Zijn vrij professionele organisaties die hun geld verdienen door misdaad te bestrijden met misdaad. Betrouwbaar onbetrouwbaar volkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja leuk, een paar Albaniers inhuren om geld terug te halen.
Wie zegt dat hun niet zelf met die 30.000 aan de haal gaan.
Ik heb eerst een afspraak gemaakt met een advocaat waar ik morgen mag langsgaan, ik stel niks uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?
alles wat ongeloofwaardig is is niet perse een trollquote:
Waarom liet je het niet op je eigen rekening? Erg vreemd, nochmaals, ja of je bent erg naief en betaald daar nu de prijs voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.
hoop maar dat die advocaat geen Albanees isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik heb eerst een afspraak gemaakt met een advocaat waar ik morgen mag langsgaan, ik stel niks uit.
Dit is civiel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?
Of juist welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoop maar dat die advocaat geen Albanees is
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom liet je het niet op je eigen rekening? Erg vreemd, nochmaals, ja of je bent erg naief en betaald daar nu de prijs voor.
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.quote:
Als ie nou had gezegd "zodat jij eraf blijft" heeft ie niet gelogen, dat komt ook precies zo uitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.
Eigenlijk was het 34600 maar wou het afronden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Onnoman het volgende:
30 duizend euro.. tering jantje.. daar kan ik best leuke dingen mee doen
De Albanees ook!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Onnoman het volgende:
30 duizend euro.. tering jantje.. daar kan ik best leuke dingen mee doen
Relaxed dat het nu afgerond is naar 0.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het 34600 maar wou het afronden.
Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.
En twee jaar terug, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Maax het volgende:
[..]
Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?
Dat geld is dus echt allang uitgegeven he, daar kun je donder op zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.
Het is alleen geen diefstalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Relaxed dat het nu afgerond is naar 0.
10 punten voor K-R!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sterker nog, TS is niet eens partij hierin.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Queller het volgende:
[..]
10 punten voor K-R!
Het is geen diefstal, TS is geen partij. Als zus haar geld terug wil, dan moet ze met de ex om tafel. En ze heeft geen poot om op te staan.
Pa draait zich om in z'n graf dat z'n dochters er zo'n zooitje van maken met zijn geldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Queller het volgende:
[..]
10 punten voor K-R!
Het is geen diefstal, TS is geen partij. Als zus haar geld terug wil, dan moet ze met de ex om tafel. En ze heeft geen poot om op te staan.
Lekkere situatie
Als het niet contant is gegaan kan haar zus aantonen dat zij het heeft overgemaakt. Ook als er niets op papier staat houdt dat nog niet automatisch in dat het een gift is. Zeker als het om zo'n groot bedrag gaat is dat niet eenvoudig aannemelijk te maken. Natuurlijk is het dom van TS, en zal het niet gemakkelijk zijn dit hard te maken, maar onmogelijk is het zeker niet. Groter probleem is dat het geld waarschijnlijk al uitgegeven is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Maax het volgende:
[..]
Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?
Lekker belangrijk; zus mag met haar geld doen wat ze wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Pa draait zich om in z'n graf dat z'n dochters er zo'n zooitje van maken met zijn geld
Het zal je nog vies tegenvallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het niet contant is gegaan kan haar zus aantonen dat zij het heeft overgemaakt. Ook als er niets op papier staat houdt dat nog niet automatisch in dat het een gift is. Zeker als het om zo'n groot bedrag gaat is dat niet eenvoudig aannemelijk te maken. Natuurlijk is het dom van TS, en zal het niet gemakkelijk zijn dit hard te maken, maar onmogelijk is het zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |