abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141599364
Is in de praktijk natuurlijk niet haalbaar autostoelen in tram en bus. Ook horen die wat minder hard te rijden.
In de bus mogen ook maar 2 kinderwagens.
Ik mag soms de bus niet in dan, erg leuk als je een afspraak hebt. Met autostoelen in het OV kom ik nergens meer.
pi_141601074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, kom ik er even in :D
Hoe raar is het dat je in de bus en de tram en trein de dreumes "gewoon" los mag vervoeren
taxi ook! Daar is een kinderstoel niet verplicht....

Begrijp wel waarom hoor.
Maar toen wij een taxi nodig hadden naar Schiphol heb ik er wel 1 met kinderstoel geregeld.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 27 juni 2014 @ 07:22:44 #278
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_141606615
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juni 2014 16:38 schreef Kyara het volgende:
De Tobi heeft hier ook als -heel groot- nadeel dat ze gordels steeds gedraaid gaan zitten. Dat lijkt me niet prettig zitten maar het maakt het ook -weer- extra moeilijk om ze goed strak te trekken

(en hier staat de Tobi ook nog in het midden dus ik lig dan ook nog half in de auto over de Pearl heen of ik moet achterstevoren op de bestuurders/bijrijdersstoel gaan zitten).

(nee, ik zou de Tobi dus niet aanraden als praktische autostoel....)
Het enige nadeel van de tobi is dat die aantrekband nogal makkelijk half gaat draaien, waardoor je hem niet meer kan aantrekken of losser zetten.
Zolang je dat in de gaten houdt, is er niets aan het handje.

Super stoel, een van de weinigen die ik gezien heb die ook echt helemaal perfect vast op de achterbank kan zetten zonder enige speling (of isofix)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_141617869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef bitterend het volgende:

[..]

Echt?? ik vind onze Tobi echt geweldig!! heb geen last van wat je hier noemt. Ik raad hem best vaak aan :P
Deze bedoelen jullie toch?

Ideaal ding. :)
pi_141617957
Oh en iemand een gouden tip hoe ik Aiden afleer de katten finaal van de bank te duwen? Zo stout. :(
Ik hoor volgende week trouwens of ik op 2e gesprek mag voor die nieuwe baan. Hoop het wel. Het klinkt echt geweldig maar het enige (enorm belangrijke) dat knaagt is dat áls ik wordt aangenomen...Aiden dan echt 4 dagen p/w van ongeveer 8-18 naar de opvang moet and that kills me. ;(
Ik vind het zoveel.
pi_141626366
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Deze bedoelen jullie toch?

[ afbeelding ]
Ideaal ding. :)
Ja!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:15:50 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141626711
gaat het nu nog steeds over die Tobi? Jeetje, dat mijn opmerking zoveel los heeft gemaakt ;)

Nog dreumesjes naar de modderdag geweest? De mijne niet (grote broer wel). Meiden hebben het daarna in de achtertuin ingehaald ;)
pi_141626755
Riley is ook niet naar de modderdag gegaan. Die was ziek vandaag
pi_141627487
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 20:19 schreef Shandaly het volgende:
En Ela, weer zo'n mooie manier om met dingen om te gaan. Stelletje hippies :* O+ :*
Hier mag (volgens mij) ook veel, maar ik hou alles wel goed in de gaten. Femke vindt nogal veel eetbaar: papier, legostukjes, krabpaalschraapsel, poezenbrokjes etc... Keuken is niet zo praktisch aangezien ze dan dus echt het poezenbakje leeg zit te eten ;) Die AH WK-hamstertjes vindt ze bijvoorbeeld ook helemaal tha bomb... alleen eet ze het oranje stickertje dan op. En bóós als je dat uit haar mondje vist!
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 19:15 schreef ETA het volgende:
Even opletten!

Ze is blijkbaar niet de enige ;)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:05:36 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141630608
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef Kyara het volgende:
gaat het nu nog steeds over die Tobi? Jeetje, dat mijn opmerking zoveel los heeft gemaakt ;)

Nog dreumesjes naar de modderdag geweest? De mijne niet (grote broer wel). Meiden hebben het daarna in de achtertuin ingehaald ;)
E is vanochtend eerder opgehaald door dr papa want ze was net als gisteren steeds heel ontroostbaar verdrietig ( ;( ) maar nadat ze even met hem een eindje had gefietst en even lekker bij mij had gedronken want vroeg thuis van mijn laatste werkdag *O*, zijn we er nog even heen gegaan.

Dikke hit!! Ze moest even de kat uit de boom kijken, maar heeft toen heerlijk in de zand-en-waterbak staan spetteren :9 En daarna nog even rustig spelen bij het huisje met allerlei potten en pannen O+

En knock out weer thuis O+

[ Bericht 9% gewijzigd door LadyBlack op 27-06-2014 22:40:16 ]
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:11:55 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141630823
Het is trouwens wel al 3 avonden lastig met slapen :X ze stort aan t eind van de middag echt in, kan t dan niet meer rekken tot na het eten, dus even een kort slaapje. Vandaag werd ze daar pislink uit wakker, heel verdrietig om alles, dus na het eten gauw weer naar boven.... en dan gaat ze niet slapen. Ligt zich echt te verzetten tegen dichtvallende oogjes. Het enige dat helpt, is haar nog een tijdje laten spelen, dan in bed leggen en wachten tot ze even heeft gehuild; weer eruit halen en dan als troost laten drinken. Dan is ze binnen 5 minuten weg :?

Zoals wel vaker de laatste tijd kan het vanalles zijn, maar ik heb geen idee wat nou precies.... kiesjes, BMR, ontwikkeling, waterpokken... zeg t maar!

Herkenning?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:21:28 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141631109
Hier is het ook vaak ;s avonds na een uurtje of zo huilen, drinken, verder slapen. Alsof ze toch nog even behoefte hebben aan mama. Sprongetje oid?

Wat betreft het eind van de middag instorten. Op welke tijden slaapt ze 's middags dan? Misschien iets later naar bed doen zodat ze het wel tot bedtijd redt?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:26:24 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141631258
Ze valt nu 's ochtends steeds vlak na 10 uur al om, dus hooguit om 11 uur naar bed. Dan slaapt ze tot 13 uur. Ging een hele tijd goed zonder daarna nog te slapen, maar ze is dus niet helemaal fit nu. Gisteren had ze op de opvang nog geslapen eind van de middag, en vandaag viel ze ook rond 5 uur op mijn arm in slaap.
pi_141631587
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ze valt nu 's ochtends steeds vlak na 10 uur al om, dus hooguit om 11 uur naar bed. Dan slaapt ze tot 13 uur. Ging een hele tijd goed zonder daarna nog te slapen, maar ze is dus niet helemaal fit nu. Gisteren had ze op de opvang nog geslapen eind van de middag, en vandaag viel ze ook rond 5 uur op mijn arm in slaap.
Hier precies hetzelfde. Tussen 11 en 12 valt ze in slaap en ligt dan een uurtje of 2. Rond 5 uur is ze eigenlijk te moe om te eten en wil dan nog een dutje doen. Dus ik laat dr maar doen. Daarna eten. Maar om 7 uur naar bed kan ik vergeten. Tussen 8 en 9 eerder.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:44:48 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141631910
Oh dat is wel een heel eind vanaf 13.00 uur inderdaad.
En hoe laat wakker 's ochtends?

Hier worden ze meestal ergens tussen 05.00 en 07.00 uur wakker, drinken ze en gaan ze weer naar bed. Dan slapen ze tot rond half 9. Middagslaap tussen 13.00 en 15.00/16.00 uur ongeveer. En tussen 19.00 en 19.30 uur weer naar bed.

Denk dat ze echt nog tussen 2 slaapjes in zit LB, daar heeft M het ook best wel moeilijk mee gehad (ergens vlak voordat hij 2 werd ;) ). Ik heb toen een beetje met slaapjes zitten rommelen en 's ochtends voldoende afleiding zodat de bedtijd wat later kon.

Leuke foto's van modderdag trouwens! Zo te zien heeft ze genoten! Certificaat hebben wij niet gekregen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:48:35 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141632045
E is tussen half 6 en 7 wakker, drinkt al doezelend dan tussen ons in nog bij mij, maar slaapt niet meer echt. Dus vandaar dat ze tegen 11 uur echt wel weer slaapt.

Ze is dus wakker tussen ca 7 en 11, en op goede dagen tussen 13 en 20 uur. Anders nog een tukje rond 4 uur en wakker tot ca 21.
pi_141632881
Shandaly, dank voor de waarschuwing. Hier krijgt ze die hamsters niet om die reden. Maar zij trok ze er af en gaf ze dan aan on s :D

LB wat een leuke foto's. En die slaapfoto O+
Dat doet Riley dus nooit. Die slaapt alleen maar op bed

Ik zou vandaag die workshop 'muziek op schoot' hebben. Maar moeten afbellen wegens een zieke dochter.
pi_141632936
LB hier zat Rosalie al een tijdje op 1 slaapje, maar is nu weer terug naar twee.
Ze zullen het wel nodig hebben. Als ze om 10.00 al moet wordt zou ik ze dan op bed leggen en niet rekken tot 11.00. Dan is ze ook weer een uurtje eerder wakker dan het ritme nu, maar dan is er 's middags meer ruimte voor een tweede slaapje.
pi_141632963
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:38 schreef Shandaly het volgende:

[..]

[..]

Ze is blijkbaar niet de enige ;)
Grappig, dat doet Isa ook. Touwtje krijgt ze ook in no time los geknaagd/getrokken. Man trekt dus als eerste direct touwtje en stickertje eraf voor ze ze krijgt :)
Sarcasme. Herken het.
pi_141633043
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh dat vele slapen doet Isa ineens ook weer! (feest der herkenning zoals gewoonlijk hier :P). Waar ze eerst 1 slaapje deed smiddags, zit ze nu weer op 2, standaard. En soms wel 4 uur in totaal! Als we haar sochtends uit bed halen, is ze na het ontbijt alweer chagrijnig en wil ze alweer naar bed :?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:25:12 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141633302
Wat heeft Riley onder de leden Omen? Wat jammer van je muziekles én modderdag -O-

En fijn de herkenning! :D Danic, dat rekken doe ik soms als ik nog iets gedaan wil krijgen op een dag ;)
pi_141633795
Snap ik :D
Rosalie is soms al na 1,5 uur weer moe. Maar ze snapt zó veel! Als ik het vermoeden heb dat ze moe is, vraag ik haar gewoon of ze mee naar boven gaat om te slapen. Ik heb het eigenlijk altijd wel goed. Ze pakt dan haar knuffels en speentje en loopt naar de deur. Dan gaan we samen naar boven en zodra ik haar neerleg is ze vertrokken. Ze is echt makkelijk daarmee.

Vanavond ff een issue. We zitten in een vakantiehuisje. En ze lag net op bed toen mijn vriend haar buiten de slaapkamer al rook. Poep explosie!!
Maar ik had dus geen reserve pyjama en slaapzak ingepakt....Dus snel kind in bad en ik de zooi opruimen :r (pak ik die luier aan van mn vriend, rolt hij open en zo de helft van de poep in de wastafel :') ).
Ik heb haar erna afgedroogd en vriend is ondertussen snel naar een Hema gereden waar koopavond was voor pyjama en slaapzak.
Meiske wilde niet slapen zonder slaapzak dus die lag pas rond 20.45. Echt 1 grote hysterie want ze was kapot maar over haar slaap heen.
Zieltje. ..
(En dan nog een peuter met heimwee, deze vakantie gaat niet de boeken in als leukste vakantie :') )
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:42:41 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141633830
Ahw danic :') balen zeg!!!
pi_141634591
Ja echt niet tof. Maar ach...alles slaapt uiteindelijk. Dusss...ik ga ff snel een slaapzak uit een sopje halen en mn bed in.
pi_141636498
Zo, hopelijk heb ik vanaf morgen weer tijd om te reageren/lezen..

Ik zit nu namelijk voor de laatste keer in dit huis met een wakkere Ow. Vanaf morgen zitten we in het nieuwe huis!
Ik ben benieuwd hoe Ow dat gaat vinden.
Hoe gaat t wennen aan het nieuwe huis bij jou Spirit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')