Het WK leidt nog veel meer af.quote:
Tuurlijk. Die Panamezen weten (nog) hoe belangrijk familie is.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat men nu al wat uitslagen heeft, uit weefsel gaat sowieso sneller dan uit bot, maar eerst zeiden bepaalde berichten dat het dinsdag zou worden voor er resultaten zijn en nu kondigt men de persconferentie voor morgen aan. Krijg ik toch het idee dat ze het daar nu al weten en vroeg ik mij dus af of de familie het nu ook al weet.
1. Wat is er bekend over het moment van hun verdwijning?quote:Op zondag 22 juni 2014 20:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan me gewoon níet voorstellen dat als je de volgende dag het werk in het dorp begint, je dan nog eventjes 's nachts in onbekend gebied (ze woonden er nog maar kort) volledig onbekende bergen zonder kaart of kompas ingaat.
Waar heb je dat vandaan? Ik las op een Panamese site dat ze de volgende dag zouden beginnen. Ja, ze waren er 2 weken, dus hadden vast al wat gehiked en een beetje basisSpaans geleerd. Maar nog niet de Pianista gelopen, want daar vroegen ze die middag speciaal naar.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
1. Wat is er bekend over het moment van hun verdwijning?
Op 1 april zijn de 21-jarige Kris Kremers en de 22-jarige Lisanne Froons voor het laatst gezien. Ze waren op dat moment twee weken in Panama, waar ze een cursus Spaans volgden bij een taalschool in Bocas. De bedoeling was dat ze vier weken in Panama zouden blijven. Ook zouden ze vrijwilligerswerk doen in Boquete.
Omdat er iets was misgegaan rond het vrijwilligerswerk, hadden de twee Nederlandse meisjes plotseling een week vrij. Die vrije tijd wilden ze gebruiken om de omgeving te verkennen.
Dank, dit verandert de zaak nogal:quote:Op zondag 22 juni 2014 21:18 schreef matthijst het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
vanaf de kamer tot begin P Trail schat ik ook op 45 minutenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, dit verandert de zaak nogal:
Uit computergegevens blijkt dat Lisanne en Kris op 1 april nog informatie op internet hebben gezocht over de Il Pianista-trail, een wandelroute in de buurt van het dorp Boquete. Wandelaars trekken normaal gesproken 3 uur uit om de wandeling te doen: 1,5 tot 2 uur naar boven, en 1,5 uur naar beneden.
De laatste keer dat de twee met zekerheid zijn gezien, is die dag om 13.00 uur, als ze vertrekken uit de taalschool. Ze halen daarna nog hun wandelschoenen van hun kamer.
• StaceySinger zegt dat die trail 3 uur heen en 3 uur terug is. En dan nog kom je niet de bergen over. Als ie echt maar 2 uurtjes klimmen is en daarna naar beneden (is dat al de andere kant of bedoelen ze terug?) is, dan zijn ze nog niet bij de pas op 1500+ m.
• ze zijn om ~13:30-14:00 vertrokken. Dat geeft ze meer tijd de zonsondergang te halen of op tijd terug te keren
Ik ook, van de nos. Sneu.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Krijg een push bericht dat het weefsel van Lisanne is
Ditquote:Op zondag 22 juni 2014 21:28 schreef Roguee het volgende:
Krijg ook net het push berichtKwam wel even binnen, arme stadsgenootjes
Ja, weefsel gaat altijd sneller dan bot en de voet in die schoen was dus van Lisanne.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Krijg een push bericht dat het weefsel van Lisanne is
Zal zo wel volgen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik kan alleen niet doorklikken nAr het artikel
NOS heeft ook een bericht nuquote:Op zondag 22 juni 2014 21:33 schreef Poeke het volgende:
Krijg wel pushberichten maar geen berichten. Op NOS.nl en nu.nl
Dit. Echt vaag.quote:Op [quote]
[b]Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik kan alleen niet doorklikken nAr het artikel
Over Kris Kremers is er nog geenquote:Op zondag 22 juni 2014 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Echt vaag.
Paar minuten later kwam ik wel op de NOS app en daar stond een bericht met als kop "Morgen DNA uitslag in Panama".
Niets over dat het DNA van Lisanne is........
Dit doet de NOS altijd. Ze zetten eerst het breaking news op de site, zodat dat alvast bekend is. Even later komt het bijbehorende artikel pas online.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Echt vaag.
Paar minuten later kwam ik wel op de NOS app en daar stond een bericht met als kop "Morgen DNA uitslag in Panama".
Niets over dat het DNA van Lisanne is........
Volgens NOS teletekst nog geen duidelijkheid over Kris. Het DNA onderzoek op het botweefsel is nog niet gereed.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:27 schreef Zaktabak het volgende:
Gevonden weefsel van Lisanne.
Maar Kris dan?
aha okquote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Dit doet de NOS altijd. Ze zetten eerst het breaking news op de site, zodat dat alvast bekend is. Even later komt het bijbehorende artikel pas online.
quote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Kris Kremers is er nog geen
uitsluitsel.Het DNA-onderzoek op het
botmateriaal is nog niet gereed.
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=104
Dat is normaal het is een race tegen de klok wie als eerste het nieuws brengt.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Dit doet de NOS altijd. Ze zetten eerst het breaking news op de site, zodat dat alvast bekend is. Even later komt het bijbehorende artikel pas online.
Maar dat heupbot was van de linkerkant, die schoen ook, dus dat zal ook dna van Lisanne zijn?quote:Op zondag 22 juni 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Kris Kremers is er nog geen
uitsluitsel.Het DNA-onderzoek op het
botmateriaal is nog niet gereed.
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=104
NATUURLIJK. Wat denk je? Dat wij meer zijn dan zij??quote:Op zondag 22 juni 2014 21:40 schreef Marrije het volgende:
En daarom vroeg ik dus of de familie al ingelicht zou zijn, nu. Omdat je op je vingers na kon tellen dat deze berichten nu zouden komen.
fijn, mata zei het alquote:Op zondag 22 juni 2014 21:37 schreef StaceySinger het volgende:
Menselijk weefsel dat donderdag in de jungle in Panama is gevonden, is van Lisanne Froon, een van de Nederlandse vrouwen die sinds 1 april worden vermist. Dat is gebleken uit DNA-onderzoek dat is uitgevoerd in een forensisch laboratorium in Panama-Stad. De familie is ingelicht.
Over Kris Kremers is er nog geen uitsluitsel. Het DNA-onderzoek op het botmateriaal is nog niet gereed. Van drie monsters is het DNA onderzocht. Twee van de drie blijken DNA van Lisanne Froon te bevatten. Het onderzoek op het derde monster is nog niet klaar. De uitslag wordt niet voor dinsdagavond Nederlandse tijd verwacht.
Familieleden
Het DNA is vergeleken met dat van familieleden in Nederland. Het lab heeft dag en nacht doorgewerkt.
Donderdag werden twee verschillende schoenen gevonden en botten in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met spullen van de vrouwen werd gevonden. Een van de schoenen bleek van een merk te zijn dat alleen in Nederland wordt verkocht.
http://nos.nl/artikel/664948-weefsel-is-van-lisanne-froon.html
Ja idd, alles komt vrij snel op straat te liggen.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:40 schreef Marrije het volgende:
En daarom vroeg ik dus of de familie al ingelicht zou zijn, nu. Omdat je op je vingers na kon tellen dat deze berichten nu zouden komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |