Ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:53 schreef borisz het volgende:
NWS / Update: overleg superprovincie mislukt Update TT: Overleg Superprovincie mislukt
Dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging mij vooral om de toon van al je posts.
'Jullie joden' en dat soort onzin mag je achterwege laten, laat het topic alleen maar ontsporen.
Wanneer gaan de moslims eens stoppen de rest v/d wereld te bombarderen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wanneer ga je tegen moslimhaat optreden. Ohnee, dat is er niet in NWS. Heheh!
Wanneer gaat het Westen eens stoppen om voor rotzooi in de rest van de wereld te zorgen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wanneer gaan de moslims eens stoppen de rest v/d wereld te bombarderen?
Een en al liefde zeg ik je (om het topic nog een beetje ontopic te laten blijven)quote:
Oké dan mag hetquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Een en al liefde zeg ik je (om het topic nog een beetje ontopic te laten blijven)![]()
Ik ga topics niet direct dichtgooien omdat er geen mening bij staat.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Stoppen voor eendjes is doodslag
Nieuwsdump.
Die vorige delen hadden ook geen Boulevard-achtige schreeuwende TT's met BREAKING en RIP erin.quote:Op maandag 23 juni 2014 03:24 schreef El_Matador het volgende:
Waarom is de TT veranderd??
NWS / Lisanne Froon gevonden, Panama #14
Lijkt me aardig Breaking dit.
Boulevard-achtig?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vorige delen hadden ook geen Boulevard-achtige schreeuwende TT's met BREAKING en RIP erin.
Hoeft nu ook niet.
Begin je zo hier en daar niet een heel klein tikje door te draaien in je gedrag?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boulevard-achtig?
Nou ja, dan niet joh. Die persco lijkt me wel relevant.
Nee.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:18 schreef El_Matador het volgende:
NWS / Lisanne Froon gevonden, Panama #15
En het volgende deel. Kan er "17:00 persconferentie" aan de TT toegevoegd worden?
Dat vind jij, ok. Dan niet. (x2).quote:Op maandag 23 juni 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.
Dat zijn updates die nu juist niet in een TT hoeven.
Bron staat er inmiddels bijquote:Op maandag 23 juni 2014 16:33 schreef Dance99Vv het volgende:
NWS / Brandweer rukt uit om student uit vagina te redden Brandweer rukt uit om student uit vagina te redden
geen bronvermelding en volgens mij oud nieuws (geen artikel daarover gezien in de duitse media)
nogal een flinke kam was hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Lisanne Froon gevonden, Panama #16 Persco
Kan iemand de kam door het topic halen?
Als die posts je niet bevallen, dan lees je ze toch gewoon niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik erger me ook aan degenen die menen dat wie het niet bevalt wat gepost wordt maar uit dat topic weg moet blijven.
Maar als je ze niet leest, hoe weet je dan dat ze je niet bevallen? En dan ....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als die posts je niet bevallen, dan lees je ze toch gewoon niet?
Dan moet je dus van tevoren een inschatting makenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je ze niet leest, hoe weet je dan dat ze je niet bevallen? En dan ....
[ afbeelding ]
Heb 'm voor je gemaakt, OP en TT moet iemand nog ff updatenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg geen nieuw deel geopend (Panama topic). Blijft maar vast hangen. Iemand?
Thanks man!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb 'm voor je gemaakt, OP en TT moet iemand nog ff updaten
Goed advies man, ook lekker praktisch. Ik zal voortaan mijn glazen bol oppoetsen voor ik een topic ga lezen. Dat topic wordt soms meerdere malen per dag schoongeveegd dus er zal toch wel iets aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als die posts je niet bevallen, dan lees je ze toch gewoon niet?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ook op een forum zijn (on)geschreven spelregels. Zo mag er best met anderen rekening worden gehouden. Dat die anderen maar moeten wegblijven als het ze hier niet zint is egoistische bullshit.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Goed advies man, ook lekker praktisch. Ik zal voortaan mijn glazen bol oppoetsen voor ik een topic ga lezen. Dat topic wordt soms meerdere malen per dag schoongeveegd dus er zal toch wel iets aan de hand zijn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ben je mod? Zo nee: waar bemoei je je eigenlijk mee?
Stel je niet zo aan, als je al last hebt van wat off topic posts.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Goed advies man, ook lekker praktisch. Ik zal voortaan mijn glazen bol oppoetsen voor ik een topic ga lezen. Dat topic wordt soms meerdere malen per dag schoongeveegd dus er zal toch wel iets aan de hand zijn.
En dit:
[..]
Nee hoor naast SadPanda ben ik er ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:22 schreef hugecooll het volgende:
Oh shit, de baas is hier.
* hugecooll gaat weer even iets nuttigs doen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een beetje gebezemd maar niet alles want dan kan ik bezig blijven. Bij de volgende persoonlijke aanval, al is het nog zo'n kleine, moet je maar even TRen of me een dm sturen. Ik heb het namelijk wel een beetje gehad met users die doen of ze god en koning tegelijk zijn en daarmee topics verzieken
Die dieren zijn belangrijk om het gebied in beeld te brengen en stonden expres in spoilers om het mobiel makkelijk te maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
Ik vind deze OP beter dan die met de halve dierentuin erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |