Liever niet zelfs, bierdrinkende vrouwen, prima. Lekker makkelijk ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zuipen, zoete witte wijn?
Nope, zelfde elf namen, aldus Louis tegen Jackquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef Nober het volgende:
Misschien 4-5-1?
Cillessen
Janmaat, Vlaar, De Vrij, Blind
Robben, Wijnaldum, De Jong, Sneijder, Lens
Van Persie
HOHOHOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen dat jij een ban krijgt. Dan hebben we geen last meer van dit soort posts.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zuipen, zoete witte wijn?
Alles beter dan vrouwen die bier drinken.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
@FIFAWorldCup: #NED: Cillessen, Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Blind, De Jong, Janmaat, De Guzman, Van Persie (c), Sneijder, Robben
En dan heel ordinair boeren. Laat dat gewoon aan de mannen over.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Alles beter dan vrouwen die bier drinken.
Erg manquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Alles beter dan vrouwen die bier drinken.
Dan zal Blind wel op het middenveld staan? De Guzmán was wel slecht tegen Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
@FIFAWorldCup: #NED: Cillessen, Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Blind, De Jong, Janmaat, De Guzman, Van Persie (c), Sneijder, Robben
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zal Blind wel op het middenveld staan? De Guzmán was wel slecht tegen Spanje.
Huh?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zal Blind wel op het middenveld staan? De Guzmán was wel slecht tegen Spanje.
Serieus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gaal ging toch zijn systeem aanpassen aan de tegenstander en niet alle wedstrijden 3-5-2 spelen?quote:
Ehm nee, gewoon weer 5-3-2quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gaal ging toch zijn systeem aanpassen aan de tegenstander en niet alle wedstrijden 3-5-2 spelen?
Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.quote:
Wij allemaal toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
heb ik al gedaan ja. Maar ik zit toch alleen op m'n zolderkamer.
Boeiend, hoort erbij, kan er weer meer bier in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Blind en Janmaat zullen heel diep spelen, de Guzman is verbindingsspeler. (box to box)quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.
Janmaat en Blind misschien aanvallender? Ooit daarover nagedacht?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist niet dat je 5 verdedigers en 2 verdedigende middenvelders nodig had voor Cahill en Bresciano.
Ik kan ook heel goed boerenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |