Ik heb het over de 360. Die van de One ziet er gewoon ook niet uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Dan koop je een Xbox one erbij, heb jij je metro interface.
Vind het sowieso allemaal bijzaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb het over de 360. Die van de One ziet er gewoon ook niet uit.
Vind ik ook hoor, maar ik mag toch best eens zeikenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind het sowieso allemaal bijzaak.
Het moet draaien om de games, waar spelen ze beter en welke controller vind je fijner.
Ok je menu is iets minder handig omdat je het andere gewend bent... allemaal bijzaak.
Games
GUI's die om het jaar weer veranderen
Ja dat dacht ik ook op het begin waarom kut dan? Wat vind jij een betere game dan killzone en metal gear & thief die zijn pas kut en heb je zo uitgespeeld.. infamous,fifa14,battlefield,ghosts enz zijn beter maar deze kosten wel altijd 60-70 euquote:
ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook op het begin waarom kut dan? Wat vind jij een betere game dan 40 eu killzone en metal gear & thief is pas kut en heb je zo uitgespeeld.. Tegen infamous,fifa14,battlefield,ghosts enz kun je geen kutgame noemen maar deze kosten wel altijd 60-70 eu
Heb je met die kinderen hequote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:05 schreef emokid het volgende:
Valt me zwaar tegen soms, het gebrek aan ABN in dit topic.
Free pack gedownload van Warframe?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:57 schreef Chrizs het volgende:
Heb warframe een 2e kans gegeven en moet zeggen dat het een goede free 2 play game is
Ja tijdje terug al, heb nu me eigen platinumquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:04 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Free pack gedownload van Warframe?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook op het begin waarom kut dan? Wat vind jij een betere game dan killzone en metal gear & thief die zijn pas kut en heb je zo uitgespeeld.. infamous,fifa14,battlefield,ghosts enz zijn beter maar deze kosten wel altijd 60-70 eu
Maar als je vraagt waarom ik hem kut vond?quote:
Grappig dat je de dertien in een dozijn-games, die elk jaar weer met een miniem geüpdatete versie komen, beter vindtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:51 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook op het begin waarom kut dan? Wat vind jij een betere game dan killzone en metal gear & thief die zijn pas kut en heb je zo uitgespeeld.. infamous,fifa14,battlefield,ghosts enz zijn beter maar deze kosten wel altijd 60-70 eu
Hardline speel je voor de singleplayerquote:Op zondag 22 juni 2014 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grappig dat je de dertien in een dozijn-games, die elk jaar weer met een miniem geüpdatete versie komen, beter vindt
Al moet ik zeggen dat de nieuwe CoD grafisch leuk naar voren schiet, maar wat ik zag van gameplay weer idem dito is zoals altijd. Zoals ook Battlefield, dat dit jaar met Hardline echt een skin-DLC is en FIFA 15, dat gewoon altijd een update-patch moet zijn
Previews schrijven van die games is een stuk lastiger wegens tekort aan vernieuwing, morgen eens aan beginnen
100+ uur en dan nog vijftien verschillende eindesquote:Op zondag 22 juni 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hardline speel je voor de singleplayer
die schijnt gigantisch vet en groot te worden
Ik voel een trollquote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
100+ uur en dan nog vijftien verschillende eindes
Dan moet je je hand uit je broek doen.quote:
Goed verhaal manquote:
echt?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
100+ uur en dan nog vijftien verschillende eindes
Een lege stad waar geen fuck te doen is zonder pop-up vs. een stad die leeft met tig activiteiten met pop-up.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:03 schreef Rijst het volgende:
amper popups bij Second SonKan Ubisoft nog van leren.
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:54 schreef emokid het volgende:
Wie bezit hier nou MLB The Show 14? Ik heb hem net ook maar gekocht, moet wel weer even inkomen, maar in principe kan ik iedereen in dit topic wel aan. Wie durft?
Haha bij mij deed ie precies hetzelfde. Eerst hulp vragen met zijn FUT team met zijn zogenaamde Messi, om vervolgens te spelen en daarna verwijderen zonder wat te zeggen. Te grappig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey wat was dat nou laatst. We hebben afgepsroken dat we zouden spelen en vlak daar voor verwijder je me opeens.Ook niks meer terug zeggen he op fok
Nee, tuurlijk nietquote:
Jij hebt problemen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:05 schreef utopie het volgende:
Wat zitten jullie nou van alles te verzinnen dan?dat ik niet welkom ben was wel duidelijk in het FUT topoc, omdat ik een beginner ben met fifa en weinig snap. Maar als je wat tegen mij hebt krijg dan ook ballen om het in dm te zeggen en loop mij dan niet zwart te maken in een topic
![]()
![]()
Geeft niks, kan iedereen overkomenquote:
helaas wel ja. Excuses daarvoor. Mensen moeten nog de functie DM/PM leren kennen ben ik bang voorquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:
Of gewoon niet reageren en van zich af laten glijden. Maakt het leven een stuk makkelijker
Valt wel mee tochquote:Op zondag 22 juni 2014 11:39 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik vanmiddag weer eens de ps4 opstart, het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten
Nep-autistquote:Op zondag 22 juni 2014 11:39 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik vanmiddag weer eens de ps4 opstart, het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten
Ik heb niet eens een zolder.quote:
Waarom zouden ze moeten opschieten?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat de PS4 nog steeds geen media playback feature heeft, wat zou hier de reden voor zijn? Sony mag wel opschieten.
Dat weten we pas volgende week. Dat zeggen ze namelijk nooit twee weken van te vorenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:35 schreef Shadeauw het volgende:
Wat worden de gratis games voor Plus gebruikers in juli?
Ik denk misschien is er al wat gelekt, net als vorige maand. Toen was er ook al redelijk snel duidelijk wat de gratis games gingen wordenquote:Op zondag 22 juni 2014 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weten we pas volgende week. Dat zeggen ze namelijk nooit twee weken van te voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |