Ja, moet de schijn hooghouden natuurlijk. Leg anders maar eens uit hoe je aan die 30000 euries komt.´quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee ik weet het zeker hij werkt er nu ook nog in de weekends.
Ik weet het zeker omdat een gezamenlijke vriend van ons er ook werktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt zelf dat je alleen de stad en het soort bedrijf weet..
dus zeker weten kun je het niet
Euh ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, pralines en bloemen
Nee zo'n man was het niet nee, het was meer een frauderende zwartwerker die graag Belgische vrouwen geld ontneemt en ze zegt dat ze geen poot hebben om op te staan. Maar, verder, neen, zo'n man was het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:13 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ben zelf meegegaan naar Albanië, voorgesteld aan familie, trouwplannen,... hij had niemand anders, was niet zon persoon.
Dus je weet eigenlijk wel precies waar het is, want een vriend van je werkt er ook. Daarstraks wist je alleen de stad en het soort bedrijf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker omdat een gezamenlijke vriend van ons er ook werkt
Neen ik weet niet waar het is ik weet gewoon dat ze op dezelfde plaats werken. En waarom doet iedereen nu alsof ik een misdadiger ben????quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dus je weet eigenlijk wel precies waar het is, want een vriend van je werkt er ook. Daarstraks wist je alleen de stad en het soort bedrijf.
kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vind je? De helft bestaat uit bedelposts van jouw kant..
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?quote:
waar werkt hij dan? waar woont zijn moeder.. adres enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Neen ik weet niet waar het is ik weet gewoon dat ze op dezelfde plaats werken. En waarom doet iedereen nu alsof ik een misdadiger ben????
En in de tussentijd even 30 ruggen aftroggelen natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?
Wij? Jij bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef Onnoman het volgende:
heb je een email adres van je vriend.. post effe.. dan gaan wij fokkers een dreigmail sturen
nee.. ben alleen van het troostenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, jij flirt er greetig op los, beetje een vrouwtje met Stockholm syndroom binnenhalen, ff neuken en weer uitspugen. Ga je haar ook nog bedreigen daarna?
Ik weet enkel dat het bedrijf in Brugge ligt. Zen moeder woont 5min van mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waar werkt hij dan? waar woont zijn moeder.. adres enzo
gaan we effe vervelend doen
Ahhhh verklaart een hoop nu hehequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:14 schreef Onnoman het volgende:
moet wel zeggen dat ik onlangs verliefd ben geworden op een Albanese
Precies, maar vooral ook sljetje noemen en zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
En in de tussentijd even 30 ruggen aftroggelen natuurlijk!
jij bent een laffe hond..quote:
Je ben een zielig roofdier. Erg laag, je bent nog lager dan haar ex.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |