In zijn laatste email zei hij dat hij verhuisd is naar een andere stad in een studio. Maar daar geloof ik niks van ik weet zeker dat hij bij zijn moeder woont, zen naam staat op de bel heb ik onlangs gezien maar wat kan ik er aan doen? als ik er plots sta verandert het niks, ze zullen gewoon terug zeggen dat ik moet weg gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ok dus hij is niet illegaal, dat scheelt weer
dat hij en zijn moeder je met de dood bedreigen is niets meer dan jou dermate bang maken zodat je hen niet meer gaat lastig vallen..
voor zover jij weet woont hij nu wel bij zijn moeder!!!! heb je daar eens bij stil gestaan?
Ga eens een dag zijn moeder schaduwen...
Ja leuk, een paar Albaniers inhuren om geld terug te halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is dan ook een serieuze opmerking waarmee mevrouw prima haar geld terug kan verkrijgen.
Ga nou eens op mijn reactie in. Ze schrijft zelf dat ze 30000 geleend heeft om een taak met haar (ex)vriend te openen, SAMEN. Nou dan hebben ze dus samen een zaak waar dit geld inzit. Dat jij graag mij in een kwaad daglicht wilt stellen is mij best, maar daar help je TS niet mee.quote:
De zaak is er niet gekomen we waren aan het afwachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat zeur je man?
Ze schrijft toch: 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen.
Nou, dan hebben ze toch samen een zaak waar deze 30000 euro inzit? Dom gelul.
heb je geen vrienden die het voor je willen opnemen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
In zijn laatste email zei hij dat hij verhuisd is naar een andere stad in een studio. Maar daar geloof ik niks van ik weet zeker dat hij bij zijn moeder woont, zen naam staat op de bel heb ik onlangs gezien maar wat kan ik er aan doen? als ik er plots sta verandert het niks, ze zullen gewoon terug zeggen dat ik moet weg gaan.
Er is nooit een zaak geopend. Die 30k is op de rekening van die Albanees gestort en daar is het gebleven. TS kan nergens bij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ga nou eens op mijn reactie in. Ik ze schrijft zelf dat ze 30000 geleend heeft om een taak met haar (ex)vriend te openen, SAMEN. Nou dan hebben ze dus samen een zaak waar dit geld inzit. Dat jij graag mij in een kwaad daglicht wilt stellen is mij best, maar daar help je TS niet mee.
Heb geen skype.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef Onnoman het volgende:
claudia.. wat is je skype.. dan help ik je effe
..maar je kan haar alleen goed helpen als ze haar kleren uittrekt zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:39 schreef Onnoman het volgende:
claudia.. wat is je skype.. dan help ik je effe
We hadden enkel gezamenlijke vrienden, die willen er niet tussen komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
heb je geen vrienden die het voor je willen opnemen?
Twee jaren lang heb je gewacht? Vreemd, waarom leen je het geld niet als je begint?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
De zaak is er niet gekomen we waren aan het afwachten.
Nu ben toch niet zoooo dom hoor :pquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
..maar je kan haar alleen goed helpen als ze haar kleren uittrekt zeker?
ik bedoel omdat die zaak binnen 3 maanden failliet zou zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja maar dan ging de zaak op beide onze namen zijn gezet, dan kon ik nog iets doen...
Fijne vriendenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
We hadden enkel gezamenlijke vrienden, die willen er niet tussen komen.
albanese vrienden zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Twee jaren lang heb je gewacht? Vreemd, waarom leen je het geld niet als je begint?
Vreemd verhaal? Had hij wellicht het geld nodig voor een wat minder legale zaak? Drugs ofzo?
Vreemd verhaal.
Dat is wel een gemakkelijke manier om snel weer 30000 euro te hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nu ben toch niet zoooo dom hoor :p
voor 20 % van de totaal (teruggebrachte) som laat ik je wel zien wat de nederlandse mentaliteit inhoudtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.
wat is je mobiele nummer dan.. dan app ik je evenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee we gingen snel iets zoeken, maar toen is er vannalles tussen gekomen en hebben we het uitgesteld.
Neen zoals ik zei was ik verliefd en liefde had me blind gemaaktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Dat geld staat er dus al 2 jaar?
Hebben je zus en jij tussendoor ergens ook nog gekeken of dat geld er uberhaupt nog was?
je laat er geen gras over groeien is het wel ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat is je mobiele nummer dan.. dan app ik je even
Oh wat ben je grappigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een gemakkelijke manier om snel weer 30000 euro te hebben
Dat heet pech, is ook wel erg dom en naief.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Er is nooit een zaak geopend. Die 30k is op de rekening van die Albanees gestort en daar is het gebleven. TS kan nergens bij.
Kom jij soms ook uit Albanië?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:45 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat is je mobiele nummer dan.. dan app ik je even
Zijn vrij professionele organisaties die hun geld verdienen door misdaad te bestrijden met misdaad. Betrouwbaar onbetrouwbaar volkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja leuk, een paar Albaniers inhuren om geld terug te halen.
Wie zegt dat hun niet zelf met die 30.000 aan de haal gaan.
Ik heb eerst een afspraak gemaakt met een advocaat waar ik morgen mag langsgaan, ik stel niks uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?
alles wat ongeloofwaardig is is niet perse een trollquote:
Waarom liet je het niet op je eigen rekening? Erg vreemd, nochmaals, ja of je bent erg naief en betaald daar nu de prijs voor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
hoop maar dat die advocaat geen Albanees isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik heb eerst een afspraak gemaakt met een advocaat waar ik morgen mag langsgaan, ik stel niks uit.
Dit is civiel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zoals jij ook het bezoek aan de politie om aangifte te doen uitstelt?
Of juist welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoop maar dat die advocaat geen Albanees is
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom liet je het niet op je eigen rekening? Erg vreemd, nochmaals, ja of je bent erg naief en betaald daar nu de prijs voor.
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.quote:
Als ie nou had gezegd "zodat jij eraf blijft" heeft ie niet gelogen, dat komt ook precies zo uitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.
Eigenlijk was het 34600 maar wou het afronden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Onnoman het volgende:
30 duizend euro.. tering jantje.. daar kan ik best leuke dingen mee doen
De Albanees ook!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Onnoman het volgende:
30 duizend euro.. tering jantje.. daar kan ik best leuke dingen mee doen
Relaxed dat het nu afgerond is naar 0.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Eigenlijk was het 34600 maar wou het afronden.
Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.
En twee jaar terug, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef Maax het volgende:
[..]
Hoe ga je hard maken dat het diefstal is als het rechstreeks aan hem gegeven is?
Dat geld is dus echt allang uitgegeven he, daar kun je donder op zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:48 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij een aparte rekening ging openen en het daar zou opzetten zodat we er beiden vanaf blijven. Maar hij heeft dit niet gedaan en gwn op zen rekening laten staan.
Het is alleen geen diefstalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal door een ex-partner kun je gewoon doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |