Dan ben je niet bepaald snuggerquote:
Dit heeft er toch niks mee te maken? Hij is afkomstig uit Albanië maar is een Belg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk vermindert..
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan ben je niet bepaald snugger
Misschien is het beter dat die zaak er niet gekomen is want dan was je het geld ook kwijt
Verder wel lullig natuurlijk
die is nu dus lekker in albanie aan het genieten van het een en ander!quote:
Ik ken hem al sinds mijn 17e, ik vertrouwde hem blindelings.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:18 schreef Onnoman het volgende:
maar luister nou eens claudia..
je bent 24, je kijkt vast wel eens naar de televisie..
hoe heb je het ooit voor elkaar kunnen krijgen om zoveel geld op de rekening van een albanier te stoppen?
ja, dan had hij het opgemaakt en was vertrokken en had jou met de schulden laten zittenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...
Hij is niet in Albanië, hij is in Belgiëquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
die is nu dus lekker in albanie aan het genieten van het een en ander!
wijze les voor de volgende keer aangezien je geen euro meer van dat bedrag terug gaat zien![]()
Zit hij überhaupt nog in België of is hij nu lekker de bloemetjes buiten aan het zetten in Albanië?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Dit heeft er toch niks mee te maken? Hij is afkomstig uit Albanië maar is een Belg.
hoe en waar heb je hem leren kennen? heb je nooit iets raars of vaags of onbetrouwbaars aan hem gemerkt? heel eerlijk ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik ken hem al sinds mijn 17e, ik vertrouwde hem blindelings.
Nee hij is 100% nog in België, heeft hier zijn hele leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zit hij überhaupt nog in België of is hij nu lekker de bloemetjes buiten aan het zetten in Albanië?
zie je.. eerste symptoom van onbetrouwbaarheidquote:
weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Hij is niet in Albanië, hij is in België
Heb hem op school leren kennen. Nee niks raars aan hem gemerktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe en waar heb je hem leren kennen? heb je nooit iets raars of vaags of onbetrouwbaars aan hem gemerkt? heel eerlijk ?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk verminderd..
... en wéér een stap dichter bij de constatering dat dit een hele dure levensles gaat wordenquote:
Ja ik weet het zeker, hij gaat hier nog naar avondschool etc...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
zorg in ieder geval maar dat hij daar blijft tot je je geld hebt
1 woord: POLITIEquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja ik weet het zeker, hij gaat hier nog naar avondschool etc...
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij claudia.. heb je samen met hem ook wel eens onbetrouwbare dingen uitgespookt
kan me niet voorstellen dat je 7 jaar braaf bent gebleven terwijl hij de boel liep te flashen
Nee hoor, ik wil geen problemen ofzo. Ben niet zon persoon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij claudia.. heb je samen met hem ook wel eens onbetrouwbare dingen uitgespookt
kan me niet voorstellen dat je 7 jaar braaf bent gebleven terwijl hij de boel liep te flashen
Wat doen die dan in een civielrechtelijke zaak?quote:
ben je wel eens bang geweest voor hem?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik wil geen problemen ofzo. Ben niet zon persoon.
Wat een zinloze aanname.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Onnoman het volgende:
Ik kan niet aan zijn bankkaart raken..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Manke het volgende:
Kan je z'n handtekening vervalsen? Ga dan naar de bank en neem het geld op van zijn rekening.
Gast, wat wil je nou eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je wel eens bang geweest voor hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |