Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.quote:
Wij allemaal toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
heb ik al gedaan ja. Maar ik zit toch alleen op m'n zolderkamer.
Boeiend, hoort erbij, kan er weer meer bier in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Blind en Janmaat zullen heel diep spelen, de Guzman is verbindingsspeler. (box to box)quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.
Janmaat en Blind misschien aanvallender? Ooit daarover nagedacht?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.
Ik kan ook heel goed boerenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij hebt echt totaal geen tactisch inzicht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
dat is van gaal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
Muahahha, gaat Van Gaal nu serieus gewoon weer 5 3 2 spelen?
Hoe bedoel je "kloten met de journalistiek/media""...![]()
![]()
![]()
Ik doe het ook weleens in bijzijn van m'n vriend. Maarja, ik zeg ook weleens dat ik ga schijten. Het is een wonder dat hij nog bij me is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed boerenMaar ik doe dat nooit in bijzijn van mannen, uitgezonderd familie
beestquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik doe het ook weleens in bijzijn van m'n vriend. Maarja, ik zeg ook weleens dat ik ga schijten. Het is een wonder dat hij nog bij me is.
Logische toch je won 5-1 van Spanje ermee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef theunderdog het volgende:
Muahahha, gaat Van Gaal nu serieus gewoon weer 5 3 2 spelen?
Hoe bedoel je "kloten met de journalistiek/media""...![]()
![]()
![]()
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Logische toch je won 5-1 van Spanje ermee.
mooi manquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar dit zit er wel heeeeel dik bovenop..
5-3-2 tegen een zwakke ploeg betekent een draak van een wedstrijd. dat hebben we in de voorbereiding wel gezien. ik verwacht dat louis het in de rust gaat omgooien tenzij van persie weer een geniaal moment heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Mensen die denken dat 5-3-2 alleen verdedigend uitgevoerd kan worden.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |