abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141336550
Het is ook nog steeds veel geld natuurlijk. Maar ik wissel het af met rompers van 2,50 bij de Zeeman etc. I. mag alleen grote poepluiers produceren als ze die aan heeft, dat heb ik zo met haar afgesproken. 8-) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141336632
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef Franny_G het volgende:
Het is ook nog steeds veel geld natuurlijk. Maar ik wissel het af met rompers van 2,50 bij de Zeeman etc. I. mag alleen grote poepluiers produceren als ze die aan heeft, dat heb ik zo met haar afgesproken. 8-) .
En jij hebt haar al zo goed opgevoed dat ze daar naar luistert O+

Overigens bij de Zeeman hebben ze best schattige dingen soms!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:09:05 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_141336847
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:54 schreef rebel-angel het volgende:
Bakken geld uitgeven aan koeka spul heb ik dan weer wel gedaan :+
Maar 10 euro voor een romper kan ik dan weer niet, krijg ik een poeprandjes visioen van :'(
Ook niet voor de halve prijs?

http://www.lollypopwebsho(...)-en-kersenprint.html

O+
disclaimer
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:10:20 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_141336886
Even iets heel anders, lopen sneakers goed uit in de breedte?

Ik koop die dingen nooit en loop normaal dus op ander soort schoenen, dus het voelt nu alsof ik een kokerrok om mijn poten heb zitten :')
disclaimer
pi_141336898
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ook niet voor de halve prijs?

http://www.lollypopwebsho(...)-en-kersenprint.html

O+
Daar moet wel een echte paaseiband bij dan ook!
pi_141337008
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Even iets heel anders, lopen sneakers goed uit in de breedte?

Ik koop die dingen nooit en loop normaal dus op ander soort schoenen, dus het voelt nu alsof ik een kokerrok om mijn poten heb zitten :')
Hangt van de sneakers af, over het algemeen wel.
Heb zelf voor de zwangerschap sneakers een maat groter dan normaal gekocht met het oog op vochtpootjes.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:12:57 #57
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_141337010
Godskolere al kreeg ik hem gratis dab hoefde ik hem nog niet.
Wat een gedrocht zeg.

En van je sneakers heb ik geen idee en dan loop ik er zelf nog wel vaak op :'(
W
Z
E
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:14:51 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_141337084
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:12 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hangt van de sneakers af, over het algemeen wel.
Heb zelf voor de zwangerschap sneakers een maat groter dan normaal gekocht met het oog op vochtpootjes.
Ik heb al een maat groter nu omdat ik weet dat die krengen vaak smal vallen :')
Het zijn van die adidasjes:
disclaimer
pi_141337122
Yup, gaat prima SQ! Ik heb dezelfde, duurde een paar keer dragen maar daarna zitten ze prima!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:16:15 #60
344469 Amsel
zonder t
pi_141337136
Zo, ik heb de mondhygiënist overleefd. Onder was beter dan verwacht, maar boven nog steeds wel flink ontstoken. Merk ik zelf niks van, dus hopen dat m'n lijf er ook niks bijzonders mee moet en de baby lekker lang op d'r plek blijft zitten.

Maar ik word er dus wel bang van dat ik de pijn die erbij komt kijken zo slecht trek. Als ik na een half uurtje in die stoel al de tranen in m'n ogen heb staan, hoe moet ik dan ooit een bevalling overleven? :')

En nu heb ik door jullie zin om koopavond in te duiken en afgeprijsde babykleertjes die ik helemaal niet nodig heb te kopen :o
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:17:39 #61
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141337202
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik heb de mondhygiënist overleefd. Onder was beter dan verwacht, maar boven nog steeds wel flink ontstoken. Merk ik zelf niks van, dus hopen dat m'n lijf er ook niks bijzonders mee moet en de baby lekker lang op d'r plek blijft zitten.

Maar ik word er dus wel bang van dat ik de pijn die erbij komt kijken zo slecht trek. Als ik na een half uurtje in die stoel al de tranen in m'n ogen heb staan, hoe moet ik dan ooit een bevalling overleven? :')

En nu heb ik door jullie zin om koopavond in te duiken en afgeprijsde babykleertjes die ik helemaal niet nodig heb te kopen :o
Tijdens je bevalling maak je zoveel stofjes aan dat je pijnbeleving heel anders wordt! En daarnaast weet je dan precies waar je het voor doet O+
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:17:43 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_141337208
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef JufMariska het volgende:
Yup, gaat prima SQ! Ik heb dezelfde, duurde een paar keer dragen maar daarna zitten ze prima!
Ok, thanks! Dan ga ik ze gewoon inlopen :)
disclaimer
pi_141337238
Ik ben echt een krenterige moeder volgens mij :@

Koekaspul zou ik zelf nooit kopen, ik heb echt exact hetzelfde setje bij de Leenbakker gekocht als BlueEyes. Geen aerosleep, maar gewoon Ikea-matrasje. En bij de Zeeman heb ik laatst voor 32 euro 4 broekjes, 4 truitjes, 2 paar sokken, 3 rompers, kledinghangers in 3 kleuren en 4 oma-onderbroeken voor mezelf gekocht :P Datzelfde geld uitgeven aan 1 pakje vind ik zonde, wie weet zijn ze er na 2 maanden uitgegroeid :o (of het moet echt het speciale pakje zijn)

Maar zoals al gezegd: ik ben echt een krent en ik snap het goed dat er mensen zijn die echt uit willen pakken; een baby krijgen gebeurt natuurlijk niet iedere dag en luxe/kwaliteitsproducten hebben zo ook hun voordelen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:19:36 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_141337289
Koeka O+

En vergis je niet in duurdere kleertjes, die kun je vaak ook nog voor een goed bedrag doorverkopen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:21:22 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_141337368
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Koeka O+

En vergis je niet in duurdere kleertjes, die kun je vaak ook nog voor een goed bedrag doorverkopen.
Jup dat deense spul doet het hier best aardig volgens mij :P
Ach, ik heb voor de rest alleen HEMA nu.
Oh en dees O+

voor 9 euro in de sale 8-)
disclaimer
pi_141337398
O my god die romper van gm :X

En overrated koeka spul :X

BE die lakentjes zijn cool! O+
Reminds me... moet er ook nog een paar bij halen.

O enne .. mijn zwangerschapsassertiviteit heeft geholpen O-)
Het dakdekkersbedrijf heeft alles uit de kast getrokken om alsnog te zorgen dat het vanavond voor het donker klaar is. Die snapten vast ook wel dat ze het mijn man niet aan konden doen om hem met een hoogzwangere vrouw in de pokkezooi te laten zitten >:) .
Dus ze zijn nu nog aan het klussen ^O^
pi_141337418
En hier nog een mega krent 8-)
pi_141337485
Ik ben ook een krent maar heb toch de neiging om in ieder geval allemaal nieuwe dingen te kopen. Merken geef ik dan weer niet zo om. Ben alleen wel erg gevoelig voor dat het allemaal goed en mooi moet zijn, want jamaar het is toch onze baby. O+ Terwijl ik voor mezelf dus wel echt een krent ben :P
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:27:16 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_141337591
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:22 schreef Twinkle20 het volgende:
O my god die romper van gm :X

En overrated koeka spul :X

BE die lakentjes zijn cool! O+
Reminds me... moet er ook nog een paar bij halen.

O enne .. mijn zwangerschapsassertiviteit heeft geholpen O-)
Het dakdekkersbedrijf heeft alles uit de kast getrokken om alsnog te zorgen dat het vanavond voor het donker klaar is. Die snapten vast ook wel dat ze het mijn man niet aan konden doen om hem met een hoogzwangere vrouw in de pokkezooi te laten zitten >:) .
Dus ze zijn nu nog aan het klussen ^O^
Euj, goed bezig :D
disclaimer
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:28:23 #70
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_141337635
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
Koeka O+

Vind duurdere kleertjes vaak ook beter van kwaliteit waardoor de kleertjes van de dreumes nog wel een ronde meekunnen voor de mini.
W
Z
E
pi_141337645
Twinkle, dus geen John williams in hoeven schakelen? ;) ik zapte voorbij help mijn man is klusser met daarbij ook een hoogzwangere vrouw. Heb het niet gekeken maar volgens mij gedraag ik me ook wel eens zo, hoeft het huis niet eens voor in puin te zijn. :D Maar ehm, goed bezig met assertief en zorgen dat het geregeld wordt!
pi_141337744
Voor mezelf ben ik qua en schoenen ook een enorme uitgever :@
Maar zoals hier vandeweek door Sq terecht opgemerkt werd, straks ia het shoppen voor het kind en zelf je eigen spullen tot op de draad toe verslijten :D

Overigens in V&A staan vaak ook hele leuke kleertjes en dingen!
Daar heb ik ook al lakentjes voor in de kinderwagen vandaan, 2 slaapzakjes van Puckaboo en hele leuke Paul Frank pakjes.
Ik zie nu ook vaak genoeg dingen voorbij komen waarvan ik denk te snoepig.
pi_141337848
Schaapjes O+
Van welk merk is dat SQ?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 18:35:57 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_141337954
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:33 schreef Zoë23 het volgende:
Schaapjes O+
Van welk merk is dat SQ?
Van Frendz!

http://www.vd.nl/kinderen(...)lister&from=overview

Ik had nog een code voor 10% extra :P
disclaimer
pi_141338018
Krenterig zijn, check :P
Kleertjes gekregen ben ik net zo blij mee, maar wie weet ga ik nog los bij de zeeman ofzo.

Mijn navel is weg :{ En dat met 25 weken al. Herkenbaar??

Ben heerlijk naar de kapper geweest. Die vroeg als eerste (zonder dat ze mijn buik had gezien); ben je ziek geweest... Eeh jaa, nogal, nou ja, ziek, zwanger :Y Meteen felicitaties, hartstikke leuk, maar ze kon dus enorm aan mijn haar zien wat voor periode ik achter de rug heb en moe zag ik er ook nog wel uit. :O

Daarbij kom ik op het punt dat ik vandaag enorm onder druk ben gezet door leidinggevende om per volgende week elke dag een uur meer te gaan werken en ik moet dat zo snel mogelijk opbouwen naar weer voltijds... :( :o Ik was best over mijn toeren van binnen. De verzuimcoach had gezegd dat ik het zelf aan moest geven en niet te snel opbouwen en dit vind ik dus echt te snel. Mijn voorstel (2 dagen een uurtje meer werken) werd meteen afgewezen, moest meteen doorpakken van haar. Kon ook op andere vlakken wel een schop onder mijn kont krijgen. Nou jaaaa :N Ik ga het maar proberen en volgende week zou verzuimcoach weer bellen (anders bel ik haar) en ga ik aangeven hoe het nu gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')