abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141436410
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 00:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]

je kan de demo op de psn store downloaden.

Bereid je vast voor op een teleurstelling.
Het is dat die nog zo duur is, maar bij 25-30 euro komt die hier wel thuis. Online is dat spelletje vooral goed, vond destijds UFC Undisputed ook niet zo geweldig maar wel erg veel online gespeeld.
pi_141437033
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:10 schreef emokid het volgende:

[..]

Het is dat die nog zo duur is, maar bij 25-30 euro komt die hier wel thuis. Online is dat spelletje vooral goed, vond destijds UFC Undisputed ook niet zo geweldig maar wel erg veel online gespeeld.
Tegen vrienden was het altijd baas _O_

No one beats me with Rampage Jackson :)
pi_141438451
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Tegen vrienden was het altijd baas _O_

No one beats me with Rampage Jackson :)
Yeah precies, en er was destijds ook zo'n UFC serie bezig, twee teams tegen elkaar, waaronder een van Rampage. Good times.
  maandag 23 juni 2014 @ 08:40:22 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_141440264
Voor de mensen die een fysieke UFC game willen hebben. Ongeveer even duur als de digitale US editie. Zelf daar net ook besteld.
http://www.wowhd.nl/games(...)793/64929263#bc=9ebd
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 23 juni 2014 @ 08:59:29 #255
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_141440483
quote:
14s.gif Op maandag 23 juni 2014 01:27 schreef Doublepain het volgende:
Rampage Jackson :)
*meldt*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_141440526
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2014 19:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Twijfel nog over de fysieke of digitale versie van UFC, maar dat ik die ga aanschaffen is zeker. Het ziet er namelijk tof uit online.
Not really.

Ben een groot UFC fan maar ik ga deze game echt aan me voorbij laten gaan. 't Ziet er niet uit en de reviews spreken boekdelen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 23 juni 2014 @ 09:03:09 #257
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141440540
Ieder zijn ding, maar doe mij maar een Mortal Kombat ofzo. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 23 juni 2014 @ 09:07:25 #258
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_141440601
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Not really.

Ben een groot UFC fan maar ik ga deze game echt aan me voorbij laten gaan. 't Ziet er niet uit en de reviews spreken boekdelen.
Dat is een persoonlijke opvatting, dat jij het niet leuk vindt wilt nog niet zeggen dat het een algemene constatering is. Genoeg mensen op forums gezien die het spel als mma fan wel leuk vinden om te spelen. En uiteindelijk gaat het daarom. Dat je het zelf leuk moet vinden. Overigens heb je in bijna elke game wel aparte situaties die er vreemd uitzien als je er doelbewust naar zoekt om een filmpje erover te maken voor Youtube.
pi_141440666
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat is een persoonlijke opvatting, dat jij het niet leuk vindt wilt nog niet zeggen dat het een algemene constatering is. Genoeg mensen op forums gezien die het spel als mma fan wel leuk vinden om te spelen. En uiteindelijk gaat het daarom. Dat je het zelf leuk moet vinden.
Het gaat erom dat het online gebeuren er gewoon niet uit ziet. Het lijkt wel Eddie Goro vs Eddie Goro man :') Kijk, dat jij zoiets er wel leuk uit ziet vinden dan kan dat uiteraard, maar het is geen algemene constatering. Als je er objectief naar kijkt (realistisch, dat is hetgeen het spel pretendeert te zijn, en daar faalt het enorm in, zie filmpje en zie reviews) dan lijkt het gewoon nergens op.
  maandag 23 juni 2014 @ 09:30:02 #260
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_141440972
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het online gebeuren er gewoon niet uit ziet. Het lijkt wel Eddie Goro vs Eddie Goro man :') Kijk, dat jij zoiets er wel leuk uit ziet vinden dan kan dat uiteraard, maar het is geen algemene constatering. Als je er objectief naar kijkt (realistisch, dat is hetgeen het spel pretendeert te zijn, en daar faalt het enorm in, zie filmpje en zie reviews) dan lijkt het gewoon nergens op.
Een mening is per definitie niet objectief dus dat is klinkklare onzin. Daarnaast geef ik juist het tegengestelde aan, namelijk dat jouw mening geen algemene constatering is. Dat je het echter weet om te draaien is een aparte gewaarwording. Met betrekking tot de reviews het volgende; gemiddeld scoort het spel een 7.1daar is opzich niks mis mee maar het had inderdaad beter gekund. Een mening van een reviewer is geen autoriteit. Deze kan per persoon verschillen. Sommige websites geven het een 8 andere weer een 7. Dat jij daarop een conclusie trekt is prima maar dit is ieder voorzich en geen feit.
  maandag 23 juni 2014 @ 09:50:26 #261
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_141441325
Overigens de bestelling bij wowhd geannuleerd, blijkt dus dat ze het spel vanaf Hongkong versturen en door een nieuwe wijziging in de invoerrechten zijn de kosten die er bovenop komen -mocht het pakketje onderschept worden door de douane- toch wel veel.
pi_141441393
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Een mening is per definitie niet objectief dus dat is klinkklare onzin.
Sorry maar dit slaat echt nergens op. Als je dat online gevecht bekijkt ziet het er verschrikkelijk onrealistisch uit. Download de laatste UFC eens voor de gein en vergelijk de 'echte' gevechten eens met dat filmpje. Nergens komt dat filmpje ook maar in de buurt van 'hoe het er echt aan toe gaat.' Op die manier heb je dus zojuist objectief waar kunnen nemen dat het spel onrealistisch is.

Het spel heeft altijd gepretendeert realistisch te zijn en we hebben zojuist objectief waar te kunnen nemen dat dat niet het geval is, maar dat de online-modus van het spel meer lijkt op een tekken match van Eddie Goro vs Eddie Goro dan op een echt UFC match.

Dat jij dan nog wil beweren dat 'het online gebeuren' er goed uit ziet dan is dat inderdaad je goed recht, want mening, maar het overgrote deel van de UFC-fans die een realistische game verwacht hadden die zal het daar niet mee eens zijn. Die mening kan je terugvinden in het matige cijfer 7 die de game krijgt, maar ook kijkt naar de kritieken die de game krijgt.

Het feit namelijk dat iedere vechter dezelfde standaard technieken heeft, ongeacht wie het is en in welke weight-class je zit, het standup-element ziet er niet uit. Je kan niet zomaar continu highkicks-heelkicks geven/incasseren, er worden te pas en te onpas suplexen toegepast terwijl dat in het echt zelden voorkomt en alleen weg is gelegd voor worstel -en combatsambo experts van het hoogste niveau. In undisuputed 3 kon je dat soort technieken alleen maar toepassen als je skills in een bepaald segment hoog genoeg was. (clinch rating van 80 voor de Muay Thai Whip of een kick rating van 80 voor een Brazilian Kick)

De careermode is een stuk minder uitgebreid tov die van UFC 3. Standups tijdens fights terwijl je vanuit full mount ground & pound aan het toepassen bent. Pauzers en quitters tijdens online games,

Voor mij als doorgewinterde MMA fan zijn dit legitieme kritieken en als ik dat onlinefilmpje bekijk wat ik gepost had word ik echt heel erg verdrietig na dit soort beweringen:

quote:
Mixed martial arts is an extraordinarily complex sport, and EA tried not to dumb it down at all
Deze EA UFC game is dumbed down en daardoor ook stap terugwaarts tov de vorige UFC game volgens velen en ZEKER geen full price waard.
  maandag 23 juni 2014 @ 11:30:26 #263
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_141443699
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Sorry maar dit slaat echt nergens op. Als je dat online gevecht bekijkt ziet het er verschrikkelijk onrealistisch uit. Download de laatste UFC eens voor de gein en vergelijk de 'echte' gevechten eens met dat filmpje. Nergens komt dat filmpje ook maar in de buurt van 'hoe het er echt aan toe gaat.' Op die manier heb je dus zojuist objectief waar kunnen nemen dat het spel onrealistisch is.

Het spel heeft altijd gepretendeert realistisch te zijn en we hebben zojuist objectief waar te kunnen nemen dat dat niet het geval is, maar dat de online-modus van het spel meer lijkt op een tekken match van Eddie Goro vs Eddie Goro dan op een echt UFC match.

Dat jij dan nog wil beweren dat 'het online gebeuren' er goed uit ziet dan is dat inderdaad je goed recht, want mening, maar het overgrote deel van de UFC-fans die een realistische game verwacht hadden die zal het daar niet mee eens zijn. Die mening kan je terugvinden in het matige cijfer 7 die de game krijgt, maar ook kijkt naar de kritieken die de game krijgt.

Het feit namelijk dat iedere vechter dezelfde standaard technieken heeft, ongeacht wie het is en in welke weight-class je zit, het standup-element ziet er niet uit. Je kan niet zomaar continu highkicks-heelkicks geven/incasseren, er worden te pas en te onpas suplexen toegepast terwijl dat in het echt zelden voorkomt en alleen weg is gelegd voor worstel -en combatsambo experts van het hoogste niveau. In undisuputed 3 kon je dat soort technieken alleen maar toepassen als je skills in een bepaald segment hoog genoeg was. (clinch rating van 80 voor de Muay Thai Whip of een kick rating van 80 voor een Brazilian Kick)

De careermode is een stuk minder uitgebreid tov die van UFC 3. Standups tijdens fights terwijl je vanuit full mount ground & pound aan het toepassen bent. Pauzers en quitters tijdens online games,

Voor mij als doorgewinterde MMA fan zijn dit legitieme kritieken en als ik dat onlinefilmpje bekijk wat ik gepost had word ik echt heel erg verdrietig na dit soort beweringen:

[..]

Deze EA UFC game is dumbed down en daardoor ook stap terugwaarts tov de vorige UFC game volgens velen en ZEKER geen full price waard.
Het slaat wel degelijk wat op. Een mening is subjectief, hoe je het wendt of keert of je het nu ermee eens bent of niet. Een feit is objectief als het onafhankelijk is van meningen van mensen. Dat jij iets vindt kan dus nooit objectiviteit zijn.

Wat betreft het realisme het volgende. Het betreft een game een game kan nooit voor de volle honderd procent waarheidsgetrouw exciteren. Ook vanwege de beperkingen die er zijn, met betrekking tot de huidige technologie dat toegepast wordt. Je kan nooit van een niet bestaande object verwachten dat het tot in de puntjes correct is. Dit is in geen enkele spel te vinden. Het koppelen van objectiviteit op grond van dit argument is dus onrealistisch. Een spel kan wel realisme nastreven.

Ook vind ik het behoorlijk ridicuul om je mening te baseren aan de hand van een filmpje dat op Youtube staat. De beelden laten een ''online'' gevecht zien. Een gevecht dat tussen twee personen gaat. Als je nu eenmaal dezelfde knop indrukt en dat continue doet en de tegenpartij dezelfde handeling uitvoert, dan zie je inderdaad dat dit tot gevolg heeft dat dezelfde bewegingen uitgevoerd worden. Dit is in alle spellen zo.

Daarnaast is het spreken voor anderen tekenend. Je stelt dat ''het overgrote deel van de UFC-fans die een realistische game verwacht hadden het daar niet mee eens zijn''. Iets stellen wat niet met feiten onderbouwt wordt maakt de argumentatie gevolglijk niet sterker op. Je kunt dit namelijk niet weten. UFC heeft miljoenen fans waarvan maar een klein percentage game fora's bezoeken. Daarnaast zijn er ook genoeg berichten te lezen waarin juist mensen de game leuk vinden. Ook vind ik het eigenaardig dat je stelt dat je dezelfde mening kunt terugvinden vinden aan de hand van het cijfer 7 dat gegeven is, waarbij je voor gemakshalve vergeet dat dit om een beoordeling van een gamesite gaat en dat er meerdere reviews te lezen zijn op het internet waarin het spel bijvoorbeeld een 8 krijgt.

Ik deel wel dezelfde mening met betrekking tot diversiteit. EA heeft zeker nog veel verbeteringspunten te maken. Het is inderdaad zo dat alle vechters over dezelfde vechttechnieken beschikken, wat slordig is. En zo zijn er allerlei dingen waar aandacht aangeven moet worden. Maar men vergeet wel vaak dat dit EA eerste UFC game is. UFC 3 kwam voort uit de ontwikkeling van 2 voorgaande spellen van de uitgever THQ. Maar wat EA neergezet heeft is zeker niet slecht.

Maar goed, we kunnen er nog langer over discussiëren maar dat past niet echt in dit topic. We verschillen van mening.
pi_141444062
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het slaat wel degelijk wat op. Een mening is subjectief, hoe je het wendt of keert of je het nu ermee eens bent of niet. Een feit is objectief als het onafhankelijk is van meningen van mensen. Dat jij iets vindt kan dus nooit objectiviteit zijn.

Je snapt het verschil tussen een mening en een feit, alleen faal je er in het daadwerkelijk toe te kunnen passen. Het spel pretendeert 'realistisch' te zijn. Is een feit. Als je dat filmpje bekijkt dan zie je dat het totaal niet realistisch is. Dat kan je objectief toetsen door het gevecht in de game te vergelijken met een 'echt' gevecht. Door te pretenderen een realistisch product neer te zetten heeft EA een bepaald verwachtingspatroon gecreerd waar het nu duidelijk niet aan voldoet. Dat kan je objectief waarnemen als je het online filmpje vergelijkt met een echt UFC filmpje. Zo kan je dus objectief vaststellen dat het 'online-vechten' er niet goed uit ziet.

Dus gebaseerd op het verwachtingspatroon dat EA zelf gecreerd heeft (realisme), ziet dat o.a. dat eddy vs eddy filmpje er gewoon echt niet uit maar ook de voorbeelden die ik eerder aanhaalde zorgen er voor dat het spel gewoon niet aan die punten voldoet. (de suplexes etc.)

Als je van mening bent dat het er wel goed uit ziet dan vraag ik me af wat je verwachtingspatroon was, veel mma-fans verwachten realisme, knappen hier gewoon op af en vinden dit echt een flinke stap terug tov undisputed 3. In mijn optiek kan je dan beter een mortal kombat of streetfighter online spelen. Net zo onrealistisch maar dan wel solide gameplay. Dus wat dat betreft gaan we het denk ik inderdaad niet eens worden... ik hoop dat 2015 een betere UFC game gaat brengen maar ik laat deze game vooralsnog mooi in de winkel liggen en blijf bij undisputed 3.

Wellicht is mijn probleem als hardcore UFC-liefhebber dat ik (mede dankzij EA) een realistische game verwacht had... onderstaand commentaar geeft mijn punten ook exact weer:

quote:
Oh EA, SOOOO close yet SOOO far.

They did plenty well, the presentation is cool, it’s got a lot of moves…. But goddam did they screw up some really fundamental stuff.

The ground game is terribly balanced. If you take a guy down and land in full guard, the guy on top has to do a quarter circle to move to half guard. Fine, but guy on the bottom has to do the EXACT same input with the exact same chance of success to do a freaking scissor sweep directly into mount? WHAT THE CRAP!?! One is a move you’ll see 30 times on a UFC card, the other you see extremely rare but it basically negates any sense of top-control from the game.

The only thing stupider is that a fighter is one button click away from getting up from ANY position at all. In practice it means that if you’re mounted by Demian Maia, or pinned face down on the mat with both hooks in, one button click and you’re straight back to your feet. It’s no harder to escape from that position than it is to stand up if you’re on the top in mount.

Add to that the fact that the ref will stand you up ridiculously fast even if you’re on mount and it’s pretty clear that while all the cool sub finishes are there, EA don’t want you playing the ground game.

Stand up is better but not perfect. The game only rewards “counter” strikes when you manage to trigger a canned animation and counter from there. If an opponent is out of range and you step in to throw the world’s biggest overhand right but fall short, only to eat an uppercut mid animation….. the damage applied is the same as regular uppercut. Have a jab parried though and the counter coming your way does much more damage.
In essence it means that even a guy like Lyoto Machida has to stand right in the pocket and shell up James Toney style (his boxing style, not the MMA style of getting killed) if you want to counter strike.

The submission system is fun and well designed, but there needs to be some kind of flash submission system too. Most subs in MMA come from a split second window of opportunity, while the EA system is a fantastic representation of the slow process often needed to set up something like an arm-triangle it fails to capture the essence of snatching a guillotine out of a scramble.

In the end the ground game is basically broken from a realistic standpoint, but the game is still a lot of fun if you just want to play a game of rock-em-sock-em-robots style standup.

Pretty disappointed with the end product, but I think this game sets a good enough platform going forward that if they can get some staff on with an actual understanding of MMA then they could make a great sequel.

[ Bericht 20% gewijzigd door Miauw_Zedong op 23-06-2014 11:51:39 ]
  maandag 23 juni 2014 @ 11:42:25 #265
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_141444083
Huh?! Is dit het UFC topic?
leef de leven
  maandag 23 juni 2014 @ 11:44:01 #266
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141444140
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:42 schreef RRuben het volgende:
Huh?! Is dit het UFC topic?
Neen.

Het FIFA, BF4, Trials Fusion, PS4 topic.
  maandag 23 juni 2014 @ 12:02:47 #267
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_141444773
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2014 11:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Je snapt het verschil tussen een mening en een feit, alleen faal je er in het daadwerkelijk toe te kunnen passen. Het spel pretendeert 'realistisch' te zijn. Is een feit. Als je dat filmpje bekijkt dan zie je dat het totaal niet realistisch is. Dat kan je objectief toetsen door het gevecht in de game te vergelijken met een 'echt' gevecht. Door te pretenderen een realistisch product neer te zetten heeft EA een bepaald verwachtingspatroon gecreerd waar het nu duidelijk niet aan voldoet. Dat kan je objectief waarnemen als je het online filmpje vergelijkt met een echt UFC filmpje. Zo kan je dus objectief vaststellen dat het 'online-vechten' er niet goed uit ziet.

Dus gebaseerd op het verwachtingspatroon dat EA zelf gecreerd heeft (realisme), ziet dat o.a. dat eddy vs eddy filmpje er gewoon echt niet uit maar ook de voorbeelden die ik eerder aanhaalde zorgen er voor dat het spel gewoon niet aan die punten voldoet. (de suplexes etc.)

Als je van mening bent dat het er wel goed uit ziet dan vraag ik me af wat je verwachtingspatroon was, veel mma-fans verwachten realisme, knappen hier gewoon op af en vinden dit echt een flinke stap terug tov undisputed 3. In mijn optiek kan je dan beter een mortal kombat of streetfighter online spelen. Net zo onrealistisch maar dan wel solide gameplay. Dus wat dat betreft gaan we het denk ik inderdaad niet eens worden... ik hoop dat 2015 een betere UFC game gaat brengen maar ik laat deze game vooralsnog mooi in de winkel liggen en blijf bij undisputed 3.
Nee jij faalt in je eigen terminologie en weet blijkbaar niet het verschil tussen een feit of een mening. Je gaf namelijk een mening dat in jouw ogen objectief is. Wat gewoon niet kan. Dat jij een plaat voor je kop hebt en je eigen onkunde vervolgens probeert te maskeren door het argument realistisch erbij te betrekken is typerend te noemen. Daarbij begin je weer dezelfde kul te etaleren, waarin je je standpunt met betrekking tot het filmpje'' erbij haalt, terwijl er hierboven specifiek daarop is ingegaan.

Daarnaast heb je het telkens over ''het goed uitzien'' terwijl dit een ruim begrip is. De game ziet er goed uit inclusief de getoonde expressies. Ook definieer je het argument realisme voor de zoveelste keer niet. Je verwacht dat een spel foto-realistisch is wat dus niet kan en baseert je argument vervolgens op een spel dat de opvolger was van 2 voorgaande edities. Het spel is niet perfect maar dat wordt ook niet te kennen gegeven. En dan kan je wel een quote plaatsen van een persoon maar toch blijft het een mening,

Net zo min dat een gamesite dit over het spel zegt, wat ook een mening is.
quote:
''It’s clear that EA’s UFC team bleeds martial arts. Everything about its new title – from the integration of UFC-branded videos to a roster including everyone from Jon “Bones” Jones to Ronda Rousey – has been painstakingly shaped into one of the most realistic depictions of the sport to date. The attention to detail makes the experience feel authentic, though not highly approachable.''

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 23-06-2014 13:07:33 ]
  maandag 23 juni 2014 @ 12:39:11 #268
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_141445822
tering wat een hoop aids in dit topic. Kunnen jullie je discussie niet verder uitvechten in PM/DM??
Dit topic gaat over PS4. TR gemacht om een hoop bagger op te ruimen

[ Bericht 23% gewijzigd door utopie op 23-06-2014 12:44:20 ]
pi_141446961
quote:
Niet op PS4, zo te zien :)
pi_141447017
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet op PS4, zo te zien :)
Ow woops, in het verkeerde tabblad geplaatst. Nou ja.. de Xboxers zien het zelf wel. :')
pi_141447298
Heb gisteren met InFamous Second Son in minder dan twee uur het hele tweede gebied gecleared, op één blast shard na, die vermoedelijk op een toren zit waar ik nog niet kan komen omdat ik pakweg drie of vier missies nog maar heb gedaan. Maar nondeju.. zelden voelde een game zo erg aan als een lange checklist. Die secret agent missies. :r Audio log missies. :r Als het niet zo belachelijk mooi was had ik het spel allang doorverkocht.
  maandag 23 juni 2014 @ 13:28:38 #273
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141447333
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:27 schreef emokid het volgende:
Heb gisteren met InFamous Second Son in minder dan twee uur het hele tweede gebied gecleared, op één blast shard na, die vermoedelijk op een toren zit waar ik nog niet kan komen omdat ik pakweg drie of vier missies nog maar heb gedaan. Maar nondeju.. zelden voelde een game zo erg aan als een lange checklist. Die secret agent missies. :r Audio log missies. :r Als het niet zo belachelijk mooi was had ik het spel allang doorverkocht.
De prachtige graphics houden de game niet overeind wat mij betreft, ik speel nog liever een 16-bit game die wel leuk is.
pi_141447418
Volgens mij echt zo'n game die alleen maar goed verkocht is omdat er niets anders te spelen is.
pi_141447751
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij echt zo'n game die alleen maar goed verkocht is omdat er niets anders te spelen is.
Zag dat je hem geplatina'd hebt.. Wilde hetzelfde doen, maar halverwege het spel zag ik mezelf totaal niet meer die hele checklist opnieuw doorgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')