Hier geen wachtlijst meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:26 schreef BangBroeder het volgende:
Zijn deze apparaatjes inmiddels makkelijk te verkrijgen? Of nog altijd een wachtlijst waar je u tegen zegt?
als ik online ga wordt ik vierkant ingemaakt denk ikquote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:43 schreef Proxzor het volgende:
Net even met Anderson Silva(Lightweight) 6 potjes achter elkaar gewonnen in ranked. Hij speelt echt heerlijk en is een aanrader als je van stand up fighting houd.
Hoe speelt Velasquez?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:43 schreef Proxzor het volgende:
Net even met Anderson Silva(Lightweight) 6 potjes achter elkaar gewonnen in ranked. Hij speelt echt heerlijk en is een aanrader als je van stand up fighting houd.
Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet durven te proberen omdat ik hem best veel tegenkom. Als tegenstander is hij zeker sterk en aangezien veel mensen hem spelen denk ik wel dat hij goed is.quote:
Hmm, toch wel mijn favoriete vechter. Jammer alleen dat nu veel mensen hem kiezem, omdat die champion en is en een hoge rating heeft (en terecht). Ik probeer altijd de vechters die iedereen neemt te vermijden, dus dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 01:21 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet durven te proberen omdat ik hem best veel tegenkom. Als tegenstander is hij zeker sterk en aangezien veel mensen hem spelen denk ik wel dat hij goed is.
Ik postte toevallig gisteren precies dezelfde vergelijking, op n4g.com...quote:
http://n4g.com/news/15348(...)n-examiner#c-9382878quote:I loved Battlefield when it was just being Battlefield.
I hate it how they are so actively trying to get away from being Battlefield, seemingly wanting to be more like Call of Duty, or Payday 2, or whatever the hell they're trying.
This isn't Battlefield, this shouldn't be called Battlefield, and TBH, I'm not interested one bit.
Please just go back to the 'simplicity' that was Battlefield 2 and 1942/1943, where it was just 2 teams, with equally balanced classes, and all about Conquest-mode. Nothing more, nothing less.
Mag ik je aanraken? Ben bereid om in de rij te gaan staan hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik postte toevallig gisteren precies dezelfde vergelijking, op n4g.com...
[..]
http://n4g.com/news/15348(...)n-examiner#c-9382878
Joh, je noemt Payday 2 wat een bankroversgame is. Die connectie ligt er ook niet bovenop ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik postte toevallig gisteren precies dezelfde vergelijking, op n4g.com...
[..]
http://n4g.com/news/15348(...)n-examiner#c-9382878
Post gaat over Battlefield, wat ze steeds meer op CoD en PayDay2 proberen te laten lijken...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Joh, je noemt Payday 2 wat een bankroversgame is. Die connectie ligt er ook niet bovenop ofzoVoor de rest heeft je post niets met dat gifje te maken maar goed.
GTA (omdat Heists) en Payday 2quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Post gaat over Battlefield, wat ze steeds meer op CoD en PayDay2 proberen te laten lijken...
Vervolgens post iemand hier een post met een GIF van EA waar die gozer exact doet wat ik al aangaf in die eerdere post.
Volgens mij is het niet zo heel vreemd dat ik daar dus even aan terug dacht, omdat het gewoon toevallig is...
Hoe dan?genre?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:42 schreef rene90 het volgende:
Hardline gister een uurtje gespeeld, en viel nogal tegen eerlijk gezegd.
Het is nog een beta natuurlijk, maar de spelmodus vind ik nergens op slaan. Je speelt politie / crimineeltje en het gaat kneitersnel. Het zijn een soort kleine missies op zich zoals een soort Counter Strike idee, je moet iets behalen en dan is het afgelopen. Het voelde gewoon niet als een battlefield game zoals een battlefield 4, waarbij je wel een keuze kan maken voor een andere soort spelmodus (zoals capture the flag / whatever) en het je niet opgedragen wordt. Ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk zal worden maar ik blijf voorlopig nog bij bf4.quote:
Hardline is dus een BF Counter-Strike kloon in bèta vorm?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is nog een beta natuurlijk, maar de spelmodus vind ik nergens op slaan. Je speelt politie / crimineeltje en het gaat kneitersnel. Het zijn een soort kleine missies op zich zoals een soort Counter Strike idee, je moet iets behalen en dan is het afgelopen. Het voelde gewoon niet als een battlefield game zoals een battlefield 4, waarbij je wel een keuze kan maken voor een andere soort spelmodus (zoals capture the flag / whatever) en het je niet opgedragen wordt. Ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk zal worden maar ik blijf voorlopig nog bij bf4.
Het is gewoon BF4 in een ander, slechter jasje, imo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hardline is dus een BF Counter-Strike kloon in bèta vorm?
Ahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is gewoon BF4 in een ander, slechter jasje, imo.
Nog meer indie games..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
In Azië krijgen Plus leden in juli Strider en Towerfall Ascension op de PS4.
Zou ik ook wel top vinden!
Het is toch geen remake maar een nieuwe Strider game?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb goede dingen gelezen over die remake van Strider, dat zou leuk zijn. Towerfall Ascension was toch alleen leuk als je met vrienden op de bank speelt?
Volgens mij moet je ze echt die maand zelf downloaden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Nog meer indie games..
Overigens, ik ben dus Games for Gold gewend op de Xbox, maar hoe werkt dit Instant Game Collection precies? Ga er maar vanuit dat ik gewoon altijd Plus heb.. Kan ik dan over een jaar nog steeds Pixeljunk en Trine 2 spelen?
Ja, in de stijl van Metroid. Misschien is reboot dan een beter woord.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is toch geen remake maar een nieuwe Strider game?
En ja Towerfall is een echte multiplayer game, zonder online MP.
Strider is een demo van te downloaden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb goede dingen gelezen over die remake van Strider, dat zou leuk zijn. Towerfall Ascension was toch alleen leuk als je met vrienden op de bank speelt?
Je moet ze in de maand 'downloaden', maar dat betekent gewoon activeren als download. Dan staan zee gewoon voor altijd in je 'download history', en kun je ze later altijd opnieuw weer downloaden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ze echt die maand zelf downloaden.
In mijn downloadlijst staat er een vervaldatum achter de games.. Bij Pixeljunk en Trine 2 staat er 17/09/2014.. Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je moet ze in de maand 'downloaden', maar dat betekent gewoon activeren als download. Dan staan zee gewoon voor altijd in je 'download history', en kun je ze later altijd opnieuw weer downloaden.
Vaak bij games die ik niet per direct hoef te hebben, 'download' ik ze, cancel ze meteen, en dan staan ze gewoon in mijn lijst. Ook steeds met die Vita games gedaan, ook al had ik toen nog geen Vita.
Loopt dan niet je plus af.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:56 schreef emokid het volgende:
[..]
In mijn downloadlijst staat er een vervaldatum achter de games.. Bij Pixeljunk en Trine 2 staat er 17/09/2014.. Wat houdt dat in?
https://account.sonyenter(...)ia/media-list.actionquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Loopt dan niet je plus af.
Bij mij staan nergens vervaldatums
Mwah ik weet niet of de vergelijking met Counter Strike juist is, maar het deed me een beetje denken aan de game mode van Battlefield 3/4 waar je gewoon de heletijd objectives moest unlocken maar dan in een wat snellere tempo. En dan ook met koffertjes die je van A tot B moet brengen. Leuk concept, maar na een paar uurtjes gespeeld te hebben had ik het wel weer gezien, en prefereer ik toch de andere game modus.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is nog een beta natuurlijk, maar de spelmodus vind ik nergens op slaan. Je speelt politie / crimineeltje en het gaat kneitersnel. Het zijn een soort kleine missies op zich zoals een soort Counter Strike idee, je moet iets behalen en dan is het afgelopen. Het voelde gewoon niet als een battlefield game zoals een battlefield 4, waarbij je wel een keuze kan maken voor een andere soort spelmodus (zoals capture the flag / whatever) en het je niet opgedragen wordt. Ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk zal worden maar ik blijf voorlopig nog bij bf4.
Geen idee, ik heb er nog niet van gehoord, maar wellicht dat ze bij PS4 nu andere regels hanteren dan met Vita en PS3, of dat ze daar nu ook een vervaldatum hebben ingevoerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:56 schreef emokid het volgende:
[..]
In mijn downloadlijst staat er een vervaldatum achter de games.. Bij Pixeljunk en Trine 2 staat er 17/09/2014.. Wat houdt dat in?
De tijd is nu wel voorbij dat ze zo lastig te verkrijgen zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef RRuben het volgende:
in de MM in Assen liggen denk ik wel 100 PS4 voor de liefhebber
Ja counter strike is niet de beste vergelijking, maar meer tijd technisch misschien. Er waren potjes die duurde maar enkele minutenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:15 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet of de vergelijking met Counter Strike juist is, maar het deed me een beetje denken aan de game mode van Battlefield 3/4 waar je gewoon de heletijd objectives moest unlocken maar dan in een wat snellere tempo. En dan ook met koffertjes die je van A tot B moet brengen. Leuk concept, maar na een paar uurtjes gespeeld te hebben had ik het wel weer gezien, en prefereer ik toch de andere game modus.
Dat ook idd maar check de prijzen manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je een spel voor 4 uur ''huren''
Ja, maar die kan niet in je PS4...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat ook idd maar check de prijzen man![]()
Saints Row 3 kan je bijvoorbeeld al veel goedkoper vinden 2ehands.
Omdat je Enslaved dan wel zat bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou je een spel voor 4 uur ''huren''
Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook op een gegeven moment als dit niet aanslaat. Maar dan niet goedkoop, kan je wel aan een paar tientjes per maand denken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Zie daar ook liever een abonnementsvorm bij, vast bedrag en dan gewoon kunnen afspelen wat je wilt.
Gewoon terug naar bart smit met je garantie bewijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
Heb een probleem.. controller r2 maakt krakend geluid..
kan ik een nieuwe krijgen ipv opsturen? Heb bij bart smit gekocht en toen ik hem kreeg was die nieuw in verpakking enz MAAR 1 stickertje was gwn eraf alsof iemand open heeft gemaakt.. Ik denk dat ze een rotte controller naar mij hadden gestuurd. Maar ik dacht als tie werkt dan maakt het niks uit.. Heb hem al 2 weken Maar nu pas merk ik dat r2 krakend geluid maakt en toen ik speelde met mijn neefje zei ik van mijn controller doet raar enz.. maar eigenlijk valt het wel mee maar wil liever een nieuwe.. andere controller is gwn licht knoppen perfect
Wat anderen ook al zeiden: terugbrengen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
Heb een probleem.. controller r2 maakt krakend geluid..
kan ik een nieuwe krijgen ipv opsturen? Heb bij bart smit gekocht en toen ik hem kreeg was die nieuw in verpakking enz MAAR 1 stickertje was gwn eraf alsof iemand open heeft gemaakt.. Ik denk dat ze een rotte controller naar mij hadden gestuurd. Maar ik dacht als tie werkt dan maakt het niks uit.. Heb hem al 2 weken Maar nu pas merk ik dat r2 krakend geluid maakt en toen ik speelde met mijn neefje zei ik van mijn controller doet raar enz.. maar eigenlijk valt het wel mee maar wil liever een nieuwe.. andere controller is gwn licht knoppen perfect
Heb je 1 en 2 ook gespeeld?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik speel Infamou second son.
Wat een game!
Die spel lijkt me ook vet..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat een game!
Jes, beide gekocht in een roes, begonnen met 1 en meteen daarna aan 2 begonnen. beide uitgespeeld.quote:
Topquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jes, beide gekocht in een roes, begonnen met 1 en meteen daarna aan 2 begonnen. beide uitgespeeld.
1 vond ik meh, de balans was ver te zoeken. 2 een stuk beter en een van de betere ps3 games.
second son is tot nu toe echt niet verkeerd, ik ben al langer bezig met side missions dat de hoofdverhaal , wat ik ook in deel 2 had. heb de ps4 sinds vorige week woensdag
http://www.reddit.com/r/P(...)er_games_on_the_ps4/quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:26 schreef elshaarawy92 het volgende:
Weet iemand een game die je samen kunt spelen offline? Trine 2 wist ik al maar verder nog een grotere game?
Ik ga Killzone kopen 40 eu PSN store koopje
De saaiste game in jarenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat een game!
Dat kan alleen als je de instellingen van jouw Playstation aanpast. Games zijn nooit 'Engels' , maar passen zich aan aan jouw instellingen.quote:
over 7 maandenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wanneer koop jij er dan eens 1?
Thanks!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je de instellingen van jouw Playstation aanpast. Games zijn nooit 'Engels' , maar passen zich aan aan jouw instellingen.
Ziet er leuk uit. Ga ik morgen even proberen, maar denk niet dat ik hem uit kan rijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Zieke custom track.. 9 minuten lang.
Volgens mij nog een Nederlander ook aan dat Engelse accent te horen op zijn Twitchquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb 2 weken geleden de deluxe editie gekocht voor 40 euro. Ik vind het maar niksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef Shadeauw het volgende:
Is dat Trials nog wat? Heb de vorige op de Xbox 360 gespeeld. Ziet er wel leuk uit allemaal, maar vraag me af of het 20 euro waard is.
Ja, tofste game die ik heb gespeeld tot nu toequote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:53 schreef Shadeauw het volgende:
Is dat Trials nog wat? Heb de vorige op de Xbox 360 gespeeld. Ziet er wel leuk uit allemaal, maar vraag me af of het 20 euro waard is.
Nice. Dat had ik niet door, en idd respect.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja is Nederlander. Vroeg het aan hem. Damn echt respect man als je zulke tracks kan maken.
Damn nice manquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Waanzinnige track. Zou hem alleen nooit kunnen halen denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Geen idee.. Ik heb Trials Evolution niet, wel van plan om hem te kopen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Damn nice man!
Kan je deze map ook downloaden op de PS4 ?
Checklists afwerken zul je!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik heb Trials Evolution niet, wel van plan om hem te kopen.
Net een beginnetje gemaakt in InFamous. Leuk tot nu toe, mijn eerste echte PS4 game sinds de Xbox 360, dus ik ben helemaal weg van hoe het eruit ziet..Maar zeg mij niet dat élke area op dezelfde manier gecleared moet worden.. met dat busje en de ventilatoren op de zijkant.. anders kijk ik er nu al tegenop.
Dat ziet er wel geinig uit! 21 augustus in Europa, zie ik. M'n lijst wordt steeds langerquote:
?? Dit was de launchgame van de ps4....quote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Dat ziet er wel geinig uit! 21 augustus in Europa, zie ik. M'n lijst wordt steeds langer
ze bedoeld de DLC denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
?? Dit was de launchgame van de ps4....
Eigenlijk is dit best logisch. (1) Ze hebben die bon nodig voor hun eigen administratie, dus met een screenshot kunnen ze niks (2) Ze zijn niet verplicht om je geld terug te geven, maar je moet ze de kans geven om de controller te laten repareren c.q. te vervangen. Dat ze geld terug hebben gegeven is top van ze, maar ze waren nergens toe verplicht.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 02:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
Bart Smit slechtste zaak ooit (ben er al lang niet geweest). Heb controller gebracht en screenshot+mail op me tel van factuur. Zeggen ze dat ik het moet uitprinten dus morgen laten zien. Er zijn niet eens controllers op voorraad pas volgende week of erna. Ze willen graag dat ik bij Bart Smit haal ja dag.. Ik had het besteld op internet en r2 werkte wel enz maar kwam er later pas achter omdat ik de andere controller altijd gebruik.. Geld terug nu weer halen
Oops, nee, ik heb de verkeerde gequote. Ik bedoelde Plants vs Zombiesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
?? Dit was de launchgame van de ps4....
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
delimma: ¤50 fifa coins of achteruit houden voor the last of us remastered
TR >>>>>>>>>> SSquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
Ik weet TR niet te kunnen verkopen dus op MP heb ik een sukkeltje gevonden die wil ruilen met Second Son
Je vond FIFA toch kut?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
Koop je fifa coins online, en niet via de store van fifa zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
Ey wat was dat nou laatst. We hebben afgepsroken dat we zouden spelen en vlak daar voor verwijder je me opeens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
Ik heb hetzelfde: infamous alles opgepakt en alles 100% cleared.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bij infamous hele middag bezig geweest met alle side missions.. brokstukken etc.. heb bijna zuid seattle vrij van DUP, 1 district nog ( die nu op 60 procent staat.)
ik weet niet wat het is, de ene game ga ik door het verhaal heel ( ac4 onlangs..) en de ander moet ik alles perse halen, zoals infamous dus.
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
Ik weet TR niet te kunnen verkopen dus op MP heb ik een sukkeltje gevonden die wil ruilen met Second Son
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.
[ afbeelding ]
Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????
Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven![]()
Nja ik had mn spel dus ging maar weg.
Ik ga straks naar Gamemania met mn klantenkaart en dan een blauwe of rode controller halen als die er zijn hoop ik ¤60! zag op bol.com 120 eu blauwe controller uitverkochtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best logisch. (1) Ze hebben die bon nodig voor hun eigen administratie, dus met een screenshot kunnen ze niks (2) Ze zijn niet verplicht om je geld terug te geven, maar je moet ze de kans geven om de controller te laten repareren c.q. te vervangen. Dat ze geld terug hebben gegeven is top van ze, maar ze waren nergens toe verplicht.
Hahah. Geen ouders te bekennen ook? Je had er voor de grap met een knuppel in je hand aan moeten bellen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.
[ afbeelding ]
Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????
Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven![]()
Nja ik had mn spel dus ging maar weg.
Precies, ik ben nu slecht aan het doen, nog heel even en ik zit op niveau 5, maar ik denk dat ik binnenkort ook dan maar het goede ga doen, maar dan als een soort speedrun. wel op niveau expert, want trophy ( waar ik overigens echt een sucker voor ben..)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde: infamous alles opgepakt en alles 100% cleared.
Zat games waar het me totaal niet boeit
Weet je... Infamous is best kort dus grote kans dat ik het nog eens speel maar dan blauw
en hoe! die neon powers zijn cool!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:42 schreef Rijst het volgende:
Net effe snel een half uurtje Infamous gespeeld. Die graphics geven me echt een -wow- gevoelVooral bij de superpowers
disc en dan van marktplaatsquote:
Expert moet te doen zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Precies, ik ben nu slecht aan het doen, nog heel even en ik zit op niveau 5, maar ik denk dat ik binnenkort ook dan maar het goede ga doen, maar dan als een soort speedrun. wel op niveau expert, want trophy ( waar ik overigens echt een sucker voor ben..)
kwa hoofdverhaal heb ik 1 missie in het zuidelijke district gehad dacht ik, vanaf daar alles maar cleaner en dan verder.
Dat ligt niet aan jou, Rijst. Datzelfde geintje flikte Utopie ook bij mij. We hadden afgesproken Dead Nation coop te gaan spelen en op het moment dat we zouden beginnen zit hij vrolijk hier in dit topic te posten en reageert totaal niet op dm's van mij. En ook later niet op een pm.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey wat was dat nou laatst. We hebben afgepsroken dat we zouden spelen en vlak daar voor verwijder je me opeens.Ook niks meer terug zeggen he op fok
Rare gozerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, Rijst. Datzelfde geintje flikte Utopie ook bij mij. We hadden afgesproken Dead Nation coop te gaan spelen en op het moment dat we zouden beginnen zit hij vrolijk hier in dit topic te posten en reageert totaal niet op dm's van mij. En ook later niet op een pm.
Onbetrouwbaar en bepaald niet sociaal dus.
Ik ga hem vanavond proberen. Ik geef mezelf 30% kans om hem te halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Waanzinnige track. Zou hem alleen nooit kunnen halen denk ik.
He pst, Watch Dogs kopen? #schaamteloze reclamequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net eentje bij de intertoys gehaald en even bij mijn schoonouders getest. Maandag weer thuis dus dan ff echt aansluiten.
Heb Battlefield 4 voor een beetje online schieten
PSN: Robbus15 dacht ik. Mag in de OP
Ja, zou hier ook 15-20 plats schelenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:09 schreef Cikx het volgende:
Spijtig dat ik mijn 360 achievements niet op de ps4 heb.
Ik vind dat hele trophy systeem maar niks eigenlijk. Geef mij maar achievments.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:09 schreef Cikx het volgende:
Spijtig dat ik mijn 360 achievements niet op de ps4 heb.![]()
wat is het verschil? En hoezo is het niks.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dat hele trophy systeem maar niks eigenlijk. Geef mij maar achievments.
Warframequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net eentje bij de intertoys gehaald en even bij mijn schoonouders getest. Maandag weer thuis dus dan ff echt aansluiten.
Heb Battlefield 4 voor een beetje online schieten
PSN: Robbus15 dacht ik. Mag in de OP
Gewoon op de Playstation knop drukken voor het hoofdmenu en dan aanklikken wat het bericht aangaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:32 schreef emokid het volgende:
Hoe ga je bij een notificatie (een pas verdiende Trophy bijv.) er direct naartoe? Xbox 360 gebruikers snappen wat ik bedoel.. dan was de 'guide' knop bij een notificatie even geen guideknop maar dan bracht hij je direct naar de notificatie toe.
Die hele interface is heel onhandig eigenlijk vergeleken met de xbox.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon op de Playstation knop drukken voor het hoofdmenu en dan aanklikken wat het bericht aangaf.
Als je een trophy hebt behaald dan ga je naar je trophy list, als je een vriendschgapsverzoek gekregen hebt dan klik je op je vriendenlijst, als je een bericht hebt ontvangen dan ga je naar je inbox enz. enz.
Dat kan. Ik heb nooit een xbox gehad. Nooit behoefte aan gehad ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die hele interface is heel onhandig eigenlijk vergeleken met de xbox.
Dat is dus omslachtig. Hij zou er ook direct naartoe kunnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon op de Playstation knop drukken voor het hoofdmenu en dan aanklikken wat het bericht aangaf.
Als je een trophy hebt behaald dan ga je naar je trophy list, als je een vriendschgapsverzoek gekregen hebt dan klik je op je vriendenlijst, als je een bericht hebt ontvangen dan ga je naar je inbox enz. enz.
Ik kan het niet vergelijken met de Xbox, maar de interface is 3x niks. Zou graag zien dat ze de mogelijkheid geven om zelf mappen te maken (zoals bijvoorbeeld bij TV) zodat je een beetje structuur kunt brengen in je interfacequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die hele interface is heel onhandig eigenlijk vergeleken met de xbox.
Trials Fusion, Dead Nation en Resogun.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Kent er iemand een leuke co-op local game?
Ik ga Killzone halen en je kunt wel online co op
Nee, je kan niet vanuit een game met 1 druk naar je trophylist gaan. Wel met 2 dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:51 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is dus omslachtig. Hij zou er ook direct naartoe kunnen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan het niet vergelijken met de Xbox, maar de interface is 3x niks. Zou graag zien dat ze de mogelijkheid geven om zelf mappen te maken (zoals bijvoorbeeld bij TV) zodat je een beetje structuur kunt brengen in je interface
Denk niet dat Sony er veel aan zult veranderen. Dat hebben ze bij de ps3 ook amper gedaan. Vind het wel erg jammer dat ze in dat opzicht niet luisteren naar de consumenten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan het niet vergelijken met de Xbox, maar de interface is 3x niks. Zou graag zien dat ze de mogelijkheid geven om zelf mappen te maken (zoals bijvoorbeeld bij TV) zodat je een beetje structuur kunt brengen in je interface
legoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Kent er iemand een leuke co-op local game?
Ik ga Killzone halen en je kunt wel online co op
Bah, killzonequote:
Het zijn gewoon de simpele dingen als een party aanmaken, achievements even bekijken, berichtjes sturen en tegelijkertijd zien wat er gebeurt ingame.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niet dat ik aan jullie twijfel dat de xbox een betere interface heeft, maar ik ben wel benieuwd wat er daar dan allemaal beter aan is.
Met de playstation button ben je, ongeacht in welk menu/game je je bevind, direct in het hoofdmenu van waaruit je met 1 verdere druk op een knop in elk ander menu komt. Alles erg duidelijk en snel te vinden.
Dan koop je een Xbox one erbij, heb jij je metro interface.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de simpele dingen als een party aanmaken, achievements even bekijken, berichtjes en tegelijkertijd zien wat er gebeurt ingame.
Alles is zoals Emo al zegt veel minder omslachtig. Die Windows 8 look werkt ook goed op de xbox. Al is deze OS op de pc echt een flop.
Ik heb het over de 360. Die van de One ziet er gewoon ook niet uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Dan koop je een Xbox one erbij, heb jij je metro interface.
Vind het sowieso allemaal bijzaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb het over de 360. Die van de One ziet er gewoon ook niet uit.
Vind ik ook hoor, maar ik mag toch best eens zeikenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind het sowieso allemaal bijzaak.
Het moet draaien om de games, waar spelen ze beter en welke controller vind je fijner.
Ok je menu is iets minder handig omdat je het andere gewend bent... allemaal bijzaak.
Games
GUI's die om het jaar weer veranderen
Ja dat dacht ik ook op het begin waarom kut dan? Wat vind jij een betere game dan killzone en metal gear & thief die zijn pas kut en heb je zo uitgespeeld.. infamous,fifa14,battlefield,ghosts enz zijn beter maar deze kosten wel altijd 60-70 euquote:
ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook op het begin waarom kut dan? Wat vind jij een betere game dan 40 eu killzone en metal gear & thief is pas kut en heb je zo uitgespeeld.. Tegen infamous,fifa14,battlefield,ghosts enz kun je geen kutgame noemen maar deze kosten wel altijd 60-70 eu
Heb je met die kinderen hequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:05 schreef emokid het volgende:
Valt me zwaar tegen soms, het gebrek aan ABN in dit topic.
Free pack gedownload van Warframe?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:57 schreef Chrizs het volgende:
Heb warframe een 2e kans gegeven en moet zeggen dat het een goede free 2 play game is
Ja tijdje terug al, heb nu me eigen platinumquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:04 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Free pack gedownload van Warframe?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook op het begin waarom kut dan? Wat vind jij een betere game dan killzone en metal gear & thief die zijn pas kut en heb je zo uitgespeeld.. infamous,fifa14,battlefield,ghosts enz zijn beter maar deze kosten wel altijd 60-70 eu
Maar als je vraagt waarom ik hem kut vond?quote:
Grappig dat je de dertien in een dozijn-games, die elk jaar weer met een miniem geüpdatete versie komen, beter vindtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook op het begin waarom kut dan? Wat vind jij een betere game dan killzone en metal gear & thief die zijn pas kut en heb je zo uitgespeeld.. infamous,fifa14,battlefield,ghosts enz zijn beter maar deze kosten wel altijd 60-70 eu
Hardline speel je voor de singleplayerquote:Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grappig dat je de dertien in een dozijn-games, die elk jaar weer met een miniem geüpdatete versie komen, beter vindt
Al moet ik zeggen dat de nieuwe CoD grafisch leuk naar voren schiet, maar wat ik zag van gameplay weer idem dito is zoals altijd. Zoals ook Battlefield, dat dit jaar met Hardline echt een skin-DLC is en FIFA 15, dat gewoon altijd een update-patch moet zijn
Previews schrijven van die games is een stuk lastiger wegens tekort aan vernieuwing, morgen eens aan beginnen
100+ uur en dan nog vijftien verschillende eindesquote:Op zondag 22 juni 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hardline speel je voor de singleplayer
die schijnt gigantisch vet en groot te worden
Ik voel een trollquote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
100+ uur en dan nog vijftien verschillende eindes
Dan moet je je hand uit je broek doen.quote:
Goed verhaal manquote:
echt?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
100+ uur en dan nog vijftien verschillende eindes
Een lege stad waar geen fuck te doen is zonder pop-up vs. een stad die leeft met tig activiteiten met pop-up.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Rijst het volgende:
amper popups bij Second SonKan Ubisoft nog van leren.
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:54 schreef emokid het volgende:
Wie bezit hier nou MLB The Show 14? Ik heb hem net ook maar gekocht, moet wel weer even inkomen, maar in principe kan ik iedereen in dit topic wel aan. Wie durft?
Haha bij mij deed ie precies hetzelfde. Eerst hulp vragen met zijn FUT team met zijn zogenaamde Messi, om vervolgens te spelen en daarna verwijderen zonder wat te zeggen. Te grappig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey wat was dat nou laatst. We hebben afgepsroken dat we zouden spelen en vlak daar voor verwijder je me opeens.Ook niks meer terug zeggen he op fok
Nee, tuurlijk nietquote:
Jij hebt problemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:05 schreef utopie het volgende:
Wat zitten jullie nou van alles te verzinnen dan?dat ik niet welkom ben was wel duidelijk in het FUT topoc, omdat ik een beginner ben met fifa en weinig snap. Maar als je wat tegen mij hebt krijg dan ook ballen om het in dm te zeggen en loop mij dan niet zwart te maken in een topic
![]()
![]()
Geeft niks, kan iedereen overkomenquote:
helaas wel ja. Excuses daarvoor. Mensen moeten nog de functie DM/PM leren kennen ben ik bang voorquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:
Of gewoon niet reageren en van zich af laten glijden. Maakt het leven een stuk makkelijker
Valt wel mee tochquote:Op zondag 22 juni 2014 11:39 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik vanmiddag weer eens de ps4 opstart, het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten
Nep-autistquote:Op zondag 22 juni 2014 11:39 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik vanmiddag weer eens de ps4 opstart, het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten
Ik heb niet eens een zolder.quote:
Waarom zouden ze moeten opschieten?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat de PS4 nog steeds geen media playback feature heeft, wat zou hier de reden voor zijn? Sony mag wel opschieten.
Dat weten we pas volgende week. Dat zeggen ze namelijk nooit twee weken van te vorenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:35 schreef Shadeauw het volgende:
Wat worden de gratis games voor Plus gebruikers in juli?
Ik denk misschien is er al wat gelekt, net als vorige maand. Toen was er ook al redelijk snel duidelijk wat de gratis games gingen wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weten we pas volgende week. Dat zeggen ze namelijk nooit twee weken van te voren
Ik hoop fatsoenlijke ps4 games, heb tot nu toe maar 1 ps4 spel de rest is nog steeds 60/70 euro (belachelijk)quote:Op zondag 22 juni 2014 12:35 schreef Shadeauw het volgende:
Wat worden de gratis games voor Plus gebruikers in juli?
Heeft echt niemand dit spel? Er zijn amper spellen uit op de PS4 en deze kost gewoon ¤45 in de PS Store, en het is ook nog eens het beste deel uit een van de betere sportgamereeksen ooit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:54 schreef emokid het volgende:
Wie bezit hier nou MLB The Show 14? Ik heb hem net ook maar gekocht, moet wel weer even inkomen, maar in principe kan ik iedereen in dit topic wel aan. Wie durft?
99% kans dat het Strider en Towerfall Ascension worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:39 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik denk misschien is er al wat gelekt, net als vorige maand. Toen was er ook al redelijk snel duidelijk wat de gratis games gingen worden
Precies. Het komt vast wel, zeker als dat het verschil gaat maken met Xbox One, maar op dit moment staan ze gewoon 1-0 in het eerste launchjaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:41 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, mensen kopen de PS4 alsnog wel.
Tja, dat kosten ze nu eenmaal. Sony moet met een zak met geld rammelen om grotere games gratis weg te geven bij third party. Killzone en Knack bv hebben een grotere kans ooit gratis te worden. Killzone heeft nog DLC dus dat zou dat een boost geven, Knack, mja, Knack.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop fatsoenlijke ps4 games, heb tot nu toe maar 1 ps4 spel de rest is nog steeds 60/70 euro (belachelijk)
Als je wacht op acties of tweedehands games haalt betaal je een stuk minder. Ik heb niet meer dan ¤30 betaald en heb 8 games.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop fatsoenlijke ps4 games, heb tot nu toe maar 1 ps4 spel de rest is nog steeds 60/70 euro (belachelijk)
Evolve, AC Unity, Dragon Age, NBA 2K15, Alien Isolation, The Evil Within. Driveclub en Shadow of Mordor doe ik wel later. Stop de klok.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd welke ik uiteindelijk zal halen
Assassins Creed en NBA zeker..quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[ afbeelding ]
DriveClub sowieso.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga alleen voor Dragon Age, denk ik. Misschien Evolve nog als ik in een impulsieve bui ben tegen die tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)all%20split%20screen Gebruik je hersencellen man.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Hoe speel je multiplayer met Killzone? Ik heb 2 controllers en wil samen met mn neefje spelen maar het is onduidelijk
Het kan wel maar dan moet de gene ook plus acc hebben kut emoquote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef emokid het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)all%20split%20screen Gebruik je hersencellen man.
Joh werkelijk. Ik kan het je nog sterker vertellen: diegene moet daarnaast ook nog hebben:quote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet de gene ook plus acc hebben kut emo
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet de gene ook plus acc hebben kut emo
Er komt wss een update met split-screenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Joh werkelijk. Ik kan het je nog sterker vertellen: diegene moet daarnaast ook nog hebben:
-een PS4
-een televisie
-minstens 1 controller
-wifi of een kabel van zijn aansluiting naar de tv
En tenslotte zelfs ook nog Killzone
HET IS TOCH WAT MEID
Sorryquote:
wat ben je aan het streamen? Ik heb een twitch ban dus kan het niet kijkenquote:
Twitch ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:17 schreef utopie het volgende:
[..]
wat ben je aan het streamen? Ik heb een twitch ban dus kan het niet kijken
edit: oh emokid is dus MLB the show aan het streamen
Ddos enzulksquote:Op zondag 22 juni 2014 17:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Twitch ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Gaat trouwens echt kut nu.
quote:Op zondag 22 juni 2014 18:22 schreef elshaarawy92 het volgende:
De volgende games zijn gratis in de maand juli: AC Black Flag, Trials Fusion
ze zijn niet meer zeldzaamquote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef videonatic het volgende:
Voor wie nog eeuwig op zoek is naar een PS4, media markt rotterdam heeft ze vollop.
Zit al heel lang te twijfelen om hem te kopen vind sportgames altijd wel leuk. Het is jammer dat er geen demo van die game isquote:Op zondag 22 juni 2014 00:54 schreef emokid het volgende:
Wat is er zo slecht aan fifa dan op de ps4?quote:Op zondag 22 juni 2014 11:31 schreef Rijst het volgende:
Fifa is het slechtste spel dat ik heb gespeeld op de ps4 sofar.
Fifa is opzich best oke, zolang het geen Ultimate team is. Dat is echt behoorlijk kut dit ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Zit al heel lang te twijfelen om hem te kopen vind sportgames altijd wel leuk. Het is jammer dat er geen demo van die game is
[..]
Wat is er zo slecht aan fifa dan op de ps4?
Ik ben van plan vaker MLB te streamen mocht je nog een beetje willen weten hoe het is.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Zit al heel lang te twijfelen om hem te kopen vind sportgames altijd wel leuk. Het is jammer dat er geen demo van die game is
[..]
Wat is er zo slecht aan fifa dan op de ps4?
ok leuk ga het in de gaten houdenquote:Op zondag 22 juni 2014 19:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ben van plan vaker MLB te streamen mocht je nog een beetje willen weten hoe het is.
geen NHL?quote:Op zondag 22 juni 2014 19:07 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ben van plan vaker MLB te streamen mocht je nog een beetje willen weten hoe het is.
zou 'm op disc kopen. Slechte rating dus als je het niks aan vindt kan je 'm altijd weer doorverkopen wat niet kan als je 'm uit de store kooptquote:Op zondag 22 juni 2014 19:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Twijfel nog over de fysieke of digitale versie van UFC, maar dat ik die ga aanschaffen is zeker. Het ziet er namelijk tof uit online.
Gemiddeld een 7 dus dat valt nog mee. Daarnaast speel je UFC voornamelijk online en dat is prima. Ik denk dat het inderdaad beter is om voor de fysieke versie tegaan, alhoewel het in de PSN store een stuk goedkoper is.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:39 schreef utopie het volgende:
[..]
zou 'm op disc kopen. Slechte rating dus als je het niks aan vindt kan je 'm altijd weer doorverkopen wat niet kan als je 'm uit de store koopt
tof ga even kijken naar je streamquote:Op zondag 22 juni 2014 19:57 schreef emokid het volgende:
Ik ben weer voor onbepaalde duur MLB aan het streamen www.twitch.tv/nicoinfurs
Denken dat ik daar op klikquote:
Bart smit ookquote:Op zondag 22 juni 2014 18:41 schreef videonatic het volgende:
Voor wie nog eeuwig op zoek is naar een PS4, media markt rotterdam heeft ze vollop.
Sinds een weekje of 2 geleden gaat het wel goed met de PS4 voorraadquote:Op zondag 22 juni 2014 22:59 schreef tuut-chips het volgende:
Zag laatst bij MM Groningen ook een stapel van 20 staan ofzo. De schaarste lijkt wel over te zijn
je kan de demo op de psn store downloaden.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die de UFC game hebben, hoe bevalt ie?
Tevens zag ik in de demo een filmpje waarin ook Overeem te zien was, al mensen met hem gevochten?
Al gedaan, al 100x opnieuw gedaan. Ben een beetje benieuwd naar de rest qua game modes enzquote:Op maandag 23 juni 2014 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan de demo op de psn store downloaden.
Bereid je vast voor op een teleurstelling.
Het is dat die nog zo duur is, maar bij 25-30 euro komt die hier wel thuis. Online is dat spelletje vooral goed, vond destijds UFC Undisputed ook niet zo geweldig maar wel erg veel online gespeeld.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan de demo op de psn store downloaden.
Bereid je vast voor op een teleurstelling.
Tegen vrienden was het altijd baasquote:Op maandag 23 juni 2014 01:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Het is dat die nog zo duur is, maar bij 25-30 euro komt die hier wel thuis. Online is dat spelletje vooral goed, vond destijds UFC Undisputed ook niet zo geweldig maar wel erg veel online gespeeld.
Yeah precies, en er was destijds ook zo'n UFC serie bezig, twee teams tegen elkaar, waaronder een van Rampage. Good times.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen vrienden was het altijd baas
No one beats me with Rampage Jackson
*meldt*quote:
Not really.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Twijfel nog over de fysieke of digitale versie van UFC, maar dat ik die ga aanschaffen is zeker. Het ziet er namelijk tof uit online.
Dat is een persoonlijke opvatting, dat jij het niet leuk vindt wilt nog niet zeggen dat het een algemene constatering is. Genoeg mensen op forums gezien die het spel als mma fan wel leuk vinden om te spelen. En uiteindelijk gaat het daarom. Dat je het zelf leuk moet vinden. Overigens heb je in bijna elke game wel aparte situaties die er vreemd uitzien als je er doelbewust naar zoekt om een filmpje erover te maken voor Youtube.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Not really.
Ben een groot UFC fan maar ik ga deze game echt aan me voorbij laten gaan. 't Ziet er niet uit en de reviews spreken boekdelen.
Het gaat erom dat het online gebeuren er gewoon niet uit ziet. Het lijkt wel Eddie Goro vs Eddie Goro manquote:Op maandag 23 juni 2014 09:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke opvatting, dat jij het niet leuk vindt wilt nog niet zeggen dat het een algemene constatering is. Genoeg mensen op forums gezien die het spel als mma fan wel leuk vinden om te spelen. En uiteindelijk gaat het daarom. Dat je het zelf leuk moet vinden.
Een mening is per definitie niet objectief dus dat is klinkklare onzin. Daarnaast geef ik juist het tegengestelde aan, namelijk dat jouw mening geen algemene constatering is. Dat je het echter weet om te draaien is een aparte gewaarwording. Met betrekking tot de reviews het volgende; gemiddeld scoort het spel een 7.1daar is opzich niks mis mee maar het had inderdaad beter gekund. Een mening van een reviewer is geen autoriteit. Deze kan per persoon verschillen. Sommige websites geven het een 8 andere weer een 7. Dat jij daarop een conclusie trekt is prima maar dit is ieder voorzich en geen feit.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het online gebeuren er gewoon niet uit ziet. Het lijkt wel Eddie Goro vs Eddie Goro manKijk, dat jij zoiets er wel leuk uit ziet vinden dan kan dat uiteraard, maar het is geen algemene constatering. Als je er objectief naar kijkt (realistisch, dat is hetgeen het spel pretendeert te zijn, en daar faalt het enorm in, zie filmpje en zie reviews) dan lijkt het gewoon nergens op.
Sorry maar dit slaat echt nergens op. Als je dat online gevecht bekijkt ziet het er verschrikkelijk onrealistisch uit. Download de laatste UFC eens voor de gein en vergelijk de 'echte' gevechten eens met dat filmpje. Nergens komt dat filmpje ook maar in de buurt van 'hoe het er echt aan toe gaat.' Op die manier heb je dus zojuist objectief waar kunnen nemen dat het spel onrealistisch is.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een mening is per definitie niet objectief dus dat is klinkklare onzin.
Deze EA UFC game is dumbed down en daardoor ook stap terugwaarts tov de vorige UFC game volgens velen en ZEKER geen full price waard.quote:Mixed martial arts is an extraordinarily complex sport, and EA tried not to dumb it down at all
Het slaat wel degelijk wat op. Een mening is subjectief, hoe je het wendt of keert of je het nu ermee eens bent of niet. Een feit is objectief als het onafhankelijk is van meningen van mensen. Dat jij iets vindt kan dus nooit objectiviteit zijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sorry maar dit slaat echt nergens op. Als je dat online gevecht bekijkt ziet het er verschrikkelijk onrealistisch uit. Download de laatste UFC eens voor de gein en vergelijk de 'echte' gevechten eens met dat filmpje. Nergens komt dat filmpje ook maar in de buurt van 'hoe het er echt aan toe gaat.' Op die manier heb je dus zojuist objectief waar kunnen nemen dat het spel onrealistisch is.
Het spel heeft altijd gepretendeert realistisch te zijn en we hebben zojuist objectief waar te kunnen nemen dat dat niet het geval is, maar dat de online-modus van het spel meer lijkt op een tekken match van Eddie Goro vs Eddie Goro dan op een echt UFC match.
Dat jij dan nog wil beweren dat 'het online gebeuren' er goed uit ziet dan is dat inderdaad je goed recht, want mening, maar het overgrote deel van de UFC-fans die een realistische game verwacht hadden die zal het daar niet mee eens zijn. Die mening kan je terugvinden in het matige cijfer 7 die de game krijgt, maar ook kijkt naar de kritieken die de game krijgt.
Het feit namelijk dat iedere vechter dezelfde standaard technieken heeft, ongeacht wie het is en in welke weight-class je zit, het standup-element ziet er niet uit. Je kan niet zomaar continu highkicks-heelkicks geven/incasseren, er worden te pas en te onpas suplexen toegepast terwijl dat in het echt zelden voorkomt en alleen weg is gelegd voor worstel -en combatsambo experts van het hoogste niveau. In undisuputed 3 kon je dat soort technieken alleen maar toepassen als je skills in een bepaald segment hoog genoeg was. (clinch rating van 80 voor de Muay Thai Whip of een kick rating van 80 voor een Brazilian Kick)
De careermode is een stuk minder uitgebreid tov die van UFC 3. Standups tijdens fights terwijl je vanuit full mount ground & pound aan het toepassen bent. Pauzers en quitters tijdens online games,
Voor mij als doorgewinterde MMA fan zijn dit legitieme kritieken en als ik dat onlinefilmpje bekijk wat ik gepost had word ik echt heel erg verdrietig na dit soort beweringen:
[..]
Deze EA UFC game is dumbed down en daardoor ook stap terugwaarts tov de vorige UFC game volgens velen en ZEKER geen full price waard.
Je snapt het verschil tussen een mening en een feit, alleen faal je er in het daadwerkelijk toe te kunnen passen. Het spel pretendeert 'realistisch' te zijn. Is een feit. Als je dat filmpje bekijkt dan zie je dat het totaal niet realistisch is. Dat kan je objectief toetsen door het gevecht in de game te vergelijken met een 'echt' gevecht. Door te pretenderen een realistisch product neer te zetten heeft EA een bepaald verwachtingspatroon gecreerd waar het nu duidelijk niet aan voldoet. Dat kan je objectief waarnemen als je het online filmpje vergelijkt met een echt UFC filmpje. Zo kan je dus objectief vaststellen dat het 'online-vechten' er niet goed uit ziet.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het slaat wel degelijk wat op. Een mening is subjectief, hoe je het wendt of keert of je het nu ermee eens bent of niet. Een feit is objectief als het onafhankelijk is van meningen van mensen. Dat jij iets vindt kan dus nooit objectiviteit zijn.
quote:Oh EA, SOOOO close yet SOOO far.
They did plenty well, the presentation is cool, it’s got a lot of moves…. But goddam did they screw up some really fundamental stuff.
The ground game is terribly balanced. If you take a guy down and land in full guard, the guy on top has to do a quarter circle to move to half guard. Fine, but guy on the bottom has to do the EXACT same input with the exact same chance of success to do a freaking scissor sweep directly into mount? WHAT THE CRAP!?! One is a move you’ll see 30 times on a UFC card, the other you see extremely rare but it basically negates any sense of top-control from the game.
The only thing stupider is that a fighter is one button click away from getting up from ANY position at all. In practice it means that if you’re mounted by Demian Maia, or pinned face down on the mat with both hooks in, one button click and you’re straight back to your feet. It’s no harder to escape from that position than it is to stand up if you’re on the top in mount.
Add to that the fact that the ref will stand you up ridiculously fast even if you’re on mount and it’s pretty clear that while all the cool sub finishes are there, EA don’t want you playing the ground game.
Stand up is better but not perfect. The game only rewards “counter” strikes when you manage to trigger a canned animation and counter from there. If an opponent is out of range and you step in to throw the world’s biggest overhand right but fall short, only to eat an uppercut mid animation….. the damage applied is the same as regular uppercut. Have a jab parried though and the counter coming your way does much more damage.
In essence it means that even a guy like Lyoto Machida has to stand right in the pocket and shell up James Toney style (his boxing style, not the MMA style of getting killed) if you want to counter strike.
The submission system is fun and well designed, but there needs to be some kind of flash submission system too. Most subs in MMA come from a split second window of opportunity, while the EA system is a fantastic representation of the slow process often needed to set up something like an arm-triangle it fails to capture the essence of snatching a guillotine out of a scramble.
In the end the ground game is basically broken from a realistic standpoint, but the game is still a lot of fun if you just want to play a game of rock-em-sock-em-robots style standup.
Pretty disappointed with the end product, but I think this game sets a good enough platform going forward that if they can get some staff on with an actual understanding of MMA then they could make a great sequel.
Nee jij faalt in je eigen terminologie en weet blijkbaar niet het verschil tussen een feit of een mening. Je gaf namelijk een mening dat in jouw ogen objectief is. Wat gewoon niet kan. Dat jij een plaat voor je kop hebt en je eigen onkunde vervolgens probeert te maskeren door het argument realistisch erbij te betrekken is typerend te noemen. Daarbij begin je weer dezelfde kul te etaleren, waarin je je standpunt met betrekking tot het filmpje'' erbij haalt, terwijl er hierboven specifiek daarop is ingegaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen een mening en een feit, alleen faal je er in het daadwerkelijk toe te kunnen passen. Het spel pretendeert 'realistisch' te zijn. Is een feit. Als je dat filmpje bekijkt dan zie je dat het totaal niet realistisch is. Dat kan je objectief toetsen door het gevecht in de game te vergelijken met een 'echt' gevecht. Door te pretenderen een realistisch product neer te zetten heeft EA een bepaald verwachtingspatroon gecreerd waar het nu duidelijk niet aan voldoet. Dat kan je objectief waarnemen als je het online filmpje vergelijkt met een echt UFC filmpje. Zo kan je dus objectief vaststellen dat het 'online-vechten' er niet goed uit ziet.
Dus gebaseerd op het verwachtingspatroon dat EA zelf gecreerd heeft (realisme), ziet dat o.a. dat eddy vs eddy filmpje er gewoon echt niet uit maar ook de voorbeelden die ik eerder aanhaalde zorgen er voor dat het spel gewoon niet aan die punten voldoet. (de suplexes etc.)
Als je van mening bent dat het er wel goed uit ziet dan vraag ik me af wat je verwachtingspatroon was, veel mma-fans verwachten realisme, knappen hier gewoon op af en vinden dit echt een flinke stap terug tov undisputed 3. In mijn optiek kan je dan beter een mortal kombat of streetfighter online spelen. Net zo onrealistisch maar dan wel solide gameplay. Dus wat dat betreft gaan we het denk ik inderdaad niet eens worden... ik hoop dat 2015 een betere UFC game gaat brengen maar ik laat deze game vooralsnog mooi in de winkel liggen en blijf bij undisputed 3.
quote:''It’s clear that EA’s UFC team bleeds martial arts. Everything about its new title – from the integration of UFC-branded videos to a roster including everyone from Jon “Bones” Jones to Ronda Rousey – has been painstakingly shaped into one of the most realistic depictions of the sport to date. The attention to detail makes the experience feel authentic, though not highly approachable.''
Niet op PS4, zo te zienquote:Op maandag 23 juni 2014 13:14 schreef emokid het volgende:
Dit soort fratsen.. Sniper Elite 3 has a 10GB day one patch on Xbox One
De prachtige graphics houden de game niet overeind wat mij betreft, ik speel nog liever een 16-bit game die wel leuk is.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef emokid het volgende:
Heb gisteren met InFamous Second Son in minder dan twee uur het hele tweede gebied gecleared, op één blast shard na, die vermoedelijk op een toren zit waar ik nog niet kan komen omdat ik pakweg drie of vier missies nog maar heb gedaan. Maar nondeju.. zelden voelde een game zo erg aan als een lange checklist. Die secret agent missies.Audio log missies.
Als het niet zo belachelijk mooi was had ik het spel allang doorverkocht.
Zag dat je hem geplatina'd hebt.. Wilde hetzelfde doen, maar halverwege het spel zag ik mezelf totaal niet meer die hele checklist opnieuw doorgaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij echt zo'n game die alleen maar goed verkocht is omdat er niets anders te spelen is.
Lol. Ik had je zowel geDM'ed als een bericht op PSN gestuurd en beiden genegeerdquote:Op zondag 22 juni 2014 11:05 schreef utopie het volgende:
Wat zitten jullie nou van alles te verzinnen dan?dat ik niet welkom ben was wel duidelijk in het FUT topoc, omdat ik een beginner ben met fifa en weinig snap. Maar als je wat tegen mij hebt krijg dan ook ballen om het in dm te zeggen en loop mij dan niet zwart te maken in een topic
![]()
![]()
Dat moet iemand anders zijn, want ik heb die game niet gekochtquote:Op maandag 23 juni 2014 13:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Zag dat je hem geplatina'd hebt.. Wilde hetzelfde doen, maar halverwege het spel zag ik mezelf totaal niet meer die hele checklist opnieuw doorgaan.
Is het niet zo dat je het zo realistisch en onrealistisch kan maken als je zelf wil? Je kan er voor kiezen om continu hetzelfde te spammen maar of dat nou leuk is?quote:Op maandag 23 juni 2014 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sorry maar dit slaat echt nergens op. Als je dat online gevecht bekijkt ziet het er verschrikkelijk onrealistisch uit. Download de laatste UFC eens voor de gein en vergelijk de 'echte' gevechten eens met dat filmpje. Nergens komt dat filmpje ook maar in de buurt van 'hoe het er echt aan toe gaat.' Op die manier heb je dus zojuist objectief waar kunnen nemen dat het spel onrealistisch is.
Het spel heeft altijd gepretendeert realistisch te zijn en we hebben zojuist objectief waar te kunnen nemen dat dat niet het geval is, maar dat de online-modus van het spel meer lijkt op een tekken match van Eddie Goro vs Eddie Goro dan op een echt UFC match.
Dat jij dan nog wil beweren dat 'het online gebeuren' er goed uit ziet dan is dat inderdaad je goed recht, want mening, maar het overgrote deel van de UFC-fans die een realistische game verwacht hadden die zal het daar niet mee eens zijn. Die mening kan je terugvinden in het matige cijfer 7 die de game krijgt, maar ook kijkt naar de kritieken die de game krijgt.
Het feit namelijk dat iedere vechter dezelfde standaard technieken heeft, ongeacht wie het is en in welke weight-class je zit, het standup-element ziet er niet uit. Je kan niet zomaar continu highkicks-heelkicks geven/incasseren, er worden te pas en te onpas suplexen toegepast terwijl dat in het echt zelden voorkomt en alleen weg is gelegd voor worstel -en combatsambo experts van het hoogste niveau. In undisuputed 3 kon je dat soort technieken alleen maar toepassen als je skills in een bepaald segment hoog genoeg was. (clinch rating van 80 voor de Muay Thai Whip of een kick rating van 80 voor een Brazilian Kick)
De careermode is een stuk minder uitgebreid tov die van UFC 3. Standups tijdens fights terwijl je vanuit full mount ground & pound aan het toepassen bent. Pauzers en quitters tijdens online games,
Voor mij als doorgewinterde MMA fan zijn dit legitieme kritieken en als ik dat onlinefilmpje bekijk wat ik gepost had word ik echt heel erg verdrietig na dit soort beweringen:
[..]
Deze EA UFC game is dumbed down en daardoor ook stap terugwaarts tov de vorige UFC game volgens velen en ZEKER geen full price waard.
Bot? Is dat net zoiets als "gruwelijk"?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Even wat ingelezen / bekeken over the division. Wat een bot spel!
Ik vond het om alles één keer doorspelen best leuk, al werden die side-missions op den duur wel héél erg veel van hetzelfde. Om die reden heb ik hem dus ook alleen als hero uitgespeeld en heb ik niet eens een poging gewaagd om de game nog eens op evil uit te spelenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef emokid het volgende:
Heb gisteren met InFamous Second Son in minder dan twee uur het hele tweede gebied gecleared, op één blast shard na, die vermoedelijk op een toren zit waar ik nog niet kan komen omdat ik pakweg drie of vier missies nog maar heb gedaan. Maar nondeju.. zelden voelde een game zo erg aan als een lange checklist. Die secret agent missies.Audio log missies.
Als het niet zo belachelijk mooi was had ik het spel allang doorverkocht.
Ik ben nooit zo van het kijken van te veel gameplay filmpjes voor ik een game koop, maar begreep ook niet goed wat je bedoelde met bot. Maar damn, dit ziet er echt goed uit. Heb zo veel zin in deze gamequote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Even wat ingelezen / bekeken over the division. Wat een bot spel!
Liggen deze ook al in de winkels?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Anyways, heb gelukkig mijn nieuwe controller ontvangen van Sony (11102 serie), helemaal nieuw in doos. Deze stickjes voelen héél anders aan en zijn veel minder 'rubberig'. Ik hoop dat ik mijn 2e controller de komende tijd ook mag terug sturen..
Ik wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
No one beats me with Rampage Jackson
Toevallig net gebeld. Maar ook dan willen ze dat je een bon mee stuurt.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook weer een gescheurd stickje op mijn rode controllerIk ben alleen de bon kwijt dus kan er niet mee terug naar de winkel. Kun je bijvoorbeeld ook direct contact opnemen met Sony om hem te laten repareren?
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
Een winkel is jou gewoon verplicht een vervangend exemplaar te geven als het binnen de garantietermijn valt en je het bonnetje hebt.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Toevallig net gebeld. Maar ook dan willen ze dat je een bon mee stuurt.
Ik heb 1 controller gehad voor mijn verjaardag en 1 zat bij de PS natuurlijk. Ik las van sommigen dat je de controller ook bij sommige winkels kan omruilen en gelijk een nieuwe krijgt. Is dat bij Game Mania ook zo?
Hier nog steeds niks.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:18 schreef Santello het volgende:
Net een Destiny beta code gekregen van bol.com !
Oh ja, het was ene 'Disker'.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat moet iemand anders zijn, want ik heb die game niet gekocht
Niet helemaal waar, ze mogen zelf de afweging maken om je een vervangend exemplaar aan te bieden of ter reparatie op te sturen. Meestal wordt voor het laatste geopteerd. Maar aangezien alles via Sony gaat krijg je gewoon een nieuwe opgestuurd als ze het naar Sony verzenden.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een winkel is jou gewoon verplicht een vervangend exemplaar te geven als het binnen de garantietermijn valt en je het bonnetje hebt.
Ik weet dat deze van de nieuwe batch zijn, maar het zou kunnen zijn dat sommige winkels nog de oudere variant hebben. Maar de meeste winkels waar ik kwam hadden helemaal geen controllers op voorraad waardoor ik dus maar bij Sony zelf heb aangeklopt.quote:
Je hebt 100% zeker een bon nodig als je hem bij Sony wilt omruilen. Je moet namelijk een kopie meesturen. Wat je zou kunnen doen is een kopie maken van een bonnetje van een vriend/vriendin. Volgens mij doen ze er toch verder niets mee, maar is het gewoon ter controle.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook weer een gescheurd stickje op mijn rode controllerIk ben alleen de bon kwijt dus kan er niet mee terug naar de winkel. Kun je bijvoorbeeld ook direct contact opnemen met Sony om hem te laten repareren?
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
Importmodel uit de VS.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie nog een Playstation 4 zoekt, blijkbaar wordt er nu al gestunt met de prijzen.
http://www.trendycomputers.nl/sony-playstation-4-500gb.html
Ah vandaar, ver vandaan blijven dus.quote:
18 juli.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:27 schreef Santello het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie al wanneer de bèta is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |