uit welk land kwam die gast?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik ben langs gegaan bij zijn moeder, zij spreekt geen Nederlands en was ook niet vriendelijk. Ze zei dat ik moest weggaan en niet meer terug moet gaan, anders ging ze me "vermoorden". Ik zie ook het nut er niet van in zen vrienden te contacteren.
Het is geleend van mijn zus niet de zijne.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:12 schreef quinoahipster het volgende:
Het was niet jouw geld, je hebt het geleend van de zus van je ex.
Ex is er vandoor, maar aangezien er nooit enig contract is geweest over die lening:Niet jouw probleem meer
![]()
Laat de zus van je ex haar geld lekker terughalen bij haar broer (jouw ex dus), jij hebt er niks meer mee te maken.
Mocht je geld nodig hebben voor een eigen zaak: maak een ondernemingsplan en leen het bij een fatsoenlijke bank.
En oh ja: cilinders van je sloten vervangen
Excusez, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Het is geleend van mijn zus niet de zijne.
wat voor een studie heb jij genoten?quote:
even een link zoekenquote:
Dan ben je niet bepaald snuggerquote:
Dit heeft er toch niks mee te maken? Hij is afkomstig uit Albanië maar is een Belg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de kans dat je het geld ooit terugziet is met deze post aanzienlijk vermindert..
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan ben je niet bepaald snugger
Misschien is het beter dat die zaak er niet gekomen is want dan was je het geld ook kwijt
Verder wel lullig natuurlijk
die is nu dus lekker in albanie aan het genieten van het een en ander!quote:
Ik ken hem al sinds mijn 17e, ik vertrouwde hem blindelings.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:18 schreef Onnoman het volgende:
maar luister nou eens claudia..
je bent 24, je kijkt vast wel eens naar de televisie..
hoe heb je het ooit voor elkaar kunnen krijgen om zoveel geld op de rekening van een albanier te stoppen?
ja, dan had hij het opgemaakt en was vertrokken en had jou met de schulden laten zittenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...
Hij is niet in Albanië, hij is in Belgiëquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
die is nu dus lekker in albanie aan het genieten van het een en ander!
wijze les voor de volgende keer aangezien je geen euro meer van dat bedrag terug gaat zien![]()
Zit hij überhaupt nog in België of is hij nu lekker de bloemetjes buiten aan het zetten in Albanië?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Dit heeft er toch niks mee te maken? Hij is afkomstig uit Albanië maar is een Belg.
hoe en waar heb je hem leren kennen? heb je nooit iets raars of vaags of onbetrouwbaars aan hem gemerkt? heel eerlijk ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik ken hem al sinds mijn 17e, ik vertrouwde hem blindelings.
Nee hij is 100% nog in België, heeft hier zijn hele leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zit hij überhaupt nog in België of is hij nu lekker de bloemetjes buiten aan het zetten in Albanië?
zie je.. eerste symptoom van onbetrouwbaarheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |