Ja, kan het me ook niet voorstellen. Maar Louis zei het toch andersquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan me het niet voorstellen, Blind en Janmaat zullen een stuk hoger spelen verwacht ik.
Louis zei laatst ook dat het verschil in de praktijk niet veel uitmaakt, Blind iets doorschuiven en Sneijder iets verder naar voren en je hebt meer 4-3-3.quote:
Jeroen Grueterquote:
Ik ben benieuwd, zou wel logischer zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Louis zei laatst ook dat het verschil in de praktijk niet veel uitmaakt, Blind iets doorschuiven en Sneijder iets verder naar voren en je hebt meer 4-3-3.
De Guz moest teveel verdedigen tegen Spanje, en dat is juist wat hij niet moet doen. Hij moet opbouwen en aanvallend meehelpen, dat kan tegen Australië.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ik had De Guzman er wel uit gehaald, die speelde echt heel matig tegen Spanje.
Kan een keer gebeuren toch, je kunt hem altijd nog wisselen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ja maar Wijnaldum en Clasie stelt ook niks voor. Gewoon een zwak bezette positie helaas. Wat zou het geweldig zijn als Strootman er gewoon bij was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
Hopen dat hij een gele kaart krijgt, dan is hij er in ieder geval niet bij tegen Chiliquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Kan een keer gebeuren toch, je kunt hem altijd nog wisselen.
Hopen dat jij een ban krijgt. Dan hebben we geen last meer van dit soort posts.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopen dat hij een gele kaart krijgt, dan is hij er in ieder geval niet bij tegen Chili
Gewoon een foto toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
geloof je toch niet als ik het zeg.
helaas, moet na de wedstrijd weg, dus ik hou het bij een pilsje eerste helft, en een pilsje in de 2de helft, en dan daarna weer als ik terug komquote:
Vrouwen kunnen prima bier drinkenquote:
Liever niet zelfs, bierdrinkende vrouwen, prima. Lekker makkelijk ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zuipen, zoete witte wijn?
Nope, zelfde elf namen, aldus Louis tegen Jackquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef Nober het volgende:
Misschien 4-5-1?
Cillessen
Janmaat, Vlaar, De Vrij, Blind
Robben, Wijnaldum, De Jong, Sneijder, Lens
Van Persie
HOHOHOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen dat jij een ban krijgt. Dan hebben we geen last meer van dit soort posts.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zuipen, zoete witte wijn?
Alles beter dan vrouwen die bier drinken.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
@FIFAWorldCup: #NED: Cillessen, Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Blind, De Jong, Janmaat, De Guzman, Van Persie (c), Sneijder, Robben
En dan heel ordinair boeren. Laat dat gewoon aan de mannen over.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Alles beter dan vrouwen die bier drinken.
Erg manquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dan zal Blind wel op het middenveld staan? De Guzmán was wel slecht tegen Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
@FIFAWorldCup: #NED: Cillessen, Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Blind, De Jong, Janmaat, De Guzman, Van Persie (c), Sneijder, Robben
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zal Blind wel op het middenveld staan? De Guzmán was wel slecht tegen Spanje.
Huh?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zal Blind wel op het middenveld staan? De Guzmán was wel slecht tegen Spanje.
Serieus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gaal ging toch zijn systeem aanpassen aan de tegenstander en niet alle wedstrijden 3-5-2 spelen?quote:
Ehm nee, gewoon weer 5-3-2quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gaal ging toch zijn systeem aanpassen aan de tegenstander en niet alle wedstrijden 3-5-2 spelen?
Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.quote:
Wij allemaal toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
heb ik al gedaan ja. Maar ik zit toch alleen op m'n zolderkamer.
Boeiend, hoort erbij, kan er weer meer bier in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Blind en Janmaat zullen heel diep spelen, de Guzman is verbindingsspeler. (box to box)quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.
Janmaat en Blind misschien aanvallender? Ooit daarover nagedacht?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.
Ik kan ook heel goed boerenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen tactisch inzicht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
dat is van gaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
Muahahha, gaat Van Gaal nu serieus gewoon weer 5 3 2 spelen?
Hoe bedoel je "kloten met de journalistiek/media""...![]()
![]()
![]()
Ik doe het ook weleens in bijzijn van m'n vriend. Maarja, ik zeg ook weleens dat ik ga schijten. Het is een wonder dat hij nog bij me is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed boerenMaar ik doe dat nooit in bijzijn van mannen, uitgezonderd familie
beestquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik doe het ook weleens in bijzijn van m'n vriend. Maarja, ik zeg ook weleens dat ik ga schijten. Het is een wonder dat hij nog bij me is.
Logische toch je won 5-1 van Spanje ermee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
Muahahha, gaat Van Gaal nu serieus gewoon weer 5 3 2 spelen?
Hoe bedoel je "kloten met de journalistiek/media""...![]()
![]()
![]()
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Logische toch je won 5-1 van Spanje ermee.
mooi manquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar dit zit er wel heeeeel dik bovenop..
5-3-2 tegen een zwakke ploeg betekent een draak van een wedstrijd. dat hebben we in de voorbereiding wel gezien. ik verwacht dat louis het in de rust gaat omgooien tenzij van persie weer een geniaal moment heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Mensen die denken dat 5-3-2 alleen verdedigend uitgevoerd kan worden.![]()
![]()
Ik ging er vanuit dat Van Gaal dat had maar die denkt dat zijn backs vleugelspitsen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen tactisch inzicht.
Na de kwartfinale of na een schorsing voor de kwartfinale.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef alors het volgende:
Over die kaarten, is er nog een moment dat kaarten worden kwijtgescholden eigenlijk?
zwakke ploeg ja, maar anders dan in de oefenwedstrijd moeten die australiërs nu wel uit hun schulp kruipen, anders zijn ze sowieso uitgespeeldquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
5-3-2 tegen een zwakke ploeg betekent een draak van een wedstrijd. dat hebben we in de voorbereiding wel gezien. ik verwacht dat louis het in de rust gaat omgooien tenzij van persie weer een geniaal moment heeft.
nee, zit alleen beneden voor de buisquote:
Ik moet toegeven dat druk zetten wel wat lastiger gaat worden, maar daar heeft Van Gaal denk ik wat op gevonden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
5-3-2 tegen een zwakke ploeg betekent een draak van een wedstrijd. dat hebben we in de voorbereiding wel gezien. ik verwacht dat louis het in de rust gaat omgooien tenzij van persie weer een geniaal moment heeft.
Ja pas na de kwartfinalesquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef alors het volgende:
Over die kaarten, is er nog een moment dat kaarten worden kwijtgescholden eigenlijk?
Hallon hallon, dit is het bondscoach verzameltopic, de enige reden waarom wij niet actief de functie bondscoach bekleden is omdat we dat stadium allang gepasseerd zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat Van Gaal dat had maar die denkt dat zijn backs vleugelspitsen zijn.
Je bent ook nerveus he? Kun je wel eten dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, zit alleen beneden voor de buisvoordeel als je een heel huis hebt hoef je niet op de zolder te zitten
nu eerst maar snel eten voor dat we tijdens de wedstrijd moeten eten
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Na de kwartfinale of na een schorsing voor de kwartfinale.
Ah okay, bedankt.quote:
Supporters spelen toch niet? Want de spelers laten vooralsnog niks merken van bovengenoemd opportunisme.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:54 schreef Minimunt het volgende:
Ik kijk uit verveling zappsport, wat een journalistiek!
Anyway, ongenuanceerd denk ik dat Australië met 2-1 gaat winnen. Dat opportunisme na een goede wedstrijd wat mede werd veroorzaakt door een slecht spelend Spanje gaat ons de nek kosten!
Denk het wel. Sowieso zie ik De Vrij en De Guzman wel nog een keer geel pakken voor de kwartfinalequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:55 schreef Syntix het volgende:
Veltman gaat denk ik wel weer ff spelen vandaag
En Kongolo, dat schijnt een revelatie te zijn waar ze in Duitsland en Brazilië jaloers op zijn als ze dat zien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:55 schreef Syntix het volgende:
Veltman gaat denk ik wel weer ff spelen vandaag
nerveus wel, maar dat eten schuif ik wel naar binnen. nu alvast de WK 2014 playlist aangezet. zit al klaar in mn oranje shirt, dus ik zeg: Kom maar opquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent ook nerveus he? Kun je wel eten dan?
Veel plezier!quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef hafcfan het volgende:
Veel succes mensen en vooral plezier. Ben pleite![]()
Link? Want dat is toch wel een unicum.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nerveus wel, maar dat eten schuif ik wel naar binnen. nu alvast de WK 2012 playlist aangezet. zit al klaar in mn oranje shirt, dus ik zeg: Kom maar op
Tegen pakweg een Japan of Kameroen had je gelijk had, maar Australie is wel heel slecht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:54 schreef Minimunt het volgende:
Ik kijk uit verveling zappsport, wat een journalistiek!
Anyway, ongenuanceerd denk ik dat Australië met 2-1 gaat winnen. Dat opportunisme na een goede wedstrijd wat mede werd veroorzaakt door een slecht spelend Spanje gaat ons de nek kosten!
je was me voor met quote, nu zal iedereen mijn fout zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Link? Want dat is toch wel een unicum.
Jij hebt liever dat ze dure mixdrankjes van je geld lopen te zuipen?quote:
Iedereen vergeet dat als Nederland wintquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je was me voor met quote, nu zal iedereen mijn fout zijn
Daar houd ik je aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:59 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Iedereen vergeet dat als Nederland wint
Je vergeet het bier erbijquote:
ik teken er voor.quote:
lege glazen accepteer ik nietquote:
Altijd hé als Nederland speelt én Duitslandquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
ik teken er voor.
juichen jullie daar beneden een beetje met ons mee?
toch denk ik dat het een spannende match wordquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Lothiriel het volgende:
Robben gaat scoren vanavond![]()
Australië stelt niet zoveel voor buiten Cahill & hun talentvolle keeper (zijnde Matt Ryan).
Uiteraardquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
ik teken er voor.
juichen jullie daar beneden een beetje met ons mee?
Als je maar ergens anders bent om te feestequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Momo... het volgende:
Ik zal er niet bij zijn op fok helaas , veel plezier voor de rest die kijkt hier.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:59 schreef N00dles het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze dure mixdrankjes van je geld lopen te zuipen?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Niet abnormaal. Als België speelt, kijk ik ook bij vriendenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Momo... het volgende:
Ik zal er niet bij zijn op fok helaas , veel plezier voor de rest die kijkt hier.
Ja gelukkig wel jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je maar ergens anders bent om te feeste
Spannend is prima maar Nederland wint wel denk ik hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch denk ik dat het een spannende match word
Dan accepteren we hetquote:
Als maar geen match is alla Brazilie - Mexico, dat overleef ik niet, en dan woon ik toch dicht bij de huisartsenpost en het ziekenhuisquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Spannend is prima maar Nederland wint wel denk ik hoor
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Altijd hé als Nederland speelt én Duitsland
Klasbakken à la Robben en V. Persie kunnen nu eenmaal het verschil maken.
quote:
Ja? Zal hij hiervoor gekozen hebben vanwege de nummers?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal die laatst nog zei dat de nummers niets uitmaken, maar de nummers 1 t/m 11 spelen gewoon weer.![]()
Klote zegquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Pandaplint het volgende:
Bus gemist.
Lijkt er op dat ik de eerste 10min ga missen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:06 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]oké dan
vind persoonlijk dat wij hier best wat liever voor jullie mogen zijn
maar dat is helaas een minderheidsstandpunt
veel plezier iedereen![]()
Ach, mensen die niet aardig kunnen doen, missen vaak wat in hun leven of hebben nog niets meegemaaktquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:06 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]oké dan
vind persoonlijk dat wij hier best wat liever voor jullie mogen zijn
maar dat is helaas een minderheidsstandpunt
veel plezier iedereen![]()
man man manquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Staat Blind nu op rechts? Dat was in de wedstrijd tegen Spanje toch links? Of dook hij daar toevallig vaak op?
En dat zegt de niet voetbal kenner met zijn lyrische gejank direct na 1 goede wedstrijdquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef Shreyas het volgende:
Hopen dat hij een gele kaart krijgt, dan is hij er in ieder geval niet bij tegen Chili
Zijn vader stond wel op rechts maar die zit nu op de bank, niet als wissel overigens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Staat Blind nu op rechts? Dat was in de wedstrijd tegen Spanje toch links? Of dook hij daar toevallig vaak op?
Ja en sneijder staat in de spitsquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Bel 112, taxi's vrienden, je hebt nog 50 min om vervoer te regelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Pandaplint het volgende:
Bus gemist.
Lijkt er op dat ik de eerste 10min ga missen
Kan je buitenspel even uitleggen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vrouw. Dat verklaart mss? Maar dacht serieus dat hij op links stond.quote:
Gut gut. Wat een ophef over een reactie. Ja. Ik kan zeker buitenspel uitleggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Kan je buitenspel even uitleggen?
Speelde ook links tegen Spanje iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vrouw. Dat verklaart mss? Maar dacht serieus dat hij op links stond.
Kunt beter voor de wedstrijd eten, dan vliegt je bord niet weg bij het juichenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Zin inZo eerst even avondeten scoren voor bij de wedstrijd haha!
Bijdeze:quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Gut gut. Wat een ophef over een reactie. Ja. Ik kan zeker buitenspel uitleggen.
Hahahaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunt beter voor de wedstrijd eten, dan vliegt je bord niet weg bij het juichen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Bijdeze:
Cillessen
De Vrij, Vlaar, Martins Indi
Janmaat, De Guzmán, Sneijder, De Jong, Blind
Robben, Van Persie
het is maar een tip, anders moet je weer zoveel schoonmaken na de wedstrijdquote:
Wie doet dat niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeg je dit trouwens omdat je op Blind geilt?
Je weet dat hij 5-3-2 gaat spelen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:13 schreef Nober het volgende:
Bijdeze:
Cillessen
De Vrij, Vlaar, Martins Indi
Janmaat, De Guzmán, Sneijder, De Jong, Blind
Robben, Van Persie
Heb je ook gelijk, maar ik ga naar de snackbar. Dus rotzooi valt wel mee mocht ik het door de lucht gaan gooienquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is maar een tip, anders moet je weer zoveel schoonmaken na de wedstrijd
Lijkt te gaan lukkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bel 112, taxi's vrienden, je hebt nog 50 min om vervoer te regelen
Haha, moet je wel weten waar die speelt, links of rechts... misschien moet hij gewoon zonder shirt dan ontstaat er geen verwarring.quote:
Blijkbaar is hij me opgevallen... Of dit geilheid was, of het zijn spel was..quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeg je dit trouwens omdat je op Blind geilt?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blind
1 goede pass in de wedstrijd en het is zogenaamd een held
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blind
1 goede pass in de wedstrijd en het is zogenaamd een held
Je moet de frietjes met mayo maar eens achter je tv of bank vandaan zien te plukken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk, maar ik ga naar de snackbar. Dus rotzooi valt wel mee mocht ik het door de lucht gaan gooien
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je moet de frietjes met mayo maar eens achter je tv of bank vandaan zien te plukken.
En dan de uitjes die op de lamp blijven hangen, de curry slierten ...
Dan noem je 3 verschillende categorien. Of 2.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Cillessen in de categorie Stekelenburg, Van der Sar. Haha.
Dit bezorgt toch gewoon kippenvelquote:
tekst voor op een tegeltjequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ach, mensen die niet aardig kunnen doen, missen vaak wat in hun leven of hebben nog niets meegemaakt.
quote:
De grootste aids van het betaald voetbal.quote:
Excelsior.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste aids van het betaald voetbal.
Een eckte baasquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
Hahahaha wat een baas, staat er gewoon 1 in een Willem II shirt.. Die gaat dus de hele wereld over in zijn Willem II shirt
En toch krijgt hij het voor elkaar om op te vallenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder Excelsior.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajaxquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo lang ze dan maar safe voetballen, is er niks aan de handquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Kijken jullie echt die hele zooi vooraf?
Je hart is een orgaan en een spier in één.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef NaturalScience het volgende:
"Organen wakker schudden"....![]()
Je wilt tijdens het sporten juist dat je organen stil liggen. Bloed moet naar je spieren, niet je organen.
jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Kijken jullie echt die hele zooi vooraf?
Zooi is trouwens verzamelnaam voor alles, niet negatief bedoeldquote:
Ik zal het doorgeven aan Blatterquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Lothiriel het volgende:
Wedstrijd mag nu wel eens gaan beginnen, heb er zin in
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Volgens de Telegraaf zijn Louis en zijn boys er klaar voor.
[ afbeelding ]
Ik ga er stilzwijgend vanuit dat hun hart wel aanstaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hart is een orgaan en een spier in één.
Boem. Koekoek. Los die maar eens op.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Blatter
ik snap jequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zooi is trouwens verzamelnaam voor alles, niet negatief bedoeld
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga er stilzwijgend vanuit dat hun hart wel aanstaat.
Wauw, trop is te veel hequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Volgens de Telegraaf zijn Louis en zijn boys er klaar voor.
[ afbeelding ]
Leuke UIquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar 2 doelpunten voor Australië terwijl Spanje er maar 1 had? Hmm ik neem het terug. 3-0
1 dus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
In ieder geval 3 voor Nederland en tussen de 0 en 2 voor Australië
Tijd vollullen . ze analyseren de grootste onzinquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Revanches het volgende:
Gaat Tom Egberts nu om de 5 min zeggen; nog iets meer dan een halfuur!
Nog even, en dan begint de wedstrijd over 20 min!
Over 10 minuten is het zover!
Door dit topic word ik juist zenuwachtigquote:
Mag hopen dat Australie er niet 1 in krijgt want dan moet je tegen een fatsoenlijk team toch elke keer minimaal 3 keer scoren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry bedoel kan 0, 1 of 2 worden. Maar 2 lijkt me wel hoog
Ronaldo kan er ook wat van.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:31 schreef Max23 het volgende:
Cahill heeft denk ik de meeste sprongkracht van alle voetballers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Uh, nee. Het is 3-5-2 met een af en toe opschuivende Vrij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:34 schreef J03llV het volgende:
het is meer 3-4-1-2 zoals van gaal speelt lijkt mij? met 2 hangende vleugelspelers. ipv echte backs
34DDquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
geloof je toch niet als ik het zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |