taxi ook! Daar is een kinderstoel niet verplicht....quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, kom ik er even in![]()
Hoe raar is het dat je in de bus en de tram en trein de dreumes "gewoon" los mag vervoeren
Het enige nadeel van de tobi is dat die aantrekband nogal makkelijk half gaat draaien, waardoor je hem niet meer kan aantrekken of losser zetten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:
De Tobi heeft hier ook als -heel groot- nadeel dat ze gordels steeds gedraaid gaan zitten. Dat lijkt me niet prettig zitten maar het maakt het ook -weer- extra moeilijk om ze goed strak te trekken
(en hier staat de Tobi ook nog in het midden dus ik lig dan ook nog half in de auto over de Pearl heen of ik moet achterstevoren op de bestuurders/bijrijdersstoel gaan zitten).
(nee, ik zou de Tobi dus niet aanraden als praktische autostoel....)
Deze bedoelen jullie toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Echt?? ik vind onze Tobi echt geweldig!! heb geen last van wat je hier noemt. Ik raad hem best vaak aan
Ja!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze bedoelen jullie toch?
[ afbeelding ]
Ideaal ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:19 schreef Shandaly het volgende:
En Ela, weer zo'n mooie manier om met dingen om te gaan. Stelletje hippies![]()
![]()
![]()
Hier mag (volgens mij) ook veel, maar ik hou alles wel goed in de gaten. Femke vindt nogal veel eetbaar: papier, legostukjes, krabpaalschraapsel, poezenbrokjes etc... Keuken is niet zo praktisch aangezien ze dan dus echt het poezenbakje leeg zit te etenDie AH WK-hamstertjes vindt ze bijvoorbeeld ook helemaal tha bomb... alleen eet ze het oranje stickertje dan op. En bóós als je dat uit haar mondje vist!
Ze is blijkbaar niet de enigequote:
E is vanochtend eerder opgehaald door dr papa want ze was net als gisteren steeds heel ontroostbaar verdrietig (quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef Kyara het volgende:
gaat het nu nog steeds over die Tobi? Jeetje, dat mijn opmerking zoveel los heeft gemaakt
Nog dreumesjes naar de modderdag geweest? De mijne niet (grote broer wel). Meiden hebben het daarna in de achtertuin ingehaald
Hier precies hetzelfde. Tussen 11 en 12 valt ze in slaap en ligt dan een uurtje of 2. Rond 5 uur is ze eigenlijk te moe om te eten en wil dan nog een dutje doen. Dus ik laat dr maar doen. Daarna eten. Maar om 7 uur naar bed kan ik vergeten. Tussen 8 en 9 eerder.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ze valt nu 's ochtends steeds vlak na 10 uur al om, dus hooguit om 11 uur naar bed. Dan slaapt ze tot 13 uur. Ging een hele tijd goed zonder daarna nog te slapen, maar ze is dus niet helemaal fit nu. Gisteren had ze op de opvang nog geslapen eind van de middag, en vandaag viel ze ook rond 5 uur op mijn arm in slaap.
Grappig, dat doet Isa ook. Touwtje krijgt ze ook in no time los geknaagd/getrokken. Man trekt dus als eerste direct touwtje en stickertje eraf voor ze ze krijgtquote:
Oh dat vele slapen doet Isa ineens ook weer! (feest der herkenning zoals gewoonlijk hierquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ze valt nu 's ochtends steeds vlak na 10 uur al om, dus hooguit om 11 uur naar bed. Dan slaapt ze tot 13 uur. Ging een hele tijd goed zonder daarna nog te slapen, maar ze is dus niet helemaal fit nu. Gisteren had ze op de opvang nog geslapen eind van de middag, en vandaag viel ze ook rond 5 uur op mijn arm in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |