En jij hebt haar al zo goed opgevoed dat ze daar naar luistertquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef Franny_G het volgende:
Het is ook nog steeds veel geld natuurlijk. Maar ik wissel het af met rompers van 2,50 bij de Zeeman etc. I. mag alleen grote poepluiers produceren als ze die aan heeft, dat heb ik zo met haar afgesproken..
Ook niet voor de halve prijs?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef rebel-angel het volgende:
Bakken geld uitgeven aan koeka spul heb ik dan weer wel gedaan![]()
Maar 10 euro voor een romper kan ik dan weer niet, krijg ik een poeprandjes visioen van
Daar moet wel een echte paaseiband bij dan ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook niet voor de halve prijs?
http://www.lollypopwebsho(...)-en-kersenprint.html
Hangt van de sneakers af, over het algemeen wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Even iets heel anders, lopen sneakers goed uit in de breedte?
Ik koop die dingen nooit en loop normaal dus op ander soort schoenen, dus het voelt nu alsof ik een kokerrok om mijn poten heb zitten
Ik heb al een maat groter nu omdat ik weet dat die krengen vaak smal vallenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hangt van de sneakers af, over het algemeen wel.
Heb zelf voor de zwangerschap sneakers een maat groter dan normaal gekocht met het oog op vochtpootjes.
Tijdens je bevalling maak je zoveel stofjes aan dat je pijnbeleving heel anders wordt! En daarnaast weet je dan precies waar je het voor doetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik heb de mondhygiënist overleefd. Onder was beter dan verwacht, maar boven nog steeds wel flink ontstoken. Merk ik zelf niks van, dus hopen dat m'n lijf er ook niks bijzonders mee moet en de baby lekker lang op d'r plek blijft zitten.
Maar ik word er dus wel bang van dat ik de pijn die erbij komt kijken zo slecht trek. Als ik na een half uurtje in die stoel al de tranen in m'n ogen heb staan, hoe moet ik dan ooit een bevalling overleven?
En nu heb ik door jullie zin om koopavond in te duiken en afgeprijsde babykleertjes die ik helemaal niet nodig heb te kopen
Ok, thanks! Dan ga ik ze gewoon inlopenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef JufMariska het volgende:
Yup, gaat prima SQ! Ik heb dezelfde, duurde een paar keer dragen maar daarna zitten ze prima!
Jup dat deense spul doet het hier best aardig volgens mijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Koeka
En vergis je niet in duurdere kleertjes, die kun je vaak ook nog voor een goed bedrag doorverkopen.
Euj, goed bezigquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:22 schreef Twinkle20 het volgende:
O my god die romper van gm![]()
En overrated koeka spul![]()
BE die lakentjes zijn cool!![]()
Reminds me... moet er ook nog een paar bij halen.
O enne .. mijn zwangerschapsassertiviteit heeft geholpen![]()
Het dakdekkersbedrijf heeft alles uit de kast getrokken om alsnog te zorgen dat het vanavond voor het donker klaar is. Die snapten vast ook wel dat ze het mijn man niet aan konden doen om hem met een hoogzwangere vrouw in de pokkezooi te laten zitten.
Dus ze zijn nu nog aan het klussen
Vind duurdere kleertjes vaak ook beter van kwaliteit waardoor de kleertjes van de dreumes nog wel een ronde meekunnen voor de mini.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Koeka
En vergis je niet in duurdere kleertjes, die kun je vaak ook nog voor een goed bedrag doorverkopen.
Van Frendz!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |