dat is niet waar zie m'n linkje http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:13 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En volgens mij is het nog zo dat als jij op vrijdagavond bevalt, die 2 dagen al in het weekend zijn vergeven dus krijgt hij niet eens extra vrij de week erop.
*Breekt even in*quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:13 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
laat hem het nog wel even extra nakijken want op de site van de rijksoverheid staat het volgende
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQ
als ik zo jouw linkje lees... begrijp ik daar uit dat mijn man voor de bevalling calamiteitenverlof op mag nemen. en daarna aansluitend twee dagen betaald kraamverlof. klopt dat?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dat is niet waar zie m'n linkje http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQ
Ooh gelukkig maar, dacht namelijk dat eens gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:14 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
dat is niet waar zie m'n linkje http://www.rijksoverheid.(...)yUib8CFUMUwwodFQ8AvQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Hilmo op 20-06-2014 21:36:22 ]
JAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef Chanty het volgende:
Dankzij twee hele lieve vk's ben ik alsnog getoucheerd en gestripthad een deels verstreken baarmoedermond en 1, 5 cm ontsluiting
Ik hoop zo dat ik vannacht met weeën de auto in mag
Dan moet je niet Fokken! maar orgasmerenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef Chanty het volgende:
Dankzij twee hele lieve vk's ben ik alsnog getoucheerd en gestripthad een deels verstreken baarmoedermond en 1, 5 cm ontsluiting
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef Chanty het volgende:
Maar dan moet hij dus de dag na de bevalling meteen weer naar het werk? Dat lijkt me ook niet ideaal...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:31 schreef Hilmo het volgende:
Zoals ik begreep, ook uit de bovenstaande link, mag je dus kiezen wanneer hij die kraamverlof opneemt, als het maar binnen 4 weken is. Hoeft dus niet aansluitend op de bevalling. Kan dus ook nadat de kraamzorg weg is (vinden sommige mensen prettig, ik denk dat wij het zo doen).
Als de bevalling begint, kan hij dus meteen calamiteitenverlof opnemen en naar jou toe gaan voor de bevalling, zolang als die duurt.
Zou mooi dat stukje van de overheid uitprinten of mailen naar de werkgever. Waardeloos dat ze proberen daar onderuit te komen, is toch echt van de gekke![]()
Wat heerlijk voor je Chanty! Toch nog een grote kans op de vaginale bevallingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:32 schreef Chanty het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef BlueEyes het volgende:
[..]![]()
Fijn!!!! Wat ben ik ontzettend blij voor je en wat hebben die vk's een dikke zoen verdiend!!
(Vriend vroeg net toen ik je berichtje voorlas, is dat bij EXITHad hem laatst je foto laten zien, hij leeft ook mee op de achtergrond)
In het onderwijs helaas nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan moet hij dus de dag na de bevalling meteen weer naar het werk? Dat lijkt me ook niet ideaal...
Kijk, misschien vloek ik nu in de kerk, maar men krijgt ook vakantiedagen he
Nah groot wil ik niet zeggen maar het is een kansquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor je Chanty! Toch nog een grote kans op de vaginale bevalling![]()
![]()
Voel je verder al wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |