Blijkbaar de maximale straf aldaar voor doodslag. Kans lijkt me klein dat ze die ook krijgt.quote:
"Kan". Zal wel niet echt gebeuren, de rechter zal ook wel begrijpen dat zij haar lesje heeft geleerd.quote:
Een gestoorde teef kan je beter naar het asiel brengen.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hoop dat ze inderdaad voor 30 jaar achter de tralies verdwijnt, de gestoorde teef.
Motorrijders zijn ook inferieur, dus waarom de rechter nog de moeite neemt hierover een uitspraak te doen is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat hier een afschrikwekkende werking vanuit gaan naar andere dierenmongolen. Mensen zijn meer waard dan dieren. Punt. Als jij mensen in levensgevaar brengt om een stel van die minderwaardige organismen te redden, zul je de consequenties moeten aanvaarden.
Hoop dat ze inderdaad voor 30 jaar achter de tralies verdwijnt, de gestoorde teef.
ben ik niet mee eens voor mijn betekent het leven van mijn kanariepietje meer dan het leven van een aidswezen in Afrika die ik niet kenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat hier een afschrikwekkende werking vanuit gaan naar andere dierenmongolen. Mensen zijn meer waard dan dieren. Punt. Als jij mensen in levensgevaar brengt om een stel van die minderwaardige organismen te redden, zul je de consequenties moeten aanvaarden.
Ga weg joh. Sukkel. Als je dit al een 'gestoorde teef' vindt..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Op de snelweg stoppen? Ben je aardig gestoord tbh.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ga weg joh. Sukkel. Als je dit al een 'gestoorde teef' vindt..
Klopt, maar ook meer dan een vrouw een straat verderop.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben ik niet mee eens voor mijn betekent het leven van mijn kanariepietje meer dan het leven van een aidswezen in Afrika die ik niet ken
Ze stopte op de linkerbaan. Overigens waren de eendjes niet aan het oversteken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Parkeerde ze daar echt, of trapte ze op de rem om er niet overheen te rijden?
Ja, maar die gozer heeft geen realistisch vermogen en brengt het alsof ze 20 mensen heeft vermoord. Dit terwijl ze het gewoon goed bedoelde en het waarschijnlijk een goede vrouw is. Spijtig dat het zo is gelopen, maar alsnog blijf ik bij mijn punt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:55 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Op de snelweg stoppen? Ben je aardig gestoord tbh.
Nee ipv 20 heeft ze er 2 vermoord. Goed bedoelt of niet, je bent gestoord als je stopt op een snelweg waar men >100km per uur rijdt. Je hebt niet bijzonder veel hersens nodig om de gevolgen van het stoppen te bedenken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, maar die gozer heeft geen realistisch vermogen en brengt het alsof ze 20 mensen heeft vermoord. Dit terwijl ze het gewoon goed bedoelde en het waarschijnlijk een goede vrouw is. Spijtig dat het zo is gelopen, maar alsnog blijf ik bij mijn punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |