Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook op een gegeven moment als dit niet aanslaat. Maar dan niet goedkoop, kan je wel aan een paar tientjes per maand denken.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Zie daar ook liever een abonnementsvorm bij, vast bedrag en dan gewoon kunnen afspelen wat je wilt.
Gewoon terug naar bart smit met je garantie bewijs.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
Heb een probleem.. controller r2 maakt krakend geluid..
kan ik een nieuwe krijgen ipv opsturen? Heb bij bart smit gekocht en toen ik hem kreeg was die nieuw in verpakking enz MAAR 1 stickertje was gwn eraf alsof iemand open heeft gemaakt.. Ik denk dat ze een rotte controller naar mij hadden gestuurd. Maar ik dacht als tie werkt dan maakt het niks uit.. Heb hem al 2 weken Maar nu pas merk ik dat r2 krakend geluid maakt en toen ik speelde met mijn neefje zei ik van mijn controller doet raar enz.. maar eigenlijk valt het wel mee maar wil liever een nieuwe.. andere controller is gwn licht knoppen perfect
Wat anderen ook al zeiden: terugbrengen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
Heb een probleem.. controller r2 maakt krakend geluid..
kan ik een nieuwe krijgen ipv opsturen? Heb bij bart smit gekocht en toen ik hem kreeg was die nieuw in verpakking enz MAAR 1 stickertje was gwn eraf alsof iemand open heeft gemaakt.. Ik denk dat ze een rotte controller naar mij hadden gestuurd. Maar ik dacht als tie werkt dan maakt het niks uit.. Heb hem al 2 weken Maar nu pas merk ik dat r2 krakend geluid maakt en toen ik speelde met mijn neefje zei ik van mijn controller doet raar enz.. maar eigenlijk valt het wel mee maar wil liever een nieuwe.. andere controller is gwn licht knoppen perfect
Heb je 1 en 2 ook gespeeld?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik speel Infamou second son.
Wat een game!
Die spel lijkt me ook vet..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat een game!
Jes, beide gekocht in een roes, begonnen met 1 en meteen daarna aan 2 begonnen. beide uitgespeeld.quote:
Topquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jes, beide gekocht in een roes, begonnen met 1 en meteen daarna aan 2 begonnen. beide uitgespeeld.
1 vond ik meh, de balans was ver te zoeken. 2 een stuk beter en een van de betere ps3 games.
second son is tot nu toe echt niet verkeerd, ik ben al langer bezig met side missions dat de hoofdverhaal , wat ik ook in deel 2 had. heb de ps4 sinds vorige week woensdag
http://www.reddit.com/r/P(...)er_games_on_the_ps4/quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:26 schreef elshaarawy92 het volgende:
Weet iemand een game die je samen kunt spelen offline? Trine 2 wist ik al maar verder nog een grotere game?
Ik ga Killzone kopen 40 eu PSN store koopje
De saaiste game in jarenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat een game!
Dat kan alleen als je de instellingen van jouw Playstation aanpast. Games zijn nooit 'Engels' , maar passen zich aan aan jouw instellingen.quote:
over 7 maandenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wanneer koop jij er dan eens 1?
Thanks!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je de instellingen van jouw Playstation aanpast. Games zijn nooit 'Engels' , maar passen zich aan aan jouw instellingen.
Ziet er leuk uit. Ga ik morgen even proberen, maar denk niet dat ik hem uit kan rijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Thanks!
Zieke custom track.. 9 minuten lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |