Als die posts je niet bevallen, dan lees je ze toch gewoon niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik erger me ook aan degenen die menen dat wie het niet bevalt wat gepost wordt maar uit dat topic weg moet blijven.
Maar als je ze niet leest, hoe weet je dan dat ze je niet bevallen? En dan ....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als die posts je niet bevallen, dan lees je ze toch gewoon niet?
Dan moet je dus van tevoren een inschatting makenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je ze niet leest, hoe weet je dan dat ze je niet bevallen? En dan ....
[ afbeelding ]
Heb 'm voor je gemaakt, OP en TT moet iemand nog ff updatenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg geen nieuw deel geopend (Panama topic). Blijft maar vast hangen. Iemand?
Thanks man!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb 'm voor je gemaakt, OP en TT moet iemand nog ff updaten
Goed advies man, ook lekker praktisch. Ik zal voortaan mijn glazen bol oppoetsen voor ik een topic ga lezen. Dat topic wordt soms meerdere malen per dag schoongeveegd dus er zal toch wel iets aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als die posts je niet bevallen, dan lees je ze toch gewoon niet?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ook op een forum zijn (on)geschreven spelregels. Zo mag er best met anderen rekening worden gehouden. Dat die anderen maar moeten wegblijven als het ze hier niet zint is egoistische bullshit.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Goed advies man, ook lekker praktisch. Ik zal voortaan mijn glazen bol oppoetsen voor ik een topic ga lezen. Dat topic wordt soms meerdere malen per dag schoongeveegd dus er zal toch wel iets aan de hand zijn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ben je mod? Zo nee: waar bemoei je je eigenlijk mee?
Stel je niet zo aan, als je al last hebt van wat off topic posts.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Goed advies man, ook lekker praktisch. Ik zal voortaan mijn glazen bol oppoetsen voor ik een topic ga lezen. Dat topic wordt soms meerdere malen per dag schoongeveegd dus er zal toch wel iets aan de hand zijn.
En dit:
[..]
Nee hoor naast SadPanda ben ik er ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:22 schreef hugecooll het volgende:
Oh shit, de baas is hier.
* hugecooll gaat weer even iets nuttigs doen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb een beetje gebezemd maar niet alles want dan kan ik bezig blijven. Bij de volgende persoonlijke aanval, al is het nog zo'n kleine, moet je maar even TRen of me een dm sturen. Ik heb het namelijk wel een beetje gehad met users die doen of ze god en koning tegelijk zijn en daarmee topics verzieken
Die dieren zijn belangrijk om het gebied in beeld te brengen en stonden expres in spoilers om het mobiel makkelijk te maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:02 schreef Specularium het volgende:
Ik vind deze OP beter dan die met de halve dierentuin erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |