Je vond FIFA toch kut?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
delimma: ¤50 fifa coins of achteruit houden voor the last of us remastered
Koop je fifa coins online, en niet via de store van fifa zelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
Ey wat was dat nou laatst. We hebben afgepsroken dat we zouden spelen en vlak daar voor verwijder je me opeens.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:02 schreef utopie het volgende:
Ik heb hetzelfde: infamous alles opgepakt en alles 100% cleared.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bij infamous hele middag bezig geweest met alle side missions.. brokstukken etc.. heb bijna zuid seattle vrij van DUP, 1 district nog ( die nu op 60 procent staat.)
ik weet niet wat het is, de ene game ga ik door het verhaal heel ( ac4 onlangs..) en de ander moet ik alles perse halen, zoals infamous dus.
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:03 schreef Rijst het volgende:
Ik weet TR niet te kunnen verkopen dus op MP heb ik een sukkeltje gevonden die wil ruilen met Second Son
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.
[ afbeelding ]
Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????
Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven![]()
Nja ik had mn spel dus ging maar weg.
Ik ga straks naar Gamemania met mn klantenkaart en dan een blauwe of rode controller halen als die er zijn hoop ik ¤60! zag op bol.com 120 eu blauwe controller uitverkochtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit best logisch. (1) Ze hebben die bon nodig voor hun eigen administratie, dus met een screenshot kunnen ze niks (2) Ze zijn niet verplicht om je geld terug te geven, maar je moet ze de kans geven om de controller te laten repareren c.q. te vervangen. Dat ze geld terug hebben gegeven is top van ze, maar ze waren nergens toe verplicht.
Hahah. Geen ouders te bekennen ook? Je had er voor de grap met een knuppel in je hand aan moeten bellen!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik zei sukkeltje omdat hij in de mail als een mongool typte.
[ afbeelding ]
Kwam daar voor zn deur (fucking groot boerderij btw) en het bleek een jochie van ik schat 8 te zijn. Ook niet even hoi zeggen ofzo maar schuift gelijk dat spel voor m'n neus. Ik keek naar de disc en zag wat lichtte krasjes maar voorderest zag het er wel prima uit. Ik zei zo voor de grap: Zitten wel krasjes op he vriend????
Vervolgens smijt hij de deur dicht en rent hij naar boven![]()
Nja ik had mn spel dus ging maar weg.
Precies, ik ben nu slecht aan het doen, nog heel even en ik zit op niveau 5, maar ik denk dat ik binnenkort ook dan maar het goede ga doen, maar dan als een soort speedrun. wel op niveau expert, want trophy ( waar ik overigens echt een sucker voor ben..)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde: infamous alles opgepakt en alles 100% cleared.
Zat games waar het me totaal niet boeit
Weet je... Infamous is best kort dus grote kans dat ik het nog eens speel maar dan blauw
en hoe! die neon powers zijn cool!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:42 schreef Rijst het volgende:
Net effe snel een half uurtje Infamous gespeeld. Die graphics geven me echt een -wow- gevoelVooral bij de superpowers
disc en dan van marktplaatsquote:
Expert moet te doen zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Precies, ik ben nu slecht aan het doen, nog heel even en ik zit op niveau 5, maar ik denk dat ik binnenkort ook dan maar het goede ga doen, maar dan als een soort speedrun. wel op niveau expert, want trophy ( waar ik overigens echt een sucker voor ben..)
kwa hoofdverhaal heb ik 1 missie in het zuidelijke district gehad dacht ik, vanaf daar alles maar cleaner en dan verder.
Dat ligt niet aan jou, Rijst. Datzelfde geintje flikte Utopie ook bij mij. We hadden afgesproken Dead Nation coop te gaan spelen en op het moment dat we zouden beginnen zit hij vrolijk hier in dit topic te posten en reageert totaal niet op dm's van mij. En ook later niet op een pm.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey wat was dat nou laatst. We hebben afgepsroken dat we zouden spelen en vlak daar voor verwijder je me opeens.Ook niks meer terug zeggen he op fok
Rare gozerquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, Rijst. Datzelfde geintje flikte Utopie ook bij mij. We hadden afgesproken Dead Nation coop te gaan spelen en op het moment dat we zouden beginnen zit hij vrolijk hier in dit topic te posten en reageert totaal niet op dm's van mij. En ook later niet op een pm.
Onbetrouwbaar en bepaald niet sociaal dus.
Ik ga hem vanavond proberen. Ik geef mezelf 30% kans om hem te halen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Waanzinnige track. Zou hem alleen nooit kunnen halen denk ik.
He pst, Watch Dogs kopen? #schaamteloze reclamequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net eentje bij de intertoys gehaald en even bij mijn schoonouders getest. Maandag weer thuis dus dan ff echt aansluiten.
Heb Battlefield 4 voor een beetje online schieten
PSN: Robbus15 dacht ik. Mag in de OP
Ja, zou hier ook 15-20 plats schelenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:09 schreef Cikx het volgende:
Spijtig dat ik mijn 360 achievements niet op de ps4 heb.
Ik vind dat hele trophy systeem maar niks eigenlijk. Geef mij maar achievments.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:09 schreef Cikx het volgende:
Spijtig dat ik mijn 360 achievements niet op de ps4 heb.![]()
wat is het verschil? En hoezo is het niks.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind dat hele trophy systeem maar niks eigenlijk. Geef mij maar achievments.
Warframequote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net eentje bij de intertoys gehaald en even bij mijn schoonouders getest. Maandag weer thuis dus dan ff echt aansluiten.
Heb Battlefield 4 voor een beetje online schieten
PSN: Robbus15 dacht ik. Mag in de OP
Gewoon op de Playstation knop drukken voor het hoofdmenu en dan aanklikken wat het bericht aangaf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:32 schreef emokid het volgende:
Hoe ga je bij een notificatie (een pas verdiende Trophy bijv.) er direct naartoe? Xbox 360 gebruikers snappen wat ik bedoel.. dan was de 'guide' knop bij een notificatie even geen guideknop maar dan bracht hij je direct naar de notificatie toe.
Die hele interface is heel onhandig eigenlijk vergeleken met de xbox.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon op de Playstation knop drukken voor het hoofdmenu en dan aanklikken wat het bericht aangaf.
Als je een trophy hebt behaald dan ga je naar je trophy list, als je een vriendschgapsverzoek gekregen hebt dan klik je op je vriendenlijst, als je een bericht hebt ontvangen dan ga je naar je inbox enz. enz.
Dat kan. Ik heb nooit een xbox gehad. Nooit behoefte aan gehad ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die hele interface is heel onhandig eigenlijk vergeleken met de xbox.
Dat is dus omslachtig. Hij zou er ook direct naartoe kunnen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon op de Playstation knop drukken voor het hoofdmenu en dan aanklikken wat het bericht aangaf.
Als je een trophy hebt behaald dan ga je naar je trophy list, als je een vriendschgapsverzoek gekregen hebt dan klik je op je vriendenlijst, als je een bericht hebt ontvangen dan ga je naar je inbox enz. enz.
Ik kan het niet vergelijken met de Xbox, maar de interface is 3x niks. Zou graag zien dat ze de mogelijkheid geven om zelf mappen te maken (zoals bijvoorbeeld bij TV) zodat je een beetje structuur kunt brengen in je interfacequote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die hele interface is heel onhandig eigenlijk vergeleken met de xbox.
Trials Fusion, Dead Nation en Resogun.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Kent er iemand een leuke co-op local game?
Ik ga Killzone halen en je kunt wel online co op
Nee, je kan niet vanuit een game met 1 druk naar je trophylist gaan. Wel met 2 dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:51 schreef emokid het volgende:
[..]
Dat is dus omslachtig. Hij zou er ook direct naartoe kunnen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan het niet vergelijken met de Xbox, maar de interface is 3x niks. Zou graag zien dat ze de mogelijkheid geven om zelf mappen te maken (zoals bijvoorbeeld bij TV) zodat je een beetje structuur kunt brengen in je interface
Denk niet dat Sony er veel aan zult veranderen. Dat hebben ze bij de ps3 ook amper gedaan. Vind het wel erg jammer dat ze in dat opzicht niet luisteren naar de consumenten.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan het niet vergelijken met de Xbox, maar de interface is 3x niks. Zou graag zien dat ze de mogelijkheid geven om zelf mappen te maken (zoals bijvoorbeeld bij TV) zodat je een beetje structuur kunt brengen in je interface
legoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Kent er iemand een leuke co-op local game?
Ik ga Killzone halen en je kunt wel online co op
Bah, killzonequote:
Het zijn gewoon de simpele dingen als een party aanmaken, achievements even bekijken, berichtjes sturen en tegelijkertijd zien wat er gebeurt ingame.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niet dat ik aan jullie twijfel dat de xbox een betere interface heeft, maar ik ben wel benieuwd wat er daar dan allemaal beter aan is.
Met de playstation button ben je, ongeacht in welk menu/game je je bevind, direct in het hoofdmenu van waaruit je met 1 verdere druk op een knop in elk ander menu komt. Alles erg duidelijk en snel te vinden.
Dan koop je een Xbox one erbij, heb jij je metro interface.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het zijn gewoon de simpele dingen als een party aanmaken, achievements even bekijken, berichtjes en tegelijkertijd zien wat er gebeurt ingame.
Alles is zoals Emo al zegt veel minder omslachtig. Die Windows 8 look werkt ook goed op de xbox. Al is deze OS op de pc echt een flop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |