ooooh wat een super nieuws! Hoop zo voor haar dat het gaat lukken!quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh en 21 juni, wat een prachtige datum
dat denk ik ook ja. En daarom vind ik het zo kwalijk dat er niet eens gekeken is door de gyn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:50 schreef Kyara het volgende:
Je hebt het strippen in elk geval mogelijk gemaakt. Kuddo's daar voor
En weet je, ook al zou het nu toch een ks worden, dan zou Chanty daar ook vrede mee kunnen hebben. Maar ze heeft het in elk geval kunnen proberen. En Fernando heeft zelf ook aangegeven om eruit te willen. Dat maakt denk ik een enorm verschil.
Omg waar haal jij je inspiratie voor die naam vandaan, tviventleyquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:37 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty zet 'm op!![]()
.
Ik had er vannacht nog over gedroomd zelfs!. Ik droomde dat ze was bevallen en dat ze een paar uur later met haar zoontje bij me op de bank zat, hahaha. Ze had hem S.ander genoemd (net als mijn jongste), maar later kregen we een geboortekaartje en heette hij toch Tviventley
. Dan vind ik Fernando toch beter
.
Crumpette. Wat een moeilijk nieuws, zeg.
nee, de eerste echo "hoort" zo rond de 12 weken, en als je combinatietest wilt laten doen gaat dat dan in 1 keer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:38 schreef Danaa het volgende:
Oo zo geweldig voor Chanty!!
Dames ik heb een vraag aan jullie.
Naar mijn berekeningen heb ik bij 9 weken en 2 dagen een intake bij de VK en bij 11 weken een eerste echo.
Is dit niet later dan dat er gemiddeld een eerste echo word gedaan?
ik heb gevraagd of het misschien iets eerder konquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:40 schreef Crumpette het volgende:
Danaa dat klinkt voor mij wel als normale timing.
SQ, wat heb je besloten over je babyshower?
wel leuk dat ze dat doenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gevraagd of het misschien iets eerder kon![]()
Danaa, het is per praktijk verschillend, de ene doet wel aan vitaliteitsecho's en de ander niet.
wij hebben het niet gedaan, wel goed over ingelezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:54 schreef Ggirl het volgende:
Ik zie hier net het woordje combinatietest langskomen. Ervaringen? Do's/dont's?
Heb het ook niet gedaan om dezelfde redenen als Kwak.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:54 schreef Ggirl het volgende:
Bij de eerste niet gedaan, we vallen niet in een risicogroep.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:54 schreef Ggirl het volgende:
klopt, maar 1 op de 16.000 lijkt me een verwaarloosbare kans..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wij hebben geen combinatietest laten doen. Vanwege niet in een risicogroep zitten , maar ook vanwege de uitslag. Het geeft geen zekerheid. Het is altijd 1 op de ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |