abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141194416
Dag

Ik vond geen forum voor België, dus hier ben ik met mijn verhaal:
Ik was 6j samen met mijn vriend (inmiddels ex). 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen. Mijn zus heeft dit gestort op de rekening van mijn (ex)vriend, hij zei dat dit best was zodat ik zeker niks zou verspillen en hij er zorg ging voor dragen. Ze vond dit geen probleem omdat ze ons vertrouwde en ik vertrouwde hem ook blindelings. Nu zonder enige aanleiding heeft mijn ex me verlaten, met het geld. Ik heb hem vriendelijk gevraagd om het bedrag terug te geven, aangezien dit toch een redelijk hoog bedrag is. Nu weigert hij dit. Kan ik hem aanklagen voor diefstal ofzo? Hij zegt dat ik geen poot heb om op te staan omdat we het zelf op zijn rekening hebben gezet en er niks op papier staat. Maar dit kan toch niet, ik voel me echt bestolen. Aangezien dit toch om geld uit een erfenis gaat en hij niks met dat geld te maken heeft, en niet zelf heeft verdient of niks, kunnen wij toch wel iets doen?

Ook is hij ervandoor met mijn reserve appartement sleutels, kan ik dit aangeven? Wij woonden niet samen dus eigenlijk heeft hij dit gestolen, samen met nog wat kleine spullen. Sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord, ik kan op geen enkele manier contact opnemen met hem, hij heeft me overal geblokkeerd.

Weet iemand raad?

Bedankt

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_24 op 17-06-2014 12:01:14 ]
  Boks-Chick dinsdag 17 juni 2014 @ 11:50:57 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_141194477
aangifte doen kan en mag sowieso altijd in ieder geval, dus dat zou ik zeer zeker doen, met gelijk zo veel mogelijik bewijsmateriaal mee.
lolwut
pi_141194511
Denk dat de politie jou verder kan helpen?

Wat een lage rotzak zeg.
  Forum Admin dinsdag 17 juni 2014 @ 11:54:17 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_141194608
Ik vind het verhaal ietwat onvolledig. Een erfenis die een lening is? Je hebt toch gewoon recht op jouw deel. Die zaak is er nooit gekomen dus? en dat geld is al die tijd op zijn rekening blijven staan of heeft hij het al langzaamaan op gemaakt? Uiteraard is aan te tonen dat jouw zus dat geld heeft overgemaakt. Hadden jullie helemaal niets op papier staan samen, geen samenlevingscontract? Ik zou sowieso aangifte doen. Wees dan zo volledig mogelijk en neem alle bewijzen mee die je hebt.
pi_141194640
Ik hoop dat je zus een of ander papiertje heeft waarop staat dat het een lening is.
Zo niet dan kan het behoorlijk lastig worden het terug te krijgen.
Was je getrouwd en nu gescheiden dan kan je de helft terugvorderen, neem een advocaat.
Je zus heeft trouwens het geld overgemaakt omdat ze jou blijkbaar niet vertrouwde, in dit geval jammer voor je zus en die moet er maar achteraan, gaat niet ten goede van familierelaties.

Leen de volgende keer van de bank, is beter voor familierelaties .

Je kan natuurlijk altijd een vordering neerleggen bij hem, succes.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:57:41 #6
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141194709
Oef, niet zo slim...
pi_141194722
Het was mijn keuze om dit op mijn ex vriend zijn rekening te zetten, hij overtuigde mij dat het best is als hij voor zorgt, en nee er staat niks op papier dat dit een lening is, het was allemaal mondeling in familie kring.
Wij zijn niet getrouwd en woonden ook niet officieel samen. Voor zover ik weet staat het geld nog op zijn rekening...
pi_141194816
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Claudia_24 het volgende:
Het was mijn keuze om dit op mijn ex vriend zijn rekening te zetten, hij overtuigde mij dat het best is als hij voor zorgt, en nee er staat niks op papier dat dit een lening is, het was allemaal mondeling in familie kring.
Wij zijn niet getrouwd en woonden ook niet officieel samen. Voor zover ik weet staat het geld nog op zijn rekening...
Ik denk dat je een goede advocaat nodig hebt :{
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_141194970
Waarschijnlijk inderdaad geen poot om op te staan....
Het geld is bewust overgemaakt naar zijn rekening, dus daar zit geen fout. Dat je het überhaupt naar zijn rekening hebt laten storten is al raar, maar dat je vervolgens niks op papier hebt gezet wat betreft is bestemmingsplan van die som geld is natuurlijk ronduit achterlijk.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_141194985
En waarom ga je er vanuit dat het geld er nog is? Hij overtuigde je natuurlijk niet voor niets om het op zijn rekening te zetten. Waarschijnlijk is het al vergokt/naar de hoeren gegaan. Zou even een soa-testje laten doen en die 30.000,- maar zien als enorm hoge kosten voor een cursus die het leven heet.

Tuurlijk kan je ook een advocaat in de arm nemen, aangifte doen etc. maar de kans van slagen acht ik vrij gering.
pi_141195013
Dus je laat jouw zus geld overmaken naar je vriend, maakt daarover verder geen enkele (aantoonbare) afspraak, en nu de relatie over is wil je het geld terug? Ik vind het een vreemd verhaal..
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:07:16 #12
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141195015
beste TS
je komt voor mij ook een beetje naief over..
het is en blijft jouw geld dus waarom heb je het in godsnaam op zijn rekening gezet?
liefde maakt blind zeker

ik zou niet weten wat je verder kan doen eerlijk gezegd
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141195028
Liefde maakt blind.. Na een tijd vertrouw je iemand voor 100%..;
pi_141195107
Inderdaad, doe aangifte. Hoewel ik me kan voorstellen dat het weinig zin heeft.

En vervang de sloten van je appartement, als hij nog een sleutel heeft. Dat is een stukje eenvoudiger dan de sleutel terugkrijgen, denk ik.
pi_141195116
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
Ook al vertrouwje iemand voor 100%, dan nog is er geen enkele reden om zoiets NIET op papier te zetten. Niet dat je daar nu wat aan hebt, maar dan weet je het voor de volgende keer.
pi_141195134
quote:
Tja.. Auw.. en wijze les.
pi_141195138
maar die zaak is er nooit gekomen en die 30.000 staat dus gewoon op zijn rekening?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_141195208
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
maar die zaak is er nooit gekomen en die 30.000 staat dus gewoon op zijn rekening?
Idd... We waren nog even aan het afwachten om een zaak te openen.. tot op een dag hij het dus gewoon heeft afgetrapt.
pi_141195268
quote:
Daarom NOOIT iemand voor 100% vertrouwen. Ook al woon je 40 jaar samen en heb je kinderen.

Toch, jongens? :|W
pi_141195299
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:15 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Daarom NOOIT iemand voor 100% vertrouwen. Ook al woon je 40 jaar samen en heb je kinderen.

Toch, jongens? :|W
Ja dit heb ik nu door, maar ja daar ben ik op het moment nu niks mee.
pi_141195308
Raar verhaal, je leende geld wat een erfenis was? Dan is het toch geen lening?
Het is op de rekening van je vriend gestort, of was het een en/of rekening?

Verder kan je voor de kleine dingen en sleutels wel aangifte doen lijkt me. Voor dat bedrag zal je aan moeten tonen dat het voor jou bedoelt was, en dat kan weleens lastig worden als er niks vast ligt en het op een privé rekening van hem is gestort.
pi_141195377
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Raar verhaal, je leende geld wat een erfenis was? Dan is het toch geen lening?
Het is op de rekening van je vriend gestort, of was het een en/of rekening?

Verder kan je voor de kleine dingen en sleutels wel aangifte doen lijkt me. Voor dat bedrag zal je aan moeten tonen dat het voor jou bedoelt was, en dat kan weleens lastig worden als er niks vast ligt en het op een privé rekening van hem is gestort.
Het geld was een erfenis die mijn zus nog gekregen heeft. Dan heb ik gewoon gevraagd of ik dit mocht lenen en als de zaak er was het zou terugbetalen... Het is idd op zijn rekening gestort.
pi_141195501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Het geld was een erfenis die mijn zus nog gekregen heeft. Dan heb ik gewoon gevraagd of ik dit mocht lenen en als de zaak er was het zou terugbetalen... Het is idd op zijn rekening gestort.
Maar als jullie volle zussen zijn, heb jij dan ook niet recht op een deel daarvan? Of heb je dat al gehad en heb je ook haar deel nog geleend.

En als het op zijn prive rekening gestort is dan is het echt onwijs dom niks op papier te zetten, ook richting je zus trouwens. Ook al is de verstandhouding goed, het kan zowel met je zus als je vriend veranderen... Kan nu dus een duur grapje worden. Je zal je zus moeten laten verklaren dat het geld voor jou bedoelt is, en dan maar hopen dat de politie er een zaak in ziet, en hij nog te traceren is.
pi_141195538
Je kan naar de politie gaan. Ik ken een moeder en een dochter die beiden hun huis zijn kwijtgeraakt door ook iemand zo te vertrouwen. Huizen verkocht want moeder ging bij haar dochter en man inwonen, maar toen de huizen verkocht waren ging de man er met het geld vandoor. Ik wil je niet depresief maken (en misschien is het in jullie situatie anders), maar volgens mij is dat ook niet meer goedgekomen.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_141195571
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar als jullie volle zussen zijn, heb jij dan ook niet recht op een deel daarvan? Of heb je dat al gehad en heb je ook haar deel nog geleend.

En als het op zijn prive rekening gestort is dan is het echt onwijs dom niks op papier te zetten, ook richting je zus trouwens. Ook al is de verstandhouding goed, het kan zowel met je zus als je vriend veranderen... Kan nu dus een duur grapje worden. Je zal je zus moeten laten verklaren dat het geld voor jou bedoelt is, en dan maar hopen dat de politie er een zaak in ziet, en hij nog te traceren is.
Ja ik had ook een deel maar dit is weg dit heb ik deels aan mijn app uitgegeven. Ja ik ben heel dom geweest pff
pi_141195757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ja ik had ook een deel maar dit is weg dit heb ik deels aan mijn app uitgegeven. Ja ik ben heel dom geweest pff
Wat heeft je zus in de omschrijving gezet van de storting van die 30k?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_141195852
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

Voor zo ver ik weet, niks. :/
pi_141195857
Bijzonder...
pi_141195900
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef rene90 het volgende:

[..]

GIFT VOOR M'N LIEFSTE ZWAGER XX JACQUELINE
pi_141195937
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:32 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Voor zo ver ik weet, niks. :/
Dit kan je zus opzoeken natuurlijk. Lijkt me sowieso handig dat jullie samen zsm naar het politiebureau gaan en daar de hele situatie eens uitleggen en kijken of ze er wat mee kunnen / willen. Waarschijnlijk adviseren ze je het maar eerst zelf op te lossen, of in ieder geval; zelf contact met hem proberen te leggen.
pi_141196165
Dan maakt je zus er een onverschuldigde betaling van en storneert vordert zij het bedrag terug.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:48:39 #32
244933 trovey
Nachtoele
pi_141196292
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Claudia_24 het volgende:
Zeg dat :W tegen het geld. ;( :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141196324
First things first: bel een slotenmaker en laat vandaag nog je sloten vervangen, ik zou geen dag alleen in een huis blijven slapen waar die man de sleutelen van heeft.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:53:45 #34
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_141196424
quote:
Prima, maar stap 1 lijkt me nu om een advocaat in de arm te nemen. Mogelijk dat hij met een boze brief al eieren voor zijn geld kiest.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:58:42 #35
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141196590
quote:
ik wil je nieuwe vriendje wel worden
heb namelijk een zwak voor vlaamse vrouwen :)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141196658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:58 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik wil je nieuwe vriendje wel worden
heb namelijk een zwak voor vlaamse vrouwen :)
Ik heb een zwak voor zusters van vlaamse vrouwen die 30k op mijn rekening storten :Y
pi_141196688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik heb een zwak voor zusters van vlaamse vrouwen die 30k op mijn rekening storten :Y
ik zie niet waarom jullie dit zo grappig vinden? Met een ander zijn ongeluk lachen?
pi_141196702
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

ik zie niet waarom jullie dit zo grappig vinden? Met een ander zijn ongeluk lachen?
Zie je mij lachen dan?
pi_141196726
Zou de zus het niet alsnog als onverschuldigde betaling kunnen opvoeren? Dat ze in de veronderstelling was dat het was overgemaakt op de rekening van jullie beiden.

Even een kleine kanttekening we weten natuurlijk niet precies hoe het recht zit in belgie.
pi_141196750
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Basp1 het volgende:
Zou de zus het niet alsnog als onverschuldigde betaling kunnen opvoeren? Dat ze in de veronderstelling was dat het was overgemaakt op de rekening van jullie beiden.

Even een kleine kanttekening we weten natuurlijk niet precies hoe het recht zit in belgie.
Zal dit eens navragen! bedankt
pi_141196754
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Basp1 het volgende:
Zou de zus het niet alsnog als onverschuldigde betaling kunnen opvoeren?
Dat zeg ik :7
quote:
Dat ze in de veronderstelling was dat het was overgemaakt op de rekening van jullie beiden.
Dat maakt niet uit. Het geld is niet/wordt niet gebruikt waarvoor het bedoeld was.
pi_141196765
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Zal dit eens navragen! bedankt
Aan wie ga je dat navragen?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:04:41 #43
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141196766
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

ik lach niet claudia, ik vind het erg lullig voor je.. ik meen het serieus
ik prijs mijzelf gelukkig niet in een dergelijke scenario te zitten
als man zijnde zou je zoiets anders aanpakken dan een vrouw
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141196811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik lach niet claudia, ik vind het erg lullig voor je.. ik meen het serieus
ik prijs mijzelf gelukkig niet in een dergelijke scenario te zitten
als man zijnde zou je zoiets anders aanpakken dan een vrouw
Ja dit is een harde les voor mij :/
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:06:44 #45
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141196827
Hoi Claudia,

sinds wanneer is hij weg gegaan?
en wanneer heb je hem voor het laatst gesproken?

heb jij nog spullen van hem die hem dierbaar zijn?

heeft hij nog de sleutel van je woning?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141196859
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:06 schreef Onnoman het volgende:
Hoi Claudia,

Lees de op
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:10:20 #47
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141196931
nieuw slot op deur, zijn spullen in hoeverre je nog van hem hebt gewoon opslaan en nooit meer terug geven..
zijn moeder wekelijks onder druk zetten om te vragen waar hij is
zijn vrienden benaderen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141196936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:06 schreef Onnoman het volgende:
Hoi Claudia,

Hij is vorige dinsdag vertrokken toen ik in de winkel was. Zondag heb ik hem het laatst gesproken via mail waarin hij zegt dat ik hem met rust moet laten en dat ik na die mail hem nooit meer zal horen of zien. Ik heb nog wel enkele kledij maar dat is het ook.. Hij heeft 2 reservesleutels meegenomen.
pi_141196991
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:10 schreef Onnoman het volgende:
nieuw slot op deur, zijn spullen in hoeverre je nog van hem hebt gewoon opslaan en nooit meer terug geven..
zijn moeder wekelijks onder druk zetten om te vragen waar hij is
zijn vrienden benaderen
Ik ben langs gegaan bij zijn moeder, zij spreekt geen Nederlands en was ook niet vriendelijk. Ze zei dat ik moest weggaan en niet meer terug moet gaan, anders ging ze me "vermoorden". Ik zie ook het nut er niet van in zen vrienden te contacteren.
pi_141197007
Het was toch niet jouw geld, je hebt het toch geleend van de zus van je ex?

Ex is er vandoor, maar aangezien er nooit enig contract is geweest over die lening:

*O* Niet jouw probleem meer *O*

Laat de zus van je ex haar geld lekker terughalen bij haar broer (jouw ex dus), jij hebt er niks meer mee te maken.

Mocht je geld nodig hebben voor een eigen zaak: maak een ondernemingsplan en leen het bij een fatsoenlijke bank.

En oh ja: cilinders van je sloten vervangen :Y)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:13:11 #51
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ik ben langs gegaan bij zijn moeder, zij spreekt geen Nederlands en was ook niet vriendelijk. Ze zei dat ik moest weggaan en niet meer terug moet gaan, anders ging ze me "vermoorden". Ik zie ook het nut er niet van in zen vrienden te contacteren.
uit welk land kwam die gast?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:12 schreef quinoahipster het volgende:
Het was niet jouw geld, je hebt het geleend van de zus van je ex.

Ex is er vandoor, maar aangezien er nooit enig contract is geweest over die lening:

*O* Niet jouw probleem meer *O*

Laat de zus van je ex haar geld lekker terughalen bij haar broer (jouw ex dus), jij hebt er niks meer mee te maken.

Mocht je geld nodig hebben voor een eigen zaak: maak een ondernemingsplan en leen het bij een fatsoenlijke bank.

En oh ja: cilinders van je sloten vervangen :Y)
Het is geleend van mijn zus niet de zijne.
pi_141197062
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef Onnoman het volgende:

[..]

uit welk land kwam die gast?
Albanië
pi_141197104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Het is geleend van mijn zus niet de zijne.
Excusez, verkeerd gelezen.

In dat geval: aangifte doen :s)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:15:19 #55
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197108
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:14 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Albanië
wat voor een studie heb jij genoten?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Verpleegkunde, waarom?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:15:59 #57
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_141197129
Dit kan maar beter een grap zijn.
Chaos is a ladder.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:16:57 #58
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Verpleegkunde, waarom?
even een link zoeken
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197174
quote:

[..]

Albanië
de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk vermindert..
pi_141197175
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Ouwe hosselaar ben je ook!
pi_141197178
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:15 schreef Nightquest777 het volgende:
Dit kan maar beter een grap zijn.
Jammer genoeg is dit geen grap.
pi_141197208
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Jammer genoeg is dit geen grap.
Dan ben je niet bepaald snugger
Misschien is het beter dat die zaak er niet gekomen is want dan was je het geld ook kwijt :')

Verder wel lullig natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141197209
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:

[..]

de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk vermindert..
Dit heeft er toch niks mee te maken? Hij is afkomstig uit Albanië maar is een Belg.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:18:38 #64
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197240
maar luister nou eens claudia..
je bent 24, je kijkt vast wel eens naar de televisie..
hoe heb je het ooit voor elkaar kunnen krijgen om zoveel geld op de rekening van een albanier te stoppen?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197247
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan ben je niet bepaald snugger
Misschien is het beter dat die zaak er niet gekomen is want dan was je het geld ook kwijt :')

Verder wel lullig natuurlijk
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...
pi_141197259
quote:

[..]

Albanië
die is nu dus lekker in albanie aan het genieten van het een en ander!

wijze les voor de volgende keer aangezien je geen euro meer van dat bedrag terug gaat zien |:( :')
pi_141197271
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:18 schreef Onnoman het volgende:
maar luister nou eens claudia..
je bent 24, je kijkt vast wel eens naar de televisie..
hoe heb je het ooit voor elkaar kunnen krijgen om zoveel geld op de rekening van een albanier te stoppen?
Ik ken hem al sinds mijn 17e, ik vertrouwde hem blindelings.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:19:46 #68
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197279
had die Albanees een baan in belgie?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197282
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...
ja, dan had hij het opgemaakt en was vertrokken en had jou met de schulden laten zitten
pi_141197292
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:

[..]

die is nu dus lekker in albanie aan het genieten van het een en ander!

wijze les voor de volgende keer aangezien je geen euro meer van dat bedrag terug gaat zien |:( :')
Hij is niet in Albanië, hij is in België
pi_141197298
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Dit heeft er toch niks mee te maken? Hij is afkomstig uit Albanië maar is een Belg.
Zit hij überhaupt nog in België of is hij nu lekker de bloemetjes buiten aan het zetten in Albanië?
pi_141197300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Onnoman het volgende:
had die Albanees een baan in belgie?
Zwart werk..
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:20:27 #73
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197303
quote:

[..]

Ik ken hem al sinds mijn 17e, ik vertrouwde hem blindelings.
hoe en waar heb je hem leren kennen? heb je nooit iets raars of vaags of onbetrouwbaars aan hem gemerkt? heel eerlijk ?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197324
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Zit hij überhaupt nog in België of is hij nu lekker de bloemetjes buiten aan het zetten in Albanië?
Nee hij is 100% nog in België, heeft hier zijn hele leven.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:21:07 #75
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197326
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Zwart werk..
zie je.. eerste symptoom van onbetrouwbaarheid
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197329
quote:

[..]

weet je dat zeker?
zorg in ieder geval maar dat hij daar blijft tot je je geld hebt
pi_141197341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

hoe en waar heb je hem leren kennen? heb je nooit iets raars of vaags of onbetrouwbaars aan hem gemerkt? heel eerlijk ?
Heb hem op school leren kennen. Nee niks raars aan hem gemerkt
pi_141197348
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk verminderd..
:Y

quote:

[..]

Zwart werk..
... en wéér een stap dichter bij de constatering dat dit een hele dure levensles gaat worden :X :')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:22:01 #79
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197351
volgens mij claudia.. heb je samen met hem ook wel eens onbetrouwbare dingen uitgespookt

kan me niet voorstellen dat je 7 jaar braaf bent gebleven terwijl hij de boel liep te flashen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197357
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:21 schreef gianni61 het volgende:

[..]

weet je dat zeker?
zorg in ieder geval maar dat hij daar blijft tot je je geld hebt
Ja ik weet het zeker, hij gaat hier nog naar avondschool etc...
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:23:12 #81
401888 Nightquest777
pi_141197395
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ja ik weet het zeker, hij gaat hier nog naar avondschool etc...
1 woord: POLITIE
Chaos is a ladder.
pi_141197399
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij claudia.. heb je samen met hem ook wel eens onbetrouwbare dingen uitgespookt

kan me niet voorstellen dat je 7 jaar braaf bent gebleven terwijl hij de boel liep te flashen
quote:

Nee hoor, ik wil geen problemen ofzo. Ben niet zon persoon.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:23:42 #83
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_141197407
Kan je z'n handtekening vervalsen? Ga dan naar de bank en neem het geld op van zijn rekening.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:23:43 #84
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_141197409
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

1 woord: POLITIE
Wat doen die dan in een civielrechtelijke zaak?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:23:53 #85
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197414
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, ik wil geen problemen ofzo. Ben niet zon persoon.
ben je wel eens bang geweest voor hem?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:24:01 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197420
quote:

Wat een zinloze aanname.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:24:29 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197433
Maar goed, ga naar de politie. Hier word je niet wijzer van. Zeker niet qua Belgisch recht.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141197437
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Manke het volgende:
Kan je z'n handtekening vervalsen? Ga dan naar de bank en neem het geld op van zijn rekening.
Ik kan niet aan zijn bankkaart raken..
pi_141197441
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Gast, wat wil je nou eigenlijk :') Dit is WGR..
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 juni 2014 @ 13:24:39 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141197444
Ik weet niet of het zo werkt natuurlijk, maar kun je niet gewoon een brief opstellen die jij en je zus ondertekenen met een dagtekening van de dag voordat het is overgemaakt? Je zus zal daar wel aan meewerken.

Dat is weliswaar niet de waarheid, maar dat hij het geld houdt is natuurlijk ook niet eerlijk.
Dan heb je in elk geval iets op papier. Geen idee of het helpt.

En verder: Wat maakt zijn afkomst nou uit? WGR is geen KLB.
pi_141197456
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Jazeker, ben meerdere keren bedreigd geweest.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:25:02 #92
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197462
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat een zinloze aanname.
niet helemaal..
als iemand ná 7 jaren tot een dergelijk daad in staat is.. dan kan je in 7 jaar vast wel symptomen achterhalen die zijn daad kunnen bevestigen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197476
Tja ik maak de laatste tijd ook veel geld over naar mijn vriendin.

Overal zet ik wel iets bij de mededeling, bijv koelkast of wasmachine, ligt eraan wat er gekocht moest worden.
Ik denk dat je hier via fok niet eruit zal komen behalve qua advies dat je zo snel mogelijk naar een degelijke advocaat moet stappen of desnoods naar juridisch loket.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:25:27 #94
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Gast, wat wil je nou eigenlijk :') Dit is WGR..
ik heb al meerdere zaken opgelost ;)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197507
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik heb al meerdere zaken opgelost ;)
Oh god, hij is nog helderziend ook :')
pi_141197514
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet of het zo werkt natuurlijk, maar kun je niet gewoon een brief opstellen die jij en je zus ondertekenen met een dagtekening van de dag voordat het is overgemaakt? Je zus zal daar wel aan meewerken.

Dat is weliswaar niet de waarheid, maar dat hij het geld houdt is natuurlijk ook niet eerlijk.

quote:
5s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:

Ja dat kan ik wel doen maar dan is het mijn woord tegen het zijne.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:26:38 #97
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Onnoman het volgende:

[..]

niet helemaal..
als iemand ná 7 jaren tot een dergelijk daad in staat is.. dan kan je in 7 jaar vast wel symptomen achterhalen die zijn daad kunnen bevestigen
Jij bent duidelijk niet bekend met sociopaten. Het is prima mogelijk om na 7 jaar nog niets door te hebben. Het komt vaker voor dan jij zelfs denkt.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:26:41 #98
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197522
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Jazeker, ben meerdere keren bedreigd geweest.
had jij dus nooit de intentie gehad om bij hem weg te gaan de afgelopen 7 jaar?
of was je zo bang voor hem dat je niet durfde?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:27:48 #99
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk niet bekend met sociopaten. Het is prima mogelijk om na 7 jaar nog niets door te hebben. Het komt vaker voor dan jij zelfs denkt.
bij mij zou dat 99,9% nooit gebeuren.. geloof mij!
heb het vertrouwen in de mensheid al jaren opgegeven :)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197564
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Onnoman het volgende:

[..]

had jij dus nooit de intentie gehad om bij hem weg te gaan de afgelopen 7 jaar?
of was je zo bang voor hem dat je niet durfde?
Ik kon niet weg van hem, hij zei dat ik voor altijd ging vastzitten aan hem.
pi_141197576
quote:

[..]

en hoe weet je dat zo zeker ?
hij is niet echt te vertrouwen he ;)

wijze les voor de toekomst!
hopelijk krijg je nog iets terug van dat bedrag maar ben er bang voor!
gok dat 1/3 al op is gemaakt door hem!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:28:36 #102
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

was je ook bang dat hij je ging vermoorden? zoals ook zijn moeder tegen je gezegd heeft?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:28:39 #103
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197582
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Onnoman het volgende:

[..]

bij mij zou dat 99,9% nooit gebeuren.. geloof mij!
heb het vertrouwen in de mensheid al jaren opgegeven :)
ok
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:28:57 #104
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141197589
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

:') wat ben jij een domme muts :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:29:16 #105
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197596
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

:') wat ben jij een domme muts :')
WGR jongens, geen KLB. Dank :)
pi_141197613
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:

[..]

en hoe weet je dat zo zeker ?
hij is niet echt te vertrouwen he ;)

wijze les voor de toekomst!
hopelijk krijg je nog iets terug van dat bedrag maar ben er bang voor!
gok dat 1/3 al op is gemaakt door hem!
Ik weet het zeker omdat ik weet wat zijn plannen zijn hier voor de toekomst. Hij gaat hier nog naar avondschool en volgt een opleiding van VDAB waar hij verplicht is aanwezig te zijn.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:30:19 #107
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141197623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Dven het volgende:

[..]

WGR jongens, geen KLB. Dank :)
Sorry, ik verbaas me over de overvloed aan naïviteit en het onvoorstelbaar grote gebrek aan gezond verstand bij TS.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:30:22 #108
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ik weet het zeker omdat ik weet wat zijn plannen zijn hier voor de toekomst. Hij gaat hier nog naar avondschool en volgt een opleiding van VDAB waar hij verplicht is aanwezig te zijn.
Dus wanneer stap je nu naar de politie of een advocatenkantoor om daar informatie in te winnen?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 juni 2014 @ 13:30:38 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141197635
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Claudia_24 het volgende:

Ja dat kan ik wel doen maar dan is het mijn woord tegen het zijne.
Alle beetjes helpen. Aangifte zou ik sowieso doen. Als je dan met een papiertje aan komt zetten, dan helpt ook dat vast wel mee. Ik verwacht niet dat je je geld zomaar terugkrijgt trouwens; daarvoor had je veel betere afspraken moeten maken. Zuur is het wel met zoveel geld.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:30:57 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Sorry, ik verbaas me over de overvloed aan naïviteit en het onvoorstelbaar grote gebrek aan gezond verstand bij TS.
Open er een fraai KLB-topic over maar laten we het hier vooral bij de essentie houden.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:31:15 #111
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Open er een fraai KLB-topic over maar laten we het hier vooral bij de essentie houden.
eens
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141197656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef Onnoman het volgende:

[..]

was je ook bang dat hij je ging vermoorden? zoals ook zijn moeder tegen je gezegd heeft?
Nee, hij bedreigde mij wel maar ik weet dat hij dit nooit zou gdn hebben.
pi_141197661
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

als je weet waar hij is, dan trommel je toch wat mannen op en regel je het zelf even ?

ach jah, apart verhaal dus zal ook wel een apart einde worden!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:31:42 #114
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141197668
quote:

[..]

Ach ja, het mocht wel even gezegd worden :)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:32:00 #115
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141197682
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:

[..]

als je weet waar hij is, dan trommel je toch wat mannen op en regel je het zelf even ?

De Fok! knokploeg? :D
pi_141197691
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef Claudia_24 het volgende:
Dag

Ik vond geen forum voor België, dus hier ben ik met mijn verhaal:
Ik was 6j samen met mijn vriend (inmiddels ex). 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen. Mijn zus heeft dit gestort op de rekening van mijn (ex)vriend, hij zei dat dit best was zodat ik zeker niks zou verspillen en hij er zorg ging voor dragen. Ze vond dit geen probleem omdat ze ons vertrouwde en ik vertrouwde hem ook blindelings. Nu zonder enige aanleiding heeft mijn ex me verlaten, met het geld. Ik heb hem vriendelijk gevraagd om het bedrag terug te geven, aangezien dit toch een redelijk hoog bedrag is. Nu weigert hij dit. Kan ik hem aanklagen voor diefstal ofzo? Hij zegt dat ik geen poot heb om op te staan omdat we het zelf op zijn rekening hebben gezet en er niks op papier staat. Maar dit kan toch niet, ik voel me echt bestolen. Aangezien dit toch om geld uit een erfenis gaat en hij niks met dat geld te maken heeft, en niet zelf heeft verdient of niks, kunnen wij toch wel iets doen?

Bedankt
Er staat niets op papier dus jouw woord tegen zijn woord. Pech. :Y
Je hebt het zelf overgeschreven op zijn rekening, je kunt hooguit bij de belasting een claim voor donatie maken en het terugeisen van de belasting alszijnde.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:32:22 #117
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141197694
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

oh dan maakt het niet uit.
pi_141197701
quote:

[..]

Dus wanneer stap je nu naar de politie of een advocatenkantoor om daar informatie in te winnen?
Ik zal deze week eens langsgaan
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:32:53 #119
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141197717
Wel gemakkelijk verdienen op die manier. Die Albanees had anders aardig wat uurtjes zwart moeten werken voor 30k.
pi_141197720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

dont know!
gewoon wat vrienden verzamelen en zelf een oplossing bedenken!
moet niet al te moeilijk zijn lijkt mij, zeker niet wanneer het om een bedrag van ¤ 30.000 gaat!
pi_141197725
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Alle beetjes helpen. Aangifte zou ik sowieso doen. Als je dan met een papiertje aan komt zetten, dan helpt ook dat vast wel mee. Ik verwacht niet dat je je geld zomaar terugkrijgt trouwens; daarvoor had je veel betere afspraken moeten maken. Zuur is het wel met zoveel geld.
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet het, was heel erg dom van mij.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:33:11 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197731
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:

[..]

Ik weet toevallig dat er in Albanie genoeg bedrijfjes zijn die dit voor zo'n 10% van de kosten voor je terugwinnen. In Nederland trouwens ook. Genoeg Eef Hoosjes.

Ook niet geheel correct maar het werkt prima.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:33:14 #123
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197735
quote:

[..]

hij bedreigde je wel met de dood?
Maar die gast.. wist hij van het bestaan van het geld van je zus af? Wist hij over die erfenis?
Was hij ook de persoon die als eerste met het idee kwam om een winkel te beginnen?
Had hij een belgisch paspoort?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:33:38 #124
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141197752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik weet toevallig dat er in Albanie genoeg bedrijfjes zijn die dit voor zo'n 10% van de kosten voor je terugwinnen. In Nederland trouwens ook. Genoeg Eef Hoosjes.

Incasso Arie.
pi_141197753
quote:

[..]

Het zelf regelen? jij kent duidelijk de Albanese mentaliteit niet.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:33:46 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ik zal deze week eens langsgaan
Niet deze week. Dat soort zaken moet je zo snel mogelijk aanpakken. Het gaat om 30.000 euro. Niet om een pakje kauwgom.
pi_141197761
quote:

[..]

Stockholm syndroom.
pi_141197764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ahh daar komt de aap uit de mouw.
pi_141197767
quote:

[..]

bedrijfjes ? je hebt zelf toch handen en hersenen gekregen ?
ach jah, zal er verder ook niet op in gaan :)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:34:31 #130
401888 Nightquest777
pi_141197783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat doen die dan in een civielrechtelijke zaak?
Volgens mij is diefstal/oplichting en bedreiging (door ex schoonmoeder) geen civielrechtelijk zaak. We hebben hier niet te maken met het niet nakomen van contractuele verplichtingen ofzo, want er is helemaal geen contract.
Chaos is a ladder.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:34:39 #131
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197788
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

niet eens zo'n slecht idee :D
mannetje of 5.. ieder 2000 euro
krijgt claudie 20 k terug :D
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:34:51 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197794
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:

[..]

bedrijfjes ? je hebt zelf toch handen en hersenen gekregen ?
ach jah, zal er verder ook niet op in gaan :)
De bedrijfjes maken iets meer indruk dan de gemiddelde man, en zeker dan een jonge ietwat naieve dame.
pi_141197797
quote:

[..]

Dit is WGR geen KLB
pi_141197804
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Onnoman het volgende:

[..]

hij bedreigde je wel met de dood?
Maar die gast.. wist hij van het bestaan van het geld van je zus af? Wist hij over die erfenis?
Was hij ook de persoon die als eerste met het idee kwam om een winkel te beginnen?
Had hij een belgisch paspoort?
Ja hij wist van het geld, ja was zijn idee en ja hij heeft een belgisch paspoort.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:35:47 #135
401888 Nightquest777
pi_141197830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:35 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ja hij wist van het geld, ja was zijn idee en ja hij heeft een belgisch paspoort.
Alles wijst dus op een vooropgezet plan.
Chaos is a ladder.
pi_141197836
quote:

[..]

Niet deze week. Dat soort zaken moet je zo snel mogelijk aanpakken. Het gaat om 30.000 euro. Niet om een pakje kauwgom.
quote:

[..]

Jammer genoeg is het geld niet het enige probleem, moet nog veel meer regelen dan enkel dit.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:36:29 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197852
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dit is WGR geen KLB
Het is dan ook een serieuze opmerking waarmee mevrouw prima haar geld terug kan verkrijgen.
pi_141197860
quote:

[..]

Wat voor een bedrijfje hadden jullie dan samen? Dat staat toch op papier? Was het een kebapzaak?
Tja, dat is het risiko als je buiten het land neukt, om het zo maar te zeggen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:36:48 #139
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141197865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

[..]

Jammer genoeg is het geld niet het enige probleem, moet nog veel meer regelen dan enkel dit.
30000 euro lijkt me toch wel iets dat vrij snel bovenaan je prioriteitenlijstje staat?
pi_141197871
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

_O- ja die ken ik wel hoor !

¤30.000 op je rekening laten storten door je schoonzus en er vandoor gaan!

maar zonder gein, doe aangifte en maak er werk van ipv hier non stop te posten op fok!
mocht niks helpen zou ik toch echt andere maatregelen treffen waar de albanese mentaliteit in het niets zou vallen!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:37:02 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197873
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

[..]

Dan toch beter met die dingen starten. Dit topic wacht wel en men hier kan je toch niet verder helpen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:37:03 #142
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197874
quote:

[..]

ok dus hij is niet illegaal, dat scheelt weer
dat hij en zijn moeder je met de dood bedreigen is niets meer dan jou dermate bang maken zodat je hen niet meer gaat lastig vallen..
voor zover jij weet woont hij nu wel bij zijn moeder!!!! heb je daar eens bij stil gestaan?

Ga eens een dag zijn moeder schaduwen...
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:37:21 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197887
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat voor een bedrijfje hadden jullie dan samen? Dat staat toch op papier? Was het een kebapzaak?
Tja, dat is het risiko als je buiten het land neukt, om het zo maar te zeggen.
Doe eens normaal.
pi_141197910
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Volgens mij is diefstal/oplichting en bedreiging (door ex schoonmoeder) geen civielrechtelijk zaak. We hebben hier niet te maken met het niet nakomen van contractuele verplichtingen ofzo, want er is helemaal geen contract.
We hebben te maken met een onverschuldigde betaling en dat is wel degelijk civiel
pi_141197915
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef Dven het volgende:

[..]

De bedrijfjes maken iets meer indruk dan de gemiddelde man, en zeker dan een jonge ietwat naieve dame.
paar man, busje, schuifdeur, bivak, knuppeltje en gaan met die banaan *O*
pi_141197939
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Dan toch beter met die dingen starten. Dit topic wacht wel en men hier kan je toch niet verder helpen.
quote:

[..]

Ja ben er mee bezig. Heb al afspraak gemaakt met advocaat enzo dus even afwachten
pi_141197950
quote:

[..]

Doe eens normaal.
Wat zeur je man?
Ze schrijft toch: 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen.

Nou, dan hebben ze toch samen een zaak waar deze 30000 euro inzit? Dom gelul.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:39:00 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

[..]

Ja ben er mee bezig. Heb al afspraak gemaakt met advocaat enzo dus even afwachten
Oke. Houd ons op de hoogte :)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:39:04 #149
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141197954
claudia.. wat is je skype.. dan help ik je effe
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:39:25 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141197964
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat zeur je man?
Ze schrijft toch: 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen.

Je kwalificeert jezelf weer goed.
pi_141197985
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ok dus hij is niet illegaal, dat scheelt weer
dat hij en zijn moeder je met de dood bedreigen is niets meer dan jou dermate bang maken zodat je hen niet meer gaat lastig vallen..
voor zover jij weet woont hij nu wel bij zijn moeder!!!! heb je daar eens bij stil gestaan?

Ga eens een dag zijn moeder schaduwen...
In zijn laatste email zei hij dat hij verhuisd is naar een andere stad in een studio. Maar daar geloof ik niks van ik weet zeker dat hij bij zijn moeder woont, zen naam staat op de bel heb ik onlangs gezien maar wat kan ik er aan doen? als ik er plots sta verandert het niks, ze zullen gewoon terug zeggen dat ik moet weg gaan.
pi_141197999
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is dan ook een serieuze opmerking waarmee mevrouw prima haar geld terug kan verkrijgen.
Ja leuk, een paar Albaniers inhuren om geld terug te halen.
Wie zegt dat hun niet zelf met die 30.000 aan de haal gaan. :7
pi_141198009
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Je kwalificeert jezelf weer goed.
Ga nou eens op mijn reactie in. Ze schrijft zelf dat ze 30000 geleend heeft om een taak met haar (ex)vriend te openen, SAMEN. Nou dan hebben ze dus samen een zaak waar dit geld inzit. Dat jij graag mij in een kwaad daglicht wilt stellen is mij best, maar daar help je TS niet mee.
pi_141198017
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat zeur je man?

De zaak is er niet gekomen we waren aan het afwachten.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:41:10 #155
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198021
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

In zijn laatste email zei hij dat hij verhuisd is naar een andere stad in een studio. Maar daar geloof ik niks van ik weet zeker dat hij bij zijn moeder woont, zen naam staat op de bel heb ik onlangs gezien maar wat kan ik er aan doen? als ik er plots sta verandert het niks, ze zullen gewoon terug zeggen dat ik moet weg gaan.
heb je geen vrienden die het voor je willen opnemen?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141198029
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke. Houd ons op de hoogte :)
Zal ik zeker doen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:41:33 #157
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Ga nou eens op mijn reactie in. Ik ze schrijft zelf dat ze 30000 geleend heeft om een taak met haar (ex)vriend te openen, SAMEN. Nou dan hebben ze dus samen een zaak waar dit geld inzit. Dat jij graag mij in een kwaad daglicht wilt stellen is mij best, maar daar help je TS niet mee.
Er is nooit een zaak geopend. Die 30k is op de rekening van die Albanees gestort en daar is het gebleven. TS kan nergens bij.
pi_141198039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef Onnoman het volgende:
Heb geen skype.
pi_141198054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Heb geen skype.
Ook geen ¤ 30.000,-
pi_141198060
quote:

[..]

Heb geen skype.
msn ? _O_ :s)
pi_141198062
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef Onnoman het volgende:
..maar je kan haar alleen goed helpen als ze haar kleren uittrekt zeker?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:42:40 #162
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198079
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ook geen ¤ 30.000,-
_O_ _O_ :D
pi_141198086
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Onnoman het volgende:

[..]

heb je geen vrienden die het voor je willen opnemen?
We hadden enkel gezamenlijke vrienden, die willen er niet tussen komen.
pi_141198098
quote:

[..]

De zaak is er niet gekomen we waren aan het afwachten.
Twee jaren lang heb je gewacht? Vreemd, waarom leen je het geld niet als je begint?
Vreemd verhaal? Had hij wellicht het geld nodig voor een wat minder legale zaak? Drugs ofzo?
Vreemd verhaal.
pi_141198106
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

..maar je kan haar alleen goed helpen als ze haar kleren uittrekt zeker?
Nu ben toch niet zoooo dom hoor :p
pi_141198111
quote:

[..]

ik bedoel omdat die zaak binnen 3 maanden failliet zou zijn :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:43:58 #167
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Fijne vrienden :') ik kan me meestal wel voorstellen dat men geen partij wil kiezen, maar als iemand zoveel geld jat is het toch wel lastig neutraal te blijven lijkt me.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:44:02 #168
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141198123
Dat geld staat er dus al 2 jaar? :')

Hebben je zus en jij tussendoor ergens ook nog gekeken of dat geld er uberhaupt nog was?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:44:17 #169
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198132
quote:

[..]

albanese vrienden zeker
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141198135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef laforest het volgende:

[..]

Twee jaren lang heb je gewacht? Vreemd, waarom leen je het geld niet als je begint?
Vreemd verhaal? Had hij wellicht het geld nodig voor een wat minder legale zaak? Drugs ofzo?
Vreemd verhaal.
Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:44:24 #171
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198137
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Nu ben toch niet zoooo dom hoor :p
Dat is wel een gemakkelijke manier om snel weer 30000 euro te hebben ;)
pi_141198139
quote:

[..]

voor 20 % van de totaal (teruggebrachte) som laat ik je wel zien wat de nederlandse mentaliteit inhoudt :)
die is toch net wat gemener dan de Albanese mentaliteit *)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:44:57 #173
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:45:07 #174
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198166
quote:

[..]

wat is je mobiele nummer dan.. dan app ik je even
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141198169
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Dat geld staat er dus al 2 jaar? :')

Hebben je zus en jij tussendoor ergens ook nog gekeken of dat geld er uberhaupt nog was?
Neen zoals ik zei was ik verliefd en liefde had me blind gemaakt
pi_141198176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Onnoman het volgende:

[..]

albanese vrienden zeker
Neen
pi_141198178
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:45 schreef Onnoman het volgende:

[..]

je laat er geen gras over groeien is het wel ? _O-
pi_141198183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Dat is wel een gemakkelijke manier om snel weer 30000 euro te hebben ;)
Oh wat ben je grappig ;)
pi_141198184
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Er is nooit een zaak geopend. Die 30k is op de rekening van die Albanees gestort en daar is het gebleven. TS kan nergens bij.
Dat heet pech, is ook wel erg dom en naief.
pi_141198192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:45 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Kom jij soms ook uit Albanië?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:46:09 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141198201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ja leuk, een paar Albaniers inhuren om geld terug te halen.
Wie zegt dat hun niet zelf met die 30.000 aan de haal gaan. :7
Zijn vrij professionele organisaties die hun geld verdienen door misdaad te bestrijden met misdaad. Betrouwbaar onbetrouwbaar volk :D
pi_141198215
Wat een slechte troll dit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141198221
quote:

[..]

Ik heb eerst een afspraak gemaakt met een advocaat waar ik morgen mag langsgaan, ik stel niks uit.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:47:02 #184
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een slechte troll dit
alles wat ongeloofwaardig is is niet perse een troll
maar het zou een troll kunnen zijn ja..
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141198236
quote:

[..]

Waarom liet je het niet op je eigen rekening? Erg vreemd, nochmaals, ja of je bent erg naief en betaald daar nu de prijs voor.
pi_141198246
Ah, albanezen, goed volk. Ik ken er ook eentje, apart figuur. Vroeg mij of ik iemand kende die cocaine, heroine, wiet of hasj wou kopen. In kilo's. Grotere aantallen.

Of goedkope laptops, Apples, horloges etc.

Ik heb er maar niks mee gedaan :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:47:31 #187
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ik heb eerst een afspraak gemaakt met een advocaat waar ik morgen mag langsgaan, ik stel niks uit.
hoop maar dat die advocaat geen Albanees is
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141198250
quote:

[..]

Dit is civiel.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:47:48 #189
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_141198257
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef Onnoman het volgende:

[..]

hoop maar dat die advocaat geen Albanees is
Of juist wel :Y
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:48:24 #190
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198275
30 duizend euro.. tering jantje.. daar kan ik best leuke dingen mee doen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141198278
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef laforest het volgende:

[..]

Waarom liet je het niet op je eigen rekening? Erg vreemd, nochmaals, ja of je bent erg naief en betaald daar nu de prijs voor.
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:49:11 #192
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198289
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dit is civiel.
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.
pi_141198293
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.
Als ie nou had gezegd "zodat jij eraf blijft" heeft ie niet gelogen, dat komt ook precies zo uit :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_141198294
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Onnoman het volgende:
Eigenlijk was het 34600 maar wou het afronden.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:49:35 #195
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Onnoman het volgende:
De Albanees ook!
pi_141198306
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Eigenlijk was het 34600 maar wou het afronden.
Relaxed dat het nu afgerond is naar 0.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_141198308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?
pi_141198341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Maax het volgende:

[..]

Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?
En twee jaar terug, vergeet dat niet.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:50:34 #199
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141198343
quote:

[..]

Dat geld is dus echt allang uitgegeven he, daar kun je donder op zeggen.
pi_141198354
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Het is alleen geen diefstal :s)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:51:20 #201
371833 BlauweTijger
pi_141198380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Relaxed dat het nu afgerond is naar 0.
_O-
pi_141198381
Sterker nog, TS is niet eens partij hierin. :')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:51:54 #203
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198397
ik maar denken dat ik wel te vertrouwen ben aangezien ik geen albanees ben.. heeft ze nu op iedereen haar vooroordeel uitgelaten en mag ik haar nummer dus niet hebben...
erg jammer
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141198415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sterker nog, TS is niet eens partij hierin. :')
10 punten voor K-R!

Het is geen diefstal, TS is geen partij. Als zus haar geld terug wil, dan moet ze met de ex om tafel. En ze heeft geen poot om op te staan.

Lekkere situatie ^O^
pi_141198433
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Queller het volgende:

[..]

10 punten voor K-R!

Het is geen diefstal, TS is geen partij. Als zus haar geld terug wil, dan moet ze met de ex om tafel. En ze heeft geen poot om op te staan.

(8>
pi_141198450
Ik kan ook wel smerig doen, ik heb heel veel geheimen waardoor hij in de problemen kan raken, maar ik wil niet zo laag vallen.. Er zullen alleen nog meer problemen van komen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:53:52 #207
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141198463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Queller het volgende:

[..]

10 punten voor K-R!

Lekkere situatie ^O^
Pa draait zich om in z'n graf dat z'n dochters er zo'n zooitje van maken met zijn geld :{
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:54:02 #208
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198468
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Maax het volgende:

[..]

Als het niet contant is gegaan kan haar zus aantonen dat zij het heeft overgemaakt. Ook als er niets op papier staat houdt dat nog niet automatisch in dat het een gift is. Zeker als het om zo'n groot bedrag gaat is dat niet eenvoudig aannemelijk te maken. Natuurlijk is het dom van TS, en zal het niet gemakkelijk zijn dit hard te maken, maar onmogelijk is het zeker niet. Groter probleem is dat het geld waarschijnlijk al uitgegeven is.
pi_141198482
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Pa draait zich om in z'n graf dat z'n dochters er zo'n zooitje van maken met zijn geld :{
Lekker belangrijk; zus mag met haar geld doen wat ze wil.
pi_141198508
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Als het niet contant is gegaan kan haar zus aantonen dat zij het heeft overgemaakt. Ook als er niets op papier staat houdt dat nog niet automatisch in dat het een gift is. Zeker als het om zo'n groot bedrag gaat is dat niet eenvoudig aannemelijk te maken. Natuurlijk is het dom van TS, en zal het niet gemakkelijk zijn dit hard te maken, maar onmogelijk is het zeker niet.
Het zal je nog vies tegenvallen.
pi_141198511
quote:

[..]

Als het niet contant is gegaan kan haar zus aantonen dat zij het heeft overgemaakt. Ook als er niets op papier staat houdt dat nog niet automatisch in dat het een gift is. Zeker als het om zo'n groot bedrag gaat is dat niet eenvoudig aannemelijk te maken. Natuurlijk is het dom van TS, en zal het niet gemakkelijk zijn dit hard te maken, maar onmogelijk is het zeker niet.
Ja was via bankrekening, zal dit allemaal vertellen aan advocaat.
pi_141198515
quote:

[..]

Dat maakt het nog steeds geen diefstal, maar zoals al eerder geroepen: een onverschuldigde betaling.

En dat is civiel. Iets waar de politie niks mee kan en doet.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:55:04 #213
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Claudia_24 het volgende:
Ik kan ook wel smerig doen, ik heb heel veel geheimen waardoor hij in de problemen kan raken, maar ik wil niet zo laag vallen.. Er zullen alleen nog meer problemen van komen.
Oh vertel?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:55:24 #214
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef Queller het volgende:

[..]

Het zal je nog vies tegenvallen.
Mij niet hoor, ik ben geen 30k kwijt 8-)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:55:36 #215
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141198530
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef Queller het volgende:

[..]

Lekker belangrijk; zus mag met haar geld doen wat ze wil.
Uiteraard, maar kan me voorstellen dat zus dit niet wilde op deze manier _O-
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:55:42 #216
371833 BlauweTijger
pi_141198533
quote:
Ik zou het gewoon doen. :') 30.000 eckies weg he.
pi_141198534
quote:
Beter val je laag dan hoog though.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:56:30 #218
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_141198566
Heb je geen vrienden of familie die hem even een bezoekje kunnen brengen?

Anders
http://www.bigfrank.nl/
pi_141198576
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:55 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen. :') 30.000 eckies weg he.
Ik denk dat ik dan niet lang meer zou leven. Albanezen kunnen niet tegen verraad en al zeker niet door een vrouw en door wat ik weet.
pi_141198600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Manke het volgende:

Anders
Alleen gezamenlijke vrienden en geen familie meer.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:57:49 #221
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198619
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:56 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan niet lang meer zou leven. Albanezen kunnen niet tegen verraad en al zeker niet door een vrouw en door wat ik weet.
Je wist een paar posts terug nog zeker dat hij je nooit iets zou doen.
pi_141198632
quote:

Anders
Goh, dat duurde lang voordat iemand met die pedofiele vetklep die je zo kunt omkopen voor een bucket kip van de KFC komt aanzetten. :')
pi_141198641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Tijdens de relatie ja, als ik zou vertellen wat ik weet dan zou zijn familie wel in die staat zijn.
pi_141198666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Goh, dat duurde lang voordat iemand met die pedofiele vetklep die je zo kunt omkopen voor een bucket kip van de KFC komt aanzetten. :')
"Whatever their paying you, I'll double it".

Wijze woorden van een grote man.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:59:25 #225
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198684
eigenlijk moet er een nieuwe programma op tv komen met als titel..
de "oplichter oplichten"

lok de oplichter met cash.. en sla hem op zn bek ofzo
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:59:34 #226
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198691
quote:

Anders
Hey maar Big Frank staat echt ingeschreven bij de KvK onder kredietinformatie- en incassobureaus hoor :D
pi_141198699
quote:
Ik kan ook wel smerig doen, ik heb heel veel geheimen waardoor hij in de problemen kan raken, maar ik wil niet zo laag vallen..
30K achterover drukken is niet laag? :{
pi_141198732
quote:
Je hebt tijdens je relatie met hem niets gemerkt van 'stinkende zaakjes' en weet nu wel genoeg om hem in de problemen te helpen?

Als je hier (of elders) geholpen wilt worden met je probleem, zul je moeten beginnen met een duidelijk en volledig verhaal te vertellen. Zonder goed, eerlijk en volledig verhaal zul je overal tegen muren aanlopen en niet echt serieus genomen worden.

Dat geldt niet alleen hier op het forum, maar ook als je aangifte gaat doen van de bedreigingen en/of juridische hulp gaat zoeken voor het terughalen van dat geld.
pi_141198742
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

30K achterover drukken is niet laag? :{
Zen familie weet mij wonen en ik zou in gevaar zijn.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:00:52 #230
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Tijdens de relatie ja, als ik zou vertellen wat ik weet dan zou zijn familie wel in die staat zijn.
Die relatie is sowieso wel voorbij nu. Die 30k is wel een gokje waard lijkt me.
pi_141198751
quote:

[..]

:') :')
pi_141198778
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Je hebt tijdens je relatie met hem niets gemerkt van 'stinkende zaakjes' en weet nu wel genoeg om hem in de problemen te helpen?

Als je hier (of elders) geholpen wilt worden met je probleem, zul je moeten beginnen met een duidelijk en volledig verhaal te vertellen. Zonder goed, eerlijk en volledig verhaal zul je overal tegen muren aanlopen en niet echt serieus genomen worden.

Dat geldt niet alleen hier op het forum, maar ook als je aangifte gaat doen van de bedreigingen en/of juridische hulp gaat zoeken voor het terughalen van dat geld.
Ik heb gezegd dat ik niks raars opmerkte... Ik weet wel paar dingen over zen familie enzo die hun problemen kunnen opleveren
pi_141198807
Irriteer me mateloos aan je gedrag Claudia.
Misschien komt dit ook wel door het feit dat ik het gewoon niet kan begrijpen.
En omdat je zulke lakse antwoorden geeft pffff.

Ga verdomme actie ondernement met een advocaat ipv op dit zaadforum zielig te doen.

Desalniettemin vind het zwaar kut voor je!
pi_141198812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:01 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik niks raars opmerkte... Ik weet wel paar dingen over zen familie enzo die hun problemen kunnen opleveren
En je wist ook al dat hij zwart werkte... Belastingfraude heet dat hier in Nederland. En in België ook.

1x per maand een middagje zwart bijklussen naast je vaste baan zal niemand over vallen, maar structureel zwart werken (en waarschijnlijk daarnaast een uitkering opstrijken) is grove fraude.
pi_141198829
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef waaizokjurius het volgende:
Irriteer me mateloos aan je gedrag Claudia.
Misschien komt dit ook wel door het feit dat ik het gewoon niet kan begrijpen.
En omdat je zulke lakse antwoorden geeft pffff.

Ga verdomme actie ondernement met een advocaat ipv op dit zaadforum zielig te doen.

Desalniettemin vind het zwaar kut voor je!
Ik heb al actie ondernomen, moet nu gwn afwachten!!!!!
pi_141198841
quote:

[..]

Bang? :')
Tja, had je maar met een Belg moeten daten, of Nederlander. :')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:03:33 #237
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198846
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Toen ze happy samen was met hem en meeprofiteerde van zijn stinkende zaakjes had ze er blijkbaar geen moeite mee.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:03:48 #238
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141198854
misschien moet je gewoon een wapen kopen
http://www.gebruikte-wapens.nl/
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141198864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

En je wist ook al dat hij zwart werkte... Belastingfraude heet dat hier in Nederland. En in België ook.
Hij werkt nog altijd in het zwart, ik kan dit enkel niet bewijzen. Ik weet enkel de stad waar hij zwart werkt en het soort bedrijf.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:04:04 #240
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef laforest het volgende:

[..]

Bang? :')
Tja, had je maar met een Belg moeten daten, of Nederlander. :')
Maar de Albanees had een Belgisch paspoort hoor!
pi_141198877
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef Onnoman het volgende:
misschien moet je gewoon een wapen kopen
http://www.gebruikte-wapens.nl/
Ik heb nog wel wat in de aanbieding voor ¤ 30.000,-

Oh wacht...
pi_141198897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Toen ze happy samen was met hem en meeprofiteerde van zijn stinkende zaakjes had ze er blijkbaar geen moeite mee.
Hoe meeprofiteerde? ik heb er nooit iets van gezien ja!!!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:04:45 #243
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198901
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Hij werkt nog altijd in het zwart, ik kan dit enkel niet bewijzen. Ik weet enkel de stad waar hij zwart werkt en het soort bedrijf.
Alle beetjes helpen.
pi_141198911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat in de aanbieding voor ¤ 30.000,-

Oh wacht...
Mehehehe.
pi_141198920
quote:

[..]

Waarschijnlijk handelt hij in poeders en gedroogde planten. En een soort aspirine-achtige tabletjes.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:05:35 #246
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198928
quote:

[..]

Hoe meeprofiteerde? ik heb er nooit iets van gezien ja!!!
Je was vanaf je 17e samen met hem, je bent nu 24. Hij werkt zwart en hij heeft nooit iets betaald voor je? uhuh.
pi_141198930
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk handelt hij in poeders en gedroogde planten. En een soort aspirine-achtige tabletjes.
Maar neeee
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:06:21 #248
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198951
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Gewoon heel onschuldig hoor. Powerfoods en vitaminetabletjes noemen ze dat toch? :')
pi_141198953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Maar de Albanees had een Belgisch paspoort hoor!
Tja, Marokkanen in Nederland ook. Anwar al-Awlaki ook een Amerikaans paspoort. Je punt?

Iedereen weet dat zulke mensen alleen vrouwen van hun eigen land of ras nog redelijk als waardig zien, maar Belgische en Nederlandse vrouwen zijn gewoon hoeren die ze kapot meppen zodra ze wat terug zeggen of proberen. Iedereen weet dit, toch daten vele vrouwen (net als TS) er vrolijk op los. Later komen ze dan op Fok! (of all places) klagen. :')
pi_141198954
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Je was vanaf je 17e samen met hem, je bent nu 24. Hij werkt zwart en hij heeft nooit iets betaald voor je? uhuh.
Ja idd, heb altijd alles zelf betaald, ik heb zelfs zijn kledij enzo gekocht!
pi_141198979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Maar neeee
Je weet zeker dat dat het niet is, maar je weet niet wat het wel is? Heel bijzonder.

En ja, ik heb van heel dichtbij mensen meegemaakt die betrokken waren bij drugshandel. Die zijn behoorlijk goed in liegen en bedriegen en kunnen hun leugens vaak lang volhouden.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:07:12 #252
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_141198980
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Begint steeds mooier te worden :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:07:28 #253
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141198989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef laforest het volgende:

[..]

Tja, Marokkanen in Nederland ook. Je punt?

Iedereen weet dat zeulke mensen alleen vrouwen van hun eigen land of ras nog redelijk als waardig zien, maar Belgische en Nederlandse vrouwen zijn gewoon hoeren die ze kapot meppen zodra ze wat terug zeggen of proberen. Iedereen weet dit, toch daten vele vrouwen (net als TS) er vrolijk op log. Later komen ze dan op Fok! (of all places) klagen. :')
Je sarcasmeradar stond niet aan
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:07:52 #254
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141199003
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

:{ :X :X :X
pi_141199044
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Je sarcasmeradar stond niet aan
:D
pi_141199072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

:{ :X :X :X
Kijk het was echt een normale relatie, van geven en krijgen. Niks speciaals aan op te merken. We hadden plannen voor de toekomst.. Oke hij werkte in het zwart en ik heb er niks van gezegd. Dat is ook het enige. Niet iedereen moet nu denken dat ik hier in zon slechte relatie zat vol met fraude enzo
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:10:33 #257
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141199104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Kijk het was echt een normale relatie, van geven en krijgen. Niks speciaals aan op te merken. We hadden plannen voor de toekomst.. Oke hij werkte in het zwart en ik heb er niks van gezegd. Dat is ook het enige. Niet iedereen moet nu denken dat ik hier in zon slechte relatie zat vol met fraude enzo
Oh net was jij nog de enige die gaf. Jij betaalde alles, zelfs zijn kleren. En zwart werken is gewoon fraude hoor.
pi_141199127
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:11:04 #259
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199130
tros opgelicht
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199133
quote:

[..]

Geven en krijgen? Je bedoelt dat jij gaf en hij kreeg? :')
Een echte man. :Y
Hij werkte zwart? Weet je dat zeker? Volgens mij leefde hij gewoon van 30000 euro. :9~
pi_141199138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Oh net was jij nog de enige die gaf. Jij betaalde alles, zelfs zijn kleren. En zwart werken is gewoon fraude hoor.
Ja consistent trollen blijft lastig hoor
pi_141199149
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ja ik kocht heel veel voor hem, maar is niet alsof hij niks voor mij kocht. Was gewoon normale relatie.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:11:51 #263
64831 2NutZ
pi_141199160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef laforest het volgende:

[..]

Hij werkte zwart? Weet je dat zeker? Volgens mij leefde hij gewoon van 30000 euro. :9~
Hij gaf haar vast ook af en toe.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:12:07 #264
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_141199170
Je zus moet gewoon de lening van hem terugvorderen: gewoon zeggen dat ze de lening met alleen hem had, en niet met jou.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_141199171
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef laforest het volgende:

[..]

Nee ik weet het zeker hij werkt er nu ook nog in de weekends.
pi_141199182
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ja ik kocht heel veel voor hem, maar is niet alsof hij niks voor mij kocht. Was gewoon normale relatie.
Ja, je mag hopen dat hij toch iets van die 30000 euro aan jouw heeft uitgegeven en niet alleen aan zijn familie en echte vrouw in Albanië.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:13:10 #267
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141199198
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Dan moet je dus ook niet zeggen dat je niet meeprofiteerde van zijn belastingontduiking en andere dubieuze zaakjes.
pi_141199203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hij gaf haar vast ook af en toe.
Ja een pets hier, een 'viezje sjlet' daar. :Y
pi_141199213
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef freiss het volgende:
Je zus moet gewoon de lening van hem terugvorderen: gewoon zeggen dat ze de lening met alleen hem had, en niet met jou.
Welke lening?
pi_141199217
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja, je mag hopen dat hij toch iets van die 30000 euro aan jouw heeft uitgegeven en niet alleen aan zijn familie en echte vrouw in Albanië.
Ben zelf meegegaan naar Albanië, voorgesteld aan familie, trouwplannen,... hij had niemand anders, was niet zon persoon.
pi_141199227
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

Hey maar Big Frank staat echt ingeschreven bij de KvK onder kredietinformatie- en incassobureaus hoor :D
Is dat niet die vent die altijd rondreed in zo een grote camper en de boel inde en een gigantische fee vooraf vroeg? Of heb ik nu een ander voor mij?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2014 14:14:17 ]
pi_141199231
quote:

[..]

pi_141199235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Dan moet je dus ook niet zeggen dat je niet meeprofiteerde van zijn belastingontduiking en andere dubieuze zaakjes.
Omdatt hij soms eens pralines of bloemen kocht serieus?
pi_141199236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

je zegt zelf dat je alleen de stad en het soort bedrijf weet..
dus zeker weten kun je het niet
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:14:40 #275
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141199252
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Omdatt hij soms eens pralines of bloemen kocht serieus?
Ja dat zal het zijn, pralines en bloemen :')
pi_141199255
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ja, moet de schijn hooghouden natuurlijk. Leg anders maar eens uit hoe je aan die 30000 euries komt.´ _O-
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:14:52 #277
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199259
moet wel zeggen dat ik onlangs verliefd ben geworden op een Albanese
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]

je zegt zelf dat je alleen de stad en het soort bedrijf weet..
dus zeker weten kun je het niet
Ik weet het zeker omdat een gezamenlijke vriend van ons er ook werkt
pi_141199279
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn, pralines en bloemen :')
Euh ja?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:15:35 #280
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199282
claudia.. hoe kom ik buiten fok in contact met je?
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199295
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ben zelf meegegaan naar Albanië, voorgesteld aan familie, trouwplannen,... hij had niemand anders, was niet zon persoon.
Nee zo'n man was het niet nee, het was meer een frauderende zwartwerker die graag Belgische vrouwen geld ontneemt en ze zegt dat ze geen poot hebben om op te staan. Maar, verder, neen, zo'n man was het niet. :N
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:15:57 #282
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_141199300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Ik weet het zeker omdat een gezamenlijke vriend van ons er ook werkt
Dus je weet eigenlijk wel precies waar het is, want een vriend van je werkt er ook. Daarstraks wist je alleen de stad en het soort bedrijf.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:16:13 #283
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199306
best een succesvol topic :)
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199319
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef Onnoman het volgende:
kan niet wachten op deel 2
pi_141199324
quote:
Vind je? De helft bestaat uit bedelposts van jouw kant..
pi_141199330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Dus je weet eigenlijk wel precies waar het is, want een vriend van je werkt er ook. Daarstraks wist je alleen de stad en het soort bedrijf.
Neen ik weet niet waar het is ik weet gewoon dat ze op dezelfde plaats werken. En waarom doet iedereen nu alsof ik een misdadiger ben????
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:17:28 #287
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199340
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef DonJames het volgende:

[..]

Vind je? De helft bestaat uit bedelposts van jouw kant..
klopt
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199341
quote:
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:18:01 #289
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199358
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef Claudia_24 het volgende:

[..]

Neen ik weet niet waar het is ik weet gewoon dat ze op dezelfde plaats werken. En waarom doet iedereen nu alsof ik een misdadiger ben????
waar werkt hij dan? waar woont zijn moeder.. adres enzo
gaan we effe vervelend doen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199368
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?
En in de tussentijd even 30 ruggen aftroggelen natuurlijk!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:18:27 #291
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199371
heb je een email adres van je vriend.. post effe.. dan gaan wij fokkers een dreigmail sturen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199385
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef Onnoman het volgende:
heb je een email adres van je vriend.. post effe.. dan gaan wij fokkers een dreigmail sturen
Wij? Jij bedoel je?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:18:50 #293
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199388
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef laforest het volgende:

[..]

nee.. ben alleen van het troosten
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199394
quote:

[..]

waar werkt hij dan? waar woont zijn moeder.. adres enzo
gaan we effe vervelend doen
Ik weet enkel dat het bedrijf in Brugge ligt. Zen moeder woont 5min van mij.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:18:55 #295
64831 2NutZ
pi_141199395
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef Onnoman het volgende:
moet wel zeggen dat ik onlangs verliefd ben geworden op een Albanese
Ahhhh verklaart een hoop nu hehe
pi_141199398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

En in de tussentijd even 30 ruggen aftroggelen natuurlijk!
Precies, maar vooral ook sljetje noemen en zo. :Y
pi_141199409
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:19:18 #298
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199410
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef laforest het volgende:

[..]

Wij? Jij bedoel je?
jij bent een laffe hond..
fixed
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_141199418
quote:

[..]

nee.. ben alleen van het troosten
Je ben een zielig roofdier. Erg laag, je bent nog lager dan haar ex.
pi_141199444
quote:
_O- _O-
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:20:37 #301
242879 Onnoman
The On And Only
pi_141199446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef laforest het volgende:

[..]

Je ben een zielig roofdier. Erg laag, je bent nog lager dan haar ex.
gast.. ga potten bakken ofzo
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')