Dan accepteren we hetquote:
Als maar geen match is alla Brazilie - Mexico, dat overleef ik niet, en dan woon ik toch dicht bij de huisartsenpost en het ziekenhuisquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Spannend is prima maar Nederland wint wel denk ik hoor
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Altijd hé als Nederland speelt én Duitsland
Klasbakken à la Robben en V. Persie kunnen nu eenmaal het verschil maken.
quote:
Ja? Zal hij hiervoor gekozen hebben vanwege de nummers?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:06 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal die laatst nog zei dat de nummers niets uitmaken, maar de nummers 1 t/m 11 spelen gewoon weer.![]()
Klote zegquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Pandaplint het volgende:
Bus gemist.
Lijkt er op dat ik de eerste 10min ga missen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:06 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]oké dan
vind persoonlijk dat wij hier best wat liever voor jullie mogen zijn
maar dat is helaas een minderheidsstandpunt
veel plezier iedereen![]()
Ach, mensen die niet aardig kunnen doen, missen vaak wat in hun leven of hebben nog niets meegemaaktquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:06 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
[..]oké dan
vind persoonlijk dat wij hier best wat liever voor jullie mogen zijn
maar dat is helaas een minderheidsstandpunt
veel plezier iedereen![]()
man man manquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Staat Blind nu op rechts? Dat was in de wedstrijd tegen Spanje toch links? Of dook hij daar toevallig vaak op?
En dat zegt de niet voetbal kenner met zijn lyrische gejank direct na 1 goede wedstrijdquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef Shreyas het volgende:
Hopen dat hij een gele kaart krijgt, dan is hij er in ieder geval niet bij tegen Chili
Zijn vader stond wel op rechts maar die zit nu op de bank, niet als wissel overigens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Staat Blind nu op rechts? Dat was in de wedstrijd tegen Spanje toch links? Of dook hij daar toevallig vaak op?
Ja en sneijder staat in de spitsquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Bel 112, taxi's vrienden, je hebt nog 50 min om vervoer te regelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Pandaplint het volgende:
Bus gemist.
Lijkt er op dat ik de eerste 10min ga missen
Kan je buitenspel even uitleggen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vrouw. Dat verklaart mss? Maar dacht serieus dat hij op links stond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |