abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:23:12 #201
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141481690
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:20 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Hoezo? Is dat een uitgesloten optie?
Natuurlijk. Of hebben ze alle medische gegevens van die meiden? Gewoon onmogelijk.
pi_141481700
Orgaanhandel is onzin. Als ze kunnen opereren, laten ze ook niet die botten daar slingeren.
pi_141481719
Volgens mij roepen sommigen hier gewoon wat omdat ze hopen dat het juist zo sensationeel is, dat twee meiden gewoon zijn gaan wandelen, van het pad zijn afgedwaald en erna verdwaald zijn, onderkoeld zijn geraakt en toen gestorven van de uitputting is natuurlijk niet zo interessant als orgaanhandel.
pi_141481743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Volgens mij roepen sommigen hier gewoon wat omdat ze hopen dat het juist zo sensationeel is, dat twee meiden gewoon zijn gaan wandelen, van het pad zijn afgedwaald en erna verdwaald zijn, onderkoeld zijn geraakt en toen gestorven van de uitputting is natuurlijk niet zo interessant als orgaanhandel.
Lijkt mij ook. Maar de hype is al raar. Dat zgn inleven in mensen die je niet kent.
pi_141481748
Ja, laten we de organen eruit snijden, rijden daarna de jungle in, waar de politie zoekt naar 2 blanke meiden, en dumpen daar de lichaamsdelen. We moeten wel iets achter laten zodat ze de daders kunnen vinden, waarom niet begraven op een plek waar de politie nog niet zoekt, nee we gooien ze gewoon in de jungle.
pi_141481771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ja, laten we de organen eruit snijden, rijden daarna de jungle in, waar de politie zoekt naar 2 blanke meiden, en dumpen daar de lichaamsdelen. We moeten wel iets achter laten zodat ze de daders kunnen vinden, waarom niet begraven op een plek waar de politie nog niet zoekt, nee we gooien ze gewoon in de jungle.
Precies dat laatste.
pi_141482047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Of gewoon een gids regelen en daar naar luisteren, toch?
En toch kan ook een gids gewond raken, je kan hem kwijtraken, of hij kan zelf de weg kwijt raken om wat voor reden dan ook. Je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor je eigen gezondheid. Je kan wel in ruil voor wat geld proberen die verantwoordelijkheid "af te kopen". Maar wil je echt zo'n risico met je leven lopen?

Uiteraard is in onbekend terrein het lopen met een gids de beste optie. Maar lang niet overal kan je makkelijk een gids vinden. In dat geval moet je het toch van info van de locale bewoners hebben.

Of je kan besluiten dat je het zonder gids niet aandurft en dan maar niet gaan (ook wel eens gehad)
pi_141482124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem. Ik kan me gemakkelijk inleven in die situatie. Ik heb ook zussen, dochters, vriendinnen, waarmee het zelfde had kunnen gebeuren. Het is normaal om je in te leven in zo'n situatie. Dat jij dat niet kan, zou een bezoekje aan de psychiater waard zijn.
Zoals ik aangaf verloor ik een vriend op nare manier. Het zal mij toch worst zijn hoe Nederlanders daar verder over denken of speculeren op internet.
pi_141482140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:38 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Doe dat dan.
Ik heb het met bepaalde mensen over algemeenheden. Zoals het overleven in jungle. Dat dat niet makkelijk is.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:46:44 #211
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482339
Worden bij het nu nog lopende onderzoek ook de faeces van de daar levende predatoren onderzocht op menselijke resten en/of DNA?
pi_141482342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:39 schreef Globali het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf verloor ik een vriend op nare manier. Het zal mij toch worst zijn hoe Nederlanders daar verder over denken of speculeren op internet.
Mijn vriendin is jaren terug doodgereden door een bezopen mafkees (gewoon in Nederland). Kort daarna las ik online op een forum onzin verhalen over dat ze een relatie met hem zou hebben gehad, en dat hij haar had doodgereden na een ruzie, en nog veel meer absolute onzin. Als het had gekund had ik die mensen dwars door t internet uit mn monitor getrokken om ze even een pak rammel te geven waar je U tegen zegt. Maarja, misschien zou ik er nu ik wat ouder ben ook makkelijker mee omgaan. Ik kan me dus wel degelijk voorstellen dat al dat gespeculeer voor de mensen die close waren met ze erg pijnlijk kan zijn.

Het zijn maar woorden, maar die woorden kunnen echt ongelooflijk veel pijn doen, helemaal als ze op het verkeerde moment komen.
pi_141482366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:24 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat niet. Het is afschuwelijk. Voor die meiden en hun ouders.
pi_141482376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat wil hij maar niet inzien. Stug vol blijven houden :') Terwijl zelfs in zijn eigen artikeltjes staat

[ [url=Op internet bieden mensen uit Costa Rica en Nicaragua hun nieren aan voor bedragen tot wel 90.000 euro.]afbeelding[/url] ]
Dat laatste is ook ziek. Ik vraag mij wel af hoever ik zou gaan. Iemand gaat niet dood. Ik ben zo recht als een pijl. In dit geval weet ik het niet. Terwijl ik wel weet dat het fout is.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:49:18 #215
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:46 schreef VNA9216 het volgende:

[..]

Mijn vriendin is jaren terug doodgereden door een bezopen mafkees (gewoon in Nederland). Kort daarna las ik online op een forum onzin verhalen over dat ze een relatie met hem zou hebben gehad, en dat hij haar had doodgereden na een ruzie, en nog veel meer absolute onzin. Als het had gekund had ik die mensen dwars door t internet uit mn monitor getrokken om ze even een pak rammel te geven waar je U tegen zegt. Maarja, misschien zou ik er nu ik wat ouder ben ook makkelijker mee omgaan. Ik kan me dus wel degelijk voorstellen dat al dat gespeculeer voor de mensen die close waren met ze erg pijnlijk kan zijn.

Het zijn maar woorden, maar die woorden kunnen echt ongelooflijk veel pijn doen, helemaal als ze op het verkeerde moment komen.
Begrijpelijk. Maar ik zie dit forum als een digitale wc-deur waar iedereen op kan schrijven wat hij wil. Het staat mensen ook vrij om die wc wel of niet te betreden.
pi_141482497
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:43 schreef Globali het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen 'vrijwillige' orgaanhandel en zomaar mensen beroven van organen. Transplantatie is niet simpel. Dat begrijp je?
Natuurlijk begrijp ik dat. Maar het gebeurt ook dat de degene van wie het orgaan is dat niet wil. Wel onder barre omstandigheden, maar het gebeurt wel. Ik gaf het aan als optie, natuurlijk zijn er andere (meer waarschijnlijke scenario's) opties.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:53:00 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141482515
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:52 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijp ik dat. Maar het gebeurt ook dat de degene van wie het orgaan is dat niet wil. Wel onder barre omstandigheden, maar het gebeurt wel. Ik gaf het aan als optie, natuurlijk zijn er andere (meer waarschijnlijke scenario's) opties.
Dat is al zo vaak ontkracht. Waarom wil je dat niet aannemen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:53:15 #218
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482524
quote:

[..]

Ook de politie ter plekke houdt deze optie nog open.
pi_141482545
quote:

[..]

Ik heb niet elke link aangeklikt. Het komt volgens mij nauwelijks voor. En dan in de jungle van Panama? Je moet echt naar een heel goed ziekenhuis om zoiets te doen. Dan dumpt men je echt niet in de jungle in hetzelfde gebied.
pi_141482573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:47 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat laatste is ook ziek. Ik vraag mij wel af hoever ik zou gaan. Iemand gaat niet dood. Ik ben zo recht als een pijl. In dit geval weet ik het niet. Terwijl ik wel weet dat het fout is.
Bizarre wereld. Zo worden er ook organen gestolen voor kekke bedragen.
pi_141482574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Maar ik zie dit forum als een digitale wc-deur waar iedereen op kan schrijven wat hij wil. Het staat mensen ook vrij om die wc wel of niet te betreden.
Ook op een forum zijn (on)geschreven spelregels. Zo mag er best met anderen rekening worden gehouden. Dat die anderen maar moeten wegblijven als het ze hier niet zint is egoistische bullshit.
pi_141482578
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:49 schreef Globali het volgende:

[..]

Triest. Ben je er nu een beetje uit? Is die man gepakt? Het doet pijn die woorden. Vooral omdat men onzin gaat roepen. Dat is deze tijd blijkbaar.
Intussen heb ik er wel vrede mee, maar ik vond het toch wel even de moeite waard om hier te vermelden aangezien zoveel mensen zeggen dat het geen kwaad kan om te speculeren. Die speculaties kunnen wel degelijk pijn doen. Alleen besef je het denk k niet tot je zelf in zo'n situatie zit.
pi_141482590
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:54 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Bizarre wereld. Zo worden er ook organen gestolen voor kekke bedragen.
Hoezo gestolen? Waar? Zo simpel werkt het niet. Er is ook geen bewijs van.
pi_141482592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:54 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik heb niet elke link aangeklikt. Het komt volgens mij nauwelijks voor. En dan in de jungle van Panama? Je moet echt naar een heel goed ziekenhuis om zoiets te doen. Dan dumpt men je echt niet in de jungle in hetzelfde gebied.
Daar zou je gelijk in kunnen hebben.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 10:56:42 #225
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141482617
NOS bericht vandaag:

'De resten zijn ver weg gevonden. Dat horen wij ook van gidsen. Het is uren en uren lopen voor heel ervaren gidsen die de weg kennen', vertelt Wiessing. 'Stel dat je de weg zou kwijtraken, dan is het nog veel verder weg. Ze zijn daar helemaal gekomen en hebben drie keer een rivier over moeten steken.'

In het gebied zijn veel gammele, smalle bruggetjes over het water. Daarvan is bekend dat ze gevaarlijk zijn: 'Laatst is er een keer zo'n bruggetje weggestroomd door hoog water. Het zijn niet heel makkelijke oversteken. Het kan zijn dat de vrouwen daar in de problemen zijn gekomen of dat ze een ongeluk hebben gehad. Met dat soort dingen wordt rekening gehouden.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')