Ja de stress is er wel!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
Loj, jij ook sterkte en succes dan! Is de stress al toegeslagen? Wat een werk he! Hoe jij het doet snap Ik al helemaal niet met een niet-slapende Ow en zwanger..
LE denkt snachts aan mij
Er is een hele bandbreedte van wat normaal is. Ik denk dat < 2 redelijk vroeg is maar meisjes zijn geloof ik ook sneller dan jongetjes daarmee.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:01 schreef WebBeestje het volgende:
Hier is een trotse ouder want 1,5 week geleden begonnen wij met het proberen zindelijk te maken van onze dochter van bij 2. Inmiddels bijna 20 keer al op het potje een plasje gedaan en gisteren haar eerste poepje. Ik vraag mij eigenlijk af of dat vroeg is of redelijk normaal
fixed....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:01 schreef L-E het volgende:
Over driftbuien, toen Sticker D & J in de couveuse lagen zei de verpleging steeds 'Er zit wel pit in he' en jeeeee, wat blijken ze daar gelijk in te hebbenWas mijn oudste de makkelijkste meest relaxede (relaxete? relaxte?) baby ooit, Sticker is D & J zijn een ander verhaal. Zij hebben een mening. Over alles. En die mening delen ze graag, met heel veel volume en theater. Berg je maar als er iemand nee zegt
Hij is Ze zijn zo ontzettend lekker zichzelf, ik vind 'm ze zo tof
Oh, dan krijg jij straks een supermakkelijke drielingquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:35 schreef Gulara het volgende:
Blegh, wij kregen meteen een driftkikker voor gevorderden.![]()
Hoewel ik regelmatig verbaasd ben over hoe goed hij luistert. Onze opvoeding lijkt gewoon al z'n vruchten af te werpen. Ik geniet er maar van, want het is vast snel genoeg weer over.![]()
En verder: tomaten, mini courgettes, paprika's en een kaasstengel.
Nou fijn dat het die dan in elk geval niet isquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara, klopt. Er is binnen EDS 1 variant die ernstiger is, maar als ik die gehad zou hebben, zou ik er nu anders aan toe zijn, zeker na de bevalling en idem voor Noor nu. En die hebben ook typische gelaatstrekken, die ik ook niet heb en Noor ook niet. Dat zei de klinisch geneticus ook. Dus dan is het een van de andere varianten. Die zijn vervelend, absoluut, maar niet levensbedreigend . Ik ben er iig al 34 mee geworden .
Haha, vriendlief zegt altijd als ie jouw dolleduo ziet dat ie wel een meisjestweeling wil.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, dan krijg jij straks een supermakkelijke drieling![]()
Luisteren?Wat knap!
[..]
Nou fijn dat het die dan in elk geval niet is
Het een sluit het ander ook niet uit he?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:00 schreef Gulara het volgende:
En dit verdwijnt vast allemaal op een dag weer (leer mij peuters kennen.) Maar voor nu is het tof. En voor mij een bevestiging dat dit werkt voor ons. Ik ben vergeleken met wat ik hier lees volgens mij best een strenge* moeder. Dus toch goed om te weten dat Pi het goed doet onder mijn regime.![]()
*maar ook een lieve/avontuurlijke/doldwaze/grappige/übertoffe/knuffelbare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is prachtig inderdaad!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Enne, het is hier bij Arnhem gewoon mooi weer! We hebben zo familiefeest, en zijn vanochtend in de zeikende regen weggereden. En het is een tuinfeest dus we hadden er al echt zin in... Maar dit komt goed geloof ik
Haha, vrijwel zoals wij het ook doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:19 schreef elamanilo het volgende:
Hmmmmm, wij hoeven tot op heden helemaal niet streng te zijn denk ik. Als wij iets hebben wat zij graag vast wil houden, dan mag dat eigenlijk altijd van ons (theekopje bijv.), het gevolg is dat als zij iets heeft dat wij graag vast willen houden (), dat ze dat dan ook gewoon aan ons geeft.
Verder mag ze gewoon in de keuken en in de keukenkastjes, of spelen op het balkon of in de badkamer. Het is ook haar huis, dus ze mag overal komen vinden wij. En spullen die we echt niet willen dat ze er (nu) aan zit, die zijn op plekken waar zij niet komt. Hoog in een kast of zo.
Ze mag ons altijd helpen met alles, vaatwasser in ruimen, was uitzoeken of was opvouwen, maar ook klussen, dus hameren of schroevedraaieren. Ze speelt ook met de onderdelen van de booren het koffertje waar ie in zit, of spijkers of zo. Ze helpt met tuinieren, aarde in een pot doen (en er uit halen).
Tijdens het koken krijgt ze wat te eten en een pollepel of een garde of zo. En tijdens het eten krijgt ze d'r eigen vork of lepel. Ze mag altijd uit ons beker/glas drinken en wij krijgen ook altijd hapjes van haar en zij van ons.
Als ze soms heel moe is, niet kan/wil slapen en daarvan verdrietig is, dan is het vooral knuffelen wat helpt. Dus dan zit ze op onze arm of in de draagdoek of zo. Verder is ze eigenlijk altijd gewoon vrolijk en blij en vindt ze alles leuk <3
Zelf heb ik het idee dat juíst doordat ze eigenlijk alles mag, er ook geen beladenheid aan dingen zit. Ook als we ergens anders zijn, laat ze alles gewoon staan waar ze bij kan bijv. Op het salontafeltje en zo. Het heeft allemaal geen speciale aantrekkingskracht, omdat het thuis ook niet iets speciaals is.
Als het al een keer voorkomt dat ze toch iets heeft gespot wat niet echt de bedoeling is (?), dan is ze ook weer makkelijk af te leiden met iets anders.
Het is wel zo dat ze dus altíjd heel graag mee wil doen met wat wij doen. Ze kan ook heel lief/goed zelf spelen, maar dan als ik rustig op de bank zit en een kopje thee drink (waar ze dan af en toe een slokje van komt halen). Als ik iets ga doen, dan wil ze meedoen, en groot gelijk heeft ze natuurlijk, dat is nu eenmaal hoe het werktdus daarom mag dat ook altijd, dingen die voor haar niet boeiend zijn, die doe ik dan wel als ze slaapt, zoals zulke verhalen typen hier
Ook andersom trouwens, als zij iets wil doen wat nog niet helemaal goed lukt of waarvan we denken dat ze er nog wat aan de kleine kant voor is, dan helpen we haar. Zodat ze het gewoon kan zien en doen zonder dat het dus beladen wordt. Ik heb zelf ook het idee dat juist door haar nu te helpen, ze over een poosje daarin ook juist goed zelfstandig kan zijn, dan weet ze hoe het werkt en kan ze het eerder 'zelf doen'.
Tot nu toe werkt dit allemaal nog prima hier, maar wie weet wat er nog komen gaatAan de andere kant, ik was zelf vroeger trouwens ook zo, en dat is altijd prima gegaan. Dus wie weet werkt deze aanpak voor haar ook wel gewoon zo goed!
Zwemmen lukt me niet meer zo goed nu Lars naar school gebracht moet worden...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:33 schreef Gulara het volgende:
Haha, ja tijgermom dekt de lading wel denk ik.![]()
En we zijn hier momenteel helemaal in een de-volgende-mag-best-wel-een-meisje-zijn-mood.
En help, samenspannen, dat is niet tof!Maar ook tegelijkertijd heul leuk!
![]()
En Shandaly, het was meer wen grapje hoor. Ik sta achter de manier waarop ik mijn kind opvoed. Maar ik lees hier regelmatig dat er moeders zijn die zelf helemaal verdrietig worden als hun kindje op te vloer ligt te krijsen. En dat vind ik dan zo lief! Maar ik herken het niet bij mezelf.
(Hoe gaat het trouwens met zwemmen? Ik moet elke keer als ik nietnaar het zwembad ga aan je denken.
)
Hier het zelfde van een engeltje opeens drift/huil buien met name als hij moe is en iets niet mag, kan of wil, nee is zijn favoriete woord en heeft het nu een paar x zo bont gemaakt met niet luisteren dat hij voor straf ergens moet zitten (thuis op de zitzak/ bij opa en oma op de hoek van de bank) tot ik zeg dat hij er af mag. Over avond eten weigeren nog maar te zwijgen en als hij dan zijn zin niet krijgt kiept hij het bakje op de kop... Waar is mijn meegaande goed etende peuter gebleven?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:53 schreef Zolena het volgende:
M. heeft ook driftbuien. Ik vind mezelf niet overdreven streng. M. is nu gewoon grenzen aan het zoeken. Hij mag veel maar niet alles. Ik vind het ook grappig hoe snel het soms weer over is, zo'n drama is het dan blijkbaar niet dat hij niet op de gang mag spelen ofzo.Of dat zijn doosje rozijntjes op is en hij geen nieuwe krijgt.
Jaja... aaien mocht! Lars doet het zelfs op die foto. Femke heeft de staart geaaid. Het was wel slechts een welpje van 6 maanden... de oudere waren een stuk groter en imposanter en niet aaibaarquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:17 schreef elamanilo het volgende:
Wow wat een foto!!! Konden jullie hem ook aaien? Of is dat dan te gevaarlijk? Wat leuk dat Femke ook mee is geweest en dat het ook goed is gegaan, jammer van het poppetje wel, maar beter het poppetje dan Femke zelf![]()
Dat is sportief van je. Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
XM hoop dat het beter gaat met Noor !
Reageerde wat fel gisteren, daarvoor excuses. Had het wat netter kunnen brengen.
Ben zelf grootgebracht door een moeder met onverwerkte zaken en daarom triggert het me echt !
Ben dan bezorgd om noor .
Klaar en over wat mij betreft !
En het zou erg fijn zijn als je wat doet met onze adviezen en ook even laat weten dat je blij bent met het meedenken. Dat heb ik tot nu toe gemist.
---------------------------------------------------------------------------------------
Mn meisje is lief
+1quote:Op zondag 22 juni 2014 09:06 schreef Omentielvo het volgende:
XM ik begrijp wat je bedoelt dat je sommige dingen even moet laten landen. Wel fijn om te horen dat je alles opslaat en er iets mee probeert te doen. En knap dat je aan jezelf blijft werken voor Noor.![]()
Fijn dat ze opknapt. Het vele slapen vind ik ook logisch. Niks zo genezend als goed slapen en zo uitzieken. Hopelijk zie ja binnen een paar dagen het vele slapen minder worden en je vrolijke meisje terugkomen
Eds is een bindweefsel aandoening er zijn 3 types vaattype, hypermobiliteits type de andere weet ik zo niet uit mijn hoofd geloof huidtype. EDS kan verschillende uitingsvormen hebben wat ze gemeen hebben alle types zijn pijn, vermoeidheid en (sub) luxaties. De ene heeft er meer last van dan de ander wisselend van klein beetje klachten tot rolstoel gebonden, spalken en zilversplints die nodig zijn om gewrichten op hun plek te houdenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:30 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb een tussenin dreumes. Ze slaapt goed,mis sociaal en huilt weinig. Op die punten dus echt een kind voor beginners. Maar ze heeft een sterke eigen wil en is echt een kleine driftkop
Ik vind mezelf wel een goede moeder, maar soms een tikje te onzeker. En dat laatste vind ik wel jammer
XM fijn dat ze weer opknapt. En nu veel slapen is inderdaad goed. Ik weet alleen niet wat EDS is![]()
LB veel plezier bij het familiefeest
Had het ook wel even nodig na de opname van Teun, donderdag begrafenis gehadquote:Op zondag 22 juni 2014 07:11 schreef Omentielvo het volgende:
Goitske leuke dagen. En ik zou ook verbaasd kijken als dreumes ineens een zin zegt
Kleinzusje. Dinsdag heeft mijn zus weer een gesprek. Ze moet wasten op een donormatch nu
Ja, ze zit/zat nog op 2-3 flessen en dan ook nog yoghurt.. Dus dat is echt teveel. Ik wil dus grotendeels van die fles af eigenlijk binnenkort. Maar ze is eigenwijs genoeg om nu dus maar gewoon niet te drinken als het niet uit de fles komtquote:Op zondag 22 juni 2014 12:01 schreef L-E het volgende:
XM, minderen met zuivel zeg je, bedoel je dan de flessen opvolgmelk die ze krijgt? Ik ben daar niet zo thuis in, maar Sticker drinkt naast borstvoeding water en thee. Dat vond hij in het begin niet heel lekker of leuk, maar we blijven het aanbieden en nu drinkt hij het zo weg
Nee eigenlijk niet. Heeeeeeeeeel soms houdt ze m zelf vast bij het laatste restje, maar aantal keren dat dat is gebeurd, is verwaarloosbaar.quote:
Welk type was dat ook alweer? Er zijn diverse soorten bekers van dat merk.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
XM hier zoals gezegd was de kiddyboo DE oplossing. Djen bleef ook maar aan haar fles lurken. Tuitbeker bliefde ze niet. Kiddyboo was twee dagen aanklooien en vanaf toen ging het goed![]()
En verder oefenen we veel met een klein laagje in een open beker
Achja, vloer tafel kind wij onder de yoghurt is hier ook al voorgekomenquote:
Liever je badkamer dan de slaapkamermuurquote:
+1quote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef danic het volgende:
Whahaha.
Zo was Rosalie onlangs boos dat Ik het zakje knijpfruit wilde vasthouden (niet zonder reden) en ze hem toch boos uit mijn handen trok en de hele tafel, tas en al het andere onder het fruit sproeide.
+1!! Heel herkenbaarquote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef danic het volgende:
Whahaha.
Zo was Rosalie onlangs boos dat Ik het zakje knijpfruit wilde vasthouden (niet zonder reden) en ze hem toch boos uit mijn handen trok en de hele tafel, tas en al het andere onder het fruit sproeide.
+1 Maar dan in de autoquote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef danic het volgende:
Whahaha.
Ja stom hèquote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Skoap het volgende:
Jippie Luc heeft op het potje gepoept. Hoe blij je van zoiets kan worden![]()
jaquote:
Wij hebben een difrax fles met gat in het midden zodat ze de fles met 1 handje kan vasthouden. Die zetten we in het begin voor haar neer of gaven het in haar hand. Duurde echt niet lang voor ze het door had! Als ze dat eenmaal door heeft, volgt de rest.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Heeeeeeeeeel soms houdt ze m zelf vast bij het laatste restje, maar aantal keren dat dat is gebeurd, is verwaarloosbaar.
Waaah knap man!quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Skoap het volgende:
Jippie Luc heeft op het potje gepoept. Hoe blij je van zoiets kan worden![]()
Ja hèquote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Skoap het volgende:
Danicauw
![]()
Wat stom van de vorige keertoch belachelijk eigenlijk dat ze je toen afwimpelden
Gisteren overheen gelezen, maar dat is wel een goeie!quote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef pessie het volgende:
Stylish girl die Riley!
Danic, nauw! Sterkte!
Xm, Lauren donk eerst alleen kleine beetjes per keer. Pas de laatste tijd drinkt ze zo en halve beker leeg. Hier alles met rietje. Wel eens en pakje Sap geprobeerd en daar dan en beetje in geknepen?
Skoap, wow! Knap!
En mijn dochter had vandaag een speldje in
Dat ga ik ook eens proberen. Goede tip!quote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef pessie het volgende:
Stylish girl die Riley!
Danic, nauw! Sterkte!
Xm, Lauren donk eerst alleen kleine beetjes per keer. Pas de laatste tijd drinkt ze zo en halve beker leeg. Hier alles met rietje. Wel eens en pakje Sap geprobeerd en daar dan en beetje in geknepen?
Skoap, wow! Knap!
Gisteren overheen gelezen, maar dat is wel een goeie!quote:Op maandag 23 juni 2014 07:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Skoap, wow! Knap!
Nope. Ze gaan zelf staan, staan ook los te dansen (quote:Op zondag 22 juni 2014 21:25 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara lopen jouw meisjes al meer stapjes
Nog een paar topics volg ik wel, maar ik hou het hier niet meer bij. Ik heb mijn energie voor veel andere dingen nodig.quote:
Nee ik denk een virusjes. Grote zus heeft er ook telkens last. Overal snot.quote:
Snotquote:Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik denk een virusjes. Grote zus heeft er ook telkens last. Overal snot.
Omen, Fieder, As en ik.quote:
Haha! Wat geweldig, dat zou hier ook kunnen gebeuren hoor, het is een eetmonster aan het worden. Poept ze wel weer uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en ze eet net een kers met pit en al opIk mocht de kers niet in stukjes snijden, nee, die moest ze natuurlijk met steel en al en dan afhappen. Ik was net te laat om de pit eruit te peuteren. Kan geen kwaad toch?
De mijne bijtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest ook twee keer lezen
Vannacht was de eerste nacht in ons nieuwe huis. Ik had drama verwacht, maar ze moest alleen rond 9 uur savonds huilen (toen hoorden we haar niet dus kind volledig overstuur) en vannacht om 4 uur en toen kon ik haar troosten en weer terugleggen. Ze werd om 7:45 supervrolijk wakker
En ze doet zoveel nieuwe dingen! Leuke (onder mijn voeten kietelen, kussen van de bank trekken en erop gaan liggen, komen voor een knuffel
Maar ook minder leuke zoals slaan en knijpen
Hoe leer ik haar dat af?
Klinkt eerder alsof ze een kus wil geven maar in plaats daarvan bijt. Voor haar is het onderscheid ook moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:26 schreef Tally het volgende:
Dat denk ik ook wel L-E. Het is bij fee alleen niet als zeniets wil of wij niet snel genoeg reageren. Als ze lekker tegen je aan hangt en zo maar uit het niets bijt ze in je nek of arm. Nu vind ik het bij mij/ons niet zo erg want wij snappen het wel. Maar haar grote zus begrijpt niet waarom ze gebeten word. En ik kan het dr blijven uitleggen maar het gaat er niet in
Maar! Alles sal reg komuh!
Is het ook. Zij moet het ook nog leren. Dat leggen we de oudste ook uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof ze een kus wil geven maar in plaats daarvan bijt. Voor haar is het onderscheid ook moeilijk denk ik.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister de Kiddieboo binnen gekregen en gelijk geprobeerd. In het begin geen succes, maar opeens hoorde ik sslllurrrrppppppp! Ze heeft een halve beker gedronken en daarna nóg een halve! Ik heb m meegegeven op het kdv vandaag met verzoek om drinken daaruit aan te bieden. Ben benieuwd!!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Gisteren heeft ze haar eerste losse stapjes gezet! Ze stond aan de salontafel en ik lag een metertje van haar af op de grond met speelgoed in mijn handen. Ze twijfelde even en loopt zo vanaf de tafel naar mij toe! Ik moest bijna huilen, zo trots was ik
Dat! Dat lijkt me ook heel tof!quote:
+1quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat! Dat lijkt me ook heel tof!
Dat moment gaat hier nog even duren vrees ikHoewel er echt níets leuker is dan aan de handen van mamma door de kamer stappen. Ik ga zo'n loopding met blokken ofzo regelen denk ik want mijn rug begeeft het
.
Het werkt echt heel erg goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net overigens zo'n uv-pakje gescoord bij de Etos.
Weggegooid geld of zijn hier enthousiaste fans?
quote:
Oh fijn!quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:37 schreef Skoap het volgende:
[..]
Het werkt echt heel erg goed.
Luc bleef spierwit onder zijn uv pak terwijl de rest van zijn lichaam wel bruin werd. Ik had er niet 1 die zijn hele lichaam bedekte.
Het nadeel is, dat er ook geen warmte doorheen gaat. Dus hou wel in de gaten dat ze het niet koud krijgen (in het water)
De houten activity baby walker van Nijntje is in de aanbieding bij de Intertoys. Die heb ik net maar meegenomen.quote:
Wij hebben hem van woezel en pip. Fee speelt er de hele dag meequote:Op woensdag 25 juni 2014 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De houten activity baby walker van Nijntje is in de aanbieding bij de Intertoys. Die heb ik net maar meegenomen.
[ afbeelding ]
Twinkle, sterkte met de huildag..
Wil je laten weten of 'ie een beetje goed in balans is? Ik loop nl ook de hele dag met een stappende babyquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De houten activity baby walker van Nijntje is in de aanbieding bij de Intertoys. Die heb ik net maar meegenomen.
[ afbeelding ]
Twinkle, sterkte met de huildag..
Doe ik! Ding moet alleen gemonteerd worden en ik ben echt te dom voor dat soort dingenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:15 schreef Cwen het volgende:
[..]
Wil je laten weten of 'ie een beetje goed in balans is? Ik loop nl ook de hele dag met een stappende baby. We hebben wel een oude loopkar, zo'n houten, maar die heeft uitstekende plankjes aan de achterkant dus m'n kind heeft nu hele blauwe schenen
Wat liefquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
E probeerde net ook langs de bank te gaan, maar dat is echt nog geen succes![]()
Ze kan dr voetjes alleen nog naar voren zetten, en dan knalt ze dus bijna achterover
![]()
Wat ze nu wel kan, en dat zag ik 2 maanden geleden echt nog niet gebeuren, is met de pop spelenZe pakt dr constant op, onder de oksels of aan de handjes, zegt 'haiii!' en legt dr dan weer neer. En net zat ze een boekje 'voor te lezen'
!
Deed Fee tot vorige week ook. Mn Oma riep dan: kijk die duitser lopenquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat lief! Noor kan ook echt boekjes zitten lezen. En dan hoor je af en toe "uuwwwh!" of "deeh!"
En ze heeft nog niet in de gaten dat als ze loopt, dat ze knieën heeft die ze kan buigen. Ze loopt dus alsof ze stelten heeft, met van die gestrekte beentjes
.
Ik zou maar luiers in gaan slaan!quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh het ging super op het kdv met de beker! Vanochtend ging het aardig en vanmiddag dronk ze gewoon twee (!) bekers leeg! Twee!!
Er staat nog anderhalve maandbox pampers bovenquote:
Nee hoor. Maar niemand zegt ook dat ze 100% hetzelfde zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:53 schreef As1981 het volgende:
ben ik nou de enige die het vind lijken dat d een iets breder gezicht heeft.
Wij hebben hem ook en hij is erg stabiel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:15 schreef Cwen het volgende:
[..]
Wil je laten weten of 'ie een beetje goed in balans is? Ik loop nl ook de hele dag met een stappende baby. We hebben wel een oude loopkar, zo'n houten, maar die heeft uitstekende plankjes aan de achterkant dus m'n kind heeft nu hele blauwe schenen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, lekker is dit. We hebben ons gewoon al 2x verslapen omdat ons kind ineens niet meer vroeg wakker wordt. Moeten er nog een wekker gaan zetten ook![]()
Slechtverkapte"kijkmijnkindeensgoeddoorslapen"post![]()
Maar Omenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:32 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb het gelijk ook gezegd aan mijn vader en die zet hem vanavond goed. Ik kreeg het zelf niet voor elkaar
Spiritvoor het doorslapen
Echt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:45 schreef Zolena het volgende:
Ik zet ze ook niet steeds strakker en losser afhankelijk van jasje, vind dat ook nog behoorlijk lastig bij onze stoel.Strakker lukt wel, maar dan weer losser... Dus als mini te strak zit trek ik soms zijn jas uit
Hij krijgt het trouwens ook heel handig voor elkaar om meer ruimte 'op te eisen'. Ik moet hem soms anders in zijn stoel zetten om de riem goed te krijgen.
Hmm, nee, dat klinkt idd totaaaal niet praktisch!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:
De Tobi heeft hier ook als -heel groot- nadeel dat ze gordels steeds gedraaid gaan zitten. Dat lijkt me niet prettig zitten maar het maakt het ook -weer- extra moeilijk om ze goed strak te trekken
(en hier staat de Tobi ook nog in het midden dus ik lig dan ook nog half in de auto over de Pearl heen of ik moet achterstevoren op de bestuurders/bijrijdersstoel gaan zitten).
(nee, ik zou de Tobi dus niet aanraden als praktische autostoel....)
Same herequote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Echt?
Bij ons stoeltje is het een kwestie van knop indrukken en aan de gordeltjes trekken, dan is 'ie losser. Aantrekken gaat via een stuk 'gordel' waar je gewoon kneiterhard aan trekt![]()
. Beter kan ik het niet uitleggen
Hier ook en ik heb de maxicosi tobi?quote:
Echt?? ik vind onze Tobi echt geweldig!! heb geen last van wat je hier noemt. Ik raad hem best vaak aanquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:
De Tobi heeft hier ook als -heel groot- nadeel dat ze gordels steeds gedraaid gaan zitten. Dat lijkt me niet prettig zitten maar het maakt het ook -weer- extra moeilijk om ze goed strak te trekken
(en hier staat de Tobi ook nog in het midden dus ik lig dan ook nog half in de auto over de Pearl heen of ik moet achterstevoren op de bestuurders/bijrijdersstoel gaan zitten).
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Echt?? ik vind onze Tobi echt geweldig!! heb geen last van wat je hier noemt. Ik raad hem best vaak aan
Desalnietemin vind ik de Pearl vele malen fijner. Die die zou ik aanraden. Hoewel niet helemaal vergelijkbaar want de Pearl kan alleen met isofix en de Tobi alleen in de gordels.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:08 schreef Kyara het volgende:
De ene is de andere niet. En wat LB ook al,zegt, de hoek is ook belangrijk. En die hoek is hier niet zo makkelijk. En de gedraaide banden komen denk ik door het vele gebruik (tweedehands).
Ik dus ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Echt?? ik vind onze Tobi echt geweldig!! heb geen last van wat je hier noemt. Ik raad hem best vaak aan
+1quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat is ook raar. Nel als dat je zelf ook geen gordel om moet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, kom ik er even in![]()
Hoe raar is het dat je in de bus en de tram en trein de dreumes "gewoon" los mag vervoeren
taxi ook! Daar is een kinderstoel niet verplicht....quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, kom ik er even in![]()
Hoe raar is het dat je in de bus en de tram en trein de dreumes "gewoon" los mag vervoeren
Het enige nadeel van de tobi is dat die aantrekband nogal makkelijk half gaat draaien, waardoor je hem niet meer kan aantrekken of losser zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:
Deze bedoelen jullie toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze bedoelen jullie toch?
[ afbeelding ]
Ideaal ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:19 schreef Shandaly het volgende:
En Ela, weer zo'n mooie manier om met dingen om te gaan. Stelletje hippies![]()
![]()
![]()
Hier mag (volgens mij) ook veel, maar ik hou alles wel goed in de gaten. Femke vindt nogal veel eetbaar: papier, legostukjes, krabpaalschraapsel, poezenbrokjes etc... Keuken is niet zo praktisch aangezien ze dan dus echt het poezenbakje leeg zit te etenDie AH WK-hamstertjes vindt ze bijvoorbeeld ook helemaal tha bomb... alleen eet ze het oranje stickertje dan op. En bóós als je dat uit haar mondje vist!
Ze is blijkbaar niet de enigequote:
E is vanochtend eerder opgehaald door dr papa want ze was net als gisteren steeds heel ontroostbaar verdrietig (quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef Kyara het volgende:
gaat het nu nog steeds over die Tobi? Jeetje, dat mijn opmerking zoveel los heeft gemaakt
Nog dreumesjes naar de modderdag geweest? De mijne niet (grote broer wel). Meiden hebben het daarna in de achtertuin ingehaald
Hier precies hetzelfde. Tussen 11 en 12 valt ze in slaap en ligt dan een uurtje of 2. Rond 5 uur is ze eigenlijk te moe om te eten en wil dan nog een dutje doen. Dus ik laat dr maar doen. Daarna eten. Maar om 7 uur naar bed kan ik vergeten. Tussen 8 en 9 eerder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ze valt nu 's ochtends steeds vlak na 10 uur al om, dus hooguit om 11 uur naar bed. Dan slaapt ze tot 13 uur. Ging een hele tijd goed zonder daarna nog te slapen, maar ze is dus niet helemaal fit nu. Gisteren had ze op de opvang nog geslapen eind van de middag, en vandaag viel ze ook rond 5 uur op mijn arm in slaap.
Grappig, dat doet Isa ook. Touwtje krijgt ze ook in no time los geknaagd/getrokken. Man trekt dus als eerste direct touwtje en stickertje eraf voor ze ze krijgtquote:
Oh dat vele slapen doet Isa ineens ook weer! (feest der herkenning zoals gewoonlijk hierquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ze valt nu 's ochtends steeds vlak na 10 uur al om, dus hooguit om 11 uur naar bed. Dan slaapt ze tot 13 uur. Ging een hele tijd goed zonder daarna nog te slapen, maar ze is dus niet helemaal fit nu. Gisteren had ze op de opvang nog geslapen eind van de middag, en vandaag viel ze ook rond 5 uur op mijn arm in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |