Welk type was dat ook alweer? Er zijn diverse soorten bekers van dat merk.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:
XM hier zoals gezegd was de kiddyboo DE oplossing. Djen bleef ook maar aan haar fles lurken. Tuitbeker bliefde ze niet. Kiddyboo was twee dagen aanklooien en vanaf toen ging het goed![]()
En verder oefenen we veel met een klein laagje in een open beker
Achja, vloer tafel kind wij onder de yoghurt is hier ook al voorgekomenquote:
Liever je badkamer dan de slaapkamermuurquote:
+1quote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef danic het volgende:
Whahaha.
Zo was Rosalie onlangs boos dat Ik het zakje knijpfruit wilde vasthouden (niet zonder reden) en ze hem toch boos uit mijn handen trok en de hele tafel, tas en al het andere onder het fruit sproeide.
+1!! Heel herkenbaarquote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef danic het volgende:
Whahaha.
Zo was Rosalie onlangs boos dat Ik het zakje knijpfruit wilde vasthouden (niet zonder reden) en ze hem toch boos uit mijn handen trok en de hele tafel, tas en al het andere onder het fruit sproeide.
+1 Maar dan in de autoquote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef danic het volgende:
Whahaha.
Ja stom hèquote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Skoap het volgende:
Jippie Luc heeft op het potje gepoept. Hoe blij je van zoiets kan worden![]()
jaquote:
Wij hebben een difrax fles met gat in het midden zodat ze de fles met 1 handje kan vasthouden. Die zetten we in het begin voor haar neer of gaven het in haar hand. Duurde echt niet lang voor ze het door had! Als ze dat eenmaal door heeft, volgt de rest.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Heeeeeeeeeel soms houdt ze m zelf vast bij het laatste restje, maar aantal keren dat dat is gebeurd, is verwaarloosbaar.
Waaah knap man!quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef Skoap het volgende:
Jippie Luc heeft op het potje gepoept. Hoe blij je van zoiets kan worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |