Cathmar, jammer! Maar hopelijk toch tot ziens!
Tally, hoe is het met je mini? Al beetje weer aan het opknappen?
Spirit, jouw meisje klinkt zo leuk!

. Slaan doet Noor ook. Ik pak dan haar handje, zeg 'nee, niet slaan, maar aaien!' en dan maak ik de aai-beweging met haar handje. En als ik nu aai zeg, gaat ze mn wang aaien

. Kusjes geven doet ze alleen niet meer

. Als ik nu vraag, mamma kusje? Dan gaat ze slaan

of spartelen. Maar iig geen kusjes geven

. Ze zoekt me vooral op als ze moe / ziek is. Dan wil ze wel echt bij je zijn. Maar een groot knuffelbeest is het niet. Ze knuffelt ook niet met knuffels ofzo. Daar heeft ze uberhaupt niks mee.
Pessie, fijn dat het beter gaat met de oortjes! Hoop dat het goed blijft gaan.
Oja, de pokjes. Ik wil ze ook wel gehad hebben eigenlijk.. Dan heeft ze het maar gehad. Ik was 5 of 6 en ik kan me het nog herinneren.. die jeuk

LE, wat een schrik

. Ik zou helemaal verstijven van angst geloof ik. Goed gehandeld zeg!!
LB, vandaag je laatste werkdag? Wel veel tijd met je meisje straks. Succes met solliciteren alvast

Danic
Gister de Kiddieboo binnen gekregen en gelijk geprobeerd. In het begin geen succes, maar opeens hoorde ik sslllurrrrppppppp! Ze heeft een halve beker gedronken en daarna nóg een halve!

Ik heb m meegegeven op het kdv vandaag met verzoek om drinken daaruit aan te bieden. Ben benieuwd!!
En en en! Gisteren heeft ze gewoon een HEEL potje (

) Olvarit 12mnd op! En yoghurt! En toen nog drinken! Met stukjes. Nouja het potje dan

.
Ik geloof dat ze er weer bovenop is

Op naar het volgende virus

.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!