Ach, je hoeft straks niet te wennen aan vakantie in het hoogseizoen, dat scheeltquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:43 schreef Hilmo het volgende:
Ah Rebel doet het ook nadat de kraamverzorgster weg is. Zie daar wel de voordelen van, maar ook wel weer van meteen thuis blijven, heb hem wel graag dan thuis, ook om het te leren van de kraam. Maar ja, echt enorm lange dagen heeftniet gelukkig, dan is kraam er misschien ook nog wel.
Hahah, ja onderwijs is leuk, met soms veel vakantie, maar niet altijd wanneer je graag wil
Hahhaha, voordeur openen Chanty, mooie beeldspraak.
jij hebt een zoon van twaalf die kan helpen johquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:44 schreef rebel-angel het volgende:
ja joh maar hier is het al de 3e, hij heeft niet zoveel meer te leren
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Voel heeeeeeel licht iets trekken in mijn onderbuik soms maar dat kan ook verbeelding zijniig is fernando boos dat iemand geprobeerd heeft zijn voordeur te forceren
krijg soms een venijnige trap/ duw
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef geppie het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens ook niet dat je 'bang' bent dat je straks moet gaan schakelen naar zijn echte naam? Ik vind het nu echt al een echte Fernando![]()
Wij noemen buikbaby Ursuladoor grote zus vernoemd naar een pony in Zuid-Frankrijk waar ze ooit eens een ritje op heeft gemaakt en die naam is inmiddels zo ingeburgerd dat ik haar echte naam soms wat vreemd vind klinken
![]()
yaaaay goedzo!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nah groot wil ik niet zeggen maar het is een kans
Voel heeeeeeel licht iets trekken in mijn onderbuik soms maar dat kan ook verbeelding zijniig is fernando boos dat iemand geprobeerd heeft zijn voordeur te forceren
krijg soms een venijnige trap/ duw
Nee want hier thuis gebruiken we zijn echte naam dus moet eerder opletten dat ik me nergens verlulquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:56 schreef geppie het volgende:
[..]![]()
Heb je trouwens ook niet dat je 'bang' bent dat je straks moet gaan schakelen naar zijn echte naam? Ik vind het nu echt al een echte Fernando![]()
Wij noemen buikbaby Ursuladoor grote zus vernoemd naar een pony in Zuid-Frankrijk waar ze ooit eens een ritje op heeft gemaakt en die naam is inmiddels zo ingeburgerd dat ik haar echte naam soms wat vreemd vind klinken
![]()
Goh waarom dacht ik dat nou ook al?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij hier een aandeel in, mignonne?
Kabouterquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
yaaaay goedzo!!!![]()
Dikke neus naar dokter kabouter! :p en als je me nodig hebt vannacht dan bel je he?
vier weken adv, heb jij een 36-uurs contract en werk je er 40 ofzo?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb 9 weken vakantie in een jaar5 weken gewoon vakantie en 4 weken adv... Straks na 16 weken verlof nog een maandje vakantie, dat was het langste wat ik eruit kon trekken
Nee, ik werk 30 uur pw. Het is ook gewoon teveel, je weet van gekkigheid niet hoe je je vakantieweken moet inplannen. Vooral niet als ze het in februari al willen wetenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vier weken adv, heb jij een 36-uurs contract en werk je er 40 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |