graag gedaan. Ik dacht dat ik zoveel sliep door de bloeddrukverlagende medicatie maar ik bleek ietsjes ziek te zijn. Vooral omdat het bij je telkens op het randje is. Houd je vocht vast?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dankje dat je er op wijst! Ik hou het even in de gaten, heb ook al half bedacht dat ik morgen toch maar een extra bloeddrukcontrole ga vragen omdat het allemaal net aan voelt. Voel me opzich goed, maar het 'spookt' ook wel in mijn achterhoofd.
Jah, hou ook dagelijks nu de weegschaal in de gaten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
graag gedaan. Ik dacht dat ik zoveel sliep door de bloeddrukverlagende medicatie maar ik bleek ietsjes ziek te zijn. Vooral omdat het bij je telkens op het randje is. Houd je vocht vast?
Je moet officieel ook nog eventjes, maar de termijn is prima. Ik snap heel goed als ze inleiding adviseren. Nu kun je een bevalling nog aan. Het kan op en neer gaan maar als het omslaat gaat het snel. Niet dat ik je dat toe wens hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jah, hou ook dagelijks nu de weegschaal in de gaten.
Heb ook de afspraak met de vk dat ik altijd bellen kan (moet!) als ik het niet vertrouw, en dat we ook op verschijnselen gaan kijken en niet alleen op de getallen.
Ze heeft me gisteren ook wel even duidelijk te verstaan gegeven hoe erg ze zich zorgen maken er over, ondanks dat het nu nog "randje goed' is.
Die kwam wel even aan zeg maar
Komt ie zelf niet naar binnen als je de deur open houdt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:12 schreef BlueEyes het volgende:
Ik doe rustig aan, sta onder curatele hier in huis
Amsel goed dat je naar mondhygienist gaat! die disucussie hebbenw e hier al vaker gehad, maar dat is echt belangrijk in je zwangerschap.
Mijn poezel zit buiten zielig naar me te kijken van onder de BBQ in de regen.
Meneer moest en zou naar buiten in de omheinde tuin, maar ik ga hem echt niet door de regen eronder vandaan plukken omdat hij eigenwijs doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Chanty
Ik had net mn schoonmoeder op bezoek en die bracht allemaal cadeautjes mee waaronder een roze romper waar ze super trots op is en speciaal besteld heeft voor ons meisje
Dit vraagt om een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik heb net 30 euro betaald voor een babypakje, ik ga me nu even schamen
disclaimer
Chanty
Ik had net mn schoonmoeder op bezoek en die bracht allemaal cadeautjes mee waaronder een roze romper waar ze super trots op is en speciaal besteld heeft voor ons meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk hoe afwijkend de smaak soms kan zijn
Zo zit in de hele tijd te kijken naar de teddybeer die mijn schoonmoeder heeft meegenomen. Die zit nu in de box maar eigenlijk vind ik het een beetje een enge beerKom denk ik door de vorm van de werkbrauwen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto
Zo, ik heb net 30 euro betaald voor een babypakje, ik ga me nu even schamen
haha zo heeft mijn moeder een "uil" gemaakt... maar ik.vind het een freaky beestquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]Heerlijk hoe afwijkend de smaak soms kan zijn
Zo zit in de hele tijd te kijken naar de teddybeer die mijn schoonmoeder heeft meegenomen. Die zit nu in de box maar eigenlijk vind ik het een beetje een enge beerKom denk ik door de vorm van de werkbrauwen.
Verder ben ik heel cheap dus deze ene uitspatting mocht wel van mezelfquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]Hopen dat die kleine niet te snel groeit dan
Joh je krijgt maar een paar keer in je leven een baby. Ik vind dat alle uitspattingen mogenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verder ben ik heel cheap dus deze ene uitspatting mocht wel van mezelfDon't tell my mother in law
I like how you think!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Joh je krijgt maar een paar keer in je leven een baby. Ik vind dat alle uitspattingen mogenLekker van genieten.
Chanty
ErmagherdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Die Koekadekens zijn toch met die lipjes?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I like how you think!
Al ben ik nog steeds wel te cheap voor koekadekens enzo.
Wat eigenlijk krom is als je bedenkt dat ik wel 60 euro aan wol haal om zelf een dekentje te haken.
Chanty
Euhm... oeps??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, koeka is een zeer overpriced VT wonen verantwoord babytextielmerkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:57 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die Koekadekens zijn toch met die lipjes?
Die kan je zelf ook fabriceren op een dekentje als je handig bent, of 1 van de oma's vragen het te knutselen.
Dat heb ik er ook niet voor over hoor, maar het gaat erom wat jij leuk en belangrijk vindt. De een wil perse een bepaald merk deken, de ander wil perse bepaalde babykleding, een derde kan het allemaal niks schelen en heeft alles tweedehands en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I like how you think!
Al ben ik nog steeds wel te cheap voor koekadekens enzo.
Wat eigenlijk krom is als je bedenkt dat ik wel 60 euro aan wol haal om zelf een dekentje te haken.
Leenbakker? Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:00 schreef BlueEyes het volgende:
* BlueEyes verslikt zich effe in d'r spa Rood
Wtf heb ik gemist![]()
Ik heb heel schattig lakentje van Leenbakker gehaald met een schaapje en een redelijk goedkope van de Prenatal.
Zal mijn kind later in therapie moeten?
Truequote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat heb ik er ook niet voor over hoor, maar het gaat erom wat jij leuk en belangrijk vindt. De een wil perse een bepaald merk deken, de ander wil perse bepaalde babykleding, een derde kan het allemaal niks schelen en heeft alles tweedehands en ga zo maar door.
Maar daar gaat het toch ook om, dat jij het het geld waard vindt en er blij van wordt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heel blij met mijn Koeka-wiegdeken.. En als het aan Baard had gelegen hadden we er ook een badcape van.
.
Zolang die nog moet slikken zul je niet falliet gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True
Zo zullen veel mensen mij gek vinden omdat ik al vijf gratis tweedehandse kinderwagens heb afgeslagen. Het is maar net wat je het zelf waard vindt
(maar mijn innerlijke krent moet wel slikken hoor, bij 30 euro voor een pakje)
Die hebbik ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:11 schreef BlueEyes het volgende:
[ afbeelding ]
dit heb ik, 13 euro...
Arm kind in therapie
Enneuh DaD wat Sq zegt hoor, als dat bij jullie past, je er blij van wordt en het er voor over hebt is dat prima hoor!
Ik vind die met de Girafjes ook schattig trouwens!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die hebbik ook!![]()
SQ, schoonfamilie vindt mij ook verwend dat ik per se een nieuwe maxicosi wil voor in de auto en al 3 keer een maxicosi heb afgewezen.
ooh die vind ik leuk <3quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:11 schreef BlueEyes het volgende:
[ afbeelding ]
dit heb ik, 13 euro...
Arm kind in therapie
Enneuh DaD wat Sq zegt hoor, als dat bij jullie past, je er blij van wordt en het er voor over hebt is dat prima hoor!
Deze?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik vind die met de Girafjes ook schattig trouwens!
Heb er trouwens een limegroendekentje bij qua knallende kleurcompensatie
In mijn beleving stonden er 2 op, maar die idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die is hier steeds uitverkocht. Al die arme kindjes.
En jij hebt haar al zo goed opgevoed dat ze daar naar luistertquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef Franny_G het volgende:
Het is ook nog steeds veel geld natuurlijk. Maar ik wissel het af met rompers van 2,50 bij de Zeeman etc. I. mag alleen grote poepluiers produceren als ze die aan heeft, dat heb ik zo met haar afgesproken..
Ook niet voor de halve prijs?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef rebel-angel het volgende:
Bakken geld uitgeven aan koeka spul heb ik dan weer wel gedaan![]()
Maar 10 euro voor een romper kan ik dan weer niet, krijg ik een poeprandjes visioen van
Daar moet wel een echte paaseiband bij dan ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook niet voor de halve prijs?
http://www.lollypopwebsho(...)-en-kersenprint.html
Hangt van de sneakers af, over het algemeen wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Even iets heel anders, lopen sneakers goed uit in de breedte?
Ik koop die dingen nooit en loop normaal dus op ander soort schoenen, dus het voelt nu alsof ik een kokerrok om mijn poten heb zitten
Ik heb al een maat groter nu omdat ik weet dat die krengen vaak smal vallenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hangt van de sneakers af, over het algemeen wel.
Heb zelf voor de zwangerschap sneakers een maat groter dan normaal gekocht met het oog op vochtpootjes.
Tijdens je bevalling maak je zoveel stofjes aan dat je pijnbeleving heel anders wordt! En daarnaast weet je dan precies waar je het voor doetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik heb de mondhygiënist overleefd. Onder was beter dan verwacht, maar boven nog steeds wel flink ontstoken. Merk ik zelf niks van, dus hopen dat m'n lijf er ook niks bijzonders mee moet en de baby lekker lang op d'r plek blijft zitten.
Maar ik word er dus wel bang van dat ik de pijn die erbij komt kijken zo slecht trek. Als ik na een half uurtje in die stoel al de tranen in m'n ogen heb staan, hoe moet ik dan ooit een bevalling overleven?
En nu heb ik door jullie zin om koopavond in te duiken en afgeprijsde babykleertjes die ik helemaal niet nodig heb te kopen
Ok, thanks! Dan ga ik ze gewoon inlopenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef JufMariska het volgende:
Yup, gaat prima SQ! Ik heb dezelfde, duurde een paar keer dragen maar daarna zitten ze prima!
Jup dat deense spul doet het hier best aardig volgens mijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Koeka
En vergis je niet in duurdere kleertjes, die kun je vaak ook nog voor een goed bedrag doorverkopen.
Euj, goed bezigquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:22 schreef Twinkle20 het volgende:
O my god die romper van gm![]()
En overrated koeka spul![]()
BE die lakentjes zijn cool!![]()
Reminds me... moet er ook nog een paar bij halen.
O enne .. mijn zwangerschapsassertiviteit heeft geholpen![]()
Het dakdekkersbedrijf heeft alles uit de kast getrokken om alsnog te zorgen dat het vanavond voor het donker klaar is. Die snapten vast ook wel dat ze het mijn man niet aan konden doen om hem met een hoogzwangere vrouw in de pokkezooi te laten zitten.
Dus ze zijn nu nog aan het klussen
Vind duurdere kleertjes vaak ook beter van kwaliteit waardoor de kleertjes van de dreumes nog wel een ronde meekunnen voor de mini.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Koeka
En vergis je niet in duurdere kleertjes, die kun je vaak ook nog voor een goed bedrag doorverkopen.
Van Frendz!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moet vast wel iets zijn waarin staat welke stappen je leidinggevende moet ondernemen om jou aan het werk te 'houden' daar horen ook bepaalde rechten voor jou bij waar ze rekening mee moeten houden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:47 schreef Hilmo het volgende:
Dankje Zoë!
Ik heb de CAO er op nageslagen toen ik zo ziek was. Hebben helaas geen zwangeren protocol, puur wat er volgens de wet is, geen aanpassingen daarop.
Verslagen krijg ik ook niets van te lezen, geen idee wat de werkgever naar het UWV stuurt. Zag ineens dat ik weer voor de helft beter gemeld was en kreeg andere post van het UWV, over gedeeltelijk ziektewet, maar hoe en wat, wordt mij niets over verteld.
De verzuimcoach bepaalde of ik naar de arbo arts 'moet', maar ik dacht altijd dat dat een straf was hahahahaMisschien toch eens overleggen als ik dan toch contact met haar heb (heb een mail gestuurd of ze dinsdag meteen wil bellen) of het zin heeft om die arbo arts toch ook nog te zien, wat hij kan betekenen. Ik wil wel graag gedeeltelijk in elk geval blijven werken, dat gaat best zo. Maar dat gepush moet vooral ophouden.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:47 schreef Hilmo het volgende:
Dat is het risico wat je werkgever neemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij zorgt dat je alles op papier hebt (emails, verslag UWV oid) dan kan je leidinggevende je eigenlijk niets maken.
En daar heeft de arbo arts me destijds heel erg in gesteund
(moest op een gesloten afdeling blijven werken (in de zorg) wat niet veilig was)
Idd niets raars!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:07 schreef Hilmo het volgende:
Ja nu je het zegt! Vorige week heb ik van het UWV, met mijn leidinggevende een Plan van Aanpak ondertekent... Het einddoel is werkhervatting in eigen functie (maar ik hoop na de zwangerschap ook normaal te kunnen werken, al heb ik dan lekker ouderschapsverlof, ofwel 3 dagen nog maar werken).
Had het toen toch wat beter moeten lezen geloof ik, maar goed, belangrijkste wat ik toen wel had gelezen was: planning is doorlopend en zo veel mogelijk de uren thuis en op kantoor uit te breiden.
En daarna: volledig herstel is te verwachten, maar het is nog niet aan te geven in hoeverre dat dat mogelijk is voor de datum verlof volgens de bedrijfsarts.
Nou ja, niets raars lijkt me.
Hahah dankje Twinkle
Dat scheelt wel ja!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:10 schreef Dyre het volgende:
Overigens:
nu bij de Kruidvat voedingskussens in de aanbieding voor 15 euro. Ik had er bijna eentje gekocht bij de Hema voor 35 euro. Scheelt nogal
(geen bolletjeskussens, maar 'gewone' vulling)
Voedingskussen met bolletjes vond ik idd veeeeel fijner (ik heb ze allebei gehad, vaste vulling geleend en bolletjesvulling gekregen)quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja!
Al ga ik wel voor 1 met bolletjes denk ik
Ik heb overigens aan de werkdiscussie even niks zinnigs toe te voegen, dus doe ik dat niet, ik lees wel mee![]()
En volgens mij is het nog zo dat als jij op vrijdagavond bevalt, die 2 dagen al in het weekend zijn vergeven dus krijgt hij niet eens extra vrij de week erop.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is het trouwens niet flink hufterig Hoe bedrijven omgaan met dingen als zwangerschap? Maar even fijn over je rechten heen walsen maar wel als een aasgier op je plichten zitten?
Werkgever van mijn man vertelde hemdat er niks officieels was aan verlof voor de man. Maar hij kon wel twee dagen uit een bepaald potje krijgen... en dat gezegd met een air alsof het sinterklaas zelf was. Mijn man keek maar raar toen ik hem vertelde dat dat een wettelijk geregeld iets was.
laat hem het nog wel even extra nakijken want op de site van de rijksoverheid staat het volgendequote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is het trouwens niet flink hufterig Hoe bedrijven omgaan met dingen als zwangerschap? Maar even fijn over je rechten heen walsen maar wel als een aasgier op je plichten zitten?
Werkgever van mijn man vertelde hemdat er niks officieels was aan verlof voor de man. Maar hij kon wel twee dagen uit een bepaald potje krijgen... en dat gezegd met een air alsof het sinterklaas zelf was. Mijn man keek maar raar toen ik hem vertelde dat dat een wettelijk geregeld iets was.
http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQquote:Andere afspraken in cao
In een cao kunnen andere afspraken staan over kraamverlof. Deze afspraken kunnen ook in een regeling van de ondernemingsraad of personeelsvertegenwoordiging staan. Als dat zo is, gelden deze afspraken en niet de afspraken in de wet.
dat is niet waar zie m'n linkje http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:13 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En volgens mij is het nog zo dat als jij op vrijdagavond bevalt, die 2 dagen al in het weekend zijn vergeven dus krijgt hij niet eens extra vrij de week erop.
*Breekt even in*quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:13 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
laat hem het nog wel even extra nakijken want op de site van de rijksoverheid staat het volgende
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQ
als ik zo jouw linkje lees... begrijp ik daar uit dat mijn man voor de bevalling calamiteitenverlof op mag nemen. en daarna aansluitend twee dagen betaald kraamverlof. klopt dat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dat is niet waar zie m'n linkje http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQ
Ooh gelukkig maar, dacht namelijk dat eens gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dat is niet waar zie m'n linkje http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Hilmo op 20-06-2014 21:36:22 ]
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef Chanty het volgende:
Dankzij twee hele lieve vk's ben ik alsnog getoucheerd en gestripthad een deels verstreken baarmoedermond en 1, 5 cm ontsluiting
Ik hoop zo dat ik vannacht met weeën de auto in mag
Dan moet je niet Fokken! maar orgasmerenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef Chanty het volgende:
Dankzij twee hele lieve vk's ben ik alsnog getoucheerd en gestripthad een deels verstreken baarmoedermond en 1, 5 cm ontsluiting
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef Chanty het volgende:
Maar dan moet hij dus de dag na de bevalling meteen weer naar het werk? Dat lijkt me ook niet ideaal...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:31 schreef Hilmo het volgende:
Zoals ik begreep, ook uit de bovenstaande link, mag je dus kiezen wanneer hij die kraamverlof opneemt, als het maar binnen 4 weken is. Hoeft dus niet aansluitend op de bevalling. Kan dus ook nadat de kraamzorg weg is (vinden sommige mensen prettig, ik denk dat wij het zo doen).
Als de bevalling begint, kan hij dus meteen calamiteitenverlof opnemen en naar jou toe gaan voor de bevalling, zolang als die duurt.
Zou mooi dat stukje van de overheid uitprinten of mailen naar de werkgever. Waardeloos dat ze proberen daar onderuit te komen, is toch echt van de gekke![]()
Wat heerlijk voor je Chanty! Toch nog een grote kans op de vaginale bevallingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef Chanty het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef BlueEyes het volgende:
[..]![]()
Fijn!!!! Wat ben ik ontzettend blij voor je en wat hebben die vk's een dikke zoen verdiend!!
(Vriend vroeg net toen ik je berichtje voorlas, is dat bij EXITHad hem laatst je foto laten zien, hij leeft ook mee op de achtergrond)
In het onderwijs helaas nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan moet hij dus de dag na de bevalling meteen weer naar het werk? Dat lijkt me ook niet ideaal...
Kijk, misschien vloek ik nu in de kerk, maar men krijgt ook vakantiedagen he
Nah groot wil ik niet zeggen maar het is een kansquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor je Chanty! Toch nog een grote kans op de vaginale bevalling![]()
![]()
Voel je verder al wat?
Ach, je hoeft straks niet te wennen aan vakantie in het hoogseizoen, dat scheeltquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:43 schreef Hilmo het volgende:
Ah Rebel doet het ook nadat de kraamverzorgster weg is. Zie daar wel de voordelen van, maar ook wel weer van meteen thuis blijven, heb hem wel graag dan thuis, ook om het te leren van de kraam. Maar ja, echt enorm lange dagen heeftniet gelukkig, dan is kraam er misschien ook nog wel.
Hahah, ja onderwijs is leuk, met soms veel vakantie, maar niet altijd wanneer je graag wil
Hahhaha, voordeur openen Chanty, mooie beeldspraak.
jij hebt een zoon van twaalf die kan helpen johquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:44 schreef rebel-angel het volgende:
ja joh maar hier is het al de 3e, hij heeft niet zoveel meer te leren
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voel heeeeeeel licht iets trekken in mijn onderbuik soms maar dat kan ook verbeelding zijniig is fernando boos dat iemand geprobeerd heeft zijn voordeur te forceren
krijg soms een venijnige trap/ duw
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef geppie het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens ook niet dat je 'bang' bent dat je straks moet gaan schakelen naar zijn echte naam? Ik vind het nu echt al een echte Fernando![]()
Wij noemen buikbaby Ursuladoor grote zus vernoemd naar een pony in Zuid-Frankrijk waar ze ooit eens een ritje op heeft gemaakt en die naam is inmiddels zo ingeburgerd dat ik haar echte naam soms wat vreemd vind klinken
![]()
yaaaay goedzo!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nah groot wil ik niet zeggen maar het is een kans
Voel heeeeeeel licht iets trekken in mijn onderbuik soms maar dat kan ook verbeelding zijniig is fernando boos dat iemand geprobeerd heeft zijn voordeur te forceren
krijg soms een venijnige trap/ duw
Nee want hier thuis gebruiken we zijn echte naam dus moet eerder opletten dat ik me nergens verlulquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef geppie het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens ook niet dat je 'bang' bent dat je straks moet gaan schakelen naar zijn echte naam? Ik vind het nu echt al een echte Fernando![]()
Wij noemen buikbaby Ursuladoor grote zus vernoemd naar een pony in Zuid-Frankrijk waar ze ooit eens een ritje op heeft gemaakt en die naam is inmiddels zo ingeburgerd dat ik haar echte naam soms wat vreemd vind klinken
![]()
Goh waarom dacht ik dat nou ook al?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij hier een aandeel in, mignonne?
Kabouterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
yaaaay goedzo!!!![]()
Dikke neus naar dokter kabouter! :p en als je me nodig hebt vannacht dan bel je he?
vier weken adv, heb jij een 36-uurs contract en werk je er 40 ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb 9 weken vakantie in een jaar5 weken gewoon vakantie en 4 weken adv... Straks na 16 weken verlof nog een maandje vakantie, dat was het langste wat ik eruit kon trekken
Nee, ik werk 30 uur pw. Het is ook gewoon teveel, je weet van gekkigheid niet hoe je je vakantieweken moet inplannen. Vooral niet als ze het in februari al willen wetenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vier weken adv, heb jij een 36-uurs contract en werk je er 40 ofzo?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:05 schreef krijgerrtje het volgende:
Jaa, tof chanty! Ik duim voor je!![]()
Hier heb ik een avondje gewerkt, en ben echt gesloopt. Halverwege de avond nog bijna staan huilen van de pijn in m'n rug. Nu buikpijn, rugpijn, en hele vermoeide voeten en dan moet ik morgenavond nog een keer... Ergens vind ik dat ik niet mag klagen, maar ik vind 2 dagen in het weekend werken zo slopend! Binnenkort toch maar eens met m'n werkgever gaan praten, pfffff
Verder wel bijgelezen, maar ben het meeste alweer vergeten
Teringquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, ik werk 30 uur pw. Het is ook gewoon teveel, je weet van gekkigheid niet hoe je je vakantieweken moet inplannen. Vooral niet als ze het in februari al willen wetenMeestal hou ik er een stuk of 2 over voor onvoorziene situaties.
Gewoon kassa bij AHquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TeringWat voor baan is dat
Ik werk voor een zeer groot commercieel bedrijf en we krijgen er 25 op een werkweek van 40 uur.
Je kan er trouwens wel dagen bij kopen, ik geloof tot 17 extra per jaar, maar die betaal je dan uit je secundairevoorwaardenpotje. Dat potje laat ik maandelijks uitbetalen, dat is heeeeel fijn
Maar ik vind mezelf ook wel weer stiekem stoer dat ik gewoon 40 uur werk
Is dat zo apart dan? Of bedoel je nu je zwanger bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TeringWat voor baan is dat
Ik werk voor een zeer groot commercieel bedrijf en we krijgen er 25 op een werkweek van 40 uur.
Je kan er trouwens wel dagen bij kopen, ik geloof tot 17 extra per jaar, maar die betaal je dan uit je secundairevoorwaardenpotje. Dat potje laat ik maandelijks uitbetalen, dat is heeeeel fijn
De weken duren wel lang momenteel. Maar ik vind mezelf ook wel weer stiekem stoer dat ik gewoon 40 uur werk
Dat had ik nooit geradenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gewoon kassa bij AHJe wordt wel af en toe als stront behandeld, maar hey je hebt wel megaveel vakantie.
Chanty! Zou dat standje en ananas toch zijn vruchten hebben afgeworpen?
Nee, met de zwangerschap, maar heb sowieso het idee dat veel mensen minder werken eigenlijk, ook in niet-zwangere toestand. Ik ken echt flink wat vrouwen die dan net afgestudeerd zijn en baantjes voor drie dagen zoeken, omdat dat zo lekker weinig is. Ik vind dat zelf een beetje mafquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:13 schreef Skoap het volgende:
[..]
Is dat zo apart dan? Of bedoel je nu je zwanger bent.
Bedoel het niet lullig hoormaar heb zelf totdat ik Luc kreeg ook altijd fulltime gewerkt en vond dat doodnormaal. Dus vandaar mijn interesse
Herkenbaar! Ik heb een volledige aanstelling, maar bij ons op school werkt bijna niemand fulltime, zelfs van de mensen zonder kinderenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, met de zwangerschap, maar heb sowieso het idee dat veel mensen minder werken eigenlijk, ook in niet-zwangere toestand. Ik ken echt flink wat vrouwen die dan net afgestudeerd zijn en baantjes voor drie dagen zoeken, omdat dat zo lekker weinig is. Ik vind dat zelf een beetje maf
Maar zijn die banen dan wel fulltime beschikbaar als ze dat zouden willen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Herkenbaar! Bij ons op school werkt bijna niemand fulltime, zelfs van de mensen zonder kinderenIk geloof op 100 docenten 15 fulltimers waarvan 5 vrouwen. Het blijft een keuze natuurlijk. Ik vind het prettig om zelfstandig te zijn, zelf iets op te bouwen. Wil uiteindelijk ook wel weer naar 0,8 FTE, maarja, dat roep ik nu
. Misschien denk ik daar met een baby ineens heel anders over..
klopt wel, in de IT is dat echt een stuk minder, dat merk ik ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:22 schreef Skoap het volgende:
Mijn broertje ging 32 uur werken toen hij klaar was met school en mijn andere broertje werkt nu ook 4 dagen. Dus wat dat betreft![]()
Ergens lekker hoor als je dat kan, maar voordat ik Luc had is het nooit in me opgekomen om minder te werken... En in alle functies die ik toe heb gehad werkte de meerderheid altijd 40 uur. Misschien heeft het met mijn branche IT te maken en ik werkte altijd voor bedrijven met 20-40 man. Dus dat is ook niet vergelijkbaar met grotere bedrijven waar minder werken misschien eenvoudiger/normaler is.
Ja maf eigenlijk. Vroegah (quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoor, er waren bij ons op school dit jaar voor vijf vakken fulltime-vacatures. Maar dan krijgen ze die niet vervuld omdat blijkbaar niemand dat wil, en dan moeten ze weer twee parttimers aannemen, dus dat schiet niks op.
Ik ben met 0,7 begonnen en kon er elk jaar wat uren bijkrijgen. Na twee jaar ging ik fulltime werken en dat bevalt prima, eigenlijk. Want met 0,8 was ik die ene vrije dag toch wel aan het nakijken en voorbereiden. Doe me dan maar fulltime, want ik weiger vrijwilligerswerk te doen
Ja zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens niks tegen mensen met parttime banen hoor, voordat mensen zich aangevallen voelen
Maar ik vind het soms wel raar dat jonge meiden, nog zonder kinderen, en met een mooie studie op zak er voor kiezen om hun kansen al bij voorbaat enorm te beperken door drie dagen te willen gaan werken terwijl ze prima in staat zijn meer uren te maken.
Ongeacht of je man je kan onderhouden, je hebt er voor jezelf ook gewoon enorm veel aanen het is 2014
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:29 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over.
Maar iedereen moet vooral doen waar hij/zij zich prettig bij voelt!
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:09 schreef Skittles het volgende:
[..]Dat was ik, ja! Je staat ook constant voorover gebogen, dus echt killing voor je rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neem steeds vaker en langer pauze, maar het blijft fysiek gewoon heel zwaar! ook al zijn het maar 15 uurtjes per week
![]()
Ligt eraan wat je 'fulltime' studeren noemt, SQ, maar in principe wel!hoefde alleen nog vakken af te ronden zodat ik na de baby alleen nog hoef af te studeren, maar nu deadline- en tentamenweken, dus heb het nu lekker rustig op school
![]()
ja maar jij bent het ook sowieso nog niet gewend, dat maakt veel verschil. Alles wat went valt mee. Toen ik net was afgestudeerd ben ik bijna een jaar uit mijn doen geweest van dat werkritme. Nu merk ik het allang niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Ach, nu er straks een kind is zou ik, na m'n afstuderen, wel graag parttime willen werken, maar zal m'n stage ook nog gewoon full-time moeten doen! Vorig jaar ook 40 uur stage gelopen in de week, maar na die paar maanden was ik ook echt gesloopt! Al moet ik toegeven dat die 12 uur die ik in het weekend erbij werkte ook niet echt hielpen, en het feit dat ik dagelijks 3 uur ik de trein/bus zat naar m'n stage ook niet
en je dan op zaterdag de goot inzuipen zodat je de hele zondag nodig had om de alcohol af te breken en dan op maandag onuitgerust weer gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:38 schreef Skoap het volgende:
Pfff ja. Stagelopen en dan op donderdag-avond en zaterdag nog werken voor je bijbaan. Bah!
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je dan op zaterdag de goot inzuipen zodat je de hele zondag nodig had om de alcohol af te breken en dan op maandag onuitgerust weer gaan
Ik werk ook bewust vier dagen omdat ik anders m'n werk niet af krijg. Of nou ja, dat zou misschien wel lukken, maar op deze manier werk ik alleen op m'n vrije dag nog en niet in de avonden en het weekend. Met ingang van het nieuwe schooljaar werk ik drie dagen, niet geheel vrijwillig (al zie ik inmiddels de voordelen ook wel weer in).quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vond het te zwaar, fulltime voor de klas
Ik heb nu 22 lesuren bij 0,8 fte (dus lesuren in mijn taakruimte), dat is bijna net zoveel als fulltime (25), maar zonder die vrije dag krijg ik mijn werk niet rond. Eigenlijk achterlijk, dat je een dag vrij neemt om je werk af te krijgen...
+1.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
dat is wel goed van je vriend, skittles!
Ik merk dat ik daar zelf ook wel tegenaan loop, grenzen aangeven. Want 95% van de tijd voel ik me ook prima. Maar ik merk ook dat ik af en toe even pas op de plaats moet maken en daar heb ik echt moeite mee. En omdat ik best taai ben hebben mensen ook verwachtingen van je, gaan ze er vanuit dat je veel ballast kan dragen. Maar ik ben wel iets verzwakt tochdus daar valt nog wel wat winst te behalen.
Met als resultaat dat ik soms wel jaloers ben op mensen die wel hun grenzen aan durven geven
ben jij gedwongen teruggezet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik werk ook bewust vier dagen omdat ik anders m'n werk niet af krijg. Of nou ja, dat zou misschien wel lukken, maar op deze manier werk ik alleen op m'n vrije dag nog en niet in de avonden en het weekend. Met ingang van het nieuwe schooljaar werk ik drie dagen, niet geheel vrijwillig (al zie ik inmiddels de voordelen ook wel weer in).
ja, maar dat is eigenlijk ook wel raar, als je altijd moet overwerken om je werk af te krijgen. Dat lijkt me inderdaad geen gewenste situatiequote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:43 schreef Heliotrope het volgende:
Ik werk fulltime maar was dat voordat ik zwanger was al wel zat, vooral omdat het toch veel meer dan 40 uur in beslag nam. Dus dan is een dag vrij wel welkom, dat scheelt in een weekend dingen doen. Ik kan me voorstellen dat als je dan juist thuis gaat zitten werken, je beter weer fulltime kunt werken. En het ook met je grenzen aangeven te maken heeft. Dat moet toch met baby wel makkelijker zijn, dan heb je ook andere prioriteiten.
Mjah, ik werkte de afgelopen jaren steeds een dag meer dan mijn vaste contract, met tijdelijke uitbreidingscontracten, maar komend schooljaar willen ze me dus die uitbreiding niet geven. (Of nou ja, ik krijg er nog één lesuurtje bovenop.quote:
oh ja, ik zou het best weer proberen, als ik de energie van toen had (en de verantwoordelijkheden, en vaste lasten, etcquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh m'n studententijd mis ik.dan weer wel.
Elke avond op stap behalve op vrijdag en zaterdag want dan kwamen alle provincialen de stad in![]()
En alles aankunnen met 3/4 uur slaap, werken en colleges.
Waarom is dat ineens allemaal weg als je in het gewone werkritme komt?
Eau, dat valt wel tegen jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, ik werkte de afgelopen jaren steeds een dag meer dan mijn vaste contract, met tijdelijke uitbreidingscontracten, maar komend schooljaar willen ze me dus die uitbreiding niet geven. (Of nou ja, ik krijg er nog één lesuurtje bovenop.. )
Dat is ook zo... dat is gedeeltelijk grenzen aangeven maar ook gewoon een werkding op sommige plekken denk ik. In ieder geval meer herkenning ook bij anderen hier dus!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dat is eigenlijk ook wel raar, als je altijd moet overwerken om je werk af te krijgen. Dat lijkt me inderdaad geen gewenste situatie
Vooral het stappen met 10-15 gulden op zak en daar totaal laveloos van kunnen gaan want piekuur op piekuur op piekuurquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, ik zou het best weer proberen, als ik de energie van toen had (en de verantwoordelijkheden, en vaste lasten, etc) maar ik zou dood gaan nu denk ik
Na mijn verlof zou ik dan terug willen naar drie dagen, maar wel met inzet van ouderschapsverlof.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eau, dat valt wel tegen jaZou je anders minder zijn gaan werken denk je?
Ja, leerzaam kun je het zeker noemenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:48 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
Dat is ook zo... dat is gedeeltelijk grenzen aangeven maar ook gewoon een werkding op sommige plekken denk ik. In ieder geval meer herkenning ook bij anderen hier dus!
En daar is zwanger zijn dan wel weer leerzaam voor toch, grenzen
piekuurquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Vooral het stappen met 10-15 gulden op zak en daar totaal laveloos van kunnen gaan want piekuur op piekuur op piekuur
Oh, dat laatste is dan wel weer erg fijnquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Na mijn verlof zou ik dan terug willen naar drie dagen, maar wel met inzet van ouderschapsverlof.
Ik heb me er héél kwaad om gemaakt, vakbond ingeschakeld, collega's zijn voor me opgekomen, maar school kan niet verplicht worden mij weer die uitbreiding te geven. Dus ik heb uiteindelijk eieren voor mijn geld en een stuk minder harde buiken gekozen. Heb wel een hogere schaal gekregen, dus uiteindelijk scheelt het voor wat betreft salaris niet eens zoveel.
happy hour? Nee?quote:
Zo heb ik mn tijd ook doorgebracht hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:58 schreef krijgerrtje het volgende:
Hahah, ik voel me echt een 'slechte' student, stappen doe ik niet en drinken ook vrijwel nooit1x flink bezopen geweest, daarna nooit meer.. Lig rond 11 uur in bed en zit 's avonds liever op de bank met een kop thee, poez en vriend
![]()
Wordt daarom ook nooit begrepen door leeftijdsgenoten
Oohhquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
happy hour? Nee?
Oh wacht, pieken zijn al twaalf jaar geledenBier voor een gulden jonge!
*boks*quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:58 schreef krijgerrtje het volgende:
Hahah, ik voel me echt een 'slechte' student, stappen doe ik niet en drinken ook vrijwel nooit1x flink bezopen geweest, daarna nooit meer.. Lig rond 11 uur in bed en zit 's avonds liever op de bank met een kop thee, poez en vriend
![]()
ik deed dat de eerste jaren van mijn studie ookquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:58 schreef krijgerrtje het volgende:
![]()
Waarom? Omdat het anders te duur voor ze werd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat laatste is dan wel weer erg fijnNeemt niet weg dat de rest ruk is, maar je hebt idd geen poot om op te staan in zo'n situatie. Hebben ze verteld waarom? Want je gaat wel een schaal omhoog, dus wegens wanpresteren zal het niet zijn?
Welk vak geef jij eigenlijk? En Razz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:04 schreef BlueEyes het volgende:
* BlueEyes zet even haar omastem op...
Piekuur voor mij is 16 jaar geleden, toen je een biertje voor 1 gulden kocht.
Je weet wel toen jullie net naar de basisschool gingen
Nee hoor, voor saai moet je aan andere kwaliteiten voldoenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
toen was ik al 11 jonguh
Ik.voel mij altijd een suffe muts als ik doe uitgaansverhalen lees, Ik ging niet uit, en ik dronk/drink nooit!
Zonder drank wordt je al snel als saai betiteld...
is het schandelijk als het voor mij ook 16 jaar geleden is?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:04 schreef BlueEyes het volgende:
* BlueEyes zet even haar omastem op...
Piekuur voor mij is 16 jaar geleden, toen je een biertje voor 1 gulden kocht.
Je weet wel toen jullie net naar de basisschool gingen
Kleuter!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:06 schreef Skittles het volgende:
Ik zat toen al 2 jaar op de basisschool hoooor!!
Ik durf niet toe te geven dat het voor mij eigenlijk al 20 jaar geleden isquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het schandelijk als het voor mij ook 16 jaar geleden is?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik durf niet toe te geven dat het voor mij eigenlijk al 20 jaar geleden is
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het anders te duur voor ze werd.. Hogere schaal is een CAO-dingetje (volgens mij heeft kwak dat ook gekregen) voor eerstegraads bevoegde docenten.
Ik moet het nog krijgen, pas als de cao getekend is kan ik verzoek indienen. Oh en nog even afstuderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trede erbij krijg je wel sowieso vanuit de CAO.
Ik geef Engels trouwens(niet tegen DaD dit, die weet dat wel)
Kwak
Ja dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Kleuter!![]()
Neejoh GM dat heb ik nooit gehad dat ik anderen dan saai heb genoemd.
Ik heb gewoon heel goed gebruik gemaakt van mijn studententijd (plus ervoor en erna eigenlijk ook)
Ieder zijn ding toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook!Maar dat kan ik me ook heel goed voorstellen! En geloof me, ik ben niet trots op een en ander dat ik in bezopen toestand heb uitgespookt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Lurktmeteenrietje op 21-06-2014 06:59:04 ]Moeder van een IVF-wonder (2009) en een spontaan mirakel (verwacht in 2015)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en om het feest compleet te maken, toen ik in bed lag, voelde ik vannacht voor het eerst de babydisco in mijn buik.. iig de eerste keer dat ik er vrij zeker van ben. Vriend zei heel lief dat de baby even kwam zeggen dat het allemaal wel goed komt...
en nou ga ik even bijlezen... Chanty al bevallen?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:12 schreef mignonne het volgende:
Strippoging geslaagdmission nog niet volledig accomplished maar chanty weet iig hoe weeën voelen
![]()
ik ben zo benieuwden ze deed het zo goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je ook een ontzettende schat!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:12 schreef mignonne het volgende:
Strippoging geslaagdmission nog niet volledig accomplished maar chanty weet iig hoe weeën voelen
![]()
ik ben zo benieuwden ze deed het zo goed!
![]()
![]()
![]()
![]()
ooooh wat een super nieuws! Hoop zo voor haar dat het gaat lukken!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh en 21 juni, wat een prachtige datum
dat denk ik ook ja. En daarom vind ik het zo kwalijk dat er niet eens gekeken is door de gyn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:50 schreef Kyara het volgende:
Je hebt het strippen in elk geval mogelijk gemaakt. Kuddo's daar voor
En weet je, ook al zou het nu toch een ks worden, dan zou Chanty daar ook vrede mee kunnen hebben. Maar ze heeft het in elk geval kunnen proberen. En Fernando heeft zelf ook aangegeven om eruit te willen. Dat maakt denk ik een enorm verschil.
Omg waar haal jij je inspiratie voor die naam vandaan, tviventleyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:37 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty zet 'm op!![]()
.
Ik had er vannacht nog over gedroomd zelfs!. Ik droomde dat ze was bevallen en dat ze een paar uur later met haar zoontje bij me op de bank zat, hahaha. Ze had hem S.ander genoemd (net als mijn jongste), maar later kregen we een geboortekaartje en heette hij toch Tviventley
. Dan vind ik Fernando toch beter
.
Crumpette. Wat een moeilijk nieuws, zeg.
nee, de eerste echo "hoort" zo rond de 12 weken, en als je combinatietest wilt laten doen gaat dat dan in 1 keer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:38 schreef Danaa het volgende:
Oo zo geweldig voor Chanty!!
Dames ik heb een vraag aan jullie.
Naar mijn berekeningen heb ik bij 9 weken en 2 dagen een intake bij de VK en bij 11 weken een eerste echo.
Is dit niet later dan dat er gemiddeld een eerste echo word gedaan?
ik heb gevraagd of het misschien iets eerder konquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:40 schreef Crumpette het volgende:
Danaa dat klinkt voor mij wel als normale timing.
SQ, wat heb je besloten over je babyshower?
wel leuk dat ze dat doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gevraagd of het misschien iets eerder kon![]()
Danaa, het is per praktijk verschillend, de ene doet wel aan vitaliteitsecho's en de ander niet.
wij hebben het niet gedaan, wel goed over ingelezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:54 schreef Ggirl het volgende:
Ik zie hier net het woordje combinatietest langskomen. Ervaringen? Do's/dont's?
Heb het ook niet gedaan om dezelfde redenen als Kwak.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:54 schreef Ggirl het volgende:
Bij de eerste niet gedaan, we vallen niet in een risicogroep.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:54 schreef Ggirl het volgende:
klopt, maar 1 op de 16.000 lijkt me een verwaarloosbare kans..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hebben geen combinatietest laten doen. Vanwege niet in een risicogroep zitten , maar ook vanwege de uitslag. Het geeft geen zekerheid. Het is altijd 1 op de ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |