abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141412723
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 16:20 schreef Skoap het volgende:
Danic :X auw ;(
Wat stom van de vorige keer :( toch belachelijk eigenlijk dat ze je toen afwimpelden
Ja hè :(

Maar het is me weer gelukt :') gebroken.
Maar gelukkig alleen tenen dus nu ingetaped ipv gips.
pi_141412954
Danic auw sterkte!

Skoap super!! Als niet ouder begrijp je wel meer niet :-)

Hier van we deze week starten met potje, Jan heeft enorme interesse er in trekt steeds zijn broek uit en gaater op zitten Maja door de luier ben i, standaard te laat we hebben nu vakantie dus beiden 3 weken thuis en gastouder werkt ook mee na de vakantie dus hoop dat het deze zomer gaat lukken. Erniemoiet ook op de pot zegt Jan poepieeees! En ook alsik naar de wc ga dus ik heb goede hoop!
pi_141415826
We hebben nog geen potje hier omdat ik eerst groot voorstander was om meteen met de grote wc te werken. Maar ik denk dat dat gewoon een te grote stap voor haar is. We hebben haar er wel eens op gezet maar dan gebeurt er uiteraard niks.

Dat potje lijkt me toch een goede tussenstap :Y
Toch maar eens met man over hebben.
pi_141415861
LB wat kan je trots zijn dan hè. O+
:* voor de doorkomende kiesjes

XM Riley kan ook totaal niet uit een open beker drinken. Zelfs kleine laagjes lukt niet goed. Ik oefen soms, maar ze heeft het nog niet door. Bij mij werkt de nuby juist wel weer goed. Eigenlijk elke rietjesbeker snapt ze nu
Minder zuivel kan je doen om haar telkens alleen maar water, diksap of wat voor drinken dan ook te geven.
En fijn dat ze al wat langer wakker is

Danic leuk die ontwikkelingen O+

Skoap hoe lief O+
En *O* voor het poepen op het potje

Danic au :*
  zondag 22 juni 2014 @ 19:03:32 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141416692
Danic, dat klinkt pijnlijk :X.

Skoap, wat een mijlpaal! *O* Kan me daar hier nog niks bij voorstellen, dat is echt nog heeeeeeel ver weg hier :D.

Omen, fijn dat ik niet de enige ben qua drinken! En ze heeft net zoveel, misschien wel nog meer, geslapen eigenlijk, in vergelijking met gisteren ;). Ze is er nog lang niet bovenop. Maar wel gister en vandaag koortsvrij, dus dat is al heel fijn! Uitslag wordt iets minder, maar energieniveau is nog minimaal. Vast wel meer dreumesen die zo slapen na flink ziek zijn :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141418729
Danic beterschap!
pi_141424519
Venco. Hoe was de sollicitatie gegaan? Ik ben nieuwsgierig hoor :D

Kyara lopen jouw meisjes al meer stapjes O+

Hier een minimeet bij As gehad. Was erg leuk om vier dreumesjes bij elkaar te zien. Riley at alleen het brood van een ander. :o
En ze was gek op de mini cooper

pi_141424632
Wat leuk Omen ! Welke 4 ?
Skoap *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 22 juni 2014 @ 21:32:27 #109
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_141425106
Stylish girl die Riley!

Danic, nauw! Sterkte!

Xm, Lauren donk eerst alleen kleine beetjes per keer. Pas de laatste tijd drinkt ze zo en halve beker leeg. Hier alles met rietje. Wel eens en pakje Sap geprobeerd en daar dan en beetje in geknepen?

Skoap, wow! Knap!

En mijn dochter had vandaag een speldje in O+
  zondag 22 juni 2014 @ 21:35:42 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141425340
Volgens de leidsters op het kdv kan E heel goed uit een open beker drinken! Hier thuis vind ik dat niet altijd ;) We doen het uiteraard wel, vaak met yoghurt ook. Maar ik ben heel blij dat ze eerst uit een tuitbeker dronk, en nu ook uit een rietjesbeker. Dan kan ik die inderdaad gewoon onder handbereik zetten zonder dat ik bang moet zijn voor een vochtprobleem onder mijn houten vloer oO<
  zondag 22 juni 2014 @ 21:37:57 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141425492
E heeft denk ik een tijdje terug ook de 6e ziekte gehad, en rond de pasen was ze ook echt heel ziek (met die ontstoken ogen), en sliep ook echt veel! Plus inderdaad bijna niets eten, ze heeft zo'n beetje een week weer op borstvoeding geleefd.
pi_141425609
Hier drinkt ze uit alles behalve tuitbekers en rietjes bekers. En dan bedoel ik: bad, vormpjes, emmers, zwembaden, fonteinen, kranen, plassen, bakjes, pannen........................ alles !

open beker en fles met water / thee of melk/water
pi_141425640
Omen: geweldige foto! Zie mij eens chillen in mijn hippe auto :-)
  maandag 23 juni 2014 @ 07:55:25 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141439819
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef pessie het volgende:
Stylish girl die Riley!

Danic, nauw! Sterkte!

Xm, Lauren donk eerst alleen kleine beetjes per keer. Pas de laatste tijd drinkt ze zo en halve beker leeg. Hier alles met rietje. Wel eens en pakje Sap geprobeerd en daar dan en beetje in geknepen?

Skoap, wow! Knap!

Gisteren overheen gelezen, maar dat is wel een goeie! :o Ik vroeg me al af hoe je zoiets voor moet doen En ik heb dus een paar keer die festini reclame nagedaan :')
  maandag 23 juni 2014 @ 09:18:36 #115
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141440776
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:32 schreef pessie het volgende:
Stylish girl die Riley!

Danic, nauw! Sterkte!

Skoap, wow! Knap!

Dat ga ik ook eens proberen. Goede tip!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_141440880
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 07:55 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Skoap, wow! Knap!

Gisteren overheen gelezen, maar dat is wel een goeie! :o Ik vroeg me al af hoe je zoiets voor moet doen En ik heb dus een paar keer die festini reclame nagedaan :')
[/quote]Die van mij wil eigenlijk alleen nog maar een pakje sap. Zag het van dr zus. Dus voordoen hoefde bij ons niet *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:41:45 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141444068
Pakje sap is wel een idee! Maar rietjesbeker gaat al een beetje maar wie weet helpt het idd.

En even een jubeltje, ze is wakker geweest van 7-10:45 *O* dat is het normale ritme. Blij! :) Alleen stukjes in eten is nog een no-go.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_141444591
XM met kleine stapjes gaat ze vooruit :) . Wie weet wat er morgen weer bij komt ^O^
  maandag 23 juni 2014 @ 12:06:04 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141444890
Fijn dat het de goede kant op gaat XM.

Leuke foto van Riley Omen. Kleine diva O+

Beterschap Danic, klinkt pijnlijk :X

Hier drinken ze uit alles. Tuitbekers, oefenbekers, rietjesbekers, open bekers, fles, borst. Maar voor mijn gemak drinken ze vooral uit een Prenatal rietjesbeker ;) Na het tandenpoetsen drinken we ook altijd water uit een open beker.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:25 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara lopen jouw meisjes al meer stapjes
Nope. Ze gaan zelf staan, staan ook los te dansen ( O+ O+ ) maar meer dan 1 stapje zetten ze niet meer. Wel netjes in balans door de knietjes trouwens. En aan het handje lopen ze ook hele afstanden. D sleept je echt mee, J staat wat stabieler. Ze hikken er een beetje tegenaan.

Vandaag weer dubbeldragend boodschappen gedaan. Bij de bewegende ijsberen bij de appie gingen ze meedansen. Dat was heel schattig maar ook best irritant, 1 hupsend kind op je buik en 1 hupsend kind op je rug :D
pi_141445707
Haha moet je zelf ook nog zorgen dat je stabiel staat voordat ze je om trekken :D

Zeker niet aan te raden met hoge hakken aan? :+
  maandag 23 juni 2014 @ 12:36:10 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141445758
Ligt er aan hoe je daar op loopt ;)
Ik ga eerder onderuit op teenslippers denk ik :D
pi_141446607
Lieve mama's, ik hou het niet bij. Jullie kletsen te snel :+ . En ik heb niet zoveel te delen, vragen etc. En druk druk druk.
Dus, ik wilde jullie even dag zeggen en het ik wens jullie allemaal heel veel plezier en geluk met jullie mooie kinderen.

Hier is het volle bak genieten en al mijn vier meisjes zijn blij en tevreden en we hebben veel plezier.

[ Bericht 21% gewijzigd door Cathmar op 23-06-2014 23:37:02 ]
Met een meidenkwartet
  maandag 23 juni 2014 @ 14:41:51 #123
259886 pessie
pi_141450106
Het zijn wel echt zusjes cathmar! Eerdere foto's vond ik ze altijd veel meer verschillen. Leuke dames!
pi_141451327
Kleinzusje, makkelijke drinker jouw meisje :D

Kyara dansende dreumesjes O+

Cathmar leuke foto's O+
Stop jij met Fok? Nee toch :'(
pi_141451739
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 15:16 schreef Omentielvo het volgende:

Stop jij met Fok? Nee toch :'(
Nog een paar topics volg ik wel, maar ik hou het hier niet meer bij. Ik heb mijn energie voor veel andere dingen nodig. :*
Met een meidenkwartet
pi_141452873
Wat een mooie meiden Cathmar O+

Fijn dat het beter gaat XM!

Mijn kind zegt "tik tak", alleen klinkt het als "tietuh" :')
Sarcasme. Herken het.
pi_141460145
Cathmar. Ik snap het. Ik hoop dat je af een toe je dochters even komt showen O+

Spirit :D

Die dochter van mij is zo O+
Vanmorgen stonden we op het punt om weg te gaan. Ik pak mijn telefoon en zij pakte haar knuffels om mee te nemen. Dan smelt ik gewoon O+
pi_141465548
Hoop haar echt een keer te zien Omen O+
Spirit ;)
Lief Cathmar O+
  maandag 23 juni 2014 @ 20:59:12 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141465728
Wat een leukerds Cathmar! En inderdaad, duidelijk zusjes :Y
pi_141466261
Die van mij heeft weer koorts :(
De afgelopen twee weken is ze zo aan het kwakkelen. :(
pi_141466905
Beterschap Tally ! Tandjes ?
pi_141467131
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
Beterschap Tally ! Tandjes ?
Nee ik denk een virusjes. Grote zus heeft er ook telkens last. Overal snot.
pi_141467479
Begrijpelijk Cathmar, je hebt er vier! :)

Sticker gaat zo hard ineens! Het was minder dan een week geleden dat hij voor het eerst bleef staan als we hem ergens neer zetten, nu trekt hij zichzelf op om te gaan staan, blijft staan, en gaat heel rustig weer door de knietjes om te zitten. Jaja, de meesten hier kunnen dat allang, maar Stick niet, dus we zijn trots!

En hij is verliefd op vanilleyoghurt, als het pak leeg is wil hij het hebben om mee te knuffelen O+ Dat is denk ik wel een tikje raar, maar hij mag zijn wie hij is enzo *;
pi_141467908
Kz ik wil jouw bijna peuter ook een keer zien O+

Tally beterschap :*

L-E *O*
En ik vind elke nieuwe ontwikkeling gewoon goed. Maakt niet uit hoeveel kindjes het al konden en wanneer. Ik ben ook trots op die kleine van jou *O*
  maandag 23 juni 2014 @ 21:45:54 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141467961
Beterschap Tally!

En *G* voor Sticker! Ik vind het superknap!
pi_141467969
En verliefd op de vanilleyoghurt. Hoe lief O+
pi_141468835
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee ik denk een virusjes. Grote zus heeft er ook telkens last. Overal snot.
Snot ;( Volgens mij heb ik voor de rest van mn leven inmiddels wel genoeg snot gezien...

LE, Sticker O+ Bizar hoe snel dat ineens gaat he?! Het ene moment valt je mond open want zelf staan, een week later lopen ze weg. Je valt letterlijk van de ene in de andere verbazing :D Lijkt wel alsof ze ineens on the roll zijn ofzo O+
Sarcasme. Herken het.
pi_141469174
En dat gaat maar door ! :Y
Vandaag " ole Ojanje hup "
Mama poepen, papa auto blauw, auw tenen, kopen die mama rijden.................... en dan knuffelen met een Scooter, 5 tanden die doorkomen en een zeiknat tshirt O+
pi_141478315
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
Wat leuk Omen ! Welke 4 ?
Skoap *O*
Omen, Fieder, As en ik.

Was zo leuk om die vier dreumesjes van bijna dezelfde leeftijd bij elkaar te zien.
O+

Hier vandaag op m'n nichtje en Ow gepast. Ow was echt jaloers... Stiekem wel heel lief, maar ook wel lastig.

En toen was ik alweer vergeten op wie ik verder allemaal wou reageren :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:35:19 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141480575
Sticker en E gaan best mooi gelijk op hoor LE ;) zij kan zich sinds een weekje ofzo zelf optrekken. Ook nog niet aan alles overigens.

Ze kan wél heel goed lopen, met in elke hand stevig een vinger van mij, en zo moeten we overal heen O+

Gisteren hebben we voetbal gekeken met een hele club vrienden en een hele club kindjes! Was gezellig en E is daar ook gaan slapen na het eten, maar toen ik haar weer mee naar huis moest nemen!!!! :'( krijsen toen ze in de auto moest! :'( Heb zelf ook weer heel hard staan huilen want ik kan daar zo slecht tegen ;( Toch even doorgepakt en zodra we gingen rijden was t stil, pffff! Thank god voor de nieuwe (interessante!) autostoel die vooruit rijdt!

Oh en er was een pokkenkindje gisteravond :X dus ik ben benieuwd!
pi_141481184
Ik dacht echt: Naaah LB, dat zeg je toch niet over een ander kind?! Maar je bedoelt een kind met waterpokken natuurlijk :')
pi_141481331
Ik moest ook twee keer lezen :D

Vannacht was de eerste nacht in ons nieuwe huis. Ik had drama verwacht, maar ze moest alleen rond 9 uur savonds huilen (toen hoorden we haar niet dus kind volledig overstuur ;() en vannacht om 4 uur en toen kon ik haar troosten en weer terugleggen. Ze werd om 7:45 supervrolijk wakker O+ En ze doet zoveel nieuwe dingen! Leuke (onder mijn voeten kietelen, kussen van de bank trekken en erop gaan liggen, komen voor een knuffel O+ Maar ook minder leuke zoals slaan en knijpen :') Hoe leer ik haar dat af? :@
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:15:48 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141481489
:D! Waterpokken inderdaad oO<

Jeeej Spirit in je nieuwe huis! *O* Gauw een babyfoon aanschaffen? En ik zeg elke keer bij slaan heel rustig dat ze niet mag slaan, en laat haar dan aaien O+
pi_141482039
Oh en ze eet net een kers met pit en al op :@ Ik mocht de kers niet in stukjes snijden, nee, die moest ze natuurlijk met steel en al en dan afhappen. Ik was net te laat om de pit eruit te peuteren. Kan geen kwaad toch? :@
Sarcasme. Herken het.
pi_141483148
Ze heeft hem weg gekregen dus zou me er dan geen zorgen om maken denk ik. Poept ze er een dezer dagen wel weer uit denk ik dan?

Haha ja dat wordt een babyfoon aanschaffen dan!
pi_141484276
Soms voel ik me echt nog zo'n noob :')
Sarcasme. Herken het.
pi_141484483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en ze eet net een kers met pit en al op :@ Ik mocht de kers niet in stukjes snijden, nee, die moest ze natuurlijk met steel en al en dan afhappen. Ik was net te laat om de pit eruit te peuteren. Kan geen kwaad toch? :@
Haha! Wat geweldig, dat zou hier ook kunnen gebeuren hoor, het is een eetmonster aan het worden. Poept ze wel weer uit ;)
pi_141484778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest ook twee keer lezen :D

Vannacht was de eerste nacht in ons nieuwe huis. Ik had drama verwacht, maar ze moest alleen rond 9 uur savonds huilen (toen hoorden we haar niet dus kind volledig overstuur ;() en vannacht om 4 uur en toen kon ik haar troosten en weer terugleggen. Ze werd om 7:45 supervrolijk wakker O+ En ze doet zoveel nieuwe dingen! Leuke (onder mijn voeten kietelen, kussen van de bank trekken en erop gaan liggen, komen voor een knuffel O+ Maar ook minder leuke zoals slaan en knijpen :') Hoe leer ik haar dat af? :@
De mijne bijt :')
Tik op dr vingers helpt niet dan lacht ze je vierkant uit :')
pi_141484889
Stick slaat ook. Meestal als hij vindt dat we niet snel genoeg reageren, dus tot nu toe lijkt het echt een aansporing/roep om aandacht. Wij zeggen dan nee, en dat hij ons pijn doet, en dat hij kan aaien, dat doen we dan zelf voor. In mijn ervaring wordt dat fysieke een stuk minder als ze wat verbaler worden :)
pi_141485028
Dat denk ik ook wel L-E. Het is bij fee alleen niet als zeniets wil of wij niet snel genoeg reageren. Als ze lekker tegen je aan hangt en zo maar uit het niets bijt ze in je nek of arm. Nu vind ik het bij mij/ons niet zo erg want wij snappen het wel. Maar haar grote zus begrijpt niet waarom ze gebeten word. En ik kan het dr blijven uitleggen maar het gaat er niet in :')

Maar! Alles sal reg komuh!
pi_141485159
LB ik vind het ook altijd moeilijk als mijn dochtertje hartverscheurend huilt. Gelukkig was het over in de auto :*
Leuk dat jullie met zo’n grote groep voetbal hebben gekeken. Ik zat alleen thuis, want Riley lag al om 18.30 te slapen
Hopelijk krijgt je kleine feetje geen waterpokken :*

Spirit super dat de eerste nacht zo goed ging *O*
Slaan leer ik af om telkens te zeggen dat ze moet aaien en dan doe ik het voor. Knijpen doet ze nog niet

Vanmorgen probeerde Riley weer de jufjes van het KDV te negeren toen ik haar kwam brengen. :D
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:34:49 #152
259886 pessie
pi_141485333
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:26 schreef Tally het volgende:
Dat denk ik ook wel L-E. Het is bij fee alleen niet als zeniets wil of wij niet snel genoeg reageren. Als ze lekker tegen je aan hangt en zo maar uit het niets bijt ze in je nek of arm. Nu vind ik het bij mij/ons niet zo erg want wij snappen het wel. Maar haar grote zus begrijpt niet waarom ze gebeten word. En ik kan het dr blijven uitleggen maar het gaat er niet in :')

Maar! Alles sal reg komuh!
Klinkt eerder alsof ze een kus wil geven maar in plaats daarvan bijt. Voor haar is het onderscheid ook moeilijk denk ik.

Spirit, straks groeit er nog een kersenboom uit haar oren :o
;)

Oef LB, waterpokken :X . Ik wil Lauren nog even niet aan de pokken, ze is eindelijk weer wat vrolijker. Gisteren ben ik weer naar de KNO arts geweest met haar. Die was verbaasd over hoe goed het eruit ziet. Eerst dus maar geen buisjes. Als er weer problemen zijn direct bellen, over 6 weken weer controle. Buisjes zullen wel geplaatst worden maar liever nog even afwachten, ze is nog erg klein.
pi_141485432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Klinkt eerder alsof ze een kus wil geven maar in plaats daarvan bijt. Voor haar is het onderscheid ook moeilijk denk ik.
Is het ook. Zij moet het ook nog leren. Dat leggen we de oudste ook uit :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:50:24 #154
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141485806
Klinkt goed pessie!

En die pokken.... tja ik kijk er ook niet naar uit, maar tegelijkertijd is het altijd naar en heb ik ze liever maar achter de rug. Ik heb na vrijdag alle tijd van de wereld om haar te troosten en knuffelen of in havermoutbadjes te stoppen.
pi_141491517
Ze aait me een keer en trekt dan aan mijn haar of graait m'n bril van m'n neus :') Ik heb een ondeugend kind :( O+
Sarcasme. Herken het.
pi_141491710
Bijna je laatste werkdag LB? Hoe voelt dat? Wat zijn de verdere plannen? :)

Ik heb vanmiddag het leven van mijn kind gered door mijn vingers achter in zijn keel te steken en hem heb laten kokhalzen toen hij een hard scherp stukje plastic in zijn mond stopte en vervolgens niet meer leek te ademen :o ;( Het was echt zo niet tof. Lang leve mijn Kleuter, die het eerder dan ik opmerkte :@ Ik ben weer tien jaar ouder hoor.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 15:44:40 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141491875
Pffff, heftig L-E. Wat een schrik! Wel goed en adequaat gereageerd zeg. En knap van kleuter dat hij het opmerkte.
pi_141492041
Kleuter riep hysterisch: STICKER HEEFT IETS IN ZIJN MOND! En ik: 'Doe eens niet zo hysterisch liefje, hij heeft altijd wel iets in zijn mond :') ' En toen pas keek ik naar Sticker :@ Ik voel me zo'n muts, maar het liep met een sisser af.

Oh, en dood aan goedkoop speelgoed waar dus gewoon scherpe stukjes van af breken (vermoedelijk van een autootje van Kleuter) :(
pi_141492069
O my ... das echt de horror voor iedere ouder. Wat zei je kleuter tegen je?
pi_141493392
Jeetje LE, wat een schrik!! Gelukkig was kleuter alert en reageerde jij adequaat.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:31:03 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141493643
Oh god LE wat eng!! :X

Hulde voor je heus-niet-meer-kleuter! _O_ en voor jouw goeie handeling!

En ik heb vreselijk veel zin in de komende tijd! Ondanks alle tegenslag die ik ongetwijfeld tegemoet ga op sollicitatiegebied :')
pi_141493995
L-E, goed gedaan. Dat is echt zo naar... Ellie had het laatst met het etiketje van een spaflesje. Pfoeh. Leve je Kleuter!
Home is where the O+ is...
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:01:02 #163
259886 pessie
pi_141494645
Oef le, das wel eng ja!

Lb, weet je al waarop je wilt solliciteren?
pi_141496655
Thanks all :) Ik vind het zo bijzonder dat zoiets gebeurt, ik dat oplos, en ik verder ga met mijn leven, maar ik wel in een paniekaanval schiet als de supermarkt iets te vol is :')

LB, je gaat lekker veel tijd met je meisje tegemoet, dat is ook heerlijk O+
pi_141498841
L-E wat een schrik. Goed gezien van je niet/wel Kleurer. En goed gehandeld van jou :*

LB +1 voor wat L-E zegt :*
pi_141501539
LE: wat een schrik ! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? je vingers in zn mond en toen overgeven ? Wat knap zeg !
Misschien krijg je in een supermarkt wel een reactie op eerdere stress momenten waar het dus niet kan.

Hier heeft ze 1x een sigarettenpeuk opgegeten en meteen zelf weer uit gekokt . Maar gelukkig steekt ze nu minder in haar mond. Het blijft echt wel nog opletten. We zijn elke dag buiten en er ligt zo veel troep.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:56:18 #167
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141502214
Pff, L-E, wat is dat schrikken he, vreselijk. Goed van je Kleuter zeg ^O^. Ik heb een keer een soortgelijke situatie gehad. Ik was in de auto op weg naar Sonnetje en ik hoor ineens stikgeluiden achter me. Dus ik draai me om, zie een rood aangelopen E, zet de auto op de vluchtstrook en steek m'n vinger in haar keel. Ik kon precies 'iets' te pakken krijgen, een groot stuk brood ;(. Daarna moest ze spugen en heel erg huilen. En daar stonden we op de vluchtstrook :'(. Snel naar Son gereden en daar de hele dag moeten bijkomen. 'S avonds zei ze toen wel voor het eerst (volgens mij) heel gericht mama en toen moest ik keihard huilen.
pi_141503040
En wij waren er bij ! naja, er na dus. Nu pas beseffende hoe eng dat was. :{ :*
pi_141511537
Oh brrr L-E wat doodeng.

En Rosalie knuffelt ook met vanalles O+
Vandaag met 2 kleine kiezelsteentjes die ze had gevonden op een grindpad. Ze hield ze stevig in haar knuistjes vast en dan helemaal tegen haar borst aanhouden.
Papa mocht ze even vasthouden om te kijken, maar daarna moest ze ze gelijk weer terug.

En vanmiddag zat ze op mijn arm, haalt haar speen met slijmsliert uit haar mond en frot hem in mijn mond. Toen ik zei dat ik hem niet wilde haalde ze hem weg en kreeg ik dikke kus/lebber van haar O+

En ze weet haar naam!! Nu is dus alles van Lie :D O+

O+ -overkill, maar ze is gewoon zo O+
Zelfs met 15 driftbuien op een dag :')
pi_141511611
Danic O+ O+ O+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:27:55 #171
259886 pessie
pi_141511767
Lebberkusjes O+
Die zijn hier ook favoriet O+

Ik ben blij met m'n cursus ehak als ik dit soort dingen hoor (1x in de keel grijpen, met 1 vinger vegen als het ware, om te zien of je het kunt pakken is trouwens volgens ehak ook de methode ;) dus good job!).
  dinsdag 24 juni 2014 @ 22:32:22 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141512020
Van Lie! :D O+ en knuffelen met kiezeltjes, god wat schattig! O+

Ik werd vanavond ook lekker afgelebberd door mn meisje. Daarna kon ze nog net lang genoeg dr ogen openhouden om wat te drinken, en toen heb ik dr knock out in bed gelegd.... Maarrrrr dit was mijn laatste avonddienst! *O*

En bah wat een nare verhalen! :X Maar fijn om te lezen dat iedereen dus instinctief best goed handelt! ^O^ Mooi he, moeder zijn O+

Pessie, ik ga op vanalles solliciteren, maar verwacht half om half dat ik toch weer in een callcenterbaan terecht kom. Tenzij ik (hopelijk) in iets leuks rol!
pi_141512319
Oh en ze krijgt geen late fles meer. We zijn er dit weekend mee gestopt en het gaat perfect.

We hebben actieve dagen in een warme zon dus ze is kapot om 19.00. Dan wil ze niet eens meer drinken dus ik gok dat die er ook binnenkort af gaat :o
pi_141515044
Oooh wat eng LE. En wat goed gereageerd!!
Ik merk dat ik op dat soort momenten erg in paniek raak. Dus ik ren gelijk naar mijn verpleegsterbuurvrouw of ehbobuurvrouw;)
Wil zelf ook een cursus gaan doen nu ik weet dat ik best in paniek raak.

Nena stompt echt. Echt als een bokser doet ze die handjes en zo slaat ze echt in iemands gezicht.
Vind het lastig hoor, na de vakantie gaat ze al naar de psz, dus hoop dat ze het daar niet gaat doen.
pi_141517515
Luuk heeft de pokken al gehad toen ie 9 maanden was. Behoorlijk heftig, dus ik hoop dat ie er nu klaar mee is.

Gelukkig nog nooit iets uit keeltjes hoeven vissen.

Luuk is een echte knuffel doos, zo fijn. Hij komt ook echt de knuffels halen.

Praten is er niet meer bij, mba en au-o zijn weer weg... :( vrijdag komt de logopedist, ben benieuwd.
*poef* nu is het weg
pi_141518050
Kj :( ... heeft dat 'dreigen' toch niet helemaal geholpen.

Ik heb hier ook weleens zon incident gehad en rende dan met haar half op zijn kop naar de buurvrouw toe. Dit terwijl ik bhver ben :') . Maar als het je eigen kind aan gaat kun je ineens niet meer normaal denken ofzo.. he raar.

En hier is het idd ook nog steeds oppassen geblazen wat ze in haar mondje frot.
pi_141522193
Voor die enge verhalen :*

LB hoe lief O+

KJ :(
pi_141522469
KZ, wat Soesa zegt deed ik inderdaad: vingers achterin de keel en kokhalzen maar. Na twee keer kokken kon ik het stukje plastic vast grijpen. Hij was er zelf ook erg van geschrokken, klampte zich helemaal aan me vast, arm jongetje ;(

Spirit, hoe is het met jou?

Ik ga vanmiddag naar de pre-op-poli om de operatie voor te bespreken, en dan wordt binnen 2 a 4 weken dat zwevende object verwijderd O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 08:08:00 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141522724
Cathmar, jammer! Maar hopelijk toch tot ziens!

Tally, hoe is het met je mini? Al beetje weer aan het opknappen?

Spirit, jouw meisje klinkt zo leuk! O+. Slaan doet Noor ook. Ik pak dan haar handje, zeg 'nee, niet slaan, maar aaien!' en dan maak ik de aai-beweging met haar handje. En als ik nu aai zeg, gaat ze mn wang aaien O+. Kusjes geven doet ze alleen niet meer :(. Als ik nu vraag, mamma kusje? Dan gaat ze slaan :') of spartelen. Maar iig geen kusjes geven ;(. Ze zoekt me vooral op als ze moe / ziek is. Dan wil ze wel echt bij je zijn. Maar een groot knuffelbeest is het niet. Ze knuffelt ook niet met knuffels ofzo. Daar heeft ze uberhaupt niks mee.

Pessie, fijn dat het beter gaat met de oortjes! Hoop dat het goed blijft gaan.

Oja, de pokjes. Ik wil ze ook wel gehad hebben eigenlijk.. Dan heeft ze het maar gehad. Ik was 5 of 6 en ik kan me het nog herinneren.. die jeuk :'(

LE, wat een schrik :o :'(. Ik zou helemaal verstijven van angst geloof ik. Goed gehandeld zeg!!

LB, vandaag je laatste werkdag? Wel veel tijd met je meisje straks. Succes met solliciteren alvast :*

Danic O+

Gister de Kiddieboo binnen gekregen en gelijk geprobeerd. In het begin geen succes, maar opeens hoorde ik sslllurrrrppppppp! Ze heeft een halve beker gedronken en daarna nóg een halve! *O* Ik heb m meegegeven op het kdv vandaag met verzoek om drinken daaruit aan te bieden. Ben benieuwd!!

En en en! Gisteren heeft ze gewoon een HEEL potje ( :@ ) Olvarit 12mnd op! En yoghurt! En toen nog drinken! Met stukjes. Nouja het potje dan :').

Ik geloof dat ze er weer bovenop is O+ Op naar het volgende virus :').
pi_141523148
Keep up the good work XM *O*
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:13:14 #181
259886 pessie
pi_141523497
Xm, fijn dat ze erbovenop is! Als min kinderen zo ziek zijn geweest eten ze daarna ook en paar dagen als bouwvakkers om alles in te halen O+

Le, ik heb iets gemist denk ik. Er zweeft iets in je waar niet je ribben zijn?
  woensdag 25 juni 2014 @ 09:16:24 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141523555
LE heeft een mirena die aan de wandel is gegaan ;).
pi_141524318
Hier gaat het supergoed LE! Lief dat je het vraagt O+ We slapen nu 2 dagen in ons nieuwe huis en ik heb volgens mij nog nooit zo diep en goed geslapen. En Isa heeft vannacht van 7 tot 7 aan een stuk geslapen!!! *O* Wij hebben een slaaphuis O+
Sarcasme. Herken het.
pi_141524885
Logeermeet bij Spirit! O+
pi_141525685
Je snapt Spirit dat we nu al onze kleintjes bij jou brengen hè ;)

XM fijn dat het beter gaat met Noor. Die heeft opeens zin in eten zeg :9
De mijne is van de koorts af maar nog niet haar zelf. Gisteravond wilde ze opeens wel wat te eten terwijl ze de afgelopen week weer geleeft heb op 3 flessen per dag en hier en daar een hapje. Gaat hier ook de goeie kant op dus! Hoop dat ze zich wat beter voelt voor we einde van de week een weekje Centerparcs doen met mn ouders :)
pi_141526572
Wat een nare verhalen allemaal, ik zou in paniek raken volgens mij en dat terwijl ik kinder ehbo heb gehad :@

XM, wat fijn dat Noor is opgeknapt! Was behoorlijk hardnekkig zeg.. Nu even alle schade inhalen! Wat knap dat ze de beker snapt, Eva nog helemaal niet. Die heeft sinds een paar dagen ineens door hoe een rietje werkt O+

Spirit, wat heerlijk! Fijn dat jullie nieuwe huis zo goed voelt!

Dag cathmar, jammer! Maar wel begrijpelijk, zo druk :*

De pokjes gaan hard rond he? Jemig! Ik hoop dat Eva ze ook vroeg krijgt.

Spannend LE! Ik blijf het verhaal bizar vinden.

Pessie, fijn dat de oortjes beter gaan!

Slaan doet mevrouw ook ja! Dan zeg ik dat slaan pijn doet en dat ze beter kan aaien, wat ik dan bij haar voor doe. En dan gaat ze zichzelf over haar wang aaien terwijl ze aaahhhh roept O+

Gisteren heeft ze haar eerste losse stapjes gezet! Ze stond aan de salontafel en ik lag een metertje van haar af op de grond met speelgoed in mijn handen. Ze twijfelde even en loopt zo vanaf de tafel naar mij toe! Ik moest bijna huilen, zo trots was ik :D
E.
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:39:40 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141526964
Hoeiiii spark! E aan de wandel! *O* Knap zeg!! Je hebt wel haar naam voluit geschreven, doe je normaal niet toch?

XM wat fijn dat Noor er weer bovenop lijkt te zijn! Inclusief eetlust :Y)

En Spirits kleine slaapkop klokje rond! _O_ Wat heerlijk voor jullie!

Tally lekker een weekje weg! Nog even je meisje wat verder opknappen, maar dat gaat de goeie kant op dus ^O^

Wij hebben al even geshopt, en zometeen als ze wakker is ga ik een pasfoto van haar laten maken :D ben zéér benieuwd :')
pi_141526977
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 08:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister de Kiddieboo binnen gekregen en gelijk geprobeerd. In het begin geen succes, maar opeens hoorde ik sslllurrrrppppppp! Ze heeft een halve beker gedronken en daarna nóg een halve! Ik heb m meegegeven op het kdv vandaag met verzoek om drinken daaruit aan te bieden. Ben benieuwd!!
*O* *O* ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141527005
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:25 schreef .Sparkling. het volgende:

Gisteren heeft ze haar eerste losse stapjes gezet! Ze stond aan de salontafel en ik lag een metertje van haar af op de grond met speelgoed in mijn handen. Ze twijfelde even en loopt zo vanaf de tafel naar mij toe! Ik moest bijna huilen, zo trots was ik
O+ O+ wat gaaf!
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:48:16 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141527201
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:40 schreef Skoap het volgende:

[..]

O+ O+ wat gaaf!
Dat! Dat lijkt me ook heel tof!

Dat moment gaat hier nog even duren vrees ik :+ Hoewel er echt níets leuker is dan aan de handen van mamma door de kamer stappen. Ik ga zo'n loopding met blokken ofzo regelen denk ik want mijn rug begeeft het :').
  woensdag 25 juni 2014 @ 11:58:36 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141527549
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat! Dat lijkt me ook heel tof!

Dat moment gaat hier nog even duren vrees ik :+ Hoewel er echt níets leuker is dan aan de handen van mamma door de kamer stappen. Ik ga zo'n loopding met blokken ofzo regelen denk ik want mijn rug begeeft het :').
+1 :D
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:00:55 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141527614
Ik heb net overigens zo'n uv-pakje gescoord bij de Etos.

Weggegooid geld of zijn hier enthousiaste fans? oO<
pi_141528328
Hier worden de kinderen op het moment overladen met cadeautjes. En waarom? Omdat het vakantie is :') Mn dochtertjes hebben nu beide een nieuwe lalaloopsy pop :') Jippie want ze hadden nog niets :')
pi_141528673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net overigens zo'n uv-pakje gescoord bij de Etos.

Weggegooid geld of zijn hier enthousiaste fans? oO<
Het werkt echt heel erg goed.
Luc bleef spierwit onder zijn uv pak terwijl de rest van zijn lichaam wel bruin werd. Ik had er niet 1 die zijn hele lichaam bedekte.

Het nadeel is, dat er ook geen warmte doorheen gaat. Dus hou wel in de gaten dat ze het niet koud krijgen (in het water)
pi_141528780
L-E, zeker arm jongetje. Zijn jullie ondertussen al een beetje bijgekomen van de schrik :*
En bijna af van het zwevende object in jouw lichaam en pogingen doen voor baby nummer 3 (en misschien wel tegelijk nummer 4) O+

XM, die van mij is ook niet van het kussen hoor. Uitzondering is de hond. Die kan de hele dag kusjes krijgen. :D
En *O* dat ze er weer bovenop is en zo goed eet.

Spirit fijn dat het slapen in het nieuwe huis zo goed gaat *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 10:17 schreef L-E het volgende:
Logeermeet bij Spirit! O+
:D

Tally fijn dat jouw meisje van de koorts af is. En bijna een weekje Centerparcs *O*

Spark *O* voor de losse stapjes. En ik snap dat je van trotsheid kan huilen. :*

LB ik wil de pasfoto zien hoor. Die zijn altijd zo leuk O+

Hier heb ik de ochtend een knuffelmeisje. Ze pakt haar flesje (geef hem niet aan, want als 17 maanden oude dreumes doe je zulke dingen gewoon zelf) en komt dan bij mij op schoot. En na het flesje gaan we samen op Youtube muziek luisteren O+
pi_141528861
O joy ... hier een echte jankdag :') . Echt overal om brullen maar waarom :? . Best vermoeiend .. zeker als je zelf ook ruk geslapen hebt. Misschien heeft ze zelf ook nog wel slaap .. hoop dat het dadelijk na haar dutje beter gaat.
pi_141528983
Twinkle, zo'n jankdag is heel vermoeiend. Ik hoop dat ze straks gaat slapen en vrolijk wakker wordt weer :*
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:51:44 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141529018
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:37 schreef Skoap het volgende:

[..]

Het werkt echt heel erg goed.
Luc bleef spierwit onder zijn uv pak terwijl de rest van zijn lichaam wel bruin werd. Ik had er niet 1 die zijn hele lichaam bedekte.

Het nadeel is, dat er ook geen warmte doorheen gaat. Dus hou wel in de gaten dat ze het niet koud krijgen (in het water)
Oh fijn!

Dit is ook een met korte mouwen en korte pijpjes. We willen over een paar weekjes met haar naar Frankrijk, dus ik dacht dat t misschien toch wel verstandig was om zoiets mee te nemen als we dan ineens zoveel buiten zijn. Nu hopen dat ie een beetje zit, want ik heb maat 86-92 meegenomen. Kan ze m hopelijk volgend jaar ook nog aan.

9 euro bij de Etos!
  woensdag 25 juni 2014 @ 12:59:50 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_141529215
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 11:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

+1 :D
De houten activity baby walker van Nijntje is in de aanbieding bij de Intertoys. Die heb ik net maar meegenomen.

Twinkle, sterkte met de huildag.. :*
pi_141529660
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De houten activity baby walker van Nijntje is in de aanbieding bij de Intertoys. Die heb ik net maar meegenomen.

[ afbeelding ]

Twinkle, sterkte met de huildag.. :*
Wij hebben hem van woezel en pip. Fee speelt er de hele dag mee O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')