Ik hoop fatsoenlijke ps4 games, heb tot nu toe maar 1 ps4 spel de rest is nog steeds 60/70 euro (belachelijk)quote:Op zondag 22 juni 2014 12:35 schreef Shadeauw het volgende:
Wat worden de gratis games voor Plus gebruikers in juli?
Heeft echt niemand dit spel? Er zijn amper spellen uit op de PS4 en deze kost gewoon ¤45 in de PS Store, en het is ook nog eens het beste deel uit een van de betere sportgamereeksen ooit.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:54 schreef emokid het volgende:
Wie bezit hier nou MLB The Show 14? Ik heb hem net ook maar gekocht, moet wel weer even inkomen, maar in principe kan ik iedereen in dit topic wel aan. Wie durft?
99% kans dat het Strider en Towerfall Ascension worden.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:39 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik denk misschien is er al wat gelekt, net als vorige maand. Toen was er ook al redelijk snel duidelijk wat de gratis games gingen worden
Precies. Het komt vast wel, zeker als dat het verschil gaat maken met Xbox One, maar op dit moment staan ze gewoon 1-0 in het eerste launchjaar.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:41 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, mensen kopen de PS4 alsnog wel.
Tja, dat kosten ze nu eenmaal. Sony moet met een zak met geld rammelen om grotere games gratis weg te geven bij third party. Killzone en Knack bv hebben een grotere kans ooit gratis te worden. Killzone heeft nog DLC dus dat zou dat een boost geven, Knack, mja, Knack.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop fatsoenlijke ps4 games, heb tot nu toe maar 1 ps4 spel de rest is nog steeds 60/70 euro (belachelijk)
Als je wacht op acties of tweedehands games haalt betaal je een stuk minder. Ik heb niet meer dan ¤30 betaald en heb 8 games.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop fatsoenlijke ps4 games, heb tot nu toe maar 1 ps4 spel de rest is nog steeds 60/70 euro (belachelijk)
Evolve, AC Unity, Dragon Age, NBA 2K15, Alien Isolation, The Evil Within. Driveclub en Shadow of Mordor doe ik wel later. Stop de klok.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd welke ik uiteindelijk zal halen
Assassins Creed en NBA zeker..quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[ afbeelding ]
DriveClub sowieso.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga alleen voor Dragon Age, denk ik. Misschien Evolve nog als ik in een impulsieve bui ben tegen die tijd.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)all%20split%20screen Gebruik je hersencellen man.quote:Op zondag 22 juni 2014 15:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Hoe speel je multiplayer met Killzone? Ik heb 2 controllers en wil samen met mn neefje spelen maar het is onduidelijk
Het kan wel maar dan moet de gene ook plus acc hebben kut emoquote:Op zondag 22 juni 2014 15:49 schreef emokid het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)all%20split%20screen Gebruik je hersencellen man.
Joh werkelijk. Ik kan het je nog sterker vertellen: diegene moet daarnaast ook nog hebben:quote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet de gene ook plus acc hebben kut emo
quote:Op zondag 22 juni 2014 15:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet de gene ook plus acc hebben kut emo
Er komt wss een update met split-screenquote:Op zondag 22 juni 2014 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Joh werkelijk. Ik kan het je nog sterker vertellen: diegene moet daarnaast ook nog hebben:
-een PS4
-een televisie
-minstens 1 controller
-wifi of een kabel van zijn aansluiting naar de tv
En tenslotte zelfs ook nog Killzone
HET IS TOCH WAT MEID
Sorryquote:
wat ben je aan het streamen? Ik heb een twitch ban dus kan het niet kijkenquote:
Twitch ban? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:17 schreef utopie het volgende:
[..]
wat ben je aan het streamen? Ik heb een twitch ban dus kan het niet kijken
edit: oh emokid is dus MLB the show aan het streamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |