Zijn vader stond wel op rechts maar die zit nu op de bank, niet als wissel overigens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Staat Blind nu op rechts? Dat was in de wedstrijd tegen Spanje toch links? Of dook hij daar toevallig vaak op?
Ja en sneijder staat in de spitsquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Staat Blind nu op rechts? Dat was in de wedstrijd tegen Spanje toch links? Of dook hij daar toevallig vaak op?
Bel 112, taxi's vrienden, je hebt nog 50 min om vervoer te regelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Pandaplint het volgende:
Bus gemist.
Lijkt er op dat ik de eerste 10min ga missen
Kan je buitenspel even uitleggen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vrouw. Dat verklaart mss? Maar dacht serieus dat hij op links stond.quote:
Gut gut. Wat een ophef over een reactie. Ja. Ik kan zeker buitenspel uitleggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Kan je buitenspel even uitleggen?
Speelde ook links tegen Spanje iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vrouw. Dat verklaart mss? Maar dacht serieus dat hij op links stond.
Kunt beter voor de wedstrijd eten, dan vliegt je bord niet weg bij het juichenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Zin inZo eerst even avondeten scoren voor bij de wedstrijd haha!
Bijdeze:quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Gut gut. Wat een ophef over een reactie. Ja. Ik kan zeker buitenspel uitleggen.
Hahahaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunt beter voor de wedstrijd eten, dan vliegt je bord niet weg bij het juichen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Bijdeze:
Cillessen
De Vrij, Vlaar, Martins Indi
Janmaat, De Guzmán, Sneijder, De Jong, Blind
Robben, Van Persie
het is maar een tip, anders moet je weer zoveel schoonmaken na de wedstrijdquote:
Wie doet dat niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeg je dit trouwens omdat je op Blind geilt?
Je weet dat hij 5-3-2 gaat spelen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:13 schreef Nober het volgende:
Bijdeze:
Cillessen
De Vrij, Vlaar, Martins Indi
Janmaat, De Guzmán, Sneijder, De Jong, Blind
Robben, Van Persie
Heb je ook gelijk, maar ik ga naar de snackbar. Dus rotzooi valt wel mee mocht ik het door de lucht gaan gooienquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is maar een tip, anders moet je weer zoveel schoonmaken na de wedstrijd
Lijkt te gaan lukkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bel 112, taxi's vrienden, je hebt nog 50 min om vervoer te regelen
Haha, moet je wel weten waar die speelt, links of rechts... misschien moet hij gewoon zonder shirt dan ontstaat er geen verwarring.quote:
Blijkbaar is hij me opgevallen... Of dit geilheid was, of het zijn spel was..quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeg je dit trouwens omdat je op Blind geilt?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blind
1 goede pass in de wedstrijd en het is zogenaamd een held
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blind
1 goede pass in de wedstrijd en het is zogenaamd een held
Je moet de frietjes met mayo maar eens achter je tv of bank vandaan zien te plukken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk, maar ik ga naar de snackbar. Dus rotzooi valt wel mee mocht ik het door de lucht gaan gooien
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je moet de frietjes met mayo maar eens achter je tv of bank vandaan zien te plukken.
En dan de uitjes die op de lamp blijven hangen, de curry slierten ...
Dan noem je 3 verschillende categorien. Of 2.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Cillessen in de categorie Stekelenburg, Van der Sar. Haha.
Dit bezorgt toch gewoon kippenvelquote:
tekst voor op een tegeltjequote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ach, mensen die niet aardig kunnen doen, missen vaak wat in hun leven of hebben nog niets meegemaakt.
quote:
De grootste aids van het betaald voetbal.quote:
Excelsior.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste aids van het betaald voetbal.
Een eckte baasquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
Hahahaha wat een baas, staat er gewoon 1 in een Willem II shirt.. Die gaat dus de hele wereld over in zijn Willem II shirt
En toch krijgt hij het voor elkaar om op te vallenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder Excelsior.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |