Je weet zeker dat dat het niet is, maar je weet niet wat het wel is? Heel bijzonder.quote:
Begint steeds mooier te wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja idd, heb altijd alles zelf betaald, ik heb zelfs zijn kledij enzo gekocht!
Je sarcasmeradar stond niet aanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja, Marokkanen in Nederland ook. Je punt?
Iedereen weet dat zeulke mensen alleen vrouwen van hun eigen land of ras nog redelijk als waardig zien, maar Belgische en Nederlandse vrouwen zijn gewoon hoeren die ze kapot meppen zodra ze wat terug zeggen of proberen. Iedereen weet dit, toch daten vele vrouwen (net als TS) er vrolijk op log. Later komen ze dan op Fok! (of all places) klagen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja idd, heb altijd alles zelf betaald, ik heb zelfs zijn kledij enzo gekocht!
Kijk het was echt een normale relatie, van geven en krijgen. Niks speciaals aan op te merken. We hadden plannen voor de toekomst.. Oke hij werkte in het zwart en ik heb er niks van gezegd. Dat is ook het enige. Niet iedereen moet nu denken dat ik hier in zon slechte relatie zat vol met fraude enzoquote:
Oh net was jij nog de enige die gaf. Jij betaalde alles, zelfs zijn kleren. En zwart werken is gewoon fraude hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Kijk het was echt een normale relatie, van geven en krijgen. Niks speciaals aan op te merken. We hadden plannen voor de toekomst.. Oke hij werkte in het zwart en ik heb er niks van gezegd. Dat is ook het enige. Niet iedereen moet nu denken dat ik hier in zon slechte relatie zat vol met fraude enzo
Geven en krijgen? Je bedoelt dat jij gaf en hij kreeg?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Kijk het was echt een normale relatie, van geven en krijgen. Niks speciaals aan op te merken. We hadden plannen voor de toekomst.. Oke hij werkte in het zwart en ik heb er niks van gezegd. Dat is ook het enige. Niet iedereen moet nu denken dat ik hier in zon slechte relatie zat vol met fraude enzo
Ja consistent trollen blijft lastig hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Oh net was jij nog de enige die gaf. Jij betaalde alles, zelfs zijn kleren. En zwart werken is gewoon fraude hoor.
Ja ik kocht heel veel voor hem, maar is niet alsof hij niks voor mij kocht. Was gewoon normale relatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Oh net was jij nog de enige die gaf. Jij betaalde alles, zelfs zijn kleren. En zwart werken is gewoon fraude hoor.
Hij gaf haar vast ook af en toe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Geven en krijgen? Je bedoelt dat jij gaf en hij kreeg?![]()
Een echte man.
Hij werkte zwart? Weet je dat zeker? Volgens mij leefde hij gewoon van 30000 euro.
Nee ik weet het zeker hij werkt er nu ook nog in de weekends.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Geven en krijgen? Je bedoelt dat jij gaf en hij kreeg?![]()
Een echte man.
Hij werkte zwart? Weet je dat zeker? Volgens mij leefde hij gewoon van 30000 euro.
Ja, je mag hopen dat hij toch iets van die 30000 euro aan jouw heeft uitgegeven en niet alleen aan zijn familie en echte vrouw in Albanië.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja ik kocht heel veel voor hem, maar is niet alsof hij niks voor mij kocht. Was gewoon normale relatie.
Dan moet je dus ook niet zeggen dat je niet meeprofiteerde van zijn belastingontduiking en andere dubieuze zaakjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ja ik kocht heel veel voor hem, maar is niet alsof hij niks voor mij kocht. Was gewoon normale relatie.
Ja een pets hier, een 'viezje sjlet' daar.quote:
Welke lening?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef freiss het volgende:
Je zus moet gewoon de lening van hem terugvorderen: gewoon zeggen dat ze de lening met alleen hem had, en niet met jou.
Ben zelf meegegaan naar Albanië, voorgesteld aan familie, trouwplannen,... hij had niemand anders, was niet zon persoon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, je mag hopen dat hij toch iets van die 30000 euro aan jouw heeft uitgegeven en niet alleen aan zijn familie en echte vrouw in Albanië.
Is dat niet die vent die altijd rondreed in zo een grote camper en de boel inde en een gigantische fee vooraf vroeg? Of heb ik nu een ander voor mij?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hey maar Big Frank staat echt ingeschreven bij de KvK onder kredietinformatie- en incassobureaus hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdatt hij soms eens pralines of bloemen kocht serieus?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dan moet je dus ook niet zeggen dat je niet meeprofiteerde van zijn belastingontduiking en andere dubieuze zaakjes.
je zegt zelf dat je alleen de stad en het soort bedrijf weet..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee ik weet het zeker hij werkt er nu ook nog in de weekends.
Ja dat zal het zijn, pralines en bloemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Omdatt hij soms eens pralines of bloemen kocht serieus?
Ja, moet de schijn hooghouden natuurlijk. Leg anders maar eens uit hoe je aan die 30000 euries komt.´quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee ik weet het zeker hij werkt er nu ook nog in de weekends.
Ik weet het zeker omdat een gezamenlijke vriend van ons er ook werktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt zelf dat je alleen de stad en het soort bedrijf weet..
dus zeker weten kun je het niet
Euh ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, pralines en bloemen
Nee zo'n man was het niet nee, het was meer een frauderende zwartwerker die graag Belgische vrouwen geld ontneemt en ze zegt dat ze geen poot hebben om op te staan. Maar, verder, neen, zo'n man was het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ben zelf meegegaan naar Albanië, voorgesteld aan familie, trouwplannen,... hij had niemand anders, was niet zon persoon.
Dus je weet eigenlijk wel precies waar het is, want een vriend van je werkt er ook. Daarstraks wist je alleen de stad en het soort bedrijf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker omdat een gezamenlijke vriend van ons er ook werkt
Neen ik weet niet waar het is ik weet gewoon dat ze op dezelfde plaats werken. En waarom doet iedereen nu alsof ik een misdadiger ben????quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dus je weet eigenlijk wel precies waar het is, want een vriend van je werkt er ook. Daarstraks wist je alleen de stad en het soort bedrijf.
kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vind je? De helft bestaat uit bedelposts van jouw kant..
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?quote:
waar werkt hij dan? waar woont zijn moeder.. adres enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Neen ik weet niet waar het is ik weet gewoon dat ze op dezelfde plaats werken. En waarom doet iedereen nu alsof ik een misdadiger ben????
En in de tussentijd even 30 ruggen aftroggelen natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?
Wij? Jij bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef Onnoman het volgende:
heb je een email adres van je vriend.. post effe.. dan gaan wij fokkers een dreigmail sturen
nee.. ben alleen van het troostenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?
Ik weet enkel dat het bedrijf in Brugge ligt. Zen moeder woont 5min van mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waar werkt hij dan? waar woont zijn moeder.. adres enzo
gaan we effe vervelend doen
Ahhhh verklaart een hoop nu hehequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef Onnoman het volgende:
moet wel zeggen dat ik onlangs verliefd ben geworden op een Albanese
Precies, maar vooral ook sljetje noemen en zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
En in de tussentijd even 30 ruggen aftroggelen natuurlijk!
jij bent een laffe hond..quote:
Je ben een zielig roofdier. Erg laag, je bent nog lager dan haar ex.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |