Tegen pakweg een Japan of Kameroen had je gelijk had, maar Australie is wel heel slecht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:54 schreef Minimunt het volgende:
Ik kijk uit verveling zappsport, wat een journalistiek!
Anyway, ongenuanceerd denk ik dat Australië met 2-1 gaat winnen. Dat opportunisme na een goede wedstrijd wat mede werd veroorzaakt door een slecht spelend Spanje gaat ons de nek kosten!
je was me voor met quote, nu zal iedereen mijn fout zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Link? Want dat is toch wel een unicum.
Jij hebt liever dat ze dure mixdrankjes van je geld lopen te zuipen?quote:
Iedereen vergeet dat als Nederland wintquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je was me voor met quote, nu zal iedereen mijn fout zijn
Daar houd ik je aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:59 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Iedereen vergeet dat als Nederland wint
Je vergeet het bier erbijquote:
ik teken er voor.quote:
lege glazen accepteer ik nietquote:
Altijd hé als Nederland speelt én Duitslandquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
ik teken er voor.
juichen jullie daar beneden een beetje met ons mee?
toch denk ik dat het een spannende match wordquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Lothiriel het volgende:
Robben gaat scoren vanavond![]()
Australië stelt niet zoveel voor buiten Cahill & hun talentvolle keeper (zijnde Matt Ryan).
Uiteraardquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
ik teken er voor.
juichen jullie daar beneden een beetje met ons mee?
Als je maar ergens anders bent om te feestequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Momo... het volgende:
Ik zal er niet bij zijn op fok helaas , veel plezier voor de rest die kijkt hier.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:59 schreef N00dles het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze dure mixdrankjes van je geld lopen te zuipen?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Alles beter dan vrouwen die bier drinken.
Niet abnormaal. Als België speelt, kijk ik ook bij vriendenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Momo... het volgende:
Ik zal er niet bij zijn op fok helaas , veel plezier voor de rest die kijkt hier.
Ja gelukkig wel jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je maar ergens anders bent om te feeste
Spannend is prima maar Nederland wint wel denk ik hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch denk ik dat het een spannende match word
Dan accepteren we hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |