Dat heb ik er ook niet voor over hoor, maar het gaat erom wat jij leuk en belangrijk vindt. De een wil perse een bepaald merk deken, de ander wil perse bepaalde babykleding, een derde kan het allemaal niks schelen en heeft alles tweedehands en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I like how you think!
Al ben ik nog steeds wel te cheap voor koekadekens enzo.
Wat eigenlijk krom is als je bedenkt dat ik wel 60 euro aan wol haal om zelf een dekentje te haken.
Leenbakker? Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:00 schreef BlueEyes het volgende:
* BlueEyes verslikt zich effe in d'r spa Rood
Wtf heb ik gemist![]()
Ik heb heel schattig lakentje van Leenbakker gehaald met een schaapje en een redelijk goedkope van de Prenatal.
Zal mijn kind later in therapie moeten?
Truequote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat heb ik er ook niet voor over hoor, maar het gaat erom wat jij leuk en belangrijk vindt. De een wil perse een bepaald merk deken, de ander wil perse bepaalde babykleding, een derde kan het allemaal niks schelen en heeft alles tweedehands en ga zo maar door.
Maar daar gaat het toch ook om, dat jij het het geld waard vindt en er blij van wordt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben heel blij met mijn Koeka-wiegdeken.. En als het aan Baard had gelegen hadden we er ook een badcape van.
.
Zolang die nog moet slikken zul je niet falliet gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True
Zo zullen veel mensen mij gek vinden omdat ik al vijf gratis tweedehandse kinderwagens heb afgeslagen. Het is maar net wat je het zelf waard vindt
(maar mijn innerlijke krent moet wel slikken hoor, bij 30 euro voor een pakje)
Die hebbik ook!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:11 schreef BlueEyes het volgende:
[ afbeelding ]
dit heb ik, 13 euro...
Arm kind in therapie
Enneuh DaD wat Sq zegt hoor, als dat bij jullie past, je er blij van wordt en het er voor over hebt is dat prima hoor!
Ik vind die met de Girafjes ook schattig trouwens!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die hebbik ook!![]()
SQ, schoonfamilie vindt mij ook verwend dat ik per se een nieuwe maxicosi wil voor in de auto en al 3 keer een maxicosi heb afgewezen.
ooh die vind ik leuk <3quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:11 schreef BlueEyes het volgende:
[ afbeelding ]
dit heb ik, 13 euro...
Arm kind in therapie
Enneuh DaD wat Sq zegt hoor, als dat bij jullie past, je er blij van wordt en het er voor over hebt is dat prima hoor!
Deze?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik vind die met de Girafjes ook schattig trouwens!
Heb er trouwens een limegroendekentje bij qua knallende kleurcompensatie
In mijn beleving stonden er 2 op, maar die idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die is hier steeds uitverkocht. Al die arme kindjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |