen lopen, en soms zelfs even dachten dat het hun dochters waren.

Kans is heel groot dat veel van de getuigenverklaringen niet kloppen, en dat je dus ook op moet passen met allerlei vooronderstellingen over plekken en tijdstippen waarop ze gezien zijn.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_141412387
-

[ Bericht 100% gewijzigd door kurk_droog op 22-06-2014 17:30:41 ]
pi_141413523
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 17:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Dit zijn allemaal maar getuigenverklaringen he? In het NRC stond gisteren een uitgebreid interview met de ouders, en een van hen zei dat ze in Panama constant jonge meiden met hun tweeen rond zagen lopen, en soms zelfs even dachten dat het hun dochters waren.

Kans is heel groot dat veel van de getuigenverklaringen niet kloppen, en dat je dus ook op moet passen met allerlei vooronderstellingen over plekken en tijdstippen waarop ze gezien zijn.
Niet is zeker inderdaad, alleen degene die de meiden gesproken heeft zou hen wel herkennen neem ik aan als die ze ziet op foto's achteraf. Ik zag de broer van 1 van de meiden bij Pauw & Witteman een tijdje terug en daar had hij ook met iemand anders gesproken die ze zag wachten op een taxi, diegene kon nog beschrijven hoe ze eruit zag. Dus twee getuigenverklaringen, het is niet veel maar toch. Klinkt in mijn ogen plausibel, lijkt me sterk dat het andere meiden waren of dat die pensionhouder het allemaal uit z'n duim loopt te zuigen. Qua tijd kan iemand wel snel fout zitten inderdaad. Is dat interview nog ergens te lezen op internet?
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  zondag 22 juni 2014 @ 17:55:18 #84
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141413720
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef ntm het volgende:
Is dat interview nog ergens te lezen op internet?
Alleen tegen betaling: Als je over ze praat, doe je iets voor ze
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_141414356
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Misschien hadden ze besloten toch verder te wandelen ipv die taxi te nemen?
Dan is het ongeveer een uur naar Bajo Mono en haal je de Pianista niet voor het donker wordt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 18:13:33 #86
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141414411
Verdwenen ze nu op 1 april of 2 april? Is het mogelijk dat ze pas de volgende dag zijn teruggekeerd naar de Pianista trail?
pi_141414507
1 april 15:00 vertrek vanuit Boquete
2 april alarm en aangifte vermissing? - ze zouden die dag met hun sociale werk beginnen
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141415247
Schoenen die in de jungle zijn gevonden,lagen kilometers uit elkaar.Hoor ik van vinder.Alles stroomafwaarts langs río Culebra

Britta Sanders ‏@BrittaRTLNieuws · 15 min
Verduidelijking pt.:alle vondsten tot nu toe stroomafwaarts van gevaarlijk oversteekpunt rivier,maar stroomopwaarts tov rugzak #KrisLisanne
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  zondag 22 juni 2014 @ 18:45:34 #89
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141415751
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:35 schreef Wilskracht het volgende:
Schoenen die in de jungle zijn gevonden,lagen kilometers uit elkaar.Hoor ik van vinder.Alles stroomafwaarts langs río Culebra

Britta Sanders ‏@BrittaRTLNieuws · 15 min
Verduidelijking pt.:alle vondsten tot nu toe stroomafwaarts van gevaarlijk oversteekpunt rivier,maar stroomopwaarts tov rugzak #KrisLisanne
Dus toch uitgegleden op een "brug" zoals ik al eerder suggereerde.
  zondag 22 juni 2014 @ 18:47:18 #90
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141415857
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:16 schreef El_Matador het volgende:
1 april 15:00 vertrek vanuit Boquete
2 april alarm en aangifte vermissing? - ze zouden die dag met hun sociale werk beginnen
Dus het is mogelijk dat ze op 1 april gewoon terug gegaan zijn naar hun hostel, en op 2 april 's ochtends pas begonnen zijn aan de Pianista trail?
pi_141415910
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dus het is mogelijk dat ze op 1 april gewoon terug gegaan zijn naar hun hostel, en op 2 april 's ochtends pas begonnen zijn aan de Pianista trail?
Ze zaten niet in een hostel, maar woonden bij een familie in. Nee dus. Of zij moeten liegen, maar dat lijkt me niet in hun belang.

Hoor je ook niks meer van, die moeten toch kapot zijn??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141415940
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:35 schreef Wilskracht het volgende:
río Culebra
río Culebra ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 22 juni 2014 @ 18:50:16 #93
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141416004
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze zaten niet in een hostel, maar woonden bij een familie in. Nee dus. Of zij moeten liegen, maar dat lijkt me niet in hun belang.

Ik dacht dat ze in een apart huisje zaten, heb ik een foto van gezien.
pi_141416118
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze in een apart huisje zaten, heb ik een foto van gezien.
Denk je dat ze stiekem teruggekomen zijn dan? Waarom? En waarom zou je juist overdag verdwalen door door te lopen terwijl de trail ophoudt? En waarom niet ontbijten, water kopen etc. en gespot worden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141416215
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze in een apart huisje zaten, heb ik een foto van gezien.
Ik zou er niet teveel over denken of meedenken. Volgens mij heeft familie daar ook om gevraagd
  zondag 22 juni 2014 @ 18:57:20 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141416314
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk je dat ze stiekem teruggekomen zijn dan? Waarom? En waarom zou je juist overdag verdwalen door door te lopen terwijl de trail ophoudt? En waarom niet ontbijten, water kopen etc. en gespot worden?
neenee, uitgegleden bij die brug!
pi_141416366
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

neenee, uitgegleden bij die brug!
Bij welke brug? Die met die kabels? Ah ja, en dan de Continental Divide (van Alaska tot Vuurland :') ) oversteken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 18:59:06 #98
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141416392
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk je dat ze stiekem teruggekomen zijn dan? Waarom? En waarom zou je juist overdag verdwalen door door te lopen terwijl de trail ophoudt? En waarom niet ontbijten, water kopen etc. en gespot worden?
Helemaal niet stiekem. Maar het kan een mogelijkheid zijn.
pi_141416464
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Helemaal niet stiekem. Maar het kan een mogelijkheid zijn.
En dan laat je dat niet even aan de familie weten?

Ja, het kan een mogelijkheid zijn, als de ons bekende feiten en mediaberichten daar aanleiding toe geven. Ik zie die niet, want waarom zou je niet ontbijten met de familie of ze op zijn minst inlichten?

Volgens mij was 1 april hun laatste "vrije" dag; de dag erna zouden ze hun sociaal werk beginnen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 19:00:35 #100
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141416477
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:54 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik zou er niet teveel over denken of meedenken. Volgens mij heeft familie daar ook om gevraagd
Waar heeft de familie precies om gevraagd? Ik weet dat niet; heb geen contact met de familie.
pi_141416537
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:54 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik zou er niet teveel over denken of meedenken. Volgens mij heeft familie daar ook om gevraagd
Whut? Ik neem aan dat de familie niet tegen ons topic kán zijn. Kom nou, meedenken moet gewoon kunnen.

Watzullenwenoukrijgenzeg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 19:09:55 #102
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141417104
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Waar heeft de familie precies om gevraagd? Ik weet dat niet; heb geen contact met de familie.
terughoudendheid in/van de media
pi_141417320
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

terughoudendheid in/van de media
??
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 22 juni 2014 @ 19:16:14 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141417411
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

??
Sorry, dit precies:

Families van #LisanneKris verzoeken media in een verklaring om rust en terughoudendheid in berichtgeving.

Door diezelfde britta sanders gepost op twitter
https://twitter.com/BrittaRTLNieuws
  zondag 22 juni 2014 @ 19:23:11 #105
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141417788
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Sorry, dit precies:

Families van #LisanneKris verzoeken media in een verklaring om rust en terughoudendheid in berichtgeving.

Door diezelfde britta sanders gepost op twitter
https://twitter.com/BrittaRTLNieuws
Media zijn toch kranten, televisie, nieuwssites. Vallen fora als dit daar ook onder?
pi_141417857
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Media zijn toch kranten, televisie, nieuwssites. Vallen fora als dit daar ook onder?
Media zijn secundaire data, feiten en fysische wetten primaire.

Wij zijn de tertiaire databron.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 19:31:25 #107
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141418229
quote:
99s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Media zijn secundaire data, feiten en fysische wetten primaire.

Wij zijn de tertiaire databron.
Maar Globali vindt dat we er niet meer over zouden moeten dénken.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:34:25 #108
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141418401
Wat een akelig wijf zeg die Britta, wat vraagt de familie nou? Echt jongen, de empathie van een baksteen.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 22 juni 2014 @ 19:35:00 #109
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141418432
Zaktabak doet z'n naam eer aan. Dan heeft het verdriet over mamsie niet diep gezeten he?
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 22 juni 2014 @ 19:35:16 #110
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141418442
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zaktabak doet z'n naam eer aan. Dan heeft het verdriet over mamsie niet diep gezeten he?
Wat. de. fuck.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:36:31 #111
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141418502
Nou ja, ik zou niet een week nadat mijn moeder dood was vet kunnen feesten. En mijn vader is al pleite dus ik weet waar ik over praat.
Gaap Goals rulezzz!
pi_141418537
WTF, waarom is mijn post gedelete?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Forum Admin zondag 22 juni 2014 @ 19:37:26 #113
232445 crew  Specularium
pi_141418547
Blijf eens lekker ontopic zonder foto's en dat gelul over homo's.
pi_141418568
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef Specularium het volgende:
Blijf eens lekker ontopic zonder foto's en dat gelul over homo's.
Ik was ontopic. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Forum Admin zondag 22 juni 2014 @ 19:38:02 #115
232445 crew  Specularium
pi_141418591
quote:
18s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:37 schreef El_Matador het volgende:
WTF, waarom is mijn post gedelete?
Reactie op reactie op reactie op.....
  zondag 22 juni 2014 @ 19:39:03 #116
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141418653
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, ik zou niet een week nadat mijn moeder dood was vet kunnen feesten. En mijn vader is al pleite dus ik weet waar ik over praat.
Geloof ik heb ik staan rouwen op een begrafenis ja? Dan is het dus absoluut niet aan jou om te beoordelen of ik een week later kan feesten in een club. Misschien dat ik wel over het rationeel vermogen schik om het nachtleven te scheiden van familie.

Jezus.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:39:52 #117
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141418690
Tja, daar zit ook iets in. Oke, helder. En excuses, zo ben ik dan ook wel weer.
Gaap Goals rulezzz!
pi_141418719
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 07:18 schreef El_Matador het volgende:

Het stuk tussen de rugzak (A) en de eerste schoen (S1) is echt enorm; 20-30 km. Tussen schoen 1 en 2 zou iets van 1-5 km moeten zitten.
OK, dan moet iemand dus zelfs zijn gaan zoeken in een straal van 25-35 kilometer vanaf waar de tas gevonden, een gebied van 50-60 km breed, dan is het zelfs compleet uitgesloten dat je binnen 3 dagen die spullen gaat vinden met een paar man.

Volgens het AD en Panamese zender TVN-2 betreft het zelfs 1 man die dit heeft klaargespeeld.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:41:09 #119
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141418773
Ik vind dat die man in ieder geval een kleinere beloning zou moeten krijgen. Zonder zijn vondsten wisten we nu nog niets.
Gaap Goals rulezzz!
pi_141418804
De lokale inheemsen hebben m.i. alle recht boos te zijn op de lokale autoriteiten en de "intense zoekacties" van de militairen, maar over de familie van de vermiste meiden weten ze/we gewoon niks. Houd je bek dan en hou je bij wat belangrijk is; de tragische dood van twee meiden in de kracht van hun leven. -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141418855
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:40 schreef Za het volgende:

[..]

OK, dan moet iemand dus zelfs zijn gaan zoeken in een straal van 25-35 kilometer vanaf waar de tas gevonden, een gebied van 50-60 km breed, dan is het zelfs compleet uitgesloten dat je binnen 3 dagen die spullen gaat vinden met een paar man.

Volgens het AD en Panamese zender TVN-2 betreft het zelfs 1 man die dit heeft klaargespeeld.
Nee, als je langs de rivier loopt en dat gebied kent kan het makkelijk. Er zat 1+ dag tussen de vondsten "een paar km uit elkaar".

Waarom zou jij die inheemsen niet geloven? Als ze een misdrijf wilden plegen, was die rugzak er echt niet meer hoor :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 19:44:04 #122
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141418925
De Panamese autoriteiten geven morgenmiddag (Nederlandse tijd) een persconferentie over de vermissingszaak Lisanne Froon en Kris Kremers. De Utrechtse politiewoordvoerder Bernhard Jens vermoedt dat hierin de uitslag van het DNA-onderzoek wordt bekendgemaakt. Dat meldde hij vanavond aan het AD.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:45:50 #123
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141419080
Ik kijk nu net een of andere militaire film die zich grotendeels in de jungle afspeelt. Kan me goed voorstellen met al dat groen om je heen en geen vergezicht dat je zo verdwaalt bent.

Jammer en tragisch dat het deze twee vrouwen moest gebeuren. Ik had liever gezien dat Untermensch Tanja Nijmeijer dit gebeurd was.
Gaap Goals rulezzz!
pi_141419186
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De Panamese autoriteiten geven morgenmiddag (Nederlandse tijd) een persconferentie over de vermissingszaak Lisanne Froon en Kris Kremers. De Utrechtse politiewoordvoerder Bernhard Jens vermoedt dat hierin de uitslag van het DNA-onderzoek wordt bekendgemaakt. Dat meldde hij vanavond aan het AD.
Ok. Ze zullen er wel uit zijn dan.
  zondag 22 juni 2014 @ 19:47:53 #125
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141419202
quote:
16s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:41 schreef El_Matador het volgende:
De lokale inheemsen hebben m.i. alle recht boos te zijn op de lokale autoriteiten en de "intense zoekacties" van de militairen, maar over de familie van de vermiste meiden weten ze/we gewoon niks. Houd je bek dan en hou je bij wat belangrijk is; de tragische dood van twee meiden in de kracht van hun leven. -O-
De kwestie was dat de familie had verzocht om terughoudendheid, terwijl naar de mening van een collega hier de familie zelf niet terughoudend was.
pi_141419261
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

De kwestie was dat de familie had verzocht om terughoudendheid, terwijl naar de mening van een collega hier de familie zelf niet terughoudend was.
Huh? Je Facebookfoto veranderen maakt je "niet terughoudend"? Doe normaal zeg.

Heb het liever over de inhoud. Ik snap niet hoe je speculaties rijmen met de ons bekende feiten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 19:49:49 #127
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141419307
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik kijk nu net een of andere militaire film die zich grotendeels in de jungle afspeelt. Kan me goed voorstellen met al dat groen om je heen en geen vergezicht dat je zo verdwaalt bent.

Jammer en tragisch dat het deze twee vrouwen moest gebeuren. Ik had liever gezien dat Untermensch Tanja Nijmeijer dit gebeurd was.
Tanja is toch juist heel erg sociaal en begaan met de arme mensen in Colombia?
  zondag 22 juni 2014 @ 19:51:35 #128
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141419410
quote:
18s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Je Facebookfoto veranderen maakt je "niet terughoudend"? Doe normaal zeg.

Heb het liever over de inhoud. Ik snap niet hoe je speculaties rijmen met de ons bekende feiten.
1. Het was niet mijn mening. Maar ik snap het punt wel.


2. Daarom zijn het ook speculaties. Net als die van jou trouwens.
pi_141419496
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Tanja is toch juist heel erg sociaal en begaan met de arme mensen in Colombia?
|:( 8)7 :|W
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141419603
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

1. Het was niet mijn mening. Maar ik snap het punt wel.

2. Daarom zijn het ook speculaties. Net als die van jou trouwens.
Als je een beetje serieus scenario wil maken, moet je toch echt de feiten volgen. Er een beetje op los speculeren was 2,5 maand tijd voor. Nu zijn er data. Jij bent wetenschapper nota bene. :')

Ik geloof dat ik mijn inschattingen juist op de feiten baseer en daarom mijn eerdere "verdwalen kan niet" een beetje nuanceerde door de doenbare afstand van de rugzak (hoe komt ie anders daar?). :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 19:59:12 #131
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141419847
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je een beetje serieus scenario wil maken, moet je toch echt de feiten volgen. Er een beetje op los speculeren was 2,5 maand tijd voor. Nu zijn er data. Jij bent wetenschapper nota bene. :')

Ik geloof dat ik mijn inschattingen juist op de feiten baseer en daarom mijn eerdere "verdwalen kan niet" een beetje nuanceerde door de doenbare afstand van de rugzak (hoe komt ie anders daar?). :)
Het is zeker nog niet uitgesloten dat er onbekenden bij betrokken zijn. Dat hoeft ook niet per se een misdrijf te zijn. Maar er zijn nog geen sporen die die theorie ondersteunen.

Verdwalen, zelfs over de bergkam heen, vind ik daarom op dit moment waarschijnlijker.
pi_141419916
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:

Nee, als je langs de rivier loopt en dat gebied kent kan het makkelijk. Er zat 1+ dag tussen de vondsten "een paar km uit elkaar".

Waarom zou jij die inheemsen niet geloven? Als ze een misdrijf wilden plegen, was die rugzak er echt niet meer hoor :*
Het kan niet, de man vertelde op tv dat hij uit onvrede zelf met een paar mannen was gaan zoeken in de buurt van waar de rugzak gevonden is, jij zegt dat ze op 20-30 kilometer afstand van de tas deze vondsten hebben gedaan.
Logischerwijs zou je wanneer je gaat zoeken rond de vindplaats van de tas in een straal van bv een kilometer gaan zoeken, in het geval van deze mannen gezien de afstand van de vondst dus in een straal van 20-30 kilometer vanaf de rugzak, qua breedte dus een gebied van 60 kilometer bestrijken, qua lengte een gebied van 30 kilometer, en dat met een paar man, dat is gewoon onmogelijk.
pi_141419972
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Verdwalen, zelfs over de bergkam heen, vind ik daarom op dit moment waarschijnlijker.
Bij hun volle verstand, 's nachts?

Dát wil er bij mij niet in.

Het enige wat ik me kan voorstellen is gebeten door slangen, spinnen, rupsen, etc. of emotioneel, ruzie gekregen, weglopen, etc.

Je gaat als vrouwen alleen toch niet midden in de nacht in een onbekende 'jungle' lopen sjouwen? Op Perrybergschoentjes en 'gewapend' met 2 bh's en een GPS-aapje op een half opgeladen smartphone?

De dag voordat je daar in dat dorp aan het werk gaat?

:N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:01:37 #134
393053 De_Pel
Is weg.
pi_141419985
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:00 schreef Za het volgende:

[..]

Het kan niet, de man vertelde op tv dat hij uit onvrede zelf met een paar mannen was gaan zoeken in de buurt van waar de rugzak gevonden is, jij zegt dat ze toen op 20-30 kilometer afstand van de tas deze vondsten hebben gedaan.
Logischerwijs zou je wanneer je gaat zoeken rond de vindplaats van de tas in een straal van bv een kilometer gaan zoeken, in het geval van deze mannen gezien de afstand van de vondst dus in een straal van 20-30 kilometer vanaf de rugzak, qua breedte dus een gebied van 60 kilometer gaat bestrijken, qua lengte een gebied van 30 kilometer, en dat met een paar man, dat is gewoon onmogelijk.
Voor zover ik het begrepen heb, zijn ze gewoon langs die rivier gelopen, dan kan dat toch gewoon?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 22 juni 2014 @ 20:02:32 #135
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141420041
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:00 schreef Za het volgende:

[..]

Het kan niet, de man vertelde op tv dat hij uit onvrede zelf met een paar mannen was gaan zoeken in de buurt van waar de rugzak gevonden is, jij zegt dat ze toen op 20-30 kilometer afstand van de tas deze vondsten hebben gedaan.
Logischerwijs zou je wanneer je gaat zoeken rond de vindplaats van de tas in een straal van bv een kilometer gaan zoeken, in het geval van deze mannen gezien de afstand van de vondst dus in een straal van 20-30 kilometer vanaf de rugzak, qua breedte dus een gebied van 60 kilometer bestrijken, qua lengte een gebied van 30 kilometer, en dat met een paar man, dat is gewoon onmogelijk.
Niet in een straal van 20-30 km. Maar wel 20-30 km stroomopwaarts. Kost een dag.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:04:01 #136
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141420109
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij hun volle verstand, 's nachts?

Dát wil er bij mij niet in.

Het enige wat ik me kan voorstellen is gebeten door slangen, spinnen, rupsen, etc. of emotioneel, ruzie gekregen, weglopen, etc.

Je gaat als vrouwen alleen toch niet midden in de nacht in een onbekende 'jungle' lopen sjouwen? Op Perrybergschoentjes en 'gewapend' met 2 bh's en een GPS-aapje op een half opgeladen smartphone?

De dag voordat je daar in dat dorp aan het werk gaat?

:N
Verdwalen is nooit iets dat je graag wil, het overkomt je juist.

Je zou daar ter plaatse rond 15.00 uur zelf moeten beginnen, en dan kijken of je zelf kunt "verdwalen".
  zondag 22 juni 2014 @ 20:07:46 #137
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141420327
Vind je het heel erg dat ik dat liever niet uitprobeer. Ik ben een man, met het richtingsgevoel van een mol......
Gaap Goals rulezzz!
pi_141420338
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:00 schreef Za het volgende:

[..]

Het kan niet, de man vertelde op tv dat hij uit onvrede zelf met een paar mannen was gaan zoeken in de buurt van waar de rugzak gevonden is, jij zegt dat ze op 20-30 kilometer afstand van de tas deze vondsten hebben gedaan.
Logischerwijs zou je wanneer je gaat zoeken rond de vindplaats van de tas in een straal van bv een kilometer gaan zoeken, in het geval van deze mannen gezien de afstand van de vondst dus in een straal van 20-30 kilometer vanaf de rugzak, qua breedte dus een gebied van 60 kilometer bestrijken, qua lengte een gebied van 30 kilometer, en dat met een paar man, dat is gewoon onmogelijk.
Jij vanaf je Zazazolderkamertje beslist even dat iets aan de andere kant van de wereld "onmogelijk" is? :D

Welk motief hebben die lokalen om te liegen? :')

Het is 20-30 km idd, maar wel langs een vast "pad"; de rivier.

En het is vlak ten zuiden van de stuwdam, dus er zijn 2 wegen.

Zaterdag 14 juni is die rugzak gevonden, maandag 16 juni schoen 1 (20-30 km van rugzak) en woensdag 18 juni schoen 2 (1-5 km)

[ Bericht 4% gewijzigd door El_Matador op 22-06-2014 20:13:18 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141420398
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Vind je het heel erg dat ik dat liever niet uitprobeer. Ik ben een man, met het richtingsgevoel van een mol......
tuurlijk niet, iedereen doet waar ie zin in heeft. O+

Ik zou er ook graag heenwillen, met eigen ogen kijken en hiken. Wordt weer es tijd, al veel te lang in deze koude regenstad. -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:12:12 #140
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141420559
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

tuurlijk niet, iedereen doet waar ie zin in heeft. O+

Ik zou er ook graag heenwillen, met eigen ogen kijken en hiken. Wordt weer es tijd, al veel te lang in deze koude regenstad. -O-
Misschien kunnen we tochtje organiseren? Meehelpen zoeken met de indianen?
  zondag 22 juni 2014 @ 20:12:39 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141420573
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ok. Ze zullen er wel uit zijn dan.
Als het maar niet alleen dna van die voet is, omdat de rest helaas te lang in het water / de regen heeft gelegen...
pi_141420627
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Misschien kunnen we tochtje organiseren? Meehelpen zoeken met de indianen?
Nu niet echt meer. Lichaamsdelen zoeken vind ik leuk om te doen, maar meestal zijn ze dan al een paar miljoen jaar doodt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141420630
O, ik wil wel naar Panama.
pi_141420656
quote:
12s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
O, ik wil wel naar Panama.
CrowdfundingFOK!meetBBQ in Boquete.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:14:48 #145
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141420660
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

Als het maar niet alleen dna van die voet is, omdat de rest helaas te lang in het water / de regen heeft gelegen...
Het grootste risico is dat het DNA is van slechts één van de meiden. Dan is de zoektocht nog niet klaar.
pi_141420674
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nu niet echt meer. Lichaamsdelen zoeken vind ik leuk om te doen, maar meestal zijn ze dan al een paar miljoen jaar doodt.
Dat zijn fossielen, geen lichaamsdelen.

Enne.... Doodt. :')
  zondag 22 juni 2014 @ 20:15:35 #147
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141420691
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 18:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

río Culebra ?
Ja, vraag anders even aan je contact. Da's de Changuinola.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141420697
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat zijn fossielen, geen lichaamsdelen.

Enne.... Doodt. :')
1 - joh?
2 - joh?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141420778
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat zijn fossielen, geen lichaamsdelen.
offtopic: Wij hadden een schedelverzameling thuis. Ook mensenschedels. :D En fossielen.

Mooie spreekbeurten mee gehouden; over krokodillen, apen, etc. en dan schedels mee naar school :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:18:18 #150
393053 De_Pel
Is weg.
pi_141420814
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het grootste risico is dat het DNA is van slechts één van de meiden. Dan is de zoektocht nog niet klaar.
;(
Dit ja ;(

Moet je je voorstellen dat een van die meiden is opgevreten door een poema en die ander dan nog 2 dagen heeft rondgelopen voor ze onderkoeld is geraakt ofzo. Brrr.

Morgen zullen we het weten....
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 22 juni 2014 @ 20:18:49 #151
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141420839
quote:
12s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
O, ik wil wel naar Panama.
Mocht ik ooit in de buurt komen, dan ga ik zeker even kijken. Voor toekomstige toeristen die de trail willen lopen, is het toch van belang te weten hoe ze verdwaald zouden kunnen zijn.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:19:42 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141420875
quote:
12s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
O, ik wil wel naar Panama.
Nou ik niet, maar veel plezier. De natuur ziet er mooi uit zo vanaf een afstandje in elk geval.
pi_141420898
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Niet in een straal van 20-30 km. Maar wel 20-30 km stroomopwaarts. Kost een dag.
True geen enkel probleem in dat geval, is het bevestigd dat alle vondsten pal naast de rivier (en aan dezelfde kant daarvan) gedaan zijn?
  zondag 22 juni 2014 @ 20:20:23 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141420917
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Mocht ik ooit in de buurt komen, dan ga ik zeker even kijken. Voor toekomstige toeristen die de trail willen lopen, is het toch van belang te weten hoe ze verdwaald zouden kunnen zijn.
tegen die tijd weten we al dat het een misdrijf is
:+
pi_141420921
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:15 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, vraag anders even aan je contact. Da's de Changuinola.
volgens deze kaart heeft die rivier 2 namen
locals noemen hem ook de Changuinola.

inzoomen
http://www.geographic.org(...)05&fid=4805&c=panama
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141420946
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Mocht ik ooit in de buurt komen, dan ga ik zeker even kijken. Voor toekomstige toeristen die de trail willen lopen, is het toch van belang te weten hoe ze verdwaald zouden kunnen zijn.
Als jij er eerder komt dan ik; scan het wandelkaartje in en gooi het op het internet (hier). Altijd handig voor toekomstige Britten, Australiers, Nederlandsen en VSAmerikaanse vrouwen die hun huurauto houden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:20:54 #157
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141420952
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

;(
Dit ja ;(

Moet je je voorstellen dat een van die meiden is opgevreten door een poema en die ander dan nog 2 dagen heeft rondgelopen voor ze onderkoeld is geraakt ofzo. Brrr.

Morgen zullen we het weten....
Je bedoelt, als een van de twee getuige is geweest van de poema-aanval op de ander? En dat wellicht gefilmd heeft?
pi_141421010
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

volgens deze kaart heeft die rivier 2 namen
locals noemen hem ook de Changuinola.

inzoomen
http://www.geographic.org(...)05&fid=4805&c=panama
Volgens mij is de Culubré (niet; Culebra) de zijarm van de vindplaats van de verste schoen die vanaf het westen komt.

Vanaf de El Pianista zouden ze juist via de Changuinola uit het zuiden moeten komen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:22:29 #159
393053 De_Pel
Is weg.
pi_141421026
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Je bedoelt, als een van de twee getuige is geweest van de poema-aanval op de ander? En dat wellicht gefilmd heeft?
Ik denk niet dat je zo snel je camera in de aanslag hebt, en dan ook nog eens niets beters te doen heb dan dat te filmen. Ik bedoel enkel als getuige; je zal daar maar rond lopen, met je vriendin al dood, wetende dat jou waarschijnlijk een niet veel beter lot rest.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141421041
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Je bedoelt, als een van de twee getuige is geweest van de poema-aanval op de ander? En dat wellicht gefilmd heeft?
Ja, daarom zitten alle spulletjes supernetjes en ongeschonden in de rugzak. Die gebruik je dan niet om een poema af te schrikken... :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141421094
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je zo snel je camera in de aanslag hebt, en dan ook nog eens niets beters te doen heb dan dat te filmen. Ik bedoel enkel als getuige; je zal daar maar rond lopen, met je vriendin al dood, wetende dat jou waarschijnlijk een niet veel beter lot rest.
De_Pel, acht je de kans niet veel groter dat ze 's nachts in de rivier gevallen zijn, dan dat ze een van de weinige beesten (die normaal niet zo snel in de buurt van toeristische gebieden komen) tegenkomen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141421096
Panamese autoriteiten geven morgen een persconferentie met de mogelijke uitslag van het DNA onderzoek volgens NU.nl. Ik denk dat we moeten aannemen dat het DNA positief is omdat ze het denk ik anders niet in een persconferentie zouden bekendmaken.
pi_141421120
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:23 schreef Jordony het volgende:
Panamese autoriteiten geven morgen een persconferentie met de mogelijke uitslag van het DNA onderzoek volgens NU.nl. Ik denk dat we moeten aannemen dat het DNA positief is omdat ze het denk ik anders niet in een persconferentie zouden bekendmaken.
Denk ik ook; ze zouden anders gelijk zeggen; we zoeken verder, want dit zijn ze niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:24:54 #164
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141421136
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef Za het volgende:

[..]

True geen enkel probleem in dat geval, is het bevestigd dat alle vondsten pal naast de rivier (en aan dezelfde kant daarvan) gedaan zijn?
Nog niet, morgen geloof ik.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:25:24 #165
393053 De_Pel
Is weg.
pi_141421168
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De_Pel, acht je de kans niet veel groter dat ze 's nachts in de rivier gevallen zijn, dan dat ze een van de weinige beesten (die normaal niet zo snel in de buurt van toeristische gebieden komen) tegenkomen?
Jawel. Het was een voorbeeld van 1 van de vergelijkbare scenarios; je zal beiden in een rivier zijn gemieterd en je vriendin gaat stuk aan onderkoeling.. (etc.)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_141421221
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:20 schreef Za het volgende:

[..]

True geen enkel probleem in dat geval, is het bevestigd dat alle vondsten pal naast de rivier (en aan dezelfde kant daarvan) gedaan zijn?
Je eigen argument dat het zo snel gevonden is volgend, zou je verwachten dat het pal naast de rivier is geweest. Anders is het echt een speld in een hooiberg en ja, heb je gelijk, is er iets vreemds aan de hand; 2,5 vindt niemand iets en "opeens" in 5 dagen 3 verschillende sporen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:26:30 #167
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141421227
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij is de Culubré (niet; Culebra) de zijarm van de vindplaats van de verste schoen die vanaf het westen komt.

Vanaf de El Pianista zouden ze juist via de Changuinola uit het zuiden moeten komen.
Gewoon Culebra, slangenrivier oid:
"La fiscal superior de Chiriquí, Betzaida Pitty, informó ayer que en el río Changuinola, mejor conocido como río Culebra, una moradora del sector de Los Romers, mientras se bañaba, había hallado una mochila atrapada en unas ramas."
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141421243
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij is de Culubré (niet; Culebra) de zijarm van de vindplaats van de verste schoen die vanaf het westen komt.

Vanaf de El Pianista zouden ze juist via de Changuinola uit het zuiden moeten komen.
hij gaat over in de Changuinola kijk maar .

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141421296
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Jawel. Het was een voorbeeld van 1 van de vergelijkbare scenarios; je zal beiden in een rivier zijn gemieterd en je vriendin gaat stuk aan onderkoeling.. (etc.)
Ja precies. Ik geloof niet dat ze lang geleden hebben als ze de rugzak tot het laatst bij zich hadden. Anders was het flesje water wel leeg /naast de tas gevonden geweest.

De rugzak op de kant en de meiden in de rivier zou het meest logische zijn.

Maar wat deden ze daar, alleen (?) 's nachts? :X
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:28:02 #170
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141421302
Culebra is gewoon een bijnaam van de Changuinola.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:29:12 #171
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141421361
In principe hebben de gidsen wel een motief voor moord. Toekomstige toeristen zullen het namelijk wel uit hun hoofd laten om ooit nog zonder gids de Pianista te lopen...
pi_141421421
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
In principe hebben de gidsen wel een motief voor moord. Toekomstige toeristen zullen het namelijk wel uit hun hoofd laten om ooit nog zonder gids de Pianista te lopen...
Denk je niet dat ze veel meer toeristen afschrikken en het risico op ontdekking niet veel groter is??

Ze gaan bordjes plaatsen, dus hun idee is sowieso mislukt.

Mensen waar je niets van weet veroordelen, vind ik niet sjiek.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:31:54 #173
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141421546
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze veel meer toeristen afschrikken en het risico op ontdekking niet veel groter is??

Ze gaan bordjes plaatsen, dus hun idee is sowieso mislukt.

Mensen waar je niets van weet veroordelen, vind ik niet sjiek.
Ik veroordeel helemaal niemand. Jij hebt het steeds over een misdrijf, zonder een motief te noemen. Ik geef slechts zo'n motief, hoewel wat gezocht. Maar het kán.
pi_141421690
Panamese autoriteiten geven maandag persconferentie
De Panamese autoriteiten geven maandagmiddag rond 17.00 uur (Nederlandse tijd) een persconferentie over de vermiste Lisanne Froon en Kris Kremers.


Dat meldt politiewoordvoerder Bernhard Jens.

Jens vermoedt dat tijdens de conferentie de uitslag van het DNA-onderzoek wordt bekendgemaakt.

De ouders van de Amersfoortse Kris en Lisanne hebben DNA-materiaal van hun dochters en zichzelf beschikbaar gesteld voor de Panamese onderzoekers die zich buigen over de donderdag gevonden menselijke resten.

De familie heeft laten weten ‘er sterk rekening mee’ te houden dat de resten overblijfselen van hun dochters zijn.

Donderdag werden er botten en twee verschillende schoenen gevonden. Na de vondst werd er tot zaterdag rond het middaguur (lokale tijd) gezocht.

Dertig man van onder meer politie, justitie en hulpdienst Sinaproc doorzochten het gebied in de provincie Bocas del Toro, waar op 13 juni een rugzak en persoonlijke bezittingen van de vrouwen werden gevonden

http://www.nu.nl/buitenla(...)persconferentie.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141421738
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik veroordeel helemaal niemand. Jij hebt het steeds over een misdrijf, zonder een motief te noemen. Ik geef slechts zo'n motief, hoewel wat gezocht. Maar het kán.
Ik heb het alleen over misdrijf gehad omdat de media dat steevast deden, ik verzin dat toch niet? :')

Betrokkenheid van de inheemsen verdenken is geen misdrijf vermoeden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141421855
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
In principe hebben de gidsen wel een motief voor moord. Toekomstige toeristen zullen het namelijk wel uit hun hoofd laten om ooit nog zonder gids de Pianista te lopen...
Goed punt. Alleen alle gidsen (niet alleen Panama?) argwanend benaderen of ook andere Panamezen zoals lijkschouwers, officieren van justitie, agenten of zelfs reisbureau's die concurrende landen aanbieden zoals Costa Rica aanbieden?
pi_141421934
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze veel meer toeristen afschrikken en het risico op ontdekking niet veel groter is??

Ze gaan bordjes plaatsen, dus hun idee is sowieso mislukt.

Mensen waar je niets van weet veroordelen, vind ik niet sjiek.
De bordjesman, die heeft ook een motief! :7
  zondag 22 juni 2014 @ 20:39:45 #178
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141421970
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het alleen over misdrijf gehad omdat de media dat steevast deden, ik verzin dat toch niet? :')

Betrokkenheid van de inheemsen verdenken is geen misdrijf vermoeden?
Nee, een (theoretisch) motief noemen, is niet hetzelfde als iemand verdenken.

Andere motieven die zijn geopperd door anderen:

- orgaanhandel
- seks-slavernij
- verkrachting en (lust)moord
pi_141422036
quote:
12s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je eigen argument dat het zo snel gevonden is volgend, zou je verwachten dat het pal naast de rivier is geweest. Anders is het echt een speld in een hooiberg en ja, heb je gelijk, is er iets vreemds aan de hand; 2,5 vindt niemand iets en "opeens" in 5 dagen 3 verschillende sporen.
Ok even serieus, zo "opeens" en dus vreemd is dat toch niet want er was daar in die buurt waar de resten en tas gevonden zijn niet gezocht?
  zondag 22 juni 2014 @ 20:41:06 #180
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141422050
Die familie zal toch wel al op de hoogte zijn gebracht?
  zondag 22 juni 2014 @ 20:42:12 #181
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141422117
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:41 schreef Marrije het volgende:
Die familie zal toch wel al op de hoogte zijn gebracht?
Waarvan?
pi_141422123
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nee, een (theoretisch) motief noemen, is niet hetzelfde als iemand verdenken.

Andere motieven die zijn geopperd door anderen:

- orgaanhandel
- seks-slavernij
- verkrachting en (lust)moord
Dat was allemaal in de tijd dat we niets wisten. Toen hadden we 4 delen in 2,5 maand, nu 7 in een paar daagjes.

Nu kan je juist de speculaties veel meer specificeren; je hebt meer data. Kom op, je bent wetenschapper, zo werkt jouw fysisch onderzoek/werk niet?

Geologie is precies CSI: aan de hand van de schaarse datapunten test je scenario's die je opstelt over hoe het zeg 90 miljoen jaar geleden was. Net als bij Lisanne en Kris hebben we alleen onze logica (geofysica) en de paar datapunten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:42:53 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141422153
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Waarvan?
de dna resultaten / inhoud persconferentie
  zondag 22 juni 2014 @ 20:43:55 #184
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141422204
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was allemaal in de tijd dat we niets wisten. Toen hadden we 4 delen in 2,5 maand, nu 7 in een paar daagjes.

Nu kan je juist de speculaties veel meer specificeren; je hebt meer data. Kom op, je bent wetenschapper, zo werkt jouw fysisch onderzoek/werk niet?

Geologie is precies CSI: aan de hand van de schaarse datapunten test je scenario's die je opstelt over hoe het zeg 90 miljoen jaar geleden was. Net als bij Lisanne en Kris hebben we alleen onze logica (geofysica) en de paar datapunten.
Wat is jouw theorie dan?
pi_141422207
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok even serieus, zo "opeens" en dus vreemd is dat toch niet want er was daar in die buurt waar de resten en tas gevonden zijn niet gezocht?
Er is sowieso bar slecht gezocht, daarin geloof ik die inheemsen absoluut, de Latijns-Amerikaanse cultuur van schone schijn een beetje kennende.

Als die rugzak 2,5 maand ongeschonden op de kant heeft gelegen, rechtdoor vanaf de El Pianista (zie kaartjes), is er gewoon niet goed gezocht, of vind je van wel?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141422209
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

de dna resultaten / inhoud persconferentie
Die DNA resultaten zijn er nog niet dus de familie is vast en zeker nier geïnformeerd over iets wat er nog niet is
pi_141422233
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is sowieso bar slecht gezocht, daarin geloof ik die inheemsen absoluut, de Latijns-Amerikaanse cultuur van schone schijn een beetje kennende.

Als die rugzak 2,5 maand ongeschonden op de kant heeft gelegen, rechtdoor vanaf de El Pianista (zie kaartjes), is er gewoon niet goed gezocht, of vind je van wel?
Ik kan daar niet over oordelen, heb ook geen inhoudelijke informatie en zodoende heb ik ook geen mening
  Forum Admin zondag 22 juni 2014 @ 20:44:49 #188
35723 crew  GGMM
pi_141422248
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

de dna resultaten / inhoud persconferentie
Duh, nee die wachten ook op de persconferentie :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:44:59 #189
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141422260
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

de dna resultaten / inhoud persconferentie
Nu misschien nog niet, maar vóór de persco ongetwijfeld wel.
pi_141422373
verkracht en vermoord

lichamen gedumpt en daarna aangevreten

sws
pi_141422375
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Matador kun jij misschien zeggen wat aannames zijn en wat niet?

Ik kan geen enkele reden bedenken waarom de autoriteiten gelijk zouden denken aan een misdrijf wanneer het niet overduidelijk is dat die tas daar recentelijk door iemand gedropt is.

Dus is dat hele stroomopwaarts zoeken verhaal een aanname of niet? Thanks.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:47:35 #192
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141422389
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is sowieso bar slecht gezocht, daarin geloof ik die inheemsen absoluut, de Latijns-Amerikaanse cultuur van schone schijn een beetje kennende.

Als die rugzak 2,5 maand ongeschonden op de kant heeft gelegen, rechtdoor vanaf de El Pianista (zie kaartjes), is er gewoon niet goed gezocht, of vind je van wel?
Eens. Er zouden in de eerste weken 25 verschillende routes zijn onderzocht. Maar niemand kwam op het idee om even aan de andere kant van de berg te kijken?
pi_141422606
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Eens. Er zouden in de eerste weken 25 verschillende routes zijn onderzocht. Maar niemand kwam op het idee om even aan de andere kant van de berg te kijken?
Je gaat er dan dus vanuit dat die tas daar de hele tijd heeft gelegen.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 22 juni 2014 @ 20:51:43 #194
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141422618
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, daarom zitten alle spulletjes supernetjes en ongeschonden in de rugzak. Die gebruik je dan niet om een poema af te schrikken... :N
Wat wil jij doen tegen een poema met 2 bh's en een leeg flesje water?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141422843
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:51 schreef Poeke het volgende:

[..]

Wat wil jij doen tegen een poema met 2 bh's en een leeg flesje water?
Flesje water is niet leeg, dat is juist een sterke aanwijzing. Net als de ongeschonden zonnebrillen.

Kans op een poema is verrekte klein. Als je die tegenkomt, sja, ik zou intuitief wegjagen met stokken en stenen. Duidelijk maken dat je geen eten bent en hij maar een hert moet zoeken.

Het is niet zo dat ik tegen poema's gevochten heb ofzo, maar ik ga ook niet 's nachts zomaar een jungle in waar die beesten leven. Wildkamperen en paddo'en in de ijskoude Colombiaanse bergen was zo'n beetje het meest heftige in de tropen.

Ik kan me gewoon níet voorstellen dat als je de volgende dag het werk in het dorp begint, je dan nog eventjes 's nachts in onbekend gebied (ze woonden er nog maar kort) volledig onbekende bergen zonder kaart of kompas ingaat.

Zeker niet als intelligent uitziende studentes.

Ze moeten door iemand overgehaald zijn om verder te gaan of ruzie gehad hebben/emotioneel zijn geworden.

Dan nog steeds een ongeluk, maar niet zomaar "we gaan even over de berg verdwalen", daar moet meer achter zitten. Juist omdat ze met zijn tweeen waren, wat de kans op "daar moeten we heen" vergroot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 20:57:53 #196
92279 N.icka
Windforce 11
pi_141422946
el matador . vanwaar jouw obsessie met deze zaak ? Of je hier nu smorgens of savonds even kijkt ... jij post altijd :D
pi_141423116
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:57 schreef N.icka het volgende:
el matador . vanwaar jouw obsessie met deze zaak ? Of je hier nu smorgens of savonds even kijkt ... jij post altijd :D
Dit soort dingen interesseren me (zie ook de moord op Ingrid Visser, die al-Hillis in Annecy en dat vliegtuig), ondertussen voetbal kijken. Prima.

En ik werk thuis. Probleem is alleen dat ik dat dus moet :@ en niet met die meiden bezig zijn. :(
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:01:41 #198
92279 N.icka
Windforce 11
pi_141423205
Nou hup. werken jij :)
  zondag 22 juni 2014 @ 21:02:43 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141423277
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nu misschien nog niet, maar vóór de persco ongetwijfeld wel.
Ik krijg het idee dat men nu al wat uitslagen heeft, uit weefsel gaat sowieso sneller dan uit bot, maar eerst zeiden bepaalde berichten dat het dinsdag zou worden voor er resultaten zijn en nu kondigt men de persconferentie voor morgen aan. Krijg ik toch het idee dat ze het daar nu al weten en vroeg ik mij dus af of de familie het nu ook al weet.
pi_141423373
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:47 schreef Za het volgende:

[..]

Matador kun jij misschien zeggen wat aannames zijn en wat niet?

Ik kan geen enkele reden bedenken waarom de autoriteiten gelijk zouden denken aan een misdrijf wanneer het niet overduidelijk is dat die tas daar recentelijk door iemand gedropt is.

Dus is dat hele stroomopwaarts zoeken verhaal een aanname of niet? Thanks.
Ik zou zeggen:

Primaire data:
- fysieke sporen
- betrouwbare getuigenverslagen
Secundaire data:
- mediarapporten
- overheidsberichten
Tertiaire data:
- ieder ander die hiermee bezig is

Vandaar ook die post vannacht; de feiten uit de media met een inschatting van de afstanden (zowel in tijd als afstand). Onduidelijk blijft voor mij tot waar die Pianista loopt en waarom ze doorgelopen zijn.

Scenario: om een of andere reden (ruzie, ontmoeting of emotioneel vanwege andere kant wereld, ver van vriendje, weet ik veel) de andere kant van de berg overgegaan en daar samen zonder rugzak in de rivier gevallen en overleden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141423404
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:01 schreef N.icka het volgende:
Nou hup. werken jij :)
Het WK leidt nog veel meer af. :( :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141423446
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat men nu al wat uitslagen heeft, uit weefsel gaat sowieso sneller dan uit bot, maar eerst zeiden bepaalde berichten dat het dinsdag zou worden voor er resultaten zijn en nu kondigt men de persconferentie voor morgen aan. Krijg ik toch het idee dat ze het daar nu al weten en vroeg ik mij dus af of de familie het nu ook al weet.
Tuurlijk. Die Panamezen weten (nog) hoe belangrijk familie is. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:13:34 #203
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141423914
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan me gewoon níet voorstellen dat als je de volgende dag het werk in het dorp begint, je dan nog eventjes 's nachts in onbekend gebied (ze woonden er nog maar kort) volledig onbekende bergen zonder kaart of kompas ingaat.
1. Wat is er bekend over het moment van hun verdwijning?
Op 1 april zijn de 21-jarige Kris Kremers en de 22-jarige Lisanne Froons voor het laatst gezien. Ze waren op dat moment twee weken in Panama, waar ze een cursus Spaans volgden bij een taalschool in Bocas. De bedoeling was dat ze vier weken in Panama zouden blijven. Ook zouden ze vrijwilligerswerk doen in Boquete.

Omdat er iets was misgegaan rond het vrijwilligerswerk, hadden de twee Nederlandse meisjes plotseling een week vrij. Die vrije tijd wilden ze gebruiken om de omgeving te verkennen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141424054
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:13 schreef matthijst het volgende:

[..]

1. Wat is er bekend over het moment van hun verdwijning?
Op 1 april zijn de 21-jarige Kris Kremers en de 22-jarige Lisanne Froons voor het laatst gezien. Ze waren op dat moment twee weken in Panama, waar ze een cursus Spaans volgden bij een taalschool in Bocas. De bedoeling was dat ze vier weken in Panama zouden blijven. Ook zouden ze vrijwilligerswerk doen in Boquete.

Omdat er iets was misgegaan rond het vrijwilligerswerk, hadden de twee Nederlandse meisjes plotseling een week vrij. Die vrije tijd wilden ze gebruiken om de omgeving te verkennen.
Waar heb je dat vandaan? Ik las op een Panamese site dat ze de volgende dag zouden beginnen. Ja, ze waren er 2 weken, dus hadden vast al wat gehiked en een beetje basisSpaans geleerd. Maar nog niet de Pianista gelopen, want daar vroegen ze die middag speciaal naar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:18:41 #205
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141424171
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141424363
quote:
Dank, dit verandert de zaak nogal:

Uit computergegevens blijkt dat Lisanne en Kris op 1 april nog informatie op internet hebben gezocht over de Il Pianista-trail, een wandelroute in de buurt van het dorp Boquete. Wandelaars trekken normaal gesproken 3 uur uit om de wandeling te doen: 1,5 tot 2 uur naar boven, en 1,5 uur naar beneden.

De laatste keer dat de twee met zekerheid zijn gezien, is die dag om 13.00 uur, als ze vertrekken uit de taalschool. Ze halen daarna nog hun wandelschoenen van hun kamer.


• StaceySinger zegt dat die trail 3 uur heen en 3 uur terug is. En dan nog kom je niet de bergen over. Als ie echt maar 2 uurtjes klimmen is en daarna naar beneden (is dat al de andere kant of bedoelen ze terug?) is, dan zijn ze nog niet bij de pas op 1500+ m.
• ze zijn om ~13:30-14:00 vertrokken. Dat geeft ze meer tijd de zonsondergang te halen of op tijd terug te keren
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:26:44 #207
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141424657
BREAKING.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141424673
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank, dit verandert de zaak nogal:

Uit computergegevens blijkt dat Lisanne en Kris op 1 april nog informatie op internet hebben gezocht over de Il Pianista-trail, een wandelroute in de buurt van het dorp Boquete. Wandelaars trekken normaal gesproken 3 uur uit om de wandeling te doen: 1,5 tot 2 uur naar boven, en 1,5 uur naar beneden.

De laatste keer dat de twee met zekerheid zijn gezien, is die dag om 13.00 uur, als ze vertrekken uit de taalschool. Ze halen daarna nog hun wandelschoenen van hun kamer.


• StaceySinger zegt dat die trail 3 uur heen en 3 uur terug is. En dan nog kom je niet de bergen over. Als ie echt maar 2 uurtjes klimmen is en daarna naar beneden (is dat al de andere kant of bedoelen ze terug?) is, dan zijn ze nog niet bij de pas op 1500+ m.
• ze zijn om ~13:30-14:00 vertrokken. Dat geeft ze meer tijd de zonsondergang te halen of op tijd terug te keren
vanaf de kamer tot begin P Trail schat ik ook op 45 minuten
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Moderator zondag 22 juni 2014 @ 21:27:01 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_141424680
Krijg een push bericht dat het weefsel van Lisanne is :o
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 22 juni 2014 @ 21:27:05 #210
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_141424690
Lisanne dus ;(
pi_141424702
Gevonden DNA van lisanne
pi_141424710
Hopelijk ook iets over Kris..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 22 juni 2014 @ 21:27:30 #213
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141424716
Gevonden weefsel van Lisanne.

Maar Kris dan?
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:27:39 #214
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141424730
quote:
4s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Krijg een push bericht dat het weefsel van Lisanne is :o
Ik ook, van de nos. Sneu. ;(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 22 juni 2014 @ 21:27:41 #215
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141424734
Ik ook. Damn :{
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141424786
Krijg ook net het push bericht ;( Kwam wel even binnen, arme stadsgenootjes :'(
Dat zou jij wel willen weten.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:29:15 #217
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_141424887
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:28 schreef Roguee het volgende:
Krijg ook net het push bericht ;( Kwam wel even binnen, arme stadsgenootjes :'(
Dit :'(
  zondag 22 juni 2014 @ 21:29:52 #218
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141424935
Ze hebben in ieder geval zekerheid. Ook fijn.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141425015
Britta Sanders ‏@BrittaRTLNieuws · 2 u
Volgens politie in Nl is er nog meer kleding gevonden door de zoekteams.Krijg dat hier nog niet officieel bevestigd bij het OM. #LisanneKris
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  zondag 22 juni 2014 @ 21:31:22 #220
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141425040
Wat een gelek daaro....
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 22 juni 2014 @ 21:32:01 #221
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_141425081
RIP
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141425103
NOS meldt dat er een DNA match is.

-edit- spuit 11
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 22 juni 2014 @ 21:32:30 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_141425114
Ik kan alleen niet doorklikken nAr het artikel
  zondag 22 juni 2014 @ 21:32:33 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141425117
quote:
4s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Krijg een push bericht dat het weefsel van Lisanne is :o
Ja, weefsel gaat altijd sneller dan bot en de voet in die schoen was dus van Lisanne.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:32:42 #225
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141425129
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik kan alleen niet doorklikken nAr het artikel
Zal zo wel volgen.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:33:00 #226
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_141425150
Krijg wel pushberichten maar geen berichten. Op NOS.nl en nu.nl
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_141425185
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:33 schreef Poeke het volgende:
Krijg wel pushberichten maar geen berichten. Op NOS.nl en nu.nl
NOS heeft ook een bericht nu
  zondag 22 juni 2014 @ 21:33:33 #228
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141425196
This pleasant day hike winds through dairy land and into humid cloud forest. You need to wade across a small river after 200m, but then it’s a steady, leisurely incline for 2km before you start to climb a steeper, narrow path. The path winds deep into the forest, though you can turn back at any time.

To access the trailhead, take the first right fork out of Boquete (heading north) and cross over two bridges. Immediately before the third bridge, about 4km out of town, a track leads off to the left between a couple of buildings. Don't go alone and exercise caution as robberies have been reported here.

http://www.lonelyplanet.c(...)/sendero-el-pianista
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_141425202
Tja nu officieel, RIP, erg hoor maar als ouders zijnde kan je maar beter weten wat er gebeurd is. De zus van een vriend van me is in 1995 vermoord door een illegale Columbiaan, ze werd een week vermist...vreselijk die onwetendheid
pi_141425244
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik kan alleen niet doorklikken nAr het artikel
Dit. Echt vaag.
Paar minuten later kwam ik wel op de NOS app en daar stond een bericht met als kop "Morgen DNA uitslag in Panama".
Niets over dat het DNA van Lisanne is........
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:34:47 #231
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_141425261
Zullen we ooit weten wat er daadwerkelijk gebeurd is.
Het zou mooi zijn dat ze dat kunnen achterhalen.
pi_141425280
Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
De donderdag in Panama gevonden resten zijn van de vermiste Nederlandse Lisanne Froon.
Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon

Dat meldt NOS.

Donderdag werden botten en schoenen gevonden in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met onder meer de telefoons van de vrouwen werd aangetroffen.

Kris Kremers en Lisanne Froon werden sinds april vermist.

http://www.nu.nl/buitenla(...)n-lisanne-froon.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141425307
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:34 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dit. Echt vaag.
Paar minuten later kwam ik wel op de NOS app en daar stond een bericht met als kop "Morgen DNA uitslag in Panama".
Niets over dat het DNA van Lisanne is........
Over Kris Kremers is er nog geen
uitsluitsel.Het DNA-onderzoek op het
botmateriaal is nog niet gereed.

http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=104
pi_141425336
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:34 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dit. Echt vaag.
Paar minuten later kwam ik wel op de NOS app en daar stond een bericht met als kop "Morgen DNA uitslag in Panama".
Niets over dat het DNA van Lisanne is........
Dit doet de NOS altijd. Ze zetten eerst het breaking news op de site, zodat dat alvast bekend is. Even later komt het bijbehorende artikel pas online.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:35:41 #235
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141425337
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:27 schreef Zaktabak het volgende:
Gevonden weefsel van Lisanne.

Maar Kris dan?
Volgens NOS teletekst nog geen duidelijkheid over Kris. Het DNA onderzoek op het botweefsel is nog niet gereed.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_141425378
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Alrac4 het volgende:

[..]

Dit doet de NOS altijd. Ze zetten eerst het breaking news op de site, zodat dat alvast bekend is. Even later komt het bijbehorende artikel pas online.
aha ok
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_141425418
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Over Kris Kremers is er nog geen
uitsluitsel.Het DNA-onderzoek op het
botmateriaal is nog niet gereed.

http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=104
:{
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_141425431
Menselijk weefsel dat donderdag in de jungle in Panama is gevonden, is van Lisanne Froon, een van de Nederlandse vrouwen die sinds 1 april worden vermist. Dat is gebleken uit DNA-onderzoek dat is uitgevoerd in een forensisch laboratorium in Panama-Stad. De familie is ingelicht.

Over Kris Kremers is er nog geen uitsluitsel. Het DNA-onderzoek op het botmateriaal is nog niet gereed. Van drie monsters is het DNA onderzocht. Twee van de drie blijken DNA van Lisanne Froon te bevatten. Het onderzoek op het derde monster is nog niet klaar. De uitslag wordt niet voor dinsdagavond Nederlandse tijd verwacht.

Familieleden

Het DNA is vergeleken met dat van familieleden in Nederland. Het lab heeft dag en nacht doorgewerkt.

Donderdag werden twee verschillende schoenen gevonden en botten in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met spullen van de vrouwen werd gevonden. Een van de schoenen bleek van een merk te zijn dat alleen in Nederland wordt verkocht.

http://nos.nl/artikel/664948-weefsel-is-van-lisanne-froon.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 22 juni 2014 @ 21:37:39 #239
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_141425468
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Alrac4 het volgende:

[..]

Dit doet de NOS altijd. Ze zetten eerst het breaking news op de site, zodat dat alvast bekend is. Even later komt het bijbehorende artikel pas online.
Dat is normaal het is een race tegen de klok wie als eerste het nieuws brengt.
pi_141425505
Bevestiging..
  zondag 22 juni 2014 @ 21:38:20 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_141425531
Arme familie :'(
Nu hopelijk wat meer rust. In plaats van (wan)hoop
  zondag 22 juni 2014 @ 21:38:26 #242
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141425545
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Over Kris Kremers is er nog geen
uitsluitsel.Het DNA-onderzoek op het
botmateriaal is nog niet gereed.

http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=104
Maar dat heupbot was van de linkerkant, die schoen ook, dus dat zal ook dna van Lisanne zijn?
Die andere schoen (met witte zool), het is te hopen dat daar nog dna op zit, al is ook die schoen positief herkend door familie.
Die tas, zit daar nog te traceren dna op, en zo ja, ook nog van een derde?
pi_141425632
Zonde toch...
I´m back.
pi_141425647
Het blijft verschrikkelijk ;(
Noot noot.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:40:27 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141425693
En daarom vroeg ik dus of de familie al ingelicht zou zijn, nu. Omdat je op je vingers na kon tellen dat deze berichten nu zouden komen.
pi_141425750
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:40 schreef Marrije het volgende:
En daarom vroeg ik dus of de familie al ingelicht zou zijn, nu. Omdat je op je vingers na kon tellen dat deze berichten nu zouden komen.
NATUURLIJK. Wat denk je? Dat wij meer zijn dan zij?? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:42:09 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141425780
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:37 schreef StaceySinger het volgende:
Menselijk weefsel dat donderdag in de jungle in Panama is gevonden, is van Lisanne Froon, een van de Nederlandse vrouwen die sinds 1 april worden vermist. Dat is gebleken uit DNA-onderzoek dat is uitgevoerd in een forensisch laboratorium in Panama-Stad. De familie is ingelicht.

Over Kris Kremers is er nog geen uitsluitsel. Het DNA-onderzoek op het botmateriaal is nog niet gereed. Van drie monsters is het DNA onderzocht. Twee van de drie blijken DNA van Lisanne Froon te bevatten. Het onderzoek op het derde monster is nog niet klaar. De uitslag wordt niet voor dinsdagavond Nederlandse tijd verwacht.

Familieleden

Het DNA is vergeleken met dat van familieleden in Nederland. Het lab heeft dag en nacht doorgewerkt.

Donderdag werden twee verschillende schoenen gevonden en botten in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met spullen van de vrouwen werd gevonden. Een van de schoenen bleek van een merk te zijn dat alleen in Nederland wordt verkocht.

http://nos.nl/artikel/664948-weefsel-is-van-lisanne-froon.html
fijn, mata zei het al
  zondag 22 juni 2014 @ 21:42:23 #248
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141425795
;(
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141425799
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:40 schreef Marrije het volgende:
En daarom vroeg ik dus of de familie al ingelicht zou zijn, nu. Omdat je op je vingers na kon tellen dat deze berichten nu zouden komen.
Ja idd, alles komt vrij snel op straat te liggen.
Dat zou jij wel willen weten.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:42:31 #250
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141425803
Ze hebben dus 3 dna-monsters genomen. Dan zou ik verwachten 1 van elke schoen en 1 van dat bot. Die verschillende schoenen zouden toch niet van 1 van die meiden zijn, zou je verwachten.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:42:53 #251
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_141425824
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NATUURLIJK. Wat denk je? Dat wij meer zijn dan zij?? :D
Alsof het journalisten een zak interesseert dat nabestaanden nog niet zijn geïnformeerd over nieuws als dit. Doe niet zo naïef. :{
pi_141425826
Je zou haast denken dat ze door wilde beesten aangevallen zijn... Anders wel heel gruwelijk dat er alleen botten overgebleven zijn.
Maar ja wilde beesten die 2 meiden volledig opeten? (Al is er over Kris niets bekend)

Vreselijk geval.. Komt jammer genoeg teveel voor.
pi_141425851
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef beantherio het volgende:

[..]

Alsof het journalisten een zak interesseert dat nabestaanden nog niet zijn geïnformeerd over nieuws als dit. Doe niet zo naïef. :{
Als de pers het weet, weet de familie het eerder, wat denk jij nou? :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:43:23 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141425853
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NATUURLIJK. Wat denk je? Dat wij meer zijn dan zij?? :D
nou, met die foto's van dat bot was men zeer geschokt, die waren dan ook gelekt.
Met die aankondiging dacht ik al wel dat men de resultaten al zou hebben, maar wist het niet zeker. En dan krijg je zo'n schemergebied.
pi_141425878
Denk je jezelf te gaan ontdekken, word je ontdekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:43:51 #256
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141425882
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef roos85 het volgende:

[..]

Volgens NOS teletekst nog geen duidelijkheid over Kris. Het DNA onderzoek op het botweefsel is nog niet gereed.
NOS teletekst = NOS. Teletekst is niet op een zichzelf staand medium ;)
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_141425901
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef bianconeri het volgende:
Je zou haast denken dat ze door wilde beesten aangevallen zijn... Anders wel heel gruwelijk dat er alleen botten overgebleven zijn.
Maar ja wilde beesten die 2 meiden volledig opeten? (Al is er over Kris niets bekend)

Vreselijk geval.. Komt jammer genoeg teveel voor.
Als ze daar gestorven zijn, dat is helemaal niet logisch, 30 km van hun ongschonden rugzak vandaan.

Ik denk verdronken en de lichamen zijn idd door aaseters verspreid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141425908


Gevonden weefsel is van Lisanne
PANAMA -

De stoffelijke resten die donderdag in Panama zijn gevonden, zijn van Lisanne Froon. Dat is gebleken uit dna-onderzoek dat is uitgevoerd door een laboratorium in Panama-stad.

Tot nu toe zijn drie monsters onderzocht en twee daarvan blijken dna-materiaal van Lisanne te bevatten, meldt de NOS. Over Kris Kremers kan nog geen uitsluitsel worden gegeven. Het laboratorium is nog bezig met het dna-onderzoek. De uitslag daarvan zal zeker nog tot dinsdag op zich laten wachten.

http://www.telegraaf.nl/b(...)s_van_Lisanne__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 22 juni 2014 @ 21:44:13 #259
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_141425910
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als de pers het weet, weet de familie het eerder, wat denk jij nou? :D
Waarom denk je dat? Je doet allerlei aannames.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:44:13 #260
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141425911
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als de pers het weet, weet de familie het eerder, wat denk jij nou? :D
nou, ik weet niet hoe het daar werkt, maar de zaak visser is jou niet onbekend en die hoorden regelmatig eea eerst via het nieuws.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:44:31 #261
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_141425928
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:43 schreef Gisteren. het volgende:
Denk je jezelf te gaan ontdekken, word je ontdekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 22 juni 2014 @ 21:44:56 #262
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_141425958
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]

Gevonden weefsel is van Lisanne
PANAMA -

De stoffelijke resten die donderdag in Panama zijn gevonden, zijn van Lisanne Froon. Dat is gebleken uit dna-onderzoek dat is uitgevoerd door een laboratorium in Panama-stad.

Tot nu toe zijn drie monsters onderzocht en twee daarvan blijken dna-materiaal van Lisanne te bevatten, meldt de NOS. Over Kris Kremers kan nog geen uitsluitsel worden gegeven. Het laboratorium is nog bezig met het dna-onderzoek. De uitslag daarvan zal zeker nog tot dinsdag op zich laten wachten.

http://www.telegraaf.nl/b(...)s_van_Lisanne__.html
Ah bah dat dat lieflijk gezichtje nu helemaal verrot en ontbonden is argh bah bah :r :r :r
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_141425961
Triest nieuws. Ik hoop voor de familie van Kris dat die ook uitsluitsel krijgen.
pi_141425963
Verschrikkelijk, ze zijn natuurlijk niet tegelijk om het leven gekomen. Dus de ander wist wat haar te wachten stond.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:45:01 #265
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141425965
Mogelijk scenario:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:45:03 #266
62419 CherryLips
chocoholic
pi_141425966
:'(
Tap tap tap
  zondag 22 juni 2014 @ 21:45:12 #267
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_141425971
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]

Gevonden weefsel is van Lisanne
PANAMA -

De stoffelijke resten die donderdag in Panama zijn gevonden, zijn van Lisanne Froon. Dat is gebleken uit dna-onderzoek dat is uitgevoerd door een laboratorium in Panama-stad.

Tot nu toe zijn drie monsters onderzocht en twee daarvan blijken dna-materiaal van Lisanne te bevatten, meldt de NOS. Over Kris Kremers kan nog geen uitsluitsel worden gegeven. Het laboratorium is nog bezig met het dna-onderzoek. De uitslag daarvan zal zeker nog tot dinsdag op zich laten wachten.

http://www.telegraaf.nl/b(...)s_van_Lisanne__.html
Wel zonde van zo een mooie meid. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141425972
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou, met die foto's van dat bot was men zeer geschokt, die waren dan ook gelekt.
Met die aankondiging dacht ik al wel dat men de resultaten al zou hebben, maar wist het niet zeker. En dan krijg je zo'n schemergebied.
Natuurlijk is de familie geschokt dat er dingen gelekt worden, het blijft hun dochter, wat denk jij?

Maar dat wil toch niet zeggen dat ze niet geinformeerd zijn? Zó dom is de Panamese politie niet, die hebben al veel teveel "last" hiervan (slechte reclame voor een toeristisch groeiend land).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:45:50 #269
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_141426019
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef Mr.Ping het volgende:

Verschrikkelijk, ze zijn natuurlijk niet tegelijk om het leven gekomen. Dus de ander wist wat haar te wachten stond.
Ligt eraan wat gebeurd is.
pi_141426040
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef Mr.Ping het volgende:

Verschrikkelijk, ze zijn natuurlijk niet tegelijk om het leven gekomen.
Hoe weet je dat zo zeker?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141426045
"Dat is het lot van deze haatblanken"

- Mohammed Enaït, 2014

Niet mee eens uiteraard.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:46:19 #272
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141426053
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:42 schreef bianconeri het volgende:
Je zou haast denken dat ze door wilde beesten aangevallen zijn... Anders wel heel gruwelijk dat er alleen botten overgebleven zijn.
Maar ja wilde beesten die 2 meiden volledig opeten? (Al is er over Kris niets bekend)

Vreselijk geval.. Komt jammer genoeg teveel voor.
Wat verrast je daar zo aan? Een lichaam blijft natuurlijk niet onaangeraakt liggen in de jungle..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141426083
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:46 schreef Gisteren. het volgende:
"Dat is het lot van deze haatblanken"

- Mohammed Enaït, 2014

Niet mee eens uiteraard.
Nee, dit is niet echt. :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141426099
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ligt eraan wat gebeurd is.
Zit steeds te denken wat er allemaal gebeurd kan zijn, wat zij door hebben gemaakt, etc.

:'(
Dat zou jij wel willen weten.
pi_141426128
quote:
13s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dit is niet echt. :o
Wat is er mi mang?
pi_141426148
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat verrast je daar zo aan? Een lichaam blijft natuurlijk niet onaangeraakt liggen in de jungle..
Een vers lichaam niet. Een ouder lichaam wordt door de termieten snel afgebroken denk ik.

Gezien de verspreide vondsten denk ik aan door de rivier meegesleurd en het verse lichaam verspreid over het gebied, vooral door vogels.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141426160
En nu rest inderdaad de volgende vraag:
Wat is er in godsnaam gebeurd?
Noot noot.
pi_141426171
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:47 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Wat is er mi mang?
Dit is serieus een uitspraak van die gek? Hoe kom je hieraan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141426193
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
En nu rest inderdaad de volgende vraag:
Wat is er in godsnaam gebeurd?
Vraag dat die padvinders in dit topic
pi_141426238
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Vraag dat die padvinders in dit topic
Denk zelf constructief mee, zou ik zeggen. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:48:54 #281
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141426251
Guests who hiked the Il Pianista independently weren’t impressed: it was muddy, difficult to navigate and the Continental Divide wasn’t obvious. They’d get to the blinking cows and turn back.
Here’s the thing: guests who went with a guide loved it – because they knew where to go and what they were seeing.

http://www.boquetegardeninn.com/archives/1797

Je kunt er dus blijkbaar makkelijk verdwalen.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_141426256
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Vraag dat die padvinders in dit topic
Neuh.

Ben bang dat men er nooit achter gaat komen.
Noot noot.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:49:04 #283
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141426266
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
En nu rest inderdaad de volgende vraag:
Wat is er in godsnaam gebeurd?
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:45 schreef betyar het volgende:
Mogelijk scenario:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simpel toch? George was nou niet echt de slimste.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:49:06 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141426268
quote:
18s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Natuurlijk is de familie geschokt dat er dingen gelekt worden, het blijft hun dochter, wat denk jij?

Maar dat wil toch niet zeggen dat ze niet geinformeerd zijn? Zó dom is de Panamese politie niet, die hebben al veel teveel "last" hiervan (slechte reclame voor een toeristisch groeiend land).
zie mijn post over visser
pi_141426353
quote:
12s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk zelf constructief mee, zou ik zeggen. :)
Ja alsof er ook maar 1 fokker is die iets kan bijdragen aan het onderwerp "wat er gebeurd zou kunnen zijn" :')
pi_141426374
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

zie mijn post over visser
Heel ander land, heel andere zaak, zelf meezoeken was daar ook gebeurd? Vondsten door lokalen en niet door de politie? Volgens mij hebben we die zaak ook goed gevolgd een ruim jaar geleden. Was heel anders.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141426376
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:49 schreef betyar het volgende:

[..]

[..]

Simpel toch? George was nou niet echt de slimste.
Je grap faalde de eerste keer ook.
Noot noot.
pi_141426402
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Ja alsof er ook maar 1 fokker is die iets kan bijdragen aan het onderwerp "wat er gebeurd zou kunnen zijn" :')
Baat het niet, schaadt het niet, toch?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:51:00 #289
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141426426
Wat me trouwens nu eens binnenschoot.
Een scenario wat volgens mij niet echt aan de oppervlakte is geweest maar ik heb niet iedere pagina van deze reeks doorgelezen:

Wat nou als 1 van de 2 de ander vermoord heeft?
Een uitbarsting/ongeluk... en vervolgens is die weggerend uit paniek?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:51:00 #290
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141426427
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je grap faalde de eerste keer ook.
Grappig zijn doen we in ONZ.
pi_141426442
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Baat het niet, schaadt het niet, toch?
Ok Emile
pi_141426445
Ik hoop dat ze ook naar buiten komen met informatie over de spullen in de tas. Heel interresant om te weten of ze nog foto's ondeweg hebben gemaakt of geprobeert hebben om te bellen. Is dit niet het geval dan kan je verdwaling gewoon uitsluiten.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:51:28 #293
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_141426461
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een vers lichaam niet. Een ouder lichaam wordt door de termieten snel afgebroken denk ik.

Gezien de verspreide vondsten denk ik aan door de rivier meegesleurd en het verse lichaam verspreid over het gebied, vooral door vogels.
Hoe snel het afgebroken wordt en op welke manier hangt af van de temperatuur en of het lichaam in het water lag. Als het inderdaad in het water heeft gelegen gaat het veel sneller, dan is er na een paar weken al weinig meer over.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_141426468
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef MouzurX het volgende:
Wat me trouwens nu eens binnenschoot.
Een scenario wat volgens mij niet echt aan de oppervlakte is geweest maar ik heb niet iedere pagina van deze reeks doorgelezen:

Wat nou als 1 van de 2 de ander vermoord heeft?
Een uitbarsting/ongeluk... en vervolgens is die weggerend uit paniek?
De rugzak?
Een motief voor dit filmscript?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 22 juni 2014 @ 21:51:55 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_141426495
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:44 schreef silliegirl het volgende:
Triest nieuws. Ik hoop voor de familie van Kris dat die ook uitsluitsel krijgen.
dat hoop ik ook voor ze.
Al kunnen ze nog het meest met het weefsel denk ik. Kun je daar een verdrinking mee achterhalen?
pi_141426497
quote:
11s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?
Omdat het onmogelijk is.
Zelfs al zijn ze doodgeschoten dan gaat het niet gelijk zoals bij een frontaal auto-ongeluk.
pi_141426532
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:48 schreef Pwn_zoon het volgende:
Guests who hiked the Il Pianista independently weren’t impressed: it was muddy, difficult to navigate and the Continental Divide wasn’t obvious. They’d get to the blinking cows and turn back.
Here’s the thing: guests who went with a guide loved it – because they knew where to go and what they were seeing.

http://www.boquetegardeninn.com/archives/1797

Je kunt er dus blijkbaar makkelijk verdwalen.
Ik kan die speculaties over verdwalen il pianista echt niet meer zin, al 4 topics vol met die shit en theorieen. Wacht nou gewoon eens op de feiten.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:52:25 #298
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141426534
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De rugzak?
Een motief voor dit filmscript?
Geen motief maar enige aanleiding is dat er tot nu toe alleen van lisanne botten zijn gevonden? Of zit ik hier mis?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 22 juni 2014 @ 21:52:45 #299
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_141426561
Ik wil niet weten wat voor een hel de ouders nu doormaken. :'(
pi_141426569
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef danos het volgende:

[..]

Ik kan die speculaties over verdwalen il pianista echt niet meer zin, al 4 topics vol met die shit en theorieen. Wacht nou gewoon eens op de feiten.
ALS er nog meer feiten komen...
Noot noot.
pi_141426587
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:52 schreef beantherio het volgende:
Ik wil niet weten wat voor een hel de ouders nu doormaken. :'(
Idd. Spookt door m'n hoofd nu.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')