verkeerde account sp3cquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Dames, dames, ga eens bier drinken ofzo. Het is biertijd.
Ik vind het ook handig om te weten maar waar haalt hij dat vandaan? Is die info wel zuiver? Ik hoorde in dat NOSfilmpje de gids zeggen dat de rivier vanaf de mirador 2,5 uur lopen was.. meer niet. Zo ook die info over dat bellen, waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel handig om te weten hoe lang het lopen is tussen de verschillende vindplaatsen. Dat is tochiets wat vaak gevraagd werd, of alles nou dichtbij elkaar lag of niet. Blijkbaar is dat toch lastig inschatten op een kaart. Maar dat op een kaartje erbij zetten kan ook, scheelt het weer een regel tekst in de OP, bedoel je?
Wat is hier de reden voor moderatie? Er staat Trouwlink, maar ik heb niks geciteerd uit Trouw, volgens mijn beste weten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan ook wel goed citeren hè.
57: O, gij die gelooft, noemt niet degenen tot vrienden die een spotternij en een spel maken van uw godsdienst, uit de kring dergenen wie het Boek was gegeven vóór U, noch van de ongelovigen.
Dus geen slechte vertaling, maar selectief gekozen. Je laat het stuk weg waarin wordt beschreven hoe de mensen van het Boek vóór hen, d.w.z. joden en christenen, de moslims belachelijk maakten.
Pas daarna krijgen de moslims toestemming om hen op hun beurt belachelijk te maken.
Lijkt me heel menselijke en proportionele reactie.
Die link stond in de post die je quote.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is hier de reden voor moderatie? Er staat Trouwlink, maar ik heb niks geciteerd uit Trouw, volgens mijn beste weten.
OK!quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die link stond in de post die je quote.
Fixed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:43 schreef Marrije het volgende:
Mag deze NWS / Overvallers gedood bij juwelier Goldies in Deurne #25 gekoppeld worden aan Topicreeks: Twee doden bij gewapende overval op juwelier Goldies in Deurne ?
En mag het nummer 24 veranderd worden in 25?
Bedankt.
zarGon vindt het nieuws niet boeiend en dat uit hij door een gapend poppetje en een sarcastische opmerking. Wat wil je dat ik daarmee doe?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Perfecte arische baby was eigenlijk joods
Waarom in vredesnaam? Omdat iemand het nieuws niet boeiend vindt en dat post? Dat is voor jou een reden om te zeggen: 'dan ga ik wel weg'?quote:
Ik hoef niet zo nodig mijn gelijk te krijgen, en al helemaal niet als dat gepaard gaat met sarcastische afzeikerij van een paar mensen die er helemaal niets mee te maken hebben. Zo belangrijk vind ik het niet hoor. Ik vind het wel dat de verschijnselen sarcasme, blaming the victim en zogenaamd grappig proberen te zijn af en toe wat minder mogen in NWS.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Omdat iemand het nieuws niet boeiend vindt en dat post? Dat is voor jou een reden om te zeggen: 'dan ga ik wel weg'?
Persoonlijk vind ik met dit nieuws de reactie 'nou goh, na 80 jaar komt dit naar buiten maar nu hdbben ze die nazi's wel mooi even te pakkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig mijn gelijk te krijgen, en al helemaal niet als dat gepaard gaat met sarcastische afzeikerij van een paar mensen die er helemaal niets mee te maken hebben. Zo belangrijk vind ik het niet hoor. Ik vind het wel dat de verschijnselen sarcasme, blaming the victim en zogenaamd grappig proberen te zijn af en toe wat minder mogen in NWS.
Aldus timmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Dat bijvoorbeeld zo'n hugecoooll of hoeveel letters hij waar ook heeft
We kunnen nu achter de schermen ijzersterke powercouples vormen met deze usernamen. We hebben hier sp3cularium en nu temmmmm bij tdfquote:
Ik zie hier wel toekomst inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen nu achter de schermen ijzersterke powercouples vormen met deze usernamen. We hebben hier sp3cularium en nu temmmmm bij tdf
quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:59 schreef Leandra het volgende:
Ja, het is wat lastig.
Maar goed, de kans is groot dat zijn aanwezigheid in het topic het topic om zeep helpt.
Vet van mij!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Geen enkel arabisch land wil de pallies hebben. Naar Jordanie ermee, daar horen ze.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Welke smouz haalt het in zijn hoofd om dat te zeggen?
Of is het schmous?
Wil je ook nog zo vriendelijk zijn om uit te leggen waar je deze wijsheid vandaan hebt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / VVD en PvdA totaal verdeeld over opvang uitgeprocedeerden
Nieuwsdump.
Zal ik het even uitleggen? Ik zit mobiel dus kan zo snel niet kijken of betreffend topic ook van jou is, maar ik zag net al twee nieuwstopics van jou die nieuwsdumps waren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wil je ook nog zo vriendelijk zijn om uit te leggen waar je deze wijsheid vandaan hebt?
Dan ken je mij absoluut niet. Ik stop altijd veel tijd in mijn topics, ben nooit te beroerd om te reageren. In al mijn topics is zorg naar de OP gegaan, met altijd een link en in 90% van de gevallen 1 of meer plaatjes. Alleen als ik geen goede pic vind, dan komt die er niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik het even uitleggen? Ik zit mobiel dus kan zo snel niet kijken of betreffend topic ook van jou is, maar ik zag net al twee nieuwstopics van jou die nieuwsdumps waren.
Wat de bedoeling is in NWS, en waar ik heel blij van word, is als een topicstarter ook nog wat moeite in zijn OP steekt. Dus ipv alleen het nieuws dumpen, ook een kleine inleidng geeft, zijn mening oid. Zodat het topic een beetje richting krijgt. Daardoor lopen topics veel soepeler, en ontspoort het minder makkelijk tot een offtopic gedoetje.
Ik zie twee nieuwe topics van je en in geen van beide OP's staat ook maar een woord van jezelf. Ik denk dat timmmmm dat bedoelt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan ken je mij absoluut niet. Ik stop altijd veel tijd in mijn topics, ben nooit te beroerd om te reageren. In al mijn topics is zorg naar de OP gegaan, met altijd een link en in 90% van de gevallen 1 of meer plaatjes. Alleen als ik geen goede pic vind, dan komt die er niet.
Ik heb al ruim 100 topics gemaakt en als je er 1 kan vinden waar ik niet de discussie ben aangegaan dan kan je die hier posten (mits van toepassing uiteraard)
Dit is gewoon een topic die Veterinari onwelgevallig is en daarom noemt hij het direct een nieuwsdump
Ik heb al eens eerder uitgelegd, aan Paddy geloof ik, dat ik altijd een nette OP maak, vervolgens reacties afwacht en daar dan op reageer. Ik ben in die paar jaar en 100+ aangemaakte topics nog nooit de discussie uit de weg gegaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 08:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie twee nieuwe topics van je en in geen van beide OP's staat ook maar een woord van jezelf. Ik denk dat timmmmm dat bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |