abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:49:08 #176
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_141281509
Ik moet wel lachen om iedereen die nu Chili de hemel in prijst en roept dat ze Nederland gaan verslaan. Chili speelde tegen Australië net zo matig als Nederland en op één goal na was de score hetzelfde. Bovendien was de overwinning van Nederland op Spanje veel indrukwekkender dan die van Chili.

Het wordt vast een pittige wedstrijd, maar ik geloof echt niet dat Chili even over Nederland heen gaat walsen.
  Redactie Games donderdag 19 juni 2014 @ 11:51:54 #177
181272 crew  Noppie2000
pi_141281572
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik moet wel lachen om iedereen die nu Chili de hemel in prijst en roept dat ze Nederland gaan verslaan. Chili speelde tegen Australië net zo matig als Nederland en op één goal na was de score hetzelfde. Bovendien was de overwinning van Nederland op Spanje veel indrukwekkender dan die van Chili.

Het wordt vast een pittige wedstrijd, maar ik geloof echt niet dat Chili even over Nederland heen gaat walsen.
Dit.
pi_141281741
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik moet wel lachen om iedereen die nu Chili de hemel in prijst en roept dat ze Nederland gaan verslaan. Chili speelde tegen Australië net zo matig als Nederland en op één goal na was de score hetzelfde. Bovendien was de overwinning van Nederland op Spanje veel indrukwekkender dan die van Chili.

Het wordt vast een pittige wedstrijd, maar ik geloof echt niet dat Chili even over Nederland heen gaat walsen.
Chili kreeg eerst de underdog, verslaat nu de favoriet. Het kan zelfs een voordeel zijn, misschien zijn zij nu net degene die gaan zweven.

Verder maakt de volgende wedstrijd sowieso minder uit. Mexico en Kroatië hebben een goede indruk op mij achtergelaten, Brazilië niet. Misschien is tweede worden zelfs wel beter.

(edit: ik ben het eens met wat je zegt ;))
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')