Ik denk dat je een goede advocaat nodig hebtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Claudia_24 het volgende:
Het was mijn keuze om dit op mijn ex vriend zijn rekening te zetten, hij overtuigde mij dat het best is als hij voor zorgt, en nee er staat niks op papier dat dit een lening is, het was allemaal mondeling in familie kring.
Wij zijn niet getrouwd en woonden ook niet officieel samen. Voor zover ik weet staat het geld nog op zijn rekening...
Ook al vertrouwje iemand voor 100%, dan nog is er geen enkele reden om zoiets NIET op papier te zetten. Niet dat je daar nu wat aan hebt, maar dan weet je het voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
Liefde maakt blind.. Na een tijd vertrouw je iemand voor 100%..;
Tja.. Auw.. en wijze les.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
Idd... We waren nog even aan het afwachten om een zaak te openen.. tot op een dag hij het dus gewoon heeft afgetrapt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
maar die zaak is er nooit gekomen en die 30.000 staat dus gewoon op zijn rekening?
Daarom NOOIT iemand voor 100% vertrouwen. Ook al woon je 40 jaar samen en heb je kinderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef Claudia_24 het volgende:
Ja dit heb ik nu door, maar ja daar ben ik op het moment nu niks mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarom NOOIT iemand voor 100% vertrouwen. Ook al woon je 40 jaar samen en heb je kinderen.
Toch, jongens?
Het geld was een erfenis die mijn zus nog gekregen heeft. Dan heb ik gewoon gevraagd of ik dit mocht lenen en als de zaak er was het zou terugbetalen... Het is idd op zijn rekening gestort.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Raar verhaal, je leende geld wat een erfenis was? Dan is het toch geen lening?
Het is op de rekening van je vriend gestort, of was het een en/of rekening?
Verder kan je voor de kleine dingen en sleutels wel aangifte doen lijkt me. Voor dat bedrag zal je aan moeten tonen dat het voor jou bedoelt was, en dat kan weleens lastig worden als er niks vast ligt en het op een privé rekening van hem is gestort.
Maar als jullie volle zussen zijn, heb jij dan ook niet recht op een deel daarvan? Of heb je dat al gehad en heb je ook haar deel nog geleend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Het geld was een erfenis die mijn zus nog gekregen heeft. Dan heb ik gewoon gevraagd of ik dit mocht lenen en als de zaak er was het zou terugbetalen... Het is idd op zijn rekening gestort.
Ja ik had ook een deel maar dit is weg dit heb ik deels aan mijn app uitgegeven. Ja ik ben heel dom geweest pffquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als jullie volle zussen zijn, heb jij dan ook niet recht op een deel daarvan? Of heb je dat al gehad en heb je ook haar deel nog geleend.
En als het op zijn prive rekening gestort is dan is het echt onwijs dom niks op papier te zetten, ook richting je zus trouwens. Ook al is de verstandhouding goed, het kan zowel met je zus als je vriend veranderen... Kan nu dus een duur grapje worden. Je zal je zus moeten laten verklaren dat het geld voor jou bedoelt is, en dan maar hopen dat de politie er een zaak in ziet, en hij nog te traceren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |