abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juni 2014 @ 09:29:13 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_141318680
Het Haagse moslimraadslid Abdoe Khoulani steunt de islamitische terreurbeweging die de laatste weken dood en verderf zaait in Noord-Irak. 'Leve ISIS', schrijft de leider van de Haagse Partij van de Eenheid op zijn facebook-pagina. En 'In shaa Allah op naar Bagdad om het schorem aldaar aan te pakken'.

Tijdens hun opmars naar de Iraakse hoofdstad maken de soennitische strijders zich schuldig aan massale executies. De beelden van de gruwelijke moorden riepen wereldwijd afschuw op.

Toch neemt het Haagse raadslid in een toelichting weinig terug van zijn steun aan de terreurbeweging die een streng-islamitische staat nastreeft. 'Ik hoop dat deze verzetsbeweging de monsterlijke regering in Irak omver werpt.'

Het radicale geweld keurt Khoulani af, maar vindt hij wel te begrijpen. Volgens hem waren de geëxecuteerde mannen strijders van de shiitische milities in Irak. 'Dezelfden die de afgelopen jaren met steun van de regering tienduizenden mensen hebben gedood. Niemand was veilig. Ook vrouwen en kinderen zijn verkracht en vermoord.'

Het bericht lijkt inmiddels weer te zijn verwijderd van de Facebook-pagina van Khoulani, maar zijn partijgenoot Arnoud van Doorn twitterde eerder vandaag een screenshot van een deel van het bericht. Daarna meldde Van Doorn dat het om een persoonlijk standpunt van zijn collega gaat en niet om een partijstandpunt.

Collega-raadsleden in Den Haag zijn geschokt door de steunbetuiging van Abdoe Khoulani. 'Volstrekt onverantwoord', noemt GroenLinks de uitspraak. Ook de VVD neemt afstand: 'De vrijheid van meningsuiting is een vrij goed. Maar terreurorganisaties verdienen nooit en te nimmer steun', aldus raadlid Wörsdörfer.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rbeweging-ISIS.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 20 juni 2014 @ 09:31:33 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141318727
Lekkere jongen
  vrijdag 20 juni 2014 @ 09:32:48 #3
372811 Mensenvriend
<gecensureerd>
pi_141318759
Mooi toch, hij laat het achterste van zijn tong zien.
"Waarom moet ik een bron hebben ?"
pi_141318764
Tja, deze gast is een gevaarlijke gek. Jammer dat hij niet teruggaat en gaat meevechten. Maar is nu lekker makkelijk leven hier in Nederland.

Wat een trieste zak eigenlijk. Van de zijlijn wat blaten.
pi_141318784
Per direct ontheffen van zijn functie!
pi_141318789
dubbel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_141318845
En wie zegt dat het een terreurorgamisatie is? Misschien zijn het wel vrijheidsstrijders.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_141318883
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:37 schreef Deetch het volgende:
En wie zegt dat het een terreurorgamisatie is? Misschien zijn het wel vrijheidsstrijders.
Het een sluit het ander niet uit.

Ik denk dat het evident is dat Maliki de Soenni onderdrukt/achtergesteld heeft. Massaexecuties, onthoofdingen, afpersing etc echter zijn duidelijk terroristische activiteiten.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juni 2014 @ 09:43:11 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_141318965
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:34 schreef bijdehand het volgende:
dubbel
Ik zie het. Over het hoofd gezien.

Excuses.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')