Ja hèquote:Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Skoap het volgende:
Danicauw
![]()
Wat stom van de vorige keertoch belachelijk eigenlijk dat ze je toen afwimpelden
Gisteren overheen gelezen, maar dat is wel een goeie!quote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef pessie het volgende:
Stylish girl die Riley!
Danic, nauw! Sterkte!
Xm, Lauren donk eerst alleen kleine beetjes per keer. Pas de laatste tijd drinkt ze zo en halve beker leeg. Hier alles met rietje. Wel eens en pakje Sap geprobeerd en daar dan en beetje in geknepen?
Skoap, wow! Knap!
En mijn dochter had vandaag een speldje in
Dat ga ik ook eens proberen. Goede tip!quote:Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef pessie het volgende:
Stylish girl die Riley!
Danic, nauw! Sterkte!
Xm, Lauren donk eerst alleen kleine beetjes per keer. Pas de laatste tijd drinkt ze zo en halve beker leeg. Hier alles met rietje. Wel eens en pakje Sap geprobeerd en daar dan en beetje in geknepen?
Skoap, wow! Knap!
Gisteren overheen gelezen, maar dat is wel een goeie!quote:Op maandag 23 juni 2014 07:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Skoap, wow! Knap!
Nope. Ze gaan zelf staan, staan ook los te dansen (quote:Op zondag 22 juni 2014 21:25 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara lopen jouw meisjes al meer stapjes
Nog een paar topics volg ik wel, maar ik hou het hier niet meer bij. Ik heb mijn energie voor veel andere dingen nodig.quote:
Nee ik denk een virusjes. Grote zus heeft er ook telkens last. Overal snot.quote:
Snotquote:Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik denk een virusjes. Grote zus heeft er ook telkens last. Overal snot.
Omen, Fieder, As en ik.quote:
Haha! Wat geweldig, dat zou hier ook kunnen gebeuren hoor, het is een eetmonster aan het worden. Poept ze wel weer uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en ze eet net een kers met pit en al opIk mocht de kers niet in stukjes snijden, nee, die moest ze natuurlijk met steel en al en dan afhappen. Ik was net te laat om de pit eruit te peuteren. Kan geen kwaad toch?
De mijne bijtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest ook twee keer lezen
Vannacht was de eerste nacht in ons nieuwe huis. Ik had drama verwacht, maar ze moest alleen rond 9 uur savonds huilen (toen hoorden we haar niet dus kind volledig overstuur) en vannacht om 4 uur en toen kon ik haar troosten en weer terugleggen. Ze werd om 7:45 supervrolijk wakker
En ze doet zoveel nieuwe dingen! Leuke (onder mijn voeten kietelen, kussen van de bank trekken en erop gaan liggen, komen voor een knuffel
Maar ook minder leuke zoals slaan en knijpen
Hoe leer ik haar dat af?
Klinkt eerder alsof ze een kus wil geven maar in plaats daarvan bijt. Voor haar is het onderscheid ook moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:26 schreef Tally het volgende:
Dat denk ik ook wel L-E. Het is bij fee alleen niet als zeniets wil of wij niet snel genoeg reageren. Als ze lekker tegen je aan hangt en zo maar uit het niets bijt ze in je nek of arm. Nu vind ik het bij mij/ons niet zo erg want wij snappen het wel. Maar haar grote zus begrijpt niet waarom ze gebeten word. En ik kan het dr blijven uitleggen maar het gaat er niet in
Maar! Alles sal reg komuh!
Is het ook. Zij moet het ook nog leren. Dat leggen we de oudste ook uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof ze een kus wil geven maar in plaats daarvan bijt. Voor haar is het onderscheid ook moeilijk denk ik.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister de Kiddieboo binnen gekregen en gelijk geprobeerd. In het begin geen succes, maar opeens hoorde ik sslllurrrrppppppp! Ze heeft een halve beker gedronken en daarna nóg een halve! Ik heb m meegegeven op het kdv vandaag met verzoek om drinken daaruit aan te bieden. Ben benieuwd!!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:25 schreef .Sparkling. het volgende:
Gisteren heeft ze haar eerste losse stapjes gezet! Ze stond aan de salontafel en ik lag een metertje van haar af op de grond met speelgoed in mijn handen. Ze twijfelde even en loopt zo vanaf de tafel naar mij toe! Ik moest bijna huilen, zo trots was ik
Dat! Dat lijkt me ook heel tof!quote:
+1quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat! Dat lijkt me ook heel tof!
Dat moment gaat hier nog even duren vrees ikHoewel er echt níets leuker is dan aan de handen van mamma door de kamer stappen. Ik ga zo'n loopding met blokken ofzo regelen denk ik want mijn rug begeeft het
.
Het werkt echt heel erg goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net overigens zo'n uv-pakje gescoord bij de Etos.
Weggegooid geld of zijn hier enthousiaste fans?
quote:
Oh fijn!quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:37 schreef Skoap het volgende:
[..]
Het werkt echt heel erg goed.
Luc bleef spierwit onder zijn uv pak terwijl de rest van zijn lichaam wel bruin werd. Ik had er niet 1 die zijn hele lichaam bedekte.
Het nadeel is, dat er ook geen warmte doorheen gaat. Dus hou wel in de gaten dat ze het niet koud krijgen (in het water)
De houten activity baby walker van Nijntje is in de aanbieding bij de Intertoys. Die heb ik net maar meegenomen.quote:
Wij hebben hem van woezel en pip. Fee speelt er de hele dag meequote:Op woensdag 25 juni 2014 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De houten activity baby walker van Nijntje is in de aanbieding bij de Intertoys. Die heb ik net maar meegenomen.
[ afbeelding ]
Twinkle, sterkte met de huildag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |