Jazeker, ben meerdere keren bedreigd geweest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je wel eens bang geweest voor hem?
niet helemaal..quote:
ik heb al meerdere zaken opgelostquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou eigenlijkDit is WGR..
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet of het zo werkt natuurlijk, maar kun je niet gewoon een brief opstellen die jij en je zus ondertekenen met een dagtekening van de dag voordat het is overgemaakt? Je zus zal daar wel aan meewerken.
Dat is weliswaar niet de waarheid, maar dat hij het geld houdt is natuurlijk ook niet eerlijk.
Dan heb je in elk geval iets op papier. Geen idee of het helpt.
En verder: Wat maakt zijn afkomst nou uit? WGR is geen KLB.
Ja dat kan ik wel doen maar dan is het mijn woord tegen het zijne.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
Ik weet niet of het zo werkt natuurlijk, maar kun je niet gewoon een brief opstellen die jij en je zus ondertekenen met een dagtekening van de dag voordat het is overgemaakt? Je zus zal daar wel aan meewerken.
Dat is weliswaar niet de waarheid, maar dat hij het geld houdt is natuurlijk ook niet eerlijk.
Dan heb je in elk geval iets op papier. Geen idee of het helpt.
En verder: Wat maakt zijn afkomst nou uit? WGR is geen KLB.
Jij bent duidelijk niet bekend met sociopaten. Het is prima mogelijk om na 7 jaar nog niets door te hebben. Het komt vaker voor dan jij zelfs denkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
niet helemaal..
als iemand ná 7 jaren tot een dergelijk daad in staat is.. dan kan je in 7 jaar vast wel symptomen achterhalen die zijn daad kunnen bevestigen
had jij dus nooit de intentie gehad om bij hem weg te gaan de afgelopen 7 jaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Jazeker, ben meerdere keren bedreigd geweest.
bij mij zou dat 99,9% nooit gebeuren.. geloof mij!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met sociopaten. Het is prima mogelijk om na 7 jaar nog niets door te hebben. Het komt vaker voor dan jij zelfs denkt.
Ik kon niet weg van hem, hij zei dat ik voor altijd ging vastzitten aan hem.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
had jij dus nooit de intentie gehad om bij hem weg te gaan de afgelopen 7 jaar?
of was je zo bang voor hem dat je niet durfde?
en hoe weet je dat zo zeker ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Hij is niet in Albanië, hij is in België
was je ook bang dat hij je ging vermoorden? zoals ook zijn moeder tegen je gezegd heeft?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik kon niet weg van hem, hij zei dat ik voor altijd ging vastzitten aan hem.
okquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
bij mij zou dat 99,9% nooit gebeuren.. geloof mij!
heb het vertrouwen in de mensheid al jaren opgegeven
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik kon niet weg van hem, hij zei dat ik voor altijd ging vastzitten aan hem.
WGR jongens, geen KLB. Dankquote:
Ik weet het zeker omdat ik weet wat zijn plannen zijn hier voor de toekomst. Hij gaat hier nog naar avondschool en volgt een opleiding van VDAB waar hij verplicht is aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
en hoe weet je dat zo zeker ?
hij is niet echt te vertrouwen he
wijze les voor de toekomst!
hopelijk krijg je nog iets terug van dat bedrag maar ben er bang voor!
gok dat 1/3 al op is gemaakt door hem!
Sorry, ik verbaas me over de overvloed aan naïviteit en het onvoorstelbaar grote gebrek aan gezond verstand bij TS.quote:
Dus wanneer stap je nu naar de politie of een advocatenkantoor om daar informatie in te winnen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker omdat ik weet wat zijn plannen zijn hier voor de toekomst. Hij gaat hier nog naar avondschool en volgt een opleiding van VDAB waar hij verplicht is aanwezig te zijn.
Alle beetjes helpen. Aangifte zou ik sowieso doen. Als je dan met een papiertje aan komt zetten, dan helpt ook dat vast wel mee. Ik verwacht niet dat je je geld zomaar terugkrijgt trouwens; daarvoor had je veel betere afspraken moeten maken. Zuur is het wel met zoveel geld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Claudia_24 het volgende:
Ja dat kan ik wel doen maar dan is het mijn woord tegen het zijne.
Open er een fraai KLB-topic over maar laten we het hier vooral bij de essentie houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Sorry, ik verbaas me over de overvloed aan naïviteit en het onvoorstelbaar grote gebrek aan gezond verstand bij TS.
eensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Open er een fraai KLB-topic over maar laten we het hier vooral bij de essentie houden.
Nee, hij bedreigde mij wel maar ik weet dat hij dit nooit zou gdn hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
was je ook bang dat hij je ging vermoorden? zoals ook zijn moeder tegen je gezegd heeft?
als je weet waar hij is, dan trommel je toch wat mannen op en regel je het zelf even ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Ik weet het zeker omdat ik weet wat zijn plannen zijn hier voor de toekomst. Hij gaat hier nog naar avondschool en volgt een opleiding van VDAB waar hij verplicht is aanwezig te zijn.
Ach ja, het mocht wel even gezegd wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Open er een fraai KLB-topic over maar laten we het hier vooral bij de essentie houden.
De Fok! knokploeg?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
als je weet waar hij is, dan trommel je toch wat mannen op en regel je het zelf even ?
ach jah, apart verhaal dus zal ook wel een apart einde worden!
Er staat niets op papier dus jouw woord tegen zijn woord. Pech.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef Claudia_24 het volgende:
Dag
Ik vond geen forum voor België, dus hier ben ik met mijn verhaal:
Ik was 6j samen met mijn vriend (inmiddels ex). 2jaar geleden heb ik 30.000 euro geleend van mijn zus (was erfenis van ons vader). Ik had gevraagd om dit te lenen omdat mijn (ex)vriend en ikzelf een zaak wilden openen. Mijn zus heeft dit gestort op de rekening van mijn (ex)vriend, hij zei dat dit best was zodat ik zeker niks zou verspillen en hij er zorg ging voor dragen. Ze vond dit geen probleem omdat ze ons vertrouwde en ik vertrouwde hem ook blindelings. Nu zonder enige aanleiding heeft mijn ex me verlaten, met het geld. Ik heb hem vriendelijk gevraagd om het bedrag terug te geven, aangezien dit toch een redelijk hoog bedrag is. Nu weigert hij dit. Kan ik hem aanklagen voor diefstal ofzo? Hij zegt dat ik geen poot heb om op te staan omdat we het zelf op zijn rekening hebben gezet en er niks op papier staat. Maar dit kan toch niet, ik voel me echt bestolen. Aangezien dit toch om geld uit een erfenis gaat en hij niks met dat geld te maken heeft, en niet zelf heeft verdient of niks, kunnen wij toch wel iets doen?
Bedankt
oh dan maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef Claudia_24 het volgende:
[..]
Nee, hij bedreigde mij wel maar ik weet dat hij dit nooit zou gdn hebben.
Ik zal deze week eens langsgaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus wanneer stap je nu naar de politie of een advocatenkantoor om daar informatie in te winnen?
dont know!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |