Dit bezorgt toch gewoon kippenvelquote:
tekst voor op een tegeltjequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ach, mensen die niet aardig kunnen doen, missen vaak wat in hun leven of hebben nog niets meegemaakt.
quote:
De grootste aids van het betaald voetbal.quote:
Excelsior.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste aids van het betaald voetbal.
Een eckte baasquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
Hahahaha wat een baas, staat er gewoon 1 in een Willem II shirt.. Die gaat dus de hele wereld over in zijn Willem II shirt
En toch krijgt hij het voor elkaar om op te vallenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder Excelsior.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajaxquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo lang ze dan maar safe voetballen, is er niks aan de handquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Kijken jullie echt die hele zooi vooraf?
Je hart is een orgaan en een spier in één.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef NaturalScience het volgende:
"Organen wakker schudden"....![]()
Je wilt tijdens het sporten juist dat je organen stil liggen. Bloed moet naar je spieren, niet je organen.
jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Kijken jullie echt die hele zooi vooraf?
Zooi is trouwens verzamelnaam voor alles, niet negatief bedoeldquote:
Ik zal het doorgeven aan Blatterquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Lothiriel het volgende:
Wedstrijd mag nu wel eens gaan beginnen, heb er zin in
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Volgens de Telegraaf zijn Louis en zijn boys er klaar voor.
[ afbeelding ]
Ik ga er stilzwijgend vanuit dat hun hart wel aanstaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hart is een orgaan en een spier in één.
Boem. Koekoek. Los die maar eens op.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Blatter
ik snap jequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zooi is trouwens verzamelnaam voor alles, niet negatief bedoeld
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga er stilzwijgend vanuit dat hun hart wel aanstaat.
Wauw, trop is te veel hequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Volgens de Telegraaf zijn Louis en zijn boys er klaar voor.
[ afbeelding ]
Leuke UIquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Maar 2 doelpunten voor Australië terwijl Spanje er maar 1 had? Hmm ik neem het terug. 3-0
1 dus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
In ieder geval 3 voor Nederland en tussen de 0 en 2 voor Australië
Tijd vollullen . ze analyseren de grootste onzinquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Revanches het volgende:
Gaat Tom Egberts nu om de 5 min zeggen; nog iets meer dan een halfuur!
Nog even, en dan begint de wedstrijd over 20 min!
Over 10 minuten is het zover!
Door dit topic word ik juist zenuwachtigquote:
Mag hopen dat Australie er niet 1 in krijgt want dan moet je tegen een fatsoenlijk team toch elke keer minimaal 3 keer scoren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry bedoel kan 0, 1 of 2 worden. Maar 2 lijkt me wel hoog
Ronaldo kan er ook wat van.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:31 schreef Max23 het volgende:
Cahill heeft denk ik de meeste sprongkracht van alle voetballers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Uh, nee. Het is 3-5-2 met een af en toe opschuivende Vrij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:34 schreef J03llV het volgende:
het is meer 3-4-1-2 zoals van gaal speelt lijkt mij? met 2 hangende vleugelspelers. ipv echte backs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |