Lol. Ik had je zowel geDM'ed als een bericht op PSN gestuurd en beiden genegeerdquote:Op zondag 22 juni 2014 11:05 schreef utopie het volgende:
Wat zitten jullie nou van alles te verzinnen dan?dat ik niet welkom ben was wel duidelijk in het FUT topoc, omdat ik een beginner ben met fifa en weinig snap. Maar als je wat tegen mij hebt krijg dan ook ballen om het in dm te zeggen en loop mij dan niet zwart te maken in een topic
![]()
![]()
Dat moet iemand anders zijn, want ik heb die game niet gekochtquote:Op maandag 23 juni 2014 13:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Zag dat je hem geplatina'd hebt.. Wilde hetzelfde doen, maar halverwege het spel zag ik mezelf totaal niet meer die hele checklist opnieuw doorgaan.
Is het niet zo dat je het zo realistisch en onrealistisch kan maken als je zelf wil? Je kan er voor kiezen om continu hetzelfde te spammen maar of dat nou leuk is?quote:Op maandag 23 juni 2014 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sorry maar dit slaat echt nergens op. Als je dat online gevecht bekijkt ziet het er verschrikkelijk onrealistisch uit. Download de laatste UFC eens voor de gein en vergelijk de 'echte' gevechten eens met dat filmpje. Nergens komt dat filmpje ook maar in de buurt van 'hoe het er echt aan toe gaat.' Op die manier heb je dus zojuist objectief waar kunnen nemen dat het spel onrealistisch is.
Het spel heeft altijd gepretendeert realistisch te zijn en we hebben zojuist objectief waar te kunnen nemen dat dat niet het geval is, maar dat de online-modus van het spel meer lijkt op een tekken match van Eddie Goro vs Eddie Goro dan op een echt UFC match.
Dat jij dan nog wil beweren dat 'het online gebeuren' er goed uit ziet dan is dat inderdaad je goed recht, want mening, maar het overgrote deel van de UFC-fans die een realistische game verwacht hadden die zal het daar niet mee eens zijn. Die mening kan je terugvinden in het matige cijfer 7 die de game krijgt, maar ook kijkt naar de kritieken die de game krijgt.
Het feit namelijk dat iedere vechter dezelfde standaard technieken heeft, ongeacht wie het is en in welke weight-class je zit, het standup-element ziet er niet uit. Je kan niet zomaar continu highkicks-heelkicks geven/incasseren, er worden te pas en te onpas suplexen toegepast terwijl dat in het echt zelden voorkomt en alleen weg is gelegd voor worstel -en combatsambo experts van het hoogste niveau. In undisuputed 3 kon je dat soort technieken alleen maar toepassen als je skills in een bepaald segment hoog genoeg was. (clinch rating van 80 voor de Muay Thai Whip of een kick rating van 80 voor een Brazilian Kick)
De careermode is een stuk minder uitgebreid tov die van UFC 3. Standups tijdens fights terwijl je vanuit full mount ground & pound aan het toepassen bent. Pauzers en quitters tijdens online games,
Voor mij als doorgewinterde MMA fan zijn dit legitieme kritieken en als ik dat onlinefilmpje bekijk wat ik gepost had word ik echt heel erg verdrietig na dit soort beweringen:
[..]
Deze EA UFC game is dumbed down en daardoor ook stap terugwaarts tov de vorige UFC game volgens velen en ZEKER geen full price waard.
Bot? Is dat net zoiets als "gruwelijk"?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Even wat ingelezen / bekeken over the division. Wat een bot spel!
Ik vond het om alles één keer doorspelen best leuk, al werden die side-missions op den duur wel héél erg veel van hetzelfde. Om die reden heb ik hem dus ook alleen als hero uitgespeeld en heb ik niet eens een poging gewaagd om de game nog eens op evil uit te spelenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef emokid het volgende:
Heb gisteren met InFamous Second Son in minder dan twee uur het hele tweede gebied gecleared, op één blast shard na, die vermoedelijk op een toren zit waar ik nog niet kan komen omdat ik pakweg drie of vier missies nog maar heb gedaan. Maar nondeju.. zelden voelde een game zo erg aan als een lange checklist. Die secret agent missies.Audio log missies.
Als het niet zo belachelijk mooi was had ik het spel allang doorverkocht.
Ik ben nooit zo van het kijken van te veel gameplay filmpjes voor ik een game koop, maar begreep ook niet goed wat je bedoelde met bot. Maar damn, dit ziet er echt goed uit. Heb zo veel zin in deze gamequote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Even wat ingelezen / bekeken over the division. Wat een bot spel!
Liggen deze ook al in de winkels?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Anyways, heb gelukkig mijn nieuwe controller ontvangen van Sony (11102 serie), helemaal nieuw in doos. Deze stickjes voelen héél anders aan en zijn veel minder 'rubberig'. Ik hoop dat ik mijn 2e controller de komende tijd ook mag terug sturen..
Ik wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
No one beats me with Rampage Jackson
Toevallig net gebeld. Maar ook dan willen ze dat je een bon mee stuurt.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook weer een gescheurd stickje op mijn rode controllerIk ben alleen de bon kwijt dus kan er niet mee terug naar de winkel. Kun je bijvoorbeeld ook direct contact opnemen met Sony om hem te laten repareren?
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
Een winkel is jou gewoon verplicht een vervangend exemplaar te geven als het binnen de garantietermijn valt en je het bonnetje hebt.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:14 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Toevallig net gebeld. Maar ook dan willen ze dat je een bon mee stuurt.
Ik heb 1 controller gehad voor mijn verjaardag en 1 zat bij de PS natuurlijk. Ik las van sommigen dat je de controller ook bij sommige winkels kan omruilen en gelijk een nieuwe krijgt. Is dat bij Game Mania ook zo?
Hier nog steeds niks.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:18 schreef Santello het volgende:
Net een Destiny beta code gekregen van bol.com !
Oh ja, het was ene 'Disker'.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat moet iemand anders zijn, want ik heb die game niet gekocht
Niet helemaal waar, ze mogen zelf de afweging maken om je een vervangend exemplaar aan te bieden of ter reparatie op te sturen. Meestal wordt voor het laatste geopteerd. Maar aangezien alles via Sony gaat krijg je gewoon een nieuwe opgestuurd als ze het naar Sony verzenden.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een winkel is jou gewoon verplicht een vervangend exemplaar te geven als het binnen de garantietermijn valt en je het bonnetje hebt.
Ik weet dat deze van de nieuwe batch zijn, maar het zou kunnen zijn dat sommige winkels nog de oudere variant hebben. Maar de meeste winkels waar ik kwam hadden helemaal geen controllers op voorraad waardoor ik dus maar bij Sony zelf heb aangeklopt.quote:
Je hebt 100% zeker een bon nodig als je hem bij Sony wilt omruilen. Je moet namelijk een kopie meesturen. Wat je zou kunnen doen is een kopie maken van een bonnetje van een vriend/vriendin. Volgens mij doen ze er toch verder niets mee, maar is het gewoon ter controle.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook weer een gescheurd stickje op mijn rode controllerIk ben alleen de bon kwijt dus kan er niet mee terug naar de winkel. Kun je bijvoorbeeld ook direct contact opnemen met Sony om hem te laten repareren?
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
Importmodel uit de VS.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie nog een Playstation 4 zoekt, blijkbaar wordt er nu al gestunt met de prijzen.
http://www.trendycomputers.nl/sony-playstation-4-500gb.html
Ah vandaar, ver vandaan blijven dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |