Ik denk dat je een goede advocaat nodig hebtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Claudia_24 het volgende:
Het was mijn keuze om dit op mijn ex vriend zijn rekening te zetten, hij overtuigde mij dat het best is als hij voor zorgt, en nee er staat niks op papier dat dit een lening is, het was allemaal mondeling in familie kring.
Wij zijn niet getrouwd en woonden ook niet officieel samen. Voor zover ik weet staat het geld nog op zijn rekening...
Ook al vertrouwje iemand voor 100%, dan nog is er geen enkele reden om zoiets NIET op papier te zetten. Niet dat je daar nu wat aan hebt, maar dan weet je het voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
Liefde maakt blind.. Na een tijd vertrouw je iemand voor 100%..;
Tja.. Auw.. en wijze les.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
Idd... We waren nog even aan het afwachten om een zaak te openen.. tot op een dag hij het dus gewoon heeft afgetrapt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
maar die zaak is er nooit gekomen en die 30.000 staat dus gewoon op zijn rekening?
Daarom NOOIT iemand voor 100% vertrouwen. Ook al woon je 40 jaar samen en heb je kinderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
Ja dit heb ik nu door, maar ja daar ben ik op het moment nu niks mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarom NOOIT iemand voor 100% vertrouwen. Ook al woon je 40 jaar samen en heb je kinderen.
Toch, jongens?
Het geld was een erfenis die mijn zus nog gekregen heeft. Dan heb ik gewoon gevraagd of ik dit mocht lenen en als de zaak er was het zou terugbetalen... Het is idd op zijn rekening gestort.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Raar verhaal, je leende geld wat een erfenis was? Dan is het toch geen lening?
Het is op de rekening van je vriend gestort, of was het een en/of rekening?
Verder kan je voor de kleine dingen en sleutels wel aangifte doen lijkt me. Voor dat bedrag zal je aan moeten tonen dat het voor jou bedoelt was, en dat kan weleens lastig worden als er niks vast ligt en het op een privé rekening van hem is gestort.
Maar als jullie volle zussen zijn, heb jij dan ook niet recht op een deel daarvan? Of heb je dat al gehad en heb je ook haar deel nog geleend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Het geld was een erfenis die mijn zus nog gekregen heeft. Dan heb ik gewoon gevraagd of ik dit mocht lenen en als de zaak er was het zou terugbetalen... Het is idd op zijn rekening gestort.
Ja ik had ook een deel maar dit is weg dit heb ik deels aan mijn app uitgegeven. Ja ik ben heel dom geweest pffquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als jullie volle zussen zijn, heb jij dan ook niet recht op een deel daarvan? Of heb je dat al gehad en heb je ook haar deel nog geleend.
En als het op zijn prive rekening gestort is dan is het echt onwijs dom niks op papier te zetten, ook richting je zus trouwens. Ook al is de verstandhouding goed, het kan zowel met je zus als je vriend veranderen... Kan nu dus een duur grapje worden. Je zal je zus moeten laten verklaren dat het geld voor jou bedoelt is, en dan maar hopen dat de politie er een zaak in ziet, en hij nog te traceren is.
Wat heeft je zus in de omschrijving gezet van de storting van die 30k?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja ik had ook een deel maar dit is weg dit heb ik deels aan mijn app uitgegeven. Ja ik ben heel dom geweest pff
Voor zo ver ik weet, niks. :/quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heeft je zus in de omschrijving gezet van de storting van die 30k?
GIFT VOOR M'N LIEFSTE ZWAGER XX JACQUELINEquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heeft je zus in de omschrijving gezet van de storting van die 30k?
Dit kan je zus opzoeken natuurlijk. Lijkt me sowieso handig dat jullie samen zsm naar het politiebureau gaan en daar de hele situatie eens uitleggen en kijken of ze er wat mee kunnen / willen. Waarschijnlijk adviseren ze je het maar eerst zelf op te lossen, of in ieder geval; zelf contact met hem proberen te leggen.quote:
Zeg datquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Claudia_24 het volgende:
Het was mijn keuze om dit op mijn ex vriend zijn rekening te zetten, hij overtuigde mij dat het best is als hij voor zorgt, en nee er staat niks op papier dat dit een lening is, het was allemaal mondeling in familie kring.
Wij zijn niet getrouwd en woonden ook niet officieel samen. Voor zover ik weet staat het geld nog op zijn rekening...
Prima, maar stap 1 lijkt me nu om een advocaat in de arm te nemen. Mogelijk dat hij met een boze brief al eieren voor zijn geld kiest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
ik wil je nieuwe vriendje wel wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
Ik heb een zwak voor zusters van vlaamse vrouwen die 30k op mijn rekening stortenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik wil je nieuwe vriendje wel worden
heb namelijk een zwak voor vlaamse vrouwen
ik zie niet waarom jullie dit zo grappig vinden? Met een ander zijn ongeluk lachen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor zusters van vlaamse vrouwen die 30k op mijn rekening storten
Zie je mij lachen dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
ik zie niet waarom jullie dit zo grappig vinden? Met een ander zijn ongeluk lachen?
Zal dit eens navragen! bedanktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Basp1 het volgende:
Zou de zus het niet alsnog als onverschuldigde betaling kunnen opvoeren? Dat ze in de veronderstelling was dat het was overgemaakt op de rekening van jullie beiden.
Even een kleine kanttekening we weten natuurlijk niet precies hoe het recht zit in belgie.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Basp1 het volgende:
Zou de zus het niet alsnog als onverschuldigde betaling kunnen opvoeren?
Dat maakt niet uit. Het geld is niet/wordt niet gebruikt waarvoor het bedoeld was.quote:Dat ze in de veronderstelling was dat het was overgemaakt op de rekening van jullie beiden.
Aan wie ga je dat navragen?quote:
ik lach niet claudia, ik vind het erg lullig voor je.. ik meen het serieusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
ik zie niet waarom jullie dit zo grappig vinden? Met een ander zijn ongeluk lachen?
Ja dit is een harde les voor mij :/quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik lach niet claudia, ik vind het erg lullig voor je.. ik meen het serieus
ik prijs mijzelf gelukkig niet in een dergelijke scenario te zitten
als man zijnde zou je zoiets anders aanpakken dan een vrouw
Lees de opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:06 schreef Onnoman het volgende:
Hoi Claudia,
sinds wanneer is hij weg gegaan?
en wanneer heb je hem voor het laatst gesproken?
heb jij nog spullen van hem die hem dierbaar zijn?
heeft hij nog de sleutel van je woning?
Hij is vorige dinsdag vertrokken toen ik in de winkel was. Zondag heb ik hem het laatst gesproken via mail waarin hij zegt dat ik hem met rust moet laten en dat ik na die mail hem nooit meer zal horen of zien. Ik heb nog wel enkele kledij maar dat is het ook.. Hij heeft 2 reservesleutels meegenomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:06 schreef Onnoman het volgende:
Hoi Claudia,
sinds wanneer is hij weg gegaan?
en wanneer heb je hem voor het laatst gesproken?
heb jij nog spullen van hem die hem dierbaar zijn?
heeft hij nog de sleutel van je woning?
Ik ben langs gegaan bij zijn moeder, zij spreekt geen Nederlands en was ook niet vriendelijk. Ze zei dat ik moest weggaan en niet meer terug moet gaan, anders ging ze me "vermoorden". Ik zie ook het nut er niet van in zen vrienden te contacteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:10 schreef Onnoman het volgende:
nieuw slot op deur, zijn spullen in hoeverre je nog van hem hebt gewoon opslaan en nooit meer terug geven..
zijn moeder wekelijks onder druk zetten om te vragen waar hij is
zijn vrienden benaderen
uit welk land kwam die gast?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik ben langs gegaan bij zijn moeder, zij spreekt geen Nederlands en was ook niet vriendelijk. Ze zei dat ik moest weggaan en niet meer terug moet gaan, anders ging ze me "vermoorden". Ik zie ook het nut er niet van in zen vrienden te contacteren.
Het is geleend van mijn zus niet de zijne.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:12 schreef quinoahipster het volgende:
Het was niet jouw geld, je hebt het geleend van de zus van je ex.
Ex is er vandoor, maar aangezien er nooit enig contract is geweest over die lening:Niet jouw probleem meer
![]()
Laat de zus van je ex haar geld lekker terughalen bij haar broer (jouw ex dus), jij hebt er niks meer mee te maken.
Mocht je geld nodig hebben voor een eigen zaak: maak een ondernemingsplan en leen het bij een fatsoenlijke bank.
En oh ja: cilinders van je sloten vervangen
Excusez, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Het is geleend van mijn zus niet de zijne.
wat voor een studie heb jij genoten?quote:
even een link zoekenquote:
de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk vermindert..quote:
Dan ben je niet bepaald snuggerquote:
Dit heeft er toch niks mee te maken? Hij is afkomstig uit Albanië maar is een Belg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk vermindert..
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan ben je niet bepaald snugger
Misschien is het beter dat die zaak er niet gekomen is want dan was je het geld ook kwijt
Verder wel lullig natuurlijk
die is nu dus lekker in albanie aan het genieten van het een en ander!quote:
Ik ken hem al sinds mijn 17e, ik vertrouwde hem blindelings.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:18 schreef Onnoman het volgende:
maar luister nou eens claudia..
je bent 24, je kijkt vast wel eens naar de televisie..
hoe heb je het ooit voor elkaar kunnen krijgen om zoveel geld op de rekening van een albanier te stoppen?
ja, dan had hij het opgemaakt en was vertrokken en had jou met de schulden laten zittenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...
Hij is niet in Albanië, hij is in Belgiëquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
die is nu dus lekker in albanie aan het genieten van het een en ander!
wijze les voor de volgende keer aangezien je geen euro meer van dat bedrag terug gaat zien![]()
Zit hij überhaupt nog in België of is hij nu lekker de bloemetjes buiten aan het zetten in Albanië?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Dit heeft er toch niks mee te maken? Hij is afkomstig uit Albanië maar is een Belg.
hoe en waar heb je hem leren kennen? heb je nooit iets raars of vaags of onbetrouwbaars aan hem gemerkt? heel eerlijk ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik ken hem al sinds mijn 17e, ik vertrouwde hem blindelings.
Nee hij is 100% nog in België, heeft hier zijn hele leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zit hij überhaupt nog in België of is hij nu lekker de bloemetjes buiten aan het zetten in Albanië?
zie je.. eerste symptoom van onbetrouwbaarheidquote:
weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Hij is niet in Albanië, hij is in België
Heb hem op school leren kennen. Nee niks raars aan hem gemerktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe en waar heb je hem leren kennen? heb je nooit iets raars of vaags of onbetrouwbaars aan hem gemerkt? heel eerlijk ?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk verminderd..
... en wéér een stap dichter bij de constatering dat dit een hele dure levensles gaat wordenquote:
Ja ik weet het zeker, hij gaat hier nog naar avondschool etc...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
zorg in ieder geval maar dat hij daar blijft tot je je geld hebt
1 woord: POLITIEquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker, hij gaat hier nog naar avondschool etc...
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij claudia.. heb je samen met hem ook wel eens onbetrouwbare dingen uitgespookt
kan me niet voorstellen dat je 7 jaar braaf bent gebleven terwijl hij de boel liep te flashen
Nee hoor, ik wil geen problemen ofzo. Ben niet zon persoon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij claudia.. heb je samen met hem ook wel eens onbetrouwbare dingen uitgespookt
kan me niet voorstellen dat je 7 jaar braaf bent gebleven terwijl hij de boel liep te flashen
Wat doen die dan in een civielrechtelijke zaak?quote:
ben je wel eens bang geweest voor hem?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik wil geen problemen ofzo. Ben niet zon persoon.
Wat een zinloze aanname.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Onnoman het volgende:
Ik kan niet aan zijn bankkaart raken..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Manke het volgende:
Kan je z'n handtekening vervalsen? Ga dan naar de bank en neem het geld op van zijn rekening.
Gast, wat wil je nou eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je wel eens bang geweest voor hem?
Jazeker, ben meerdere keren bedreigd geweest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je wel eens bang geweest voor hem?
niet helemaal..quote:
ik heb al meerdere zaken opgelostquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou eigenlijkDit is WGR..
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet of het zo werkt natuurlijk, maar kun je niet gewoon een brief opstellen die jij en je zus ondertekenen met een dagtekening van de dag voordat het is overgemaakt? Je zus zal daar wel aan meewerken.
Dat is weliswaar niet de waarheid, maar dat hij het geld houdt is natuurlijk ook niet eerlijk.
Dan heb je in elk geval iets op papier. Geen idee of het helpt.
En verder: Wat maakt zijn afkomst nou uit? WGR is geen KLB.
Ja dat kan ik wel doen maar dan is het mijn woord tegen het zijne.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet of het zo werkt natuurlijk, maar kun je niet gewoon een brief opstellen die jij en je zus ondertekenen met een dagtekening van de dag voordat het is overgemaakt? Je zus zal daar wel aan meewerken.
Dat is weliswaar niet de waarheid, maar dat hij het geld houdt is natuurlijk ook niet eerlijk.
Dan heb je in elk geval iets op papier. Geen idee of het helpt.
En verder: Wat maakt zijn afkomst nou uit? WGR is geen KLB.
Jij bent duidelijk niet bekend met sociopaten. Het is prima mogelijk om na 7 jaar nog niets door te hebben. Het komt vaker voor dan jij zelfs denkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
niet helemaal..
als iemand ná 7 jaren tot een dergelijk daad in staat is.. dan kan je in 7 jaar vast wel symptomen achterhalen die zijn daad kunnen bevestigen
had jij dus nooit de intentie gehad om bij hem weg te gaan de afgelopen 7 jaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Jazeker, ben meerdere keren bedreigd geweest.
bij mij zou dat 99,9% nooit gebeuren.. geloof mij!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met sociopaten. Het is prima mogelijk om na 7 jaar nog niets door te hebben. Het komt vaker voor dan jij zelfs denkt.
Ik kon niet weg van hem, hij zei dat ik voor altijd ging vastzitten aan hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
had jij dus nooit de intentie gehad om bij hem weg te gaan de afgelopen 7 jaar?
of was je zo bang voor hem dat je niet durfde?
en hoe weet je dat zo zeker ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Hij is niet in Albanië, hij is in België
was je ook bang dat hij je ging vermoorden? zoals ook zijn moeder tegen je gezegd heeft?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik kon niet weg van hem, hij zei dat ik voor altijd ging vastzitten aan hem.
okquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
bij mij zou dat 99,9% nooit gebeuren.. geloof mij!
heb het vertrouwen in de mensheid al jaren opgegeven
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik kon niet weg van hem, hij zei dat ik voor altijd ging vastzitten aan hem.
WGR jongens, geen KLB. Dankquote:
Ik weet het zeker omdat ik weet wat zijn plannen zijn hier voor de toekomst. Hij gaat hier nog naar avondschool en volgt een opleiding van VDAB waar hij verplicht is aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
en hoe weet je dat zo zeker ?
hij is niet echt te vertrouwen he
wijze les voor de toekomst!
hopelijk krijg je nog iets terug van dat bedrag maar ben er bang voor!
gok dat 1/3 al op is gemaakt door hem!
Sorry, ik verbaas me over de overvloed aan naïviteit en het onvoorstelbaar grote gebrek aan gezond verstand bij TS.quote:
Dus wanneer stap je nu naar de politie of een advocatenkantoor om daar informatie in te winnen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker omdat ik weet wat zijn plannen zijn hier voor de toekomst. Hij gaat hier nog naar avondschool en volgt een opleiding van VDAB waar hij verplicht is aanwezig te zijn.
Alle beetjes helpen. Aangifte zou ik sowieso doen. Als je dan met een papiertje aan komt zetten, dan helpt ook dat vast wel mee. Ik verwacht niet dat je je geld zomaar terugkrijgt trouwens; daarvoor had je veel betere afspraken moeten maken. Zuur is het wel met zoveel geld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Claudia_24 het volgende:
Ja dat kan ik wel doen maar dan is het mijn woord tegen het zijne.
Open er een fraai KLB-topic over maar laten we het hier vooral bij de essentie houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Sorry, ik verbaas me over de overvloed aan naïviteit en het onvoorstelbaar grote gebrek aan gezond verstand bij TS.
eensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Open er een fraai KLB-topic over maar laten we het hier vooral bij de essentie houden.
Nee, hij bedreigde mij wel maar ik weet dat hij dit nooit zou gdn hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
was je ook bang dat hij je ging vermoorden? zoals ook zijn moeder tegen je gezegd heeft?
als je weet waar hij is, dan trommel je toch wat mannen op en regel je het zelf even ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker omdat ik weet wat zijn plannen zijn hier voor de toekomst. Hij gaat hier nog naar avondschool en volgt een opleiding van VDAB waar hij verplicht is aanwezig te zijn.
Ach ja, het mocht wel even gezegd wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Open er een fraai KLB-topic over maar laten we het hier vooral bij de essentie houden.
De Fok! knokploeg?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
als je weet waar hij is, dan trommel je toch wat mannen op en regel je het zelf even ?
ach jah, apart verhaal dus zal ook wel een apart einde worden!
Er staat niets op papier dus jouw woord tegen zijn woord. Pech.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef Claudia_24 het volgende:
Dag
Ik vond geen forum voor België, dus hier ben ik met mijn verhaal:
Ik was 6j samen met mijn vriend (inmiddels ex). 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen. Mijn zus heeft dit gestort op de rekening van mijn (ex)vriend, hij zei dat dit best was zodat ik zeker niks zou verspillen en hij er zorg ging voor dragen. Ze vond dit geen probleem omdat ze ons vertrouwde en ik vertrouwde hem ook blindelings. Nu zonder enige aanleiding heeft mijn ex me verlaten, met het geld. Ik heb hem vriendelijk gevraagd om het bedrag terug te geven, aangezien dit toch een redelijk hoog bedrag is. Nu weigert hij dit. Kan ik hem aanklagen voor diefstal ofzo? Hij zegt dat ik geen poot heb om op te staan omdat we het zelf op zijn rekening hebben gezet en er niks op papier staat. Maar dit kan toch niet, ik voel me echt bestolen. Aangezien dit toch om geld uit een erfenis gaat en hij niks met dat geld te maken heeft, en niet zelf heeft verdient of niks, kunnen wij toch wel iets doen?
Bedankt
oh dan maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee, hij bedreigde mij wel maar ik weet dat hij dit nooit zou gdn hebben.
Ik zal deze week eens langsgaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus wanneer stap je nu naar de politie of een advocatenkantoor om daar informatie in te winnen?
dont know!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen. Aangifte zou ik sowieso doen. Als je dan met een papiertje aan komt zetten, dan helpt ook dat vast wel mee. Ik verwacht niet dat je je geld zomaar terugkrijgt trouwens; daarvoor had je veel betere afspraken moeten maken. Zuur is het wel met zoveel geld.
Ik weet het, was heel erg dom van mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen. Aangifte zou ik sowieso doen. Als je dan met een papiertje aan komt zetten, dan helpt ook dat vast wel mee. Ik verwacht niet dat je je geld zomaar terugkrijgt trouwens; daarvoor had je veel betere afspraken moeten maken. Zuur is het wel met zoveel geld.
Ik weet toevallig dat er in Albanie genoeg bedrijfjes zijn die dit voor zo'n 10% van de kosten voor je terugwinnen. In Nederland trouwens ook. Genoeg Eef Hoosjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
als je weet waar hij is, dan trommel je toch wat mannen op en regel je het zelf even ?
hij bedreigde je wel met de dood?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Incasso Arie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat er in Albanie genoeg bedrijfjes zijn die dit voor zo'n 10% van de kosten voor je terugwinnen. In Nederland trouwens ook. Genoeg Eef Hoosjes.
Ook niet geheel correct maar het werkt prima.
Het zelf regelen? jij kent duidelijk de Albanese mentaliteit niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
Niet deze week. Dat soort zaken moet je zo snel mogelijk aanpakken. Het gaat om 30.000 euro. Niet om een pakje kauwgom.quote:
Stockholm syndroom.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ahh daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Het zelf regelen? jij kent duidelijk de Albanese mentaliteit niet.
bedrijfjes ? je hebt zelf toch handen en hersenen gekregen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat er in Albanie genoeg bedrijfjes zijn die dit voor zo'n 10% van de kosten voor je terugwinnen. In Nederland trouwens ook. Genoeg Eef Hoosjes.
Volgens mij is diefstal/oplichting en bedreiging (door ex schoonmoeder) geen civielrechtelijk zaak. We hebben hier niet te maken met het niet nakomen van contractuele verplichtingen ofzo, want er is helemaal geen contract.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat doen die dan in een civielrechtelijke zaak?
niet eens zo'n slecht ideequote:
De bedrijfjes maken iets meer indruk dan de gemiddelde man, en zeker dan een jonge ietwat naieve dame.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
bedrijfjes ? je hebt zelf toch handen en hersenen gekregen ?
ach jah, zal er verder ook niet op in gaan
Dit is WGR geen KLBquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hij wist van het geld, ja was zijn idee en ja hij heeft een belgisch paspoort.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hij bedreigde je wel met de dood?
Maar die gast.. wist hij van het bestaan van het geld van je zus af? Wist hij over die erfenis?
Was hij ook de persoon die als eerste met het idee kwam om een winkel te beginnen?
Had hij een belgisch paspoort?
Alles wijst dus op een vooropgezet plan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:35 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja hij wist van het geld, ja was zijn idee en ja hij heeft een belgisch paspoort.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet deze week. Dat soort zaken moet je zo snel mogelijk aanpakken. Het gaat om 30.000 euro. Niet om een pakje kauwgom.
Jammer genoeg is het geld niet het enige probleem, moet nog veel meer regelen dan enkel dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet deze week. Dat soort zaken moet je zo snel mogelijk aanpakken. Het gaat om 30.000 euro. Niet om een pakje kauwgom.
Het is dan ook een serieuze opmerking waarmee mevrouw prima haar geld terug kan verkrijgen.quote:
Wat voor een bedrijfje hadden jullie dan samen? Dat staat toch op papier? Was het een kebapzaak?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:35 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja hij wist van het geld, ja was zijn idee en ja hij heeft een belgisch paspoort.
30000 euro lijkt me toch wel iets dat vrij snel bovenaan je prioriteitenlijstje staat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
[..]
Jammer genoeg is het geld niet het enige probleem, moet nog veel meer regelen dan enkel dit.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Het zelf regelen? jij kent duidelijk de Albanese mentaliteit niet.
Dan toch beter met die dingen starten. Dit topic wacht wel en men hier kan je toch niet verder helpen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
[..]
Jammer genoeg is het geld niet het enige probleem, moet nog veel meer regelen dan enkel dit.
ok dus hij is niet illegaal, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:35 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijfje hadden jullie dan samen? Dat staat toch op papier? Was het een kebapzaak?
Tja, dat is het risiko als je buiten het land neukt, om het zo maar te zeggen.
We hebben te maken met een onverschuldigde betaling en dat is wel degelijk civielquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Volgens mij is diefstal/oplichting en bedreiging (door ex schoonmoeder) geen civielrechtelijk zaak. We hebben hier niet te maken met het niet nakomen van contractuele verplichtingen ofzo, want er is helemaal geen contract.
paar man, busje, schuifdeur, bivak, knuppeltje en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
De bedrijfjes maken iets meer indruk dan de gemiddelde man, en zeker dan een jonge ietwat naieve dame.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan toch beter met die dingen starten. Dit topic wacht wel en men hier kan je toch niet verder helpen.
Ja ben er mee bezig. Heb al afspraak gemaakt met advocaat enzo dus even afwachtenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan toch beter met die dingen starten. Dit topic wacht wel en men hier kan je toch niet verder helpen.
Wat zeur je man?quote:
Oke. Houd ons op de hoogtequote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
[..]
Ja ben er mee bezig. Heb al afspraak gemaakt met advocaat enzo dus even afwachten
Je kwalificeert jezelf weer goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat zeur je man?
Ze schrijft toch: 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen.
Nou, dan hebben ze toch samen een zaak waar deze 30000 euro inzit? Dom gelul.
In zijn laatste email zei hij dat hij verhuisd is naar een andere stad in een studio. Maar daar geloof ik niks van ik weet zeker dat hij bij zijn moeder woont, zen naam staat op de bel heb ik onlangs gezien maar wat kan ik er aan doen? als ik er plots sta verandert het niks, ze zullen gewoon terug zeggen dat ik moet weg gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ok dus hij is niet illegaal, dat scheelt weer
dat hij en zijn moeder je met de dood bedreigen is niets meer dan jou dermate bang maken zodat je hen niet meer gaat lastig vallen..
voor zover jij weet woont hij nu wel bij zijn moeder!!!! heb je daar eens bij stil gestaan?
Ga eens een dag zijn moeder schaduwen...
Ja leuk, een paar Albaniers inhuren om geld terug te halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is dan ook een serieuze opmerking waarmee mevrouw prima haar geld terug kan verkrijgen.
Ga nou eens op mijn reactie in. Ze schrijft zelf dat ze 30000 geleend heeft om een taak met haar (ex)vriend te openen, SAMEN. Nou dan hebben ze dus samen een zaak waar dit geld inzit. Dat jij graag mij in een kwaad daglicht wilt stellen is mij best, maar daar help je TS niet mee.quote:
De zaak is er niet gekomen we waren aan het afwachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat zeur je man?
Ze schrijft toch: 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen.
Nou, dan hebben ze toch samen een zaak waar deze 30000 euro inzit? Dom gelul.
heb je geen vrienden die het voor je willen opnemen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
In zijn laatste email zei hij dat hij verhuisd is naar een andere stad in een studio. Maar daar geloof ik niks van ik weet zeker dat hij bij zijn moeder woont, zen naam staat op de bel heb ik onlangs gezien maar wat kan ik er aan doen? als ik er plots sta verandert het niks, ze zullen gewoon terug zeggen dat ik moet weg gaan.
Er is nooit een zaak geopend. Die 30k is op de rekening van die Albanees gestort en daar is het gebleven. TS kan nergens bij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga nou eens op mijn reactie in. Ik ze schrijft zelf dat ze 30000 geleend heeft om een taak met haar (ex)vriend te openen, SAMEN. Nou dan hebben ze dus samen een zaak waar dit geld inzit. Dat jij graag mij in een kwaad daglicht wilt stellen is mij best, maar daar help je TS niet mee.
Heb geen skype.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef Onnoman het volgende:
claudia.. wat is je skype.. dan help ik je effe
..maar je kan haar alleen goed helpen als ze haar kleren uittrekt zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef Onnoman het volgende:
claudia.. wat is je skype.. dan help ik je effe
We hadden enkel gezamenlijke vrienden, die willen er niet tussen komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je geen vrienden die het voor je willen opnemen?
Twee jaren lang heb je gewacht? Vreemd, waarom leen je het geld niet als je begint?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
De zaak is er niet gekomen we waren aan het afwachten.
Nu ben toch niet zoooo dom hoor :pquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
..maar je kan haar alleen goed helpen als ze haar kleren uittrekt zeker?
ik bedoel omdat die zaak binnen 3 maanden failliet zou zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...
Fijne vriendenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
We hadden enkel gezamenlijke vrienden, die willen er niet tussen komen.
albanese vrienden zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Twee jaren lang heb je gewacht? Vreemd, waarom leen je het geld niet als je begint?
Vreemd verhaal? Had hij wellicht het geld nodig voor een wat minder legale zaak? Drugs ofzo?
Vreemd verhaal.
Dat is wel een gemakkelijke manier om snel weer 30000 euro te hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nu ben toch niet zoooo dom hoor :p
voor 20 % van de totaal (teruggebrachte) som laat ik je wel zien wat de nederlandse mentaliteit inhoudtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.
wat is je mobiele nummer dan.. dan app ik je evenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.
Neen zoals ik zei was ik verliefd en liefde had me blind gemaaktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Dat geld staat er dus al 2 jaar?
Hebben je zus en jij tussendoor ergens ook nog gekeken of dat geld er uberhaupt nog was?
je laat er geen gras over groeien is het wel ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat is je mobiele nummer dan.. dan app ik je even
Oh wat ben je grappigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een gemakkelijke manier om snel weer 30000 euro te hebben
Dat heet pech, is ook wel erg dom en naief.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Er is nooit een zaak geopend. Die 30k is op de rekening van die Albanees gestort en daar is het gebleven. TS kan nergens bij.
Kom jij soms ook uit Albanië?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat is je mobiele nummer dan.. dan app ik je even
Zijn vrij professionele organisaties die hun geld verdienen door misdaad te bestrijden met misdaad. Betrouwbaar onbetrouwbaar volkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja leuk, een paar Albaniers inhuren om geld terug te halen.
Wie zegt dat hun niet zelf met die 30.000 aan de haal gaan.
Ik heb eerst een afspraak gemaakt met een advocaat waar ik morgen mag langsgaan, ik stel niks uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?
alles wat ongeloofwaardig is is niet perse een trollquote:
Waarom liet je het niet op je eigen rekening? Erg vreemd, nochmaals, ja of je bent erg naief en betaald daar nu de prijs voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
hoop maar dat die advocaat geen Albanees isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik heb eerst een afspraak gemaakt met een advocaat waar ik morgen mag langsgaan, ik stel niks uit.
Dit is civiel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?
Of juist welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoop maar dat die advocaat geen Albanees is
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom liet je het niet op je eigen rekening? Erg vreemd, nochmaals, ja of je bent erg naief en betaald daar nu de prijs voor.
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.quote:
Als ie nou had gezegd "zodat jij eraf blijft" heeft ie niet gelogen, dat komt ook precies zo uitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.
Eigenlijk was het 34600 maar wou het afronden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Onnoman het volgende:
30 duizend euro.. tering jantje.. daar kan ik best leuke dingen mee doen
De Albanees ook!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Onnoman het volgende:
30 duizend euro.. tering jantje.. daar kan ik best leuke dingen mee doen
Relaxed dat het nu afgerond is naar 0.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het 34600 maar wou het afronden.
Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.
En twee jaar terug, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Maax het volgende:
[..]
Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?
Dat geld is dus echt allang uitgegeven he, daar kun je donder op zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.
Het is alleen geen diefstalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Relaxed dat het nu afgerond is naar 0.
10 punten voor K-R!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sterker nog, TS is niet eens partij hierin.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Queller het volgende:
[..]
10 punten voor K-R!
Het is geen diefstal, TS is geen partij. Als zus haar geld terug wil, dan moet ze met de ex om tafel. En ze heeft geen poot om op te staan.
Pa draait zich om in z'n graf dat z'n dochters er zo'n zooitje van maken met zijn geldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Queller het volgende:
[..]
10 punten voor K-R!
Het is geen diefstal, TS is geen partij. Als zus haar geld terug wil, dan moet ze met de ex om tafel. En ze heeft geen poot om op te staan.
Lekkere situatie
Als het niet contant is gegaan kan haar zus aantonen dat zij het heeft overgemaakt. Ook als er niets op papier staat houdt dat nog niet automatisch in dat het een gift is. Zeker als het om zo'n groot bedrag gaat is dat niet eenvoudig aannemelijk te maken. Natuurlijk is het dom van TS, en zal het niet gemakkelijk zijn dit hard te maken, maar onmogelijk is het zeker niet. Groter probleem is dat het geld waarschijnlijk al uitgegeven is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Maax het volgende:
[..]
Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?
Lekker belangrijk; zus mag met haar geld doen wat ze wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Pa draait zich om in z'n graf dat z'n dochters er zo'n zooitje van maken met zijn geld
Het zal je nog vies tegenvallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het niet contant is gegaan kan haar zus aantonen dat zij het heeft overgemaakt. Ook als er niets op papier staat houdt dat nog niet automatisch in dat het een gift is. Zeker als het om zo'n groot bedrag gaat is dat niet eenvoudig aannemelijk te maken. Natuurlijk is het dom van TS, en zal het niet gemakkelijk zijn dit hard te maken, maar onmogelijk is het zeker niet.
Ja was via bankrekening, zal dit allemaal vertellen aan advocaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het niet contant is gegaan kan haar zus aantonen dat zij het heeft overgemaakt. Ook als er niets op papier staat houdt dat nog niet automatisch in dat het een gift is. Zeker als het om zo'n groot bedrag gaat is dat niet eenvoudig aannemelijk te maken. Natuurlijk is het dom van TS, en zal het niet gemakkelijk zijn dit hard te maken, maar onmogelijk is het zeker niet.
Dat maakt het nog steeds geen diefstal, maar zoals al eerder geroepen: een onverschuldigde betaling.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Oh vertel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Claudia_24 het volgende:
Ik kan ook wel smerig doen, ik heb heel veel geheimen waardoor hij in de problemen kan raken, maar ik wil niet zo laag vallen.. Er zullen alleen nog meer problemen van komen.
Mij niet hoor, ik ben geen 30k kwijtquote:
Uiteraard, maar kan me voorstellen dat zus dit niet wilde op deze manierquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Lekker belangrijk; zus mag met haar geld doen wat ze wil.
Ik zou het gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Claudia_24 het volgende:
Ik kan ook wel smerig doen, ik heb heel veel geheimen waardoor hij in de problemen kan raken, maar ik wil niet zo laag vallen.. Er zullen alleen nog meer problemen van komen.
Beter val je laag dan hoog though.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Claudia_24 het volgende:
Ik denk dat ik dan niet lang meer zou leven. Albanezen kunnen niet tegen verraad en al zeker niet door een vrouw en door wat ik weet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen.30.000 eckies weg he.
Alleen gezamenlijke vrienden en geen familie meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Manke het volgende:
Heb je geen vrienden of familie die hem even een bezoekje kunnen brengen?
Anders
http://www.bigfrank.nl/
Je wist een paar posts terug nog zeker dat hij je nooit iets zou doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet lang meer zou leven. Albanezen kunnen niet tegen verraad en al zeker niet door een vrouw en door wat ik weet.
Goh, dat duurde lang voordat iemand met die pedofiele vetklep die je zo kunt omkopen voor een bucket kip van de KFC komt aanzetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Manke het volgende:
Anders
Tijdens de relatie ja, als ik zou vertellen wat ik weet dan zou zijn familie wel in die staat zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet lang meer zou leven. Albanezen kunnen niet tegen verraad en al zeker niet door een vrouw en door wat ik weet.
"Whatever their paying you, I'll double it".quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Goh, dat duurde lang voordat iemand met die pedofiele vetklep die je zo kunt omkopen voor een bucket kip van de KFC komt aanzetten.
Hey maar Big Frank staat echt ingeschreven bij de KvK onder kredietinformatie- en incassobureaus hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Manke het volgende:
Anders
30K achterover drukken is niet laag?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Claudia_24 het volgende:
Ik kan ook wel smerig doen, ik heb heel veel geheimen waardoor hij in de problemen kan raken, maar ik wil niet zo laag vallen..
Je hebt tijdens je relatie met hem niets gemerkt van 'stinkende zaakjes' en weet nu wel genoeg om hem in de problemen te helpen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Claudia_24 het volgende:
Zen familie weet mij wonen en ik zou in gevaar zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
30K achterover drukken is niet laag?
Die relatie is sowieso wel voorbij nu. Die 30k is wel een gokje waard lijkt me.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Tijdens de relatie ja, als ik zou vertellen wat ik weet dan zou zijn familie wel in die staat zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niks raars opmerkte... Ik weet wel paar dingen over zen familie enzo die hun problemen kunnen opleverenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je hebt tijdens je relatie met hem niets gemerkt van 'stinkende zaakjes' en weet nu wel genoeg om hem in de problemen te helpen?
Als je hier (of elders) geholpen wilt worden met je probleem, zul je moeten beginnen met een duidelijk en volledig verhaal te vertellen. Zonder goed, eerlijk en volledig verhaal zul je overal tegen muren aanlopen en niet echt serieus genomen worden.
Dat geldt niet alleen hier op het forum, maar ook als je aangifte gaat doen van de bedreigingen en/of juridische hulp gaat zoeken voor het terughalen van dat geld.
En je wist ook al dat hij zwart werkte... Belastingfraude heet dat hier in Nederland. En in België ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:01 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik niks raars opmerkte... Ik weet wel paar dingen over zen familie enzo die hun problemen kunnen opleveren
Ik heb al actie ondernomen, moet nu gwn afwachten!!!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef waaizokjurius het volgende:
Irriteer me mateloos aan je gedrag Claudia.
Misschien komt dit ook wel door het feit dat ik het gewoon niet kan begrijpen.
En omdat je zulke lakse antwoorden geeft pffff.
Ga verdomme actie ondernement met een advocaat ipv op dit zaadforum zielig te doen.
Desalniettemin vind het zwaar kut voor je!
Bang?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Toen ze happy samen was met hem en meeprofiteerde van zijn stinkende zaakjes had ze er blijkbaar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je hebt tijdens je relatie met hem niets gemerkt van 'stinkende zaakjes' en weet nu wel genoeg om hem in de problemen te helpen?
Hij werkt nog altijd in het zwart, ik kan dit enkel niet bewijzen. Ik weet enkel de stad waar hij zwart werkt en het soort bedrijf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En je wist ook al dat hij zwart werkte... Belastingfraude heet dat hier in Nederland. En in België ook.
Maar de Albanees had een Belgisch paspoort hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Bang?![]()
Tja, had je maar met een Belg moeten daten, of Nederlander.
Ik heb nog wel wat in de aanbieding voor ¤ 30.000,-quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef Onnoman het volgende:
misschien moet je gewoon een wapen kopen
http://www.gebruikte-wapens.nl/
Hoe meeprofiteerde? ik heb er nooit iets van gezien ja!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Toen ze happy samen was met hem en meeprofiteerde van zijn stinkende zaakjes had ze er blijkbaar geen moeite mee.
Alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Hij werkt nog altijd in het zwart, ik kan dit enkel niet bewijzen. Ik weet enkel de stad waar hij zwart werkt en het soort bedrijf.
Mehehehe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat in de aanbieding voor ¤ 30.000,-
Oh wacht...
Waarschijnlijk handelt hij in poeders en gedroogde planten. En een soort aspirine-achtige tabletjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Hij werkt nog altijd in het zwart, ik kan dit enkel niet bewijzen. Ik weet enkel de stad waar hij zwart werkt en het soort bedrijf.
Je was vanaf je 17e samen met hem, je bent nu 24. Hij werkt zwart en hij heeft nooit iets betaald voor je? uhuh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Hoe meeprofiteerde? ik heb er nooit iets van gezien ja!!!
Maar neeeequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk handelt hij in poeders en gedroogde planten. En een soort aspirine-achtige tabletjes.
Gewoon heel onschuldig hoor. Powerfoods en vitaminetabletjes noemen ze dat toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk handelt hij in poeders en gedroogde planten. En een soort aspirine-achtige tabletjes.
Tja, Marokkanen in Nederland ook. Anwar al-Awlaki ook een Amerikaans paspoort. Je punt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Maar de Albanees had een Belgisch paspoort hoor!
Ja idd, heb altijd alles zelf betaald, ik heb zelfs zijn kledij enzo gekocht!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je was vanaf je 17e samen met hem, je bent nu 24. Hij werkt zwart en hij heeft nooit iets betaald voor je? uhuh.
Je weet zeker dat dat het niet is, maar je weet niet wat het wel is? Heel bijzonder.quote:
Begint steeds mooier te wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja idd, heb altijd alles zelf betaald, ik heb zelfs zijn kledij enzo gekocht!
Je sarcasmeradar stond niet aanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja, Marokkanen in Nederland ook. Je punt?
Iedereen weet dat zeulke mensen alleen vrouwen van hun eigen land of ras nog redelijk als waardig zien, maar Belgische en Nederlandse vrouwen zijn gewoon hoeren die ze kapot meppen zodra ze wat terug zeggen of proberen. Iedereen weet dit, toch daten vele vrouwen (net als TS) er vrolijk op log. Later komen ze dan op Fok! (of all places) klagen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja idd, heb altijd alles zelf betaald, ik heb zelfs zijn kledij enzo gekocht!
Kijk het was echt een normale relatie, van geven en krijgen. Niks speciaals aan op te merken. We hadden plannen voor de toekomst.. Oke hij werkte in het zwart en ik heb er niks van gezegd. Dat is ook het enige. Niet iedereen moet nu denken dat ik hier in zon slechte relatie zat vol met fraude enzoquote:
Oh net was jij nog de enige die gaf. Jij betaalde alles, zelfs zijn kleren. En zwart werken is gewoon fraude hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Kijk het was echt een normale relatie, van geven en krijgen. Niks speciaals aan op te merken. We hadden plannen voor de toekomst.. Oke hij werkte in het zwart en ik heb er niks van gezegd. Dat is ook het enige. Niet iedereen moet nu denken dat ik hier in zon slechte relatie zat vol met fraude enzo
Geven en krijgen? Je bedoelt dat jij gaf en hij kreeg?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Kijk het was echt een normale relatie, van geven en krijgen. Niks speciaals aan op te merken. We hadden plannen voor de toekomst.. Oke hij werkte in het zwart en ik heb er niks van gezegd. Dat is ook het enige. Niet iedereen moet nu denken dat ik hier in zon slechte relatie zat vol met fraude enzo
Ja consistent trollen blijft lastig hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Oh net was jij nog de enige die gaf. Jij betaalde alles, zelfs zijn kleren. En zwart werken is gewoon fraude hoor.
Ja ik kocht heel veel voor hem, maar is niet alsof hij niks voor mij kocht. Was gewoon normale relatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Oh net was jij nog de enige die gaf. Jij betaalde alles, zelfs zijn kleren. En zwart werken is gewoon fraude hoor.
Hij gaf haar vast ook af en toe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Geven en krijgen? Je bedoelt dat jij gaf en hij kreeg?![]()
Een echte man.
Hij werkte zwart? Weet je dat zeker? Volgens mij leefde hij gewoon van 30000 euro.
Nee ik weet het zeker hij werkt er nu ook nog in de weekends.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Geven en krijgen? Je bedoelt dat jij gaf en hij kreeg?![]()
Een echte man.
Hij werkte zwart? Weet je dat zeker? Volgens mij leefde hij gewoon van 30000 euro.
Ja, je mag hopen dat hij toch iets van die 30000 euro aan jouw heeft uitgegeven en niet alleen aan zijn familie en echte vrouw in Albanië.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja ik kocht heel veel voor hem, maar is niet alsof hij niks voor mij kocht. Was gewoon normale relatie.
Dan moet je dus ook niet zeggen dat je niet meeprofiteerde van zijn belastingontduiking en andere dubieuze zaakjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja ik kocht heel veel voor hem, maar is niet alsof hij niks voor mij kocht. Was gewoon normale relatie.
Ja een pets hier, een 'viezje sjlet' daar.quote:
Welke lening?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef freiss het volgende:
Je zus moet gewoon de lening van hem terugvorderen: gewoon zeggen dat ze de lening met alleen hem had, en niet met jou.
Ben zelf meegegaan naar Albanië, voorgesteld aan familie, trouwplannen,... hij had niemand anders, was niet zon persoon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, je mag hopen dat hij toch iets van die 30000 euro aan jouw heeft uitgegeven en niet alleen aan zijn familie en echte vrouw in Albanië.
Is dat niet die vent die altijd rondreed in zo een grote camper en de boel inde en een gigantische fee vooraf vroeg? Of heb ik nu een ander voor mij?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hey maar Big Frank staat echt ingeschreven bij de KvK onder kredietinformatie- en incassobureaus hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdatt hij soms eens pralines of bloemen kocht serieus?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook niet zeggen dat je niet meeprofiteerde van zijn belastingontduiking en andere dubieuze zaakjes.
je zegt zelf dat je alleen de stad en het soort bedrijf weet..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee ik weet het zeker hij werkt er nu ook nog in de weekends.
Ja dat zal het zijn, pralines en bloemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdatt hij soms eens pralines of bloemen kocht serieus?
Ja, moet de schijn hooghouden natuurlijk. Leg anders maar eens uit hoe je aan die 30000 euries komt.´quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee ik weet het zeker hij werkt er nu ook nog in de weekends.
Ik weet het zeker omdat een gezamenlijke vriend van ons er ook werktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt zelf dat je alleen de stad en het soort bedrijf weet..
dus zeker weten kun je het niet
Euh ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, pralines en bloemen
Nee zo'n man was het niet nee, het was meer een frauderende zwartwerker die graag Belgische vrouwen geld ontneemt en ze zegt dat ze geen poot hebben om op te staan. Maar, verder, neen, zo'n man was het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ben zelf meegegaan naar Albanië, voorgesteld aan familie, trouwplannen,... hij had niemand anders, was niet zon persoon.
Dus je weet eigenlijk wel precies waar het is, want een vriend van je werkt er ook. Daarstraks wist je alleen de stad en het soort bedrijf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker omdat een gezamenlijke vriend van ons er ook werkt
kan niet wachten op deel 2quote:
Neen ik weet niet waar het is ik weet gewoon dat ze op dezelfde plaats werken. En waarom doet iedereen nu alsof ik een misdadiger ben????quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dus je weet eigenlijk wel precies waar het is, want een vriend van je werkt er ook. Daarstraks wist je alleen de stad en het soort bedrijf.
kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vind je? De helft bestaat uit bedelposts van jouw kant..
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?quote:
waar werkt hij dan? waar woont zijn moeder.. adres enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Neen ik weet niet waar het is ik weet gewoon dat ze op dezelfde plaats werken. En waarom doet iedereen nu alsof ik een misdadiger ben????
En in de tussentijd even 30 ruggen aftroggelen natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?
Wij? Jij bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef Onnoman het volgende:
heb je een email adres van je vriend.. post effe.. dan gaan wij fokkers een dreigmail sturen
nee.. ben alleen van het troostenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?
Ik weet enkel dat het bedrijf in Brugge ligt. Zen moeder woont 5min van mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waar werkt hij dan? waar woont zijn moeder.. adres enzo
gaan we effe vervelend doen
Ahhhh verklaart een hoop nu hehequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef Onnoman het volgende:
moet wel zeggen dat ik onlangs verliefd ben geworden op een Albanese
Precies, maar vooral ook sljetje noemen en zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
En in de tussentijd even 30 ruggen aftroggelen natuurlijk!
jij bent een laffe hond..quote:
Je ben een zielig roofdier. Erg laag, je bent nog lager dan haar ex.quote:
gast.. ga potten bakken ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Je ben een zielig roofdier. Erg laag, je bent nog lager dan haar ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |