abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141036234

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Mei 2014 - Khaleesi ©

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Tails tell tales
pi_141036279
Duurde ff, dus.... Quote is van Sam. :)
Tails tell tales
pi_141036299
Sam zuigt.
pi_141036323
Ik wil Sam ruilen voor Grenn.
pi_141036338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:D

Sorry Forbs, ben al getrouwd ;)
Al ongeveer 13 jaar bij dezelfde vent hier ;)
Tails tell tales
pi_141036360
Nouja, Sam is wel cool.

Een van de weinig goede mensen in Westeros en krijgt dan zo'n haat. :')
pi_141036526
Kon het niet laten...

Honorable Ned Stark! _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:56:40 #8
27648 Weakling
available in strong mint
pi_141036573
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef Drankster het volgende:
Sam zuigt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141036632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:56 schreef Weakling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dranky zou natuurlijk in zijn eentje dat Wight leger aangaan. :')

Sam is baas, bouwt zijn zelfvertrouwen op etc. En wordt steeds beter.
pi_141036684
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:52 schreef Skillstorm het volgende:
Nouja, Sam is wel cool.

Een van de weinig goede mensen in Westeros en krijgt dan zo'n haat. :')
Ik vind Sam ook wel leuk en ik snap het ook niet echt.

Sommigen kunnen/willen ook niet voorbij zijn-dik-zijn kijken heb ik zo het idee. Nou ja, moeten ze zelf maar weten dan... ik vind hem wel een schatje. :)
Tails tell tales
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:59:39 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_141036687
Zal me wel benieuwen wat Sam nog verder voor verhaal gaat krijgen. gaat ie van dikke faalhaas naar stoere krijger? Hetzelfde met Sansa, die krijgt nu het geniepige in haar (dan wel niet in de vorm van littlefinger), daar zie je wel al een voorbode voor wat komen gaat. Die kleine draak Arya begint een beetje te lijken op een the hound light. Bran.. Tja Bran mag nog steeds ergens verzuipen in een ijsmeer of uit elkaar gehodord worden door hodor. Die blonde éénarm krijgt een geweten, kijken wat daarmee gaat gebeuren, die Cersei was een bitch is een bitch en blijft een bitch volgens mij, dwergmans ging van onverantwoordelijke lanterfanteraar naar iemand die wel een shit geeft. Rickon zal ook wel een keer ergens hartstikke dood gaan of zo, gezien het feit dat hij geen karakterontwikkeling doormaakt en volgens mij is het gebrek aan karakterontwikkeling een teken dat die persoon onbelangrijk is.

[/brainfart]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_141036745
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je weet de juiste plaatjes wel te vinden ;)
Tails tell tales
pi_141036770
Ik vind Sam ook tof.
Ja doei.
pi_141036791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

Sommigen kunnen/willen ook niet voorbij zijn-dik-zijn kijken heb ik zo het idee. Nou ja, moeten ze zelf maar weten dan... ik vind hem wel een schatje. :)
Als mensen hem op zijn dikheid veroordelen dan is dat ook wel achterlijk ja.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:02:59 #15
27648 Weakling
available in strong mint
pi_141036798
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:

Sam is het enige karakter dat zich daadwerkelijk lijkt te ontwikkelen in de serie. Alle andere karakters blijven nogal eentonig. Die stellling durf ik wel aan. Of ie klopt is een tweede, maar ik durf 'm wel te stellen. :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_141036866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef Weakling het volgende:

[..]

Sam is het enige karakter dat zich daadwerkelijk lijkt te ontwikkelen in de serie. Alle andere karakters blijven nogal eentonig. Die stellling durf ik wel aan. Of ie klopt is een tweede, maar ik durf 'm wel te stellen. :P
Klopt ook wel een beetje ja, Jaime ontwikkelt ook trouwens.
pi_141036935
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

He's not nothing anymore ;) en dit is volgens mij nog maar het begin. Dát of hij is juist één op de deathlist van GGRM. Dat is mijn gevoel (ja, echt alleen gevoel!!! :') ) bij Sam... óf hij gaat (snel) dood of hij gaat nog een hele grote/belangrijke rol krijgen... niet iets er tussenin. :)
Tails tell tales
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:14:04 #18
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_141037150
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:55 schreef Khaleesi het volgende:
Kon het niet laten...

[ afbeelding ]

Honorable Ned Stark! _O_
Want Ned is de afkorting van Nederland! *O*
pi_141037418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef Gwywen het volgende:

[..]

:D *O*

*en nou toch maar even naar dat hutje op de hei ;) :W *
Tails tell tales
pi_141037438
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Sterk Ned!
pi_141038038
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:22 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Sterk Ned!
Eindelijk een goede Daenerys UI _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141038117
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Nee, duurt veel te lang voor je Dany's gezicht weer ziet, 8/10 van de tijd is de UI zwart.
pi_141038194
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:44 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:46 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, duurt veel te lang voor je Dany's gezicht weer ziet, 8/10 van de tijd is de UI zwart.
Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen. :N
pi_141038323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja als ik de originele GIF zou gebruiken kreeg iedereen epileptische aanvallen. :N
Frank Underwood is de grootste baas van welke serie dan ook, dat klopt.

Verder is Dany als character en Emilia Clarke als actrice ook het minst van de show. Verschrikkelijk saaie scénes, en ik moet altijd hardop lachen als ze zich als een hard iemand voor probeert te doen.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_141038336
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Epilepsie heb ik niet, doe maar. :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:14:44 #26
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141039092
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Je moet nu een minuut kijken voordat je daenerys ziet B-)
pi_141039236
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:52 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Frank Underwood is de grootste baas van welke serie dan ook, dat klopt.

Verder is Dany als character en Emilia Clarke als actrice ook het minst van de show. Verschrikkelijk saaie scénes, en ik moet altijd hardop lachen als ze zich als een hard iemand voor probeert te doen.
Het grote manco aan House of Cards is dat ze de serie niet nu afkappen. Hij heeft zijn doel bereikt, het kan alleen maar bergaf gaan vanaf nu. Spacey doet het wel heel goed ja. Maar in GB hadden ze deze serie echt niet voortgezet, is een Amerikaans dingetje. Goed is goed.

Op Emilia haat kan ik niet in gaan, te veel tijd aan verspild. Haters komen toch wel haten.
pi_141039363
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:20 schreef Khaleesi het volgende:
Het grote manco aan House of Cards is dat ze de serie niet nu afkappen. Hij heeft zijn doel bereikt, het kan alleen maar bergaf gaan vanaf nu. Spacey doet het wel heel goed ja. Maar in GB hadden ze deze serie echt niet voortgezet, is een Amerikaans dingetje. Goed is goed.
??? :D

House of Cards (TV Mini-Series 1990) - IMDb
To Play the King (TV Mini-Series 1993) - IMDb
The Final Cut (TV Mini-Series 1995) - IMDb
pi_141040325
Ik heb me heel erg vermaakt met house of cards maar kan ook niet anders concluderen dan dat seizoen 2 slechts een heel zwakke afspiegeling was van seizoen 1. Maar dat gebeurt zo vaak (lees: vrijwel altijd) bij Amerikaanse series.

1. Seizoen 1 is goedgekeurd en wordt uitgezonden.
2. Serie is jungle massive populair en seizoen 2 moet uitgepoept worden
3. Er worden wat dingen bij elkaar verzonnen en hoewel de aankleding nog hetzelfde is zie je dat de magie eruit is.

Prison Break was hier nog het duidelijkste voorbeeld van met een ijzersterk eerste seizoen en lachwekkende vervolgseizoenen.

Verder inderdaad, dat gezeik om dany :') Ze is absoluut niet de sterkste actrice uit de serie en haar verhaal, zeker in serie-vorm, is niet altijd even interessant. De haat die ze hier krijgt is echter nogal overdreven en ik zou haar sowieso keihard ballen.
Conscience do cost.
pi_141040761
quote:
Ja ik bedoel dus dat ze in GB een serie altijd onverbiddelijk stoppen als het juiste moment daar is. (Er zijn vast wel weer uitzonderingen, zoals Downton Abbey). Ipv de Amerikaanse stijl waar er maar uitgemolken wordt.... (voorbeelden te over)

Wat dat betreft treffen we het met GoT, dat is op een keer gewoon klaar.
pi_141040929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef ems. het volgende:
Ik heb me heel erg vermaakt met house of cards maar kan ook niet anders concluderen dan dat seizoen 2 slechts een heel zwakke afspiegeling was van seizoen 1. Maar dat gebeurt zo vaak (lees: vrijwel altijd) bij Amerikaanse series.

3. Er worden wat dingen bij elkaar verzonnen en hoewel de aankleding nog hetzelfde is zie je dat de magie eruit is.

Prison Break was hier nog het duidelijkste voorbeeld van met een ijzersterk eerste seizoen en lachwekkende vervolgseizoenen.

Verder inderdaad, dat gezeik om dany :') Ze is absoluut niet de sterkste actrice uit de serie en haar verhaal, zeker in serie-vorm, is niet altijd even interessant. De haat die ze hier krijgt is echter nogal overdreven en ik zou haar sowieso keihard ballen.
Info/spoilers mbt House of Cards die niet iedereen hier mss wil lezen:

SPOILER
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:13:56 #32
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_141041043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:10 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Info/spoilers mbt House of Cards die niet iedereen hier mss wil lezen:

SPOILER
"Is this a PS Vita?"
Helemaal super.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:18:56 #33
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141041191
* Waarschuwing: We zitten in een game of thrones topic, geen house of cards.
pi_141041210
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
* IsaacCuenca We zitten in een game of thrones topic, geen house of cards.
* Wolla dikke shizzle
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:19:33 #35
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_141041217
Tournament plug voor als het :o seizoen :o is :o afgelopen :o

Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Rot een eind op met je tournament
Hodor
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Zo te zien bestaat dit topic uit:
33% zuurpruimen (Rot een eind op met je tournament)
31% fanboys & -girls (Tofste personage)
23% grapjurken (Hodor)
9% psychopaten (Beste dood)
4% detailfestisjisten (Beste Episode)
0% boeklezers (Leukste verhaallijn)

:Y)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:20:23 #36
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141041250
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:19 schreef Zhenar het volgende:
Tournament plug voor als het :o seizoen :o is :o afgelopen :o

Poll: Wat zou een leuk Game of Thrones Tournament opleveren?
Beste episode
Tofste personage
Leukste verhaallijn
Beste dood
Rot een eind op met je tournament
Hodor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Zo te zien bestaat dit topic uit:
33% zuurpruimen (Rot een eind op met je tournament)
31% fanboys & -girls (Tofste personage)
23% grapjurken (Hodor)
9% psychopaten (Beste dood)
4% detailfestisjisten (Beste Episode)
0% boeklezers (Leukste verhaallijn)

:Y)
Wie stemt er nou op 'rot een eind op met je tournament' :')
Zeg het hardop dan als je durvt
pi_141041664
quote:

Ik vond seizoen 1 en 2 eigenlijk wel gelijkmatig. Ik vond dat vooral het midden van seizoen 1 minder was. Begin (met David Fincher als regie, dat maakte het geweldig) en het eind van seizoen 1 waren super. En seizoen 2 vond ik ook echt geweldig.
-Don Draper
pi_141041725
quote:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:04 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja ik bedoel dus dat ze in GB een serie altijd onverbiddelijk stoppen als het juiste moment daar is. (Er zijn vast wel weer uitzonderingen, zoals Downton Abbey). Ipv de Amerikaanse stijl waar er maar uitgemolken wordt.... (voorbeelden te over)

Wat dat betreft treffen we het met GoT, dat is op een keer gewoon klaar.
Over uitmelken gesproken...Een beter voorbeeld ga je niet vinden...

-Don Draper
pi_141042093
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
Over uitmelken gesproken...Een beter voorbeeld ga je niet vinden...
Helemaal mee eens, HoC rent rondjes om Dexter en comfortabel ook.
(Mensen die Dany van een slecht geacteerde tough girl pose willen beschuldigen moeten eens naar Deb kijken.... :') :D )

Tot dusver mijn deel in deze HoC discussie. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Khaleesi op 13-06-2014 19:45:40 ]
pi_141042716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:39 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

(Mensen die Dany van een slecht geacteerde tough girl pose willen beschuldigen moeten eens naar Deb kijken.... :') :D )

Deb is inderdaad niet veel soeps. Michael C Hall echter wel. Maar Kevin Spacey is gewoon een wereldacteur.
-Don Draper
pi_141043223
Kevin Spacey is sowieso de man. Ik zie hem ergens ook wel goed passen in een rol van een nieuw personage waarvan ik de naam maar niet zal noemen :P

Heeftie wel flink wat makeup nodig tho.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 juni 2014 @ 20:22:09 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_141043831
Laten we het ontopic houden, luitjes :)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:22:31 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141043848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef ems. het volgende:
Kevin Spacey is sowieso de man. Ik zie hem ergens ook wel goed passen in een rol van een nieuw personage waarvan ik de naam maar niet zal noemen :P

Hou gewoon je bakkes joh, dit soort dingen vind ik dus zo onnodig
Laffe huichelaar
pi_141043977
House of Cards topic? Ja?
pi_141044146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat ik persoonlijk Kevin Spacey wel vind passen bij een acteur die we nog te zien krijgen waarvan bekend is dat momenteel voor gecast wordt? The horror!

Niet dat het ooit gaat gebeuren trouwens.
Conscience do cost.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:38:07 #46
28033 Pek
je moet wat
pi_141044428
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ahwww ;( }:|
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:39:13 #47
28033 Pek
je moet wat
pi_141044468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

#teamsam :Y
pi_141044584
quote:

[..]

Tim :') Ga je tampon verwisselen.
pi_141044803
Ik wil btw nu alvast wel eens weten wat straks na de finale de (nieuwe?) policy is rond het bespreken van castings voor komend seizoen. Aangezien er tegenwoordig nog meer zand in de gezamenlijke vagina zit dan vorig offseason.

Wat mag dan wel en wat niet besproken worden? Anders wordt het wel een errug lang driekwart jaar!! :'(
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:48:30 #50
28033 Pek
je moet wat
pi_141044855
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:47 schreef Khaleesi het volgende:
Ik wil btw nu alvast wel eens weten wat straks na de finale de (nieuwe?) policy is rond het bespreken van castings voor komend seizoen. Aangezien er tegenwoordig nog meer zand in de gezamenlijke vagina zit dan vorig offseason.

Wat mag dan wel en wat niet besproken worden? Anders wordt het wel een errug lang driekwart jaar!! :'(
Nog een die d'r tampon moet wisselen :D :P
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:49:14 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141044886
quote:

Tip van de dag: vraag dat even in FTR FB
Laffe huichelaar
pi_141044896
quote:

Hoe deden jullie dat tussen seizoen 3 & 4 dan?
pi_141044972
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe deden jullie dat tussen seizoen 3 & 4 dan?
Naar mijn weten was het altijd: Peter Dinklage wordt gecast in de rol van Tyrion, waarbij verder niet gezegd wordt wie Tyrion is. In welke verhaallijn Tyrion voorkomt werd nog wel getolereerd.

Zo ver gingen we toen denk ik.
pi_141045050
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Naar mijn weten was het altijd: Peter Dinklage wordt gecast in de rol van Tyrion, waarbij verder niet gezegd wordt wie Tyrion is. In welke verhaallijn Tyrion voorkomt werd nog wel getolereerd.

Zo ver gingen we toen denk ik.
Dan is er toch niets aan de hand? :)

Dan staat het de users vrij om zelfs even te googlen naar de nieuwe personages lijkt mij.
pi_141045153
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan is er toch niets aan de hand? :)

Dan staat het de users vrij om zelfs even te googlen naar de nieuwe personages lijkt mij.
Nouja, je begrijpt als iemand tegenwoordig zegt: OMG PETER DINKLAGE ALS TYRION DIT WORDT ZO GAAF, dan komt er al gelijk zo'n huilie die er gelijk tegenin gaat van DOE DIT GEWOON NIET IK WIL NIET WETEN DAT DIT GAAF WORDT!!!! :( :( :(

Lach er mee maar dit is wel het niveau van dit topic geworden... :') En dan wordt het lastig discussieren.
pi_141045206
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:55 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nouja, je begrijpt als iemand tegenwoordig zegt: OMG PETER DINKLAGE ALS TYRION DIT WORDT ZO GAAF, dan komt er al gelijk zo'n huilie die er gelijk tegenin gaat van DOE DIT GEWOON NIET IK WIL NIET WETEN DAT DIT GAAF WORDT!!!! :( :( :(

Lach er mee maar dit is wel het niveau van dit topic geworden... :') En dan wordt het lastig discussieren.
Tim's reactie was wel érg overtrokken :') Ems. gaf gewoon echt niks weg.
pi_141045244
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Tim's reactie was wel érg overtrokken :') Ems. gaf gewoon echt niks weg.
Ik doelde niet specifiek op Timmmmm, het is een algemene tendens binnen deze reeks.
pi_141045314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik doelde niet specifiek op Timmmmm, het is een algemene tendens binnen deze reeks.
Dit helpt ook nauwelijks he ...
pi_141045343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Oh ja dat zal ook wel :')

Laat ze maar huilen. Zulke mensen moeten zichzelf afsluiten van het internet, je ontkomt toch niet aan ''spoilers'' of andere zaken die je misschien niet wilt weten.
Dit topic is in het algemeen spoiler vrij, je kunt niet verwachten dat iedereen zich maar aan JOU aanpast. Dan ga je maar in een hutje op de hei wonen :')
pi_141048395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:50 schreef Forbry het volgende:
Duurde ff, dus.... Quote is van Sam. :)
nice!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141048824
quote:

zon serieuze post en dan die laatste zin _O- _O- _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141048998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:39 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Mhysa, gooi die beesten in de OP dan. :P
pi_141049024
quote:

niks noppes nada over casting, want dat is spoiler spoiler spoiler, ik heb mezelf paar dagen terug gespoilerd omdat ik op een pagina terecht kwam uit zomer 2013 waarin de casting voor seizoen 4 werd besproken en je zag idd alle bekende nieuwe gezichten die langs zijn geweest
SPOILER
dus gewoon houden aan de regel

quote:
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
-Rabia Al-Basri
pi_141049358
GOAL ROBBEN!!! PARTAAAYYYYYY!!

pi_141049643
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:12 schreef Khaleesi het volgende:
GOAL ROBBEN!!! PARTAAAYYYYYY!!

[ afbeelding ]
Ga weg.
:( Kut voetbal.
pi_141049883
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:08 schreef Slayage het volgende:
niks noppes nada over casting, want dat is spoiler spoiler spoiler, ik heb mezelf paar dagen terug gespoilerd omdat ik op een pagina terecht kwam uit zomer 2013 waarin de casting voor seizoen 4 werd besproken en je zag idd alle bekende nieuwe gezichten die langs zijn geweest
SPOILER
dus gewoon houden aan de regel
Castings bespreken is in voorgaande jaren altijd vrijelijk toegestaan en was altijd erg leuk. Ik kan het weten want ik maakte toen die overzichtjes met character foto's. Heb er nooit enig commentaar op gekregen. Die krampachtigheid hier rond is echt iets van dit seizoen.

Okee, dus je zag bijv. dat er een Tyrell bijkwam dit seizoen. Hij heette Mace en hij kon zomaar de zoon van Olenna zijn. Dat is alles wat je wist. Big deal. Ben je dan gespoild? Blijkbaar, maar dat is dus kennelijk de belachelijke standaard die hier nu heerst.

Casting nieuws/artikelen an sich spoileren al vrij weinig of niks (vooral als ze bijvoorbeeld van een nette bron als WiC.net komen). Als je zulks wil verbieden kan je beter de reeks op slot gooien tot april volgend jaar.
pi_141050243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Castings bespreken is in voorgaande jaren altijd vrijelijk toegestaan en was altijd erg leuk. Ik kan het weten want ik maakte toen die overzichtjes met character foto's. Heb er nooit enig commentaar op gekregen. Die krampachtigheid hier rond is echt iets van dit seizoen.

Okee, dus je zag bijv. dat er een Tyrell bijkwam dit seizoen. Hij heette Mace en hij kon zomaar de zoon van Olenna zijn. Dat is alles wat je wist. Big deal. Ben je dan gespoild? Blijkbaar, maar dat is dus kennelijk de belachelijke standaard die hier nu heerst.

Casting nieuws/artikelen an sich spoileren al vrij weinig of niks (vooral als ze bijvoorbeeld van een nette bron als WiC.net komen). Als je zulks wil verbieden kan je beter de reeks op slot gooien tot april volgend jaar.
Juist! Spreek waarheid.

Mhysa.Mhysa.
pi_141050366
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:24 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Juist! Spreek waarheid.

Mhysa.Mhysa.
We kunnen natuurlijk ook gewoon afspreken dat die kleine minderheid die echt niks wil weten gewoon uit deze reeks blijft tot april, veel makkelijker en iedereen blij. :D _O_
pi_141050433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:25 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk ook gewoon afspreken dat die kleine minderheid die echt niks wil weten gewoon uit deze reeks blijft tot april, veel makkelijker en iedereen blij. :D _O_
;(
-Rabia Al-Basri
pi_141050446
quote:

[..]

Jep.

Gewoon wegblijven.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:27:12 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141050473
quote:

[..]

Kan je je onderzoek waarop je deze uitspraken baseert even met ons delen? Of zuig je liever dingen uit je duim om als feiten te presenteren, mag ook van mij. Met je kleine minderheid. Dat waag ik te betwijfelen

In ieder geval, vraag het gewoon aan de mods. die maken de regels
Laffe huichelaar
pi_141050474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:17 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ga weg.
:( Kut voetbal.
Het is al 1-3! :7 w/
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:28:26 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141050573
Anders maken we gewoon een nieuw topic. Waar mensen die wel voorkennis (willen) hebben kunnen posten, zodat mensen die geheel spoilervrij willen kunnen posten, dat hier kunnen doen.

O wacht, iemand had al zo'n slim idee, dat bestaat al.
Laffe huichelaar
pi_141050762
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kan je je onderzoek waarop je deze uitspraken baseert even met ons delen? Of zuig je liever dingen uit je duim om als feiten te presenteren, mag ook van mij. Met je kleine minderheid. Dat waag ik te betwijfelen

In ieder geval, vraag het gewoon aan de mods. die maken de regels
Ik baseer mijn ervaringen op de vorige 2 a 3 offseasons GoT die ik meegemaakt heb in deze reeks hier. En dat is niet uit de duim gezogen, je kan het allemaal teruglezen.

Als castings nu ineens niet meer besproken mogen, en toen wel, dan vraag ik me toch af wat die verandering te weeg heeft gebracht.
pi_141050985
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Anders maken we gewoon een nieuw topic. Waar mensen die wel voorkennis (willen) hebben kunnen posten, zodat mensen die geheel spoilervrij willen kunnen posten, dat hier kunnen doen.

O wacht, iemand had al zo'n slim idee, dat bestaat al.
Nee kut, er is een groot verschil tussen het boekentopic en het serietopic :')

Mensen, stel je even aan zeg. Wat valt er te spoilen aan een casting?!

Khaleesi heeft gelijk, er is hier een minderheid aan users die alles buiten de serie aanziet voor ''spoilers''. Laat hén maar een nieuw topic maken.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:34:08 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141051096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:30 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik baseer mijn ervaringen op de vorige 2 a 3 offseasons GoT die ik meegemaakt heb in deze reeks hier. En dat is niet uit de duim gezogen, je kan het allemaal teruglezen.

Als castings nu ineens niet meer besproken mogen, en toen wel, dan vraag ik me toch af wat die verandering te weeg heeft gebracht.
Jouw ervaringen, of de afgelopen offseasons, zeggen niks over hoeveel mensen er zijn die niks willen weten. Kan jij ook totaal geen uitspraken over doen, want dat weet je gewoon niet.

Je grijpt een slecht argument uit de lucht gebaseerd op niets en presenteert het of het feiten zijn.

Met je kleine minderheid

Vraag nou maar gewoon aan de FTRmods wat ze willen ipv zelf voor het hele topic (en de 'kleine minderheid') beslissen. Die hebben veel beter kijk op de daadwerkelijke verhoudingen, daar zijn ze voor
Laffe huichelaar
pi_141051134
Wat ik maar wil zeggen is, dat deze reeks buiten het seizoen om amper bestaansrecht heeft, er valt weinig te beleven. Castings waren leuke gelegenheden om het topic weer te bezoeken.

Maar dat er nu geopperd wordt om 2 of 3 versch. GoT threads te maken, dat slaat ook weer nergens op, dan heb je 3 van die slecht lopende reeksen...
pi_141051159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jouw ervaringen, of de afgelopen offseasons, zeggen niks over hoeveel mensen er zijn die niks willen weten. Kan jij ook totaal geen uitspraken over doen, want dat weet je gewoon niet.

Je grijpt een slecht argument uit de lucht gebaseerd op niets en presenteert het of het feiten zijn.

Met je kleine minderheid

Vraag nou maar gewoon aan de FTRmods wat ze willen ipv zelf voor het hele topic (en de 'kleine minderheid') beslissen. Die hebben veel beter kijk op de daadwerkelijke verhoudingen, daar zijn ze voor
Posten de FTRmods hier?
pi_141051273
Ik zou zeggen, laat de users lekker bepalen wat er wel of niet gepost mag worden.
De trailers staan ook niet in het blauwe balkje, maar daarover is onderling ook besloten dat daar niet over mag worden gepraat zonder spoilertags.
pi_141051390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zou zeggen, laat de users lekker bepalen wat er wel of niet gepost mag worden.
De trailers staan ook niet in het blauwe balkje, maar daarover is onderling ook besloten dat daar niet over mag worden gepraat zonder spoilertags.
Wat ik ook dom vind. Zo kan je blijven doorgaan, ik vind het maar mierenneuken.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:38:05 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141051426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:34 schreef Khaleesi het volgende:
Wat ik maar wil zeggen is, dat deze reeks buiten het seizoen om amper bestaansrecht heeft, er valt weinig te beleven. Castings waren leuke gelegenheden om het topic weer te bezoeken.

Maar dat er nu geopperd wordt om 2 of 3 versch. GoT threads te maken, dat slaat ook weer nergens op, dan heb je 3 van die slecht lopende reeksen...
Ik zeg toch ook niet dat je dat niet moet doen. Mij zal het gestolen worden, je weet dat ik alle boeken heb gelezen dus men mij niet zo snel meer spoilert. Ik zeg alleen dat je niet weet hoeveel mensen er wel of niet op zitten te wachten. In mijn ervaring vinden heel veel mensen al die info buiten de serie, vooral over dingen die nog komen, bloedirritant. Dus ik zou het even overleggen. Je stelt de vraag hier, ik stuur je alleen maar door naar waar je hem beter weg kan leggen
Laffe huichelaar
pi_141051568
ok tot volgend jaar :W
pi_141051606
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:37 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wat ik ook dom vind. Zo kan je blijven doorgaan, ik vind het maar mierenneuken.
Democratie heet dat.. Zo kan iedereen hier blijven meeposten.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:39:54 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141051620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef muhahaha het volgende:
ok tot volgend jaar :W
Gaan we naar het andere topic dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141051634
quote:

[..]

Met je kleine minderheid

Stel je niet zo aan. Alsof de unsullied binnen deze reeks hun mond niet open durven te doen, alsof ze monddood gemaakt zijn door de boze kwaaie Khaleesi ______! :') Het tegendeel wordt elke dag bevestigd. Als men over de schreef gaat dan is daar gelijk 10 man bij om hen te corrigeren.

Maar afijn laat de mods maar beslissen dan. Ik vind het best. En doe aub niet alsof de mods dit lang geleden zo besloten hebben. Het kan zo zijn, maar dan handhaven ze hun eigen regels niet, al jaren niet.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:40:11 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141051642
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:36 schreef Poesopstokje het volgende:
en waarom is dat besloten? Omdat dat algemene TVregels zijn. Dat is in elk topic zo. Je praat gewoon niet over previews, want dat moet nog komen en sommige users willen dat niet zien Waarom is dat zo, dat sommige users niet willen en andere wel en dat we dus met users A meegaan? Dat is zo ooit door de mods afgesproken, die gulden regel.
Laffe huichelaar
pi_141051647
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gaan we naar het andere topic dan?
Welk topic is dat? :)
pi_141051741
Ik zie het zo:

- Spoilers uit het boek: Ten strengste verboden, logisch
- De rest is prima, trailers zouden hier gewoon besproken mogen worden OMDAT HET DEEL UITMAAKT VAN DE TV SHOW
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:41:29 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141051742
pi_141051760
quote:
Neen want ik lees geen boeken. ;)
pi_141051841
quote:
En in dit topic wordt seizoen 5 ook uitgebreid besproken. Incl de castings en verhaallijnen.

Wegblijven dus. :N
pi_141051903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:41 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zie het zo:

- Spoilers uit het boek: Ten strengste verboden, logisch
- De rest is prima, trailers zouden hier gewoon besproken mogen worden OMDAT HET DEEL UITMAAKT VAN DE TV SHOW
Maar dan wel onder spoilertags, aangezien het toch zaken zijn die nog niet in de serie zijn voorgekomen. Zie ook het blauwe balkje met info :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:45:07 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052016
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:40 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Alsof de unsullied binnen deze reeks hun mond niet open durven te doen, alsof ze monddood gemaakt zijn door de boze kwaaie Khaleesi ______! :')
Dat opper ik echt geen moment. Ik zeg het niet, ik impliceer het niet, ik bedoel het niet. Ik weet niet waarom je je daarop aangevallen voelt, maar dat gebeurt alleen in je hoofd

Punt wat ik wil maken en wat ik dus ook zeg is dat jij gewoonweg niet weet wat alle users willen. Er zijn er nu al zat die wegblijven door de vele spoilers of de boeklezers die hier komen 'speculeren', of door andere dingen waardoor ze meer info krijgen dan waar de serie is.

Met dat soort dingen moet je dus voorzichtig zijn, want er zijn OOK veel users die niet op die extra informatie zitten te wachten. Door dat een kleine minderheid te noemen onderschat je de hoeveelheid schromelijk
Laffe huichelaar
pi_141052074
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar dan wel onder spoilertags, aangezien het toch zaken zijn die nog niet in de serie zijn voorgekomen. Zie ook het blauwe balkje met info :)
Ook best.

Mijn vorige reactie leek misschien erg onintelligent. (dikgedrukte woorden en caps), maar dat komt omdat sommige mensen gewoon te ver gaan naar mijn mening, dat je zelfs geen trailers mag posten?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:46:57 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052126
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lieve poesopstokje,

Je verwijst hier zelf naar het blauwe balkje met info. Castinginformatie. Dus personages die nog niet in de serie zijn voorgekomen maar volgend seizoen pas voorkomen. Dat is toch zo hard een verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie zijn voorgekomen. WAar je nota bene zelf naar verwijst. Argumenteer je nou voor of tegen je eigen standpunt?

Ik vind het heel verwarrend dit
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:49:52 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ook best.

Mijn vorige reactie leek misschien erg onintelligent. (dikgedrukte woorden en caps), maar dat komt omdat sommige mensen gewoon te ver gaan naar mijn mening, dat je zelfs geen trailers mag posten?
Dat is in elk serietopic zo. Kijkers willen gewoon verrast worden. De serie met de nieuwste aflevering voor het eerst zien in plaats van stukjes in de herhaling. Al weten waar het verhaal die aflevering heengaat. Dan kan je niet meer verrast worden, en wordt het vermaak voor eerde genoemd type kijker beduidend minder. Daarom is die regel ooit ingevoerd.

En ik kijk allang niet meer van dikgedrukte woorden op :D Zo snel vind ik een user niet onintelligent
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:50:01 #97
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_141052326
quote:

[..]

Met je kleine minderheid

Er is in het verleden nog nooit gezeik gemaakt om castingnews. Dus waarom daar mee beginnen.
吴 曼 迪
pi_141052376
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lieve poesopstokje,

Je verwijst hier zelf naar het blauwe balkje met info. Castinginformatie. Dus personages die nog niet in de serie zijn voorgekomen maar volgend seizoen pas voorkomen. Dat is toch zo hard een verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie zijn voorgekomen. WAar je nota bene zelf naar verwijst. Argumenteer je nou voor of tegen je eigen standpunt?

Ik vind het heel verwarrend dit
Wat begrijp je niet aan mijn verdedigende woorden jegens Ems.? Noemde hij namen?
Ben ik vergeten te melden dat er spoilertags om heen moeten?
Tampon vergeten te wisselen?
pi_141052418
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Er is in het verleden nog nooit gezeik gemaakt om castingnews. Dus waarom daar mee beginnen.
Dat zeg ik. Het maakt mij ook niet uit hoor, of het wel of niet mag, desnoods ga ik zelf weg.
Maar waarom nu ineens een ander beleid. Het is tamelijk frappant.

Excuses als ik aangebrander klink dan ik ben hoor, zit echt niet op mijn stoel te stuiteren. Daarvoor is de voetbal momenteel veel te leuk.

Het klinkt misschien alsof Khaleesi stampvoetend protesteert dat haar speeltje afgepakt wordt, maar denk dat het bovenalles goed is dat alles omtrent castings nu al duidelijk vastgelegd wordt.
pi_141052474
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

zon serieuze post en dan die laatste zin _O- _O- _O-
Ook daar was ik bloedserieus :P
Conscience do cost.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:53:00 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052520
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik ben er niet over begonnen oke :'(

Om een of andere reden ben ik nu de boeman bij lieden als Khaleesi en poesopstokje (hoewel het bij die laatste eerder een persoonlijke vete is krijg ik de indruk), maar ik ben hier niet over begonnen. Khaleesi stelde een vraag waarmee ik haar doorverwees naar FTR FB.

Als ik de andere kant verdedig heb ik het ineens allemaal gedaan heb ik het idee :') En het dan nog gek vinden dat users liever stoppen met posten dan hun bakkes opentrekken
Laffe huichelaar
pi_141052619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Om een of andere reden ben ik nu de boeman bij lieden als Khaleesi en poesopstokje (hoewel het bij die laatste eerder een persoonlijke vete is krijg ik de indruk), maar ik ben hier niet over begonnen. Khaleesi stelde een vraag waarmee ik haar doorverwees naar FTR FB.

Als ik de andere kant verdedig heb ik het ineens allemaal gedaan heb ik het idee :') En het dan nog gek vinden dat users liever stoppen met posten dan hun bakkes opentrekken
Jij bent er wél over begonnen. Door Ems. zo af te fikken uit het niets. Dus ga niet lopen janken nu.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:54:47 #103
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:51 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Het maakt mij ook niet uit hoor, of het wel of niet mag, desnoods ga ik zelf weg.
Maar waarom nu ineens een ander beleid. Het is tamelijk frappant.

Dat is er toch helemaal niet? :') Je moet alleen met vragen of dit of dat mag bij de mods zijn, zo simpel is het. Kan je hier wel allemaal argumenten gaan geven waarom je vindt dat je gelijk hebt, ik argumenteer de andere kant wel weer, maar we kunnen allebei je antwoord niet geven. Wat wel en niet toegestaan is bepalen de mods.
Laffe huichelaar
pi_141052670
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef ems. het volgende:

quote:

[..]

pi_141052677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben niet boos hoor, alleen ik zie de bui al hangen dat de andere mods nu ineens wel gaan beslissen om een totaalverbod toe te passen (consequent wezen enzo), waar dit dus andere jaren niet zo was......
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:55:22 #106
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jij bent er wél over begonnen. Door Ems. zo af te fikken uit het niets. Dus ga niet lopen janken nu.
Ben ik toen begonnen over de casting? Want daar hebben we het nu toch over, of kan ik het allemaal weer niet bijhouden?
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:55:24 #107
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_141052690
Castingnews onder een spoiler. Zoals het altijd gegaan is dus.

Klaar.
吴 曼 迪
pi_141052729
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben ik toen begonnen over de casting? Want daar hebben we het nu toch over, of kan ik het allemaal weer niet bijhouden?
2 posts boven je.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 22:56:42 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141052774
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik ben niet boos hoor, alleen ik zie de bui al hangen dat de andere mods nu ineens wel gaan beslissen om een totaalverbod toe te passen (consequent wezen enzo), waar dit dus andere jaren niet zo was......
Ja maar je kan zoveel voor je zien. Doemscrenario's en erger. Je kan je er natuurlijk ook druk om maken als je eenmaal antwoord hebt, anders maak je je voor niets druk
Laffe huichelaar
pi_141052862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja maar je kan zoveel voor je zien. Doemscrenario's en erger. Je kan je er natuurlijk ook druk om maken als je eenmaal antwoord hebt, anders maak je je voor niets druk
Maar omdat jij zegt dat dat in andere topics ook zo werkt... :'(
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:05:59 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141053268
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

2 posts boven je.
Hoe is dat een reactie op de post die je quote?
Verder een huishoudelijke mededeling: Ik begin je zat te worden. Met je persoonlijke aanvallen elke keer, over tampons enzo. Ik ben vandaag redelijk correct gebleven tegen je, ondanks eerder genoemde persoonlijke aanvallen. Maar ik begin je zat te worden

quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:58 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Maar omdat jij zegt dat dat in andere topics ook zo werkt... :'(
Ik zei wat tegen iemand, ik weet niet meer wie, over trailers. En hoe dat werkt. Ik heb werkelijk geen idee hoe het met casting zit in andere topics. Ik post altijd over de laatste afleveringen, maar in de offseasons liggen topics vaak stil of ben ik er niet mee bezig. Maar jij wilde het vastleggen. Dus nogmaals, in FTR FB dan

quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef megamandy het volgende:

Klaar.
[ afbeelding ]
Lijkt me gewoon mooi.
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:06:32 #112
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141053304

#LannisterVictory
“An interesting thing is a good thing.”
pi_141053342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe is dat een reactie op de post die je quote?
Verder een huishoudelijke mededeling: Ik begin je zat te worden. Met je persoonlijke aanvallen elke keer, over tampons enzo. Ik ben vandaag redelijk correct gebleven tegen je, ondanks eerder genoemde persoonlijke aanvallen. Maar ik begin je zat te worden

Omdat het hier uiteindelijk om ging.

En ik jou ook. Te zaniken over spoilers die helemaal geen spoilers zijn. Te commanderen wie wat moet doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2014 23:08:01 ]
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:07:53 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141053390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

#LannisterVictory
:D
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:10:15 #115
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141053526
Toch vind ik Lannisters meer Duitsers. Steeds als ze bijna verslagen zijn, in de verlenging er toch nog even eentje intrappen.

Blackwater, Stannis was #winning. Bijna had hij Kings landing binnengedrongen. Verlenging: Tyrell/Tywin in je face

Viper: Oberyn was #winning. Lekker dansjes doen, alles ontwijken. Speer meets buik, Goliath is down. Verlenging: duimen in je face
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:14:19 #116
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141053741

#TheNetherlandsSendTheirRegards
pi_141054041
De Lannisters zijn meer Brits denk ik. Al is het wel mooi om te dromen dat Nederland de inspiratie was. Dorne is sowieso Spanje, dus dat klopt.

Arryn vind ik trouwens nog meer "Brits".
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 23:22:57 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141054160
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De Lannisters zijn meer Brits denk ik. .
Laffe huichelaar
pi_141054243
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lawl, Dinklage is niet Brits. :s)
pi_141054424
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:24 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Lawl, Dinklage is niet Brits. :s)
Nikolaj Coster-Waldau is Deens :Y
  roze vrijdag 13 juni 2014 @ 23:30:50 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141054551

Dit vond ik ook wel een tof stukje trouwens _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_141055267
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Dit vond ik ook wel een tof stukje trouwens _O_
Je loopt niet ver achter gelukkig.
-Don Draper
pi_141055300
Ja leuk, we gaan toffe scènes uitwisselen :)

pi_141055418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja leuk, we gaan toffe scènes uitwisselen :)

Gefilmd met een aardappel?
pi_141055498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:48 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Gefilmd met een aardappel?
Je bent zelf een aardappel
pi_141055599
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Je bent zelf een aardappel
Sorry man. ;(
pi_141055696
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:51 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Sorry man. ;(
K, zand erover :)
pi_141056161
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

K, zand erover :)
Ellaria Zand zeker!!!!

SPOILER
pi_141056222
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ellaria Zand zeker!!!!

SPOILER
pi_141056759
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_141056892
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:12 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

_O-
pi_141057665
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ellaria Zand zeker!!!!

SPOILER
Misschien als ik tien à 20 jaar ouder zou zijn. :D
pi_141058704
Godverdomme wat is dit toch een vreselijk kuttopic geworden.

ALLES WAT NOG NIET IS UITGEZONDEN MOET ONDER SPOILERS.
DAT HOUDEN DUS OOK TRAILERS *EN* NIEUWTJES IN.

Is dat nou echt zo fokking moeilijk? }:|

En dat voetbal hoort hier ook niet thuis. Het is niet eens grappig. :r
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 14 juni 2014 @ 00:49:59 #134
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141058779
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef Vlindur het volgende:

Rustig aan Vlindur. Rustig aan.
:')
pi_141058840
Ben ik echt de enige die het topic niet meer leuk vind? -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 14 juni 2014 @ 00:53:48 #136
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141058931
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef Vlindur het volgende:
Nee je bent gewoon een zuurpruim.
pi_141059089
quote:

Nou weet ik gelijk door wie dat anti-casting/spoiler beleid verscherpt is. _O-

Ik heb trouwens twee films binnen waar Emilia Clarke in speelt. Kijken of ze daar ook zo "slecht" in is als in GoT. 8-) Spike Island en Dom Hemingway.
pi_141059191
quote:

Tyrion gaat niet dood.
If not now, then when.
pi_141059298
Ik kan me nog herinneren dat Michiel Huisman gecast was en dat het gewoon hier besproken werd :') of mag dat wel omdat zijn karakter al een rol had? Castingnieuws kan ook best buiten de spoilers, de omschrijving van het karakter van de acteur/actrice wel in een spoiler.

Verder word de spoiler discussie steeds extremer.. Maar met het tempo van GRRM hebben we over 1,5-2 seizoenen ook geen boekspoilers meer. (Of is het ook een spoiler dat er nog boeken geschreven moeten worden?)
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:07:35 #140
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141059435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:03 schreef lord_bono het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Michiel Huisman gecast was en dat het gewoon hier besproken werd :') of mag dat wel omdat zijn karakter al een rol had? Castingnieuws kan ook best buiten de spoilers, de omschrijving van het karakter van de acteur/actrice wel in een spoiler.

Verder word de spoiler discussie steeds extremer.. Maar met het tempo van GRRM hebben we over 1,5-2 seizoenen ook geen boekspoilers meer. (Of is het ook een spoiler dat er nog boeken geschreven moeten worden?)
Tegenwoordig wordt in dit topic zelfs het aankondigen van een vijfde seizoen als spoiler gezien.
pi_141059510
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef megamandy het volgende:

Klaar.
[ afbeelding ]
NAH!!!
-Rabia Al-Basri
pi_141059624
quote:
nee
-Rabia Al-Basri
pi_141060018
sowieso een kuttopic met al die boekkneuzen die interessant komen doen.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:21:44 #144
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141060036
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Aestivate het volgende:
die moeten toch compenseren voor hun kleine penis, dus ergens snap ik het wel
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:23:15 #145
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141060093
quote:

;(
pi_141060244
quote:
nu je het zegt, zojuist clash of kings uitgelezen 8-)
-Rabia Al-Basri
pi_141061589
3d printers
-Rabia Al-Basri
pi_141062967
yo khaleesi, post even je oude user icon dan
pi_141063998
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:

die moeten toch compenseren voor hun kleine penis, dus ergens snap ik het wel
Speciaal voor jullie een boekspoiler :7
SPOILER
pi_141064720
Pfff heb weer wat gemist zie ik. Waar gaat dit serieus over. Casting nieuws is zo'n beetje het enige waar je het nog over kan hebben tussen de seizoenen in...
pi_141065029
5-1 *O*

Oh dear, wederom gedoe?

Van mijn kant geen uitgesproken mening m.b.t. castinginfo, want kom in de periode tussen de seizoenen door toch zelden tot nooit in dit topic.

5-1 *O*
Tails tell tales
pi_141065123
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 09:54 schreef eQuaL het volgende:
Pfff heb weer wat gemist zie ik. Waar gaat dit serieus over. Casting nieuws is zo'n beetje het enige waar je het nog over kan hebben tussen de seizoenen in...
Heb het gepost in Feedback.
Als het castingnieuws in spoilertags zou kunnen, dat zou nog een degelijk compromis zijn.
Al zijn topics met alleen maar spoilertags erin ook wel erg treurig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 10:19 schreef Forbry het volgende:
want kom in de periode tussen de seizoenen door toch zelden tot nooit in dit topic.
Ik afgelopen offseason ook amper denk ik, wat me nog redelijk af ging... Ook nog een optie dus...
  zaterdag 14 juni 2014 @ 10:42:10 #153
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_141065375
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 02:06 schreef Slayage het volgende:
3d printers
[ afbeelding ]
_O_

En nu the Red Keep.
Flesje bier
pi_141065958
quote:
Nee
  zaterdag 14 juni 2014 @ 11:18:49 #155
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_141066079
Als mensen zich hier eens niet zo aanstelden, je hoeft maar te speculeren over je verwachtingen van een volgende aflevering en je wordt al als boekspoileraar bestempeld. Een topic als dit is er toch om je gedachtegoed te delen?
Flesje bier
pi_141066110
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef Gezicht het volgende:
Als mensen zich hier eens niet zo aanstelden, je hoeft maar te speculeren over je verwachtingen van een volgende aflevering en je wordt al als boekspoileraar bestempeld. Een topic als dit is er toch om je gedachtegoed te delen?
Maar er speculeren dus mensen mee die de boeken hebben gelezen. Ik weet niet zo goed wat ik daar nou van moet vinden, want wat betekent het woord 'speculeren' precies als je al weet wat er wel gaat gebeuren :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 14 juni 2014 @ 11:24:42 #157
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_141066153
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar er speculeren dus mensen mee die de boeken hebben gelezen. Ik weet niet zo goed wat ik daar nou van moet vinden, want wat betekent het woord 'speculeren' precies als je al weet wat er wel gaat gebeuren :')
Tsja, dan moet je de boeklezers die hier proberen te spoileren weren. Desnoods wat makkelijker bans uitdelen, want ondertussen moet iedereen hier toch snappen dat spoilers not-done zijn. Maar goed dat is denkmateriaal voor de modjes onder ons. :+
Flesje bier
pi_141066305
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog los van het feit dat er boeklezers zijn die (kunnen) spoilen, zijn er inmiddels boeklezers die NIET-boeklezers beschuldigen van spoilen (in de vorm van wat zij dan zien als valse speculatie) :')
Tails tell tales
pi_141066440
Uit het Feedback topic:

quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:23 schreef Mike het volgende:
Wat mij betreft wel, hoor. Het vooruitblikken naar het seizoen erop is een van de weinige dingen die je kunt doen als het seizoen afgelopen is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:38 schreef Mike het volgende:
Volgens mij hebben spoilertags weinig zin, want het topic wordt er anders behoorlijk onleesbaar van. Op het moment dat je zelfs niet wil weten wie er mee gaan doen aan een serie, dan kun jezelf beter gewoon van het hele internet afsluiten. :+
Casting nieuws mag dus zonder spoiler tags.

zaterdag 14 juni 2014 @ 11:44:47 #160
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_141066505
Dat mensen moeilijk doen over castings vind ik trouwens ook wel heel erg overdreven... Als je zelfs dat niet wil weten kun je volgens mij beter gewoon het hele internet mijden.
Flesje bier
pi_141066591
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:44 schreef Gezicht het volgende:
Dat mensen moeilijk doen over castings vind ik trouwens ook wel heel erg overdreven... Als je zelfs dat niet wil weten kun je volgens mij beter gewoon het hele internet mijden.
Castingnieuws kan weldegelijk spoilen en daarom moeten we gewoon nauwkeurig overwegen hoe we het hier brengen. Zoals gezegd, de artikelen van bijvoorbeeld WiC.net zijn hier heel keurig in. Denk bijvoorbeeld aan de introductie van Ramsay Snow, die in castingnieuws altijd "Boy" werd genoemd, tot na de "bevrijding" van Theon door "Boy" ineens bleek dat het om Ramsay ging.

Maar we moeten gewoon reeel blijven met zijn allen. Dit topic verzandt zoals elk offseason in een trage thread met af en toe nieuws over castings, filmlocaties, en wat geheimzinnige set-foto's (die de unsullied hier vast ook niet willen zien want ook die foto's kunnen weer van alles verraden). Dus voor hen die echt niks willen weten over dit alles heeft dit topic sowieso weinig te bieden......
pi_141066735
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:44 schreef Gezicht het volgende:
Het is voor mij geen issue, omdat ik (het merendeel) van die castingnieuwtjes toch niet zal zien/lezen, maar op zich kunnen die natuurlijk wel heel erg spoilen.

Maar er zal "offseason" verder weinig gepost worden en wat (mod) Mike ook schrijft, topics vol met spoilertags zijn/worden onleesbaar, dus ik snap deze beslissing wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 14-06-2014 12:04:57 ]
Tails tell tales
pi_141066755
Oh, sorry... een herhaling van zetten mijn post zie ik.
Tails tell tales
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:00:57 #164
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_141066847
Ik zou casting eigenlijk wel liever in een spoiler zien. Als we Peter Dinklage bij de cast voor volgend seizoen staan, weten we in ieder geval dat hij maandag overleeft.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_141066916
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou casting eigenlijk wel liever in een spoiler zien. Als we Peter Dinklage bij de cast voor volgend seizoen staan, weten we in ieder geval dat hij maandag overleeft.
Ik ga er vanuit dat eventuele castingnieuwtjes vóórlopig nog wel even in spoilertags worden gezet eigenlijk...
Tails tell tales
pi_141066969
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat eventuele castingnieuwtjes vóórlopig nog wel even in spoilertags worden gezet eigenlijk...
Tot het einde van het seizoen lijkt mij ook wel logisch ja, of gewoon helemaal nog niet over beginnen, want dat is ook wat overbodig. Er komt straks tijd genoeg om over castings uit te wijden.

Maar in het algemeen: laat het dus duidelijk zijn dat de mods beslist hebben dat het straks zonder spoilertags mag. Wie hier op tegen is, moet daar zijn klacht indienen. :)
pi_141067201
Iéts na het einde van het seizoen ook goed? Zolang er nog echt over dit seizoen (en met name de laatste aflevering) wordt nagebabbeld zeg maar?
Tails tell tales
pi_141067414
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Forbry het volgende:
Iéts na het einde van het seizoen ook goed? Zolang er nog echt over dit seizoen (en met name de laatste aflevering) wordt nagebabbeld zeg maar?
Geef jij tzt maar aan dan wanneer die deadline is. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Khaleesi op 14-06-2014 12:34:28 ]
pi_141067649
Je vaakst gewijzigde post ooit? :P

Nou ja, ik ga daar (in mijn eentje) natuurlijk niet over. Waarschijnlijk dat we dat punt met een soort van (op dat moment aanwezige) meerderheid wel aanvoelen en dat dat punt zich al best vrij snel na de laatste aflevering aandient. Dat dan kenbaar maken en daaropvolgend meteen die streep trekken.

Ugjerke? Anderen? Eens?
Tails tell tales
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:43:16 #170
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_141067711
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:39 schreef Forbry het volgende:
Je meest gewijzigde post ooit? :P

Nou ja, ik ga daar (in mijn eentje) natuurlijk niet over. Waarschijnlijk dat we dat punt met een soort van meerderheid wel aanvoelen en dat dat punt zich al best vrij snel na de laatste aflevering aandient. Dat dan kenbaar maken en daaropvolgend meteen die streep trekken.

Ugjerke? Anderen? Eens?
Ja, prima. Dan is er toch geen vraag meer van "leeft die nog?".
pi_141067723
SPOILER
Stukje uit boek 2, mogelijk over Nymeria. Wordt dit ook in de serie genoemd? Ben benieuwd of we meer van Nymeria zullen zien.
pi_141067729
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:39 schreef Forbry het volgende:
Je vaakst gewijzigde post ooit? :P
Ja gek, ik was al weer compromissen aan het doen terwijl de mods toch echt hebben gezegd dat dat niet hoeft. :P Afijn, ik ben nu klaar met deze hele discussie. Inb4: "Wat is dit weer voor een kuttopic :') " :D
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:45:58 #173
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_141067758
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_141067821
Er is al een aardige lijst met personages waar nog een acteur voor moet worden gezocht.
pi_141067998
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja gek, ik was al weer compromissen aan het doen terwijl de mods toch echt hebben gezegd dat dat niet hoeft. :P
Het was/is natuurlijk niet mijn bedoeling (in mijn eentje) de (door de mods) gestelde regels te veranderen. Mij lijkt dit een heel goed compromis, maar als Mike en/of anderen het toch anders voor ogen had/hebben, dan merk ik het wel en blijf ik hier desnoods wel weg. ^O^

Ik houd hier nu ook over op. :)
Tails tell tales
pi_141068012
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:43 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ja, prima. Dan is er toch geen vraag meer van "leeft die nog?".
^O^

Aan iets wat eigenlijk geen issue voor me was, toch weer aardig wat posts besteed :')
Tails tell tales
pi_141068219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Inb4: "Wat is dit weer voor een kuttopic :') " :D
;)
Tails tell tales
pi_141068351
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 13:06 schreef Forbry het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ;)
:9~
pi_141068744
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:00 schreef Ugjerke het volgende:
Heb jij er een beetje vertrouwen in eigenlijk, of ben je stiekem al druk op zoek naar een andere UI en tagline? :P
Tails tell tales
  zaterdag 14 juni 2014 @ 13:46:35 #180
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_141069121
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Heb jij er een beetje vertrouwen in eigenlijk, of ben je stiekem al druk op zoek naar een andere UI en tagline? :P
Ik hoop op z'n minst nog op een Night's Watch toekomst voor Tyrion. Of een van hem op de vlucht.
pi_141069216
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:41 schreef Khaleesi het volgende:
Uit het Feedback topic:

[..]

[..]

Casting nieuws mag dus zonder spoiler tags.

[ afbeelding ]
^O^
pi_141069602
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik hoop op z'n minst nog op een Night's Watch toekomst voor Tyrion. Of een van hem op de vlucht.
TR ingediend :P

Edit: ik ga vooralsnog -heel saai- uit van één Tyrion :+ en dat hij weet te ontsnappen met behulp van Jaime :Y
"Schuillocatie" geen idee, bij de NW lijkt me wel het meest logisch/veilig. Jij bedoelt met dat eerste dat hij alsnog bij de NW mág (van Tywin ofzo) ipv dat hij daar naartoe weet te vluchten?

[ Bericht 25% gewijzigd door Forbry op 14-06-2014 14:20:15 ]
Tails tell tales
pi_141069861
Lekker veilig inderdaad met een wildling leger aan de deur :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:18:14 #184
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141069888
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 13:46 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Zou wel logisch zijn, de NW, aangezien hij daar al even is geweest.
Maar hebben ze geen raaf gehad dat de Wildlings daar met een enorm leger voor de deur stonden?

Dan zie ik hem eerder naar Essos gaan, als hij weet te ontsnappen. Hij is vrij opvallend natuurlijk.
pi_141069897
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Lekker veilig inderdaad met een wildling leger aan de deur :P
:D Dat weet hij niet (?) en iig veilig voor de beoogde executie bedoel ik dan :P
Tails tell tales
pi_141069950
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar hebben ze geen raaf gehad dat de Wildlings daar met een enorm leger voor de deur stonden?

Dan zie ik hem eerder naar Essos gaan, als hij weet te ontsnappen. Hij is vrij opvallend natuurlijk.
Essos is ook wel een goede optie idd... vergeet dat continent nog wel eens :')
En idd, voor dit soort dingen heeft hij zijn postuur al hélemaal niet mee :')
Tails tell tales
pi_141069968
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

:D Dat weet hij niet (?) en iig veilig voor de beoogde executie bedoel ik dan :P
Dat van het leger weten ze wel in KL. Wordt genoemd in het rijtje van wat er mis is in Westeros door Tywin.

pi_141070079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:21 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat van het leger weten ze wel in KL. Wordt genoemd in het rijtje van wat er mis is in Westeros door Tywin.

Tywin = Tyrion niet? Lijkt me ook niet dat hij in de gevangenis nog veel meekrijgt.
Tails tell tales
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:27:28 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141070122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Essos is ook wel een goede optie idd... vergeet dat continent nog wel eens :')
En idd, voor dit soort dingen heeft hij zijn postuur al hélemaal niet mee :')
Ik denk op zich wel dat Tyrion ontsnapt. Het patroon dat ik tot nu toe heb gezien in de serie, lijkt er vooral op te duiden dat mensen die handelen uit wraak zelf dood gaan.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:28:28 #190
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141070149
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 09:54 schreef eQuaL het volgende:
Mensen stellen zich aan. Dat is wat je gemist hebt.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:30:43 #191
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_141070208
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

TR ingediend :P

Edit: ik ga vooralsnog -heel saai- uit van één Tyrion :+ en dat hij weet te ontsnappen met behulp van Jaime :Y
"Schuillocatie" geen idee, bij de NW lijkt me wel het meest logisch/veilig. Jij bedoelt met dat eerste dat hij alsnog bij de NW mág (van Tywin ofzo) ipv dat hij daar naartoe weet te vluchten?
Ja, dat Jaime zegt dat als Tywin hem niet naar de Night's Watch laat gaan, hij Casterly Rock lekker aan Cersei of Lancel Lannister mag geven. :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:32:09 #192
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_141070244
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Braavos is natuurlijk al aardig vaak genoemd, en eventjes in beeld geweest. Misschien is Tyrion een mooi middel om meer van Braavos te laten zien. Hij is slim genoeg om zich, met een klein startfortuintje, daar te redden denk ik.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:35:24 #193
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141070330
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:32 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Braavos is natuurlijk al aardig vaak genoemd, en eventjes in beeld geweest. Misschien is Tyrion een mooi middel om meer van Braavos te laten zien. Hij is slim genoeg om zich, met een klein startfortuintje, daar te redden denk ik.
Ah, dat zou inderdaad een goede mogelijkheid zijn.
Ik heb alleen geen idee wat er verder in Braavos is. Ze hebben het toch alleen over de Iron Bank gehad?
En natuurlijk de Waterdance leraar.
pi_141070340
quote:

[..]

Een Lannister in Braavos??? Dat is vragen om problemen. :P
Ergo: interessante optie.
pi_141070398
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik denk op zich wel dat Tyrion ontsnapt. Het patroon dat ik tot nu toe heb gezien in de serie, lijkt er vooral op te duiden dat mensen die handelen uit wraak zelf dood gaan.
Stel dat hij naar Essos gaat, dan komt hij daar vast Dany en haar clubje tegen (of juist Jorah?)... best raar om die opeens dan samen in een scène te zien denk ik :D Wel heel leuk ook lijkt me, zo'n grote verandering in de onderlinge relaties. :)
Tails tell tales
pi_141070488
Voor de geïnteresseerden nog even vanuit FB:

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:23 schreef Mike het volgende:
Ik had het inderdaad al gelezen. ;) Het lijkt erop dat jullie er onderling al prima uitgekomen waren, dus laten we het zo doen!
Tails tell tales
pi_141070565
quote:

[..]

Ja, Braavos... ook niet aan gedacht... zeker een goede/interessante gedachte!
Tails tell tales
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:45:52 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141070579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

Stel dat hij naar Essos gaat, dan komt hij daar vast Dany en haar clubje tegen (of juist Jorah?)... best raar om die opeens dan samen in een scène te zien denk ik :D Wel heel leuk ook lijkt me, zo'n grote verandering in de onderlinge relaties. :)
Klinkt zeker goed. Nu maar hopen dat hij ontsnapt natuurlijk. :D :'(

Ik zou het mooi vinden als hij zich aansluit bij Stannis. Alle bazen bij elkaar.
pi_141070801
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Klinkt zeker goed. Nu maar hopen dat hij ontsnapt natuurlijk. :D :'(

Ik zou het mooi vinden als hij zich aansluit bij Stannis. Alle bazen bij elkaar.
Ben zeer benieuwd naar de stemming hier mocht de executie, tegen al mijn/ons gevoel in, tóch plaatsvinden :X
Ik vind Stannis verre van een baas, vind het (vooralsnog) eigenlijk de grootste "onbaas" die er in GoT is :P
Maar Tyrion die kant op lijkt me zeker ook heel interessant :Y (al kan ik me maar héél weinig voorstellen bij Tyrion vs Melisandre eigenlijk :o ).
Tails tell tales
pi_141070995
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 14:30 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ja, dat Jaime zegt dat als Tywin hem niet naar de Night's Watch laat gaan, hij Casterly Rock lekker aan Cersei of Lancel Lannister mag geven. :P
Dit zie ik trouwens ook nog wel als een optie :Y Wel een heel stuk minder spectaculair dan een ontsnapping...
Tails tell tales
pi_141071631
Ik zou het misschien nog wel het tofst vinden als Várys (eventueel samen met Jaime, misschien ook mbv Bronn) toch -ondanks zijn eerdere getuigenis dus- Tyrion gaat helpen met ontsnappen. Die hebben we sowieso al veel te weinig gezien dit seizoen, ik dacht eigenlijk dat hij Tyrion oprecht graag mocht én het zou wel mooi in contrast zijn met de situatie toen met Ned. :)
Tails tell tales
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:37:02 #202
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_141071980
-pudding-

[ Bericht 33% gewijzigd door timmmmm op 14-06-2014 16:27:56 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 14 juni 2014 @ 15:40:40 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141072081
Ga alsjeblieft naar het topic met boekspoilers daarvoor.
pi_141072374
Ik ben ook wel benieuwd of Jon nog in beeld komt, of dat ze het op dat punt voorlopig bij de vorige aflevering laten.

Nou ja, we zullen het allemaal vanaf maandag gaan zien.

(Alvast) veel plezier iedereen met de laatste aflevering van dit seizoen! :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Forbry op 14-06-2014 16:03:34 ]
Tails tell tales
pi_141072581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:51 schreef Forbry het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of Jon nog in beeld komt, of dat ze het op dat punt voorlopig bij de vorige aflevering laten.

Nou ja, we zullen het allemaal vanaf maandag gaan zien.

(Alvast) veel plezier iedereen met de laatste aflevering van dit seizoen! :)

[ afbeelding ]
Forbry zou je misschien graag een thread helemaal alleen voor jezelf hebben? 8)7
pi_141072641
Hey, hoe gaan die kakkers het eigenlijk regelen wanneer ze bij zijn met de boeken (als in deel 5). Die man is nog wel een paar jaar bezig denk ik. Stoppen ze tot hij er is of gaan ze zowaar voorlopen op de boeken?
pi_141072682
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:59 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Forbry zou je misschien graag een thread helemaal alleen voor jezelf hebben? 8)7
Eh nee, totaal niet eigenlijk en sorry, als dat zo overkomt. Plaatje was maar een geintje (weet niet of het daarom gaat), maar zal hem weghalen.

Nu echt weg.
Tails tell tales
pi_141072687
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 14-06-2014 16:03:50 (quote ipv edit) ]
Tails tell tales
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:03:45 #209
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141072701
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:01 schreef MrGuma het volgende:
Hey, hoe gaan die kakkers het eigenlijk regelen wanneer ze bij zijn met de boeken (als in deel 5). Die man is nog wel een paar jaar bezig denk ik. Stoppen ze tot hij er is of gaan ze zowaar voorlopen op de boeken?
Grrm heeft alles al aan ze verteld, dus zou geen probleem moeten zijn.
En tegen de tijd dat ze bij de boeken zijn zijn we 3 seizoen verder. En dan is die nieuwe ook uitgekomen.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:04:04 #210
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141072712
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eh nee, totaal niet eigenlijk en sorry, als dat zo overkomt. Plaatje was maar een geintje (weet niet of het daarom gaat), maar zal hem weghalen.

Nu echt weg.
Waarom ga je weg dan?
pi_141072793
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nu echt weg.
Nee heeft niks met plaatje te maken maar ik zie dat je 80% van de posts in dit deeltje hebt ofzo, je bent iig wel fanatiek :P :D

Maar je hoeft niet weg hoor, integendeel! :D
pi_141072847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Waarom ga je weg dan?
Heb nu gewoon (eigenlijk :') ) even andere dingen te doen en kom waarschijnlijk pas later in de week weer (dus niet maandag al ;) ) in dit topic, dat is alles. :)
Tails tell tales
pi_141072925
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:07 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nee heeft niks met plaatje te maken maar ik zie dat je 80% van de posts in dit deeltje hebt ofzo, je bent iig wel fanatiek :P :D

Maar je hoeft niet weg hoor, integendeel! :D
Ik ben soms ook hele tijden niet in dit topic aanwezig hoor, maar áls ik er ben, bén ik er ook wel echt ja :D
Nou ja, goed... nu écht, écht weg... kan de rust in dit topic wederkeren :P
Tails tell tales
pi_141080225
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:03 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En tegen de tijd dat ze bij de boeken zijn zijn we 3 seizoen verder. En dan is die nieuwe ook uitgekomen.
De boekenlezers gaan helaas volgend jaar al gespoiled worden. Met Bran en Sansa zijn ze ook in de serie al aan het einde van boek 5.
pi_141080720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

De boekenlezers gaan helaas volgend jaar al gespoiled worden. Met Bran en Sansa zijn ze ook in de serie al aan het einde van boek 5.
Inderdaad, de White Walker scene met de baby was ook al enigszins een spoiler van de tv serie, spoiler in de zin van dat het in de boeken nog niet uitgelegd is.
pi_141080853
quote:

[..]

Dat vraag ik me dus af: er is al bekend gemaakt dat er 7 seizoenen zullen komen van de serie. Nu ze over boek 3 twee seizoenen hebben gedaan, volgt daaruit dat ze in de toekomst meerdere boeken in een seizoen moeten stoppen. Ik denk dus dat je hoogstens nog 1 à 2 seizoenen verder bent voordat er 'onbekende' dingen gebeuren voor de boekenlezers. In dit seizoen zitten trouwens ook al niewe dingen voor lezers: de White Walkercrèche kwam mij helemaal niet bekend voor!

Zeg ik gewoon in 1 post wel 3 x 'boek' oO<
pi_141081591
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 20:30 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af: er is al bekend gemaakt dat er 7 seizoenen zullen komen van de serie. Nu ze over boek 3 twee seizoenen hebben gedaan, volgt daaruit dat ze in de toekomst meerdere boeken in een seizoen moeten stoppen. Ik denk dus dat je hoogstens nog 1 à 2 seizoenen verder bent voordat er 'onbekende' dingen gebeuren voor de boekenlezers. In dit seizoen zitten trouwens ook al niewe dingen voor lezers: de White Walkercrèche kwam mij helemaal niet bekend voor!

Zeg ik gewoon in 1 post wel 3 x 'boek' oO<
Ze hebben boek 3 inderdaad over 2 seizoenen gedaan, maar er zijn ook al stukken uit boek 4 en 5 naar voren gekomen. Die boeken lopen daarnaast enigszins synchroon, dus seizoen 5 van de tv-serie gaat er voor zorgen dat de boeken ingehaald worden, en zoals eerder al gezegd werd bepaalde verhaallijnen al voor lopen op de boeken.

Nu is er echt te vaak boek gezegd in 4 posts :X
pi_141082317
Waarom staat alles nog op één pagina? Het wordt een super lange reeks posts zo!
pi_141082746
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef Mr.Major het volgende:
??
pi_141083147
quote:
Dat stel je toch echt zelf in hoor :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_141083624
Gewoon refreshen en het klopt weer ^^ Maar het is wel lekker lezen als alles op 1 pagina blijft!
pi_141084208
quote:
n00b?

zaterdag 14 juni 2014 @ 21:58:01 #223
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_141084692
quote:

[..]

En terecht. De score spoilers Lezers / Kijkers is ongeveer 240 - 1
Moet ergens gelijk getrokken worden :'(
pi_141085331
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:01 schreef MrGuma het volgende:
quote:

[..]

In seizoen 6 zitten ze waarschijnlijk al aan boek 6. Daarbij kan GRRM alleen de grote lijnen vertellen, exacte dialogen wordt moeilijk. Dus vanaf seizoen 6 wordt het voor een groot deel fanfic. :Y
pi_141086271
Haha wtf... Gefixt.
  zondag 15 juni 2014 @ 09:19:12 #226
133369 Jivis
Critikut
pi_141101785
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

[..]

In seizoen 6 zitten ze waarschijnlijk al aan boek 6. Daarbij kan GRRM alleen de grote lijnen vertellen, exacte dialogen wordt moeilijk. Dus vanaf seizoen 6 wordt het voor een groot deel fanfic. :Y
En gezien de kwaliteit van de scenes die ze er nu al bij bedenken, lijkt me dat geen prettig vooruitzicht.
Amen.
  zondag 15 juni 2014 @ 09:23:18 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141101806
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

[..]

Ik mag toch hopen dat die drol over een jaar toch al wel wat op papier heeft voor de serieschrijvers. Hij is al lang genoeg bezig
Laffe huichelaar
pi_141101870
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 09:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat die drol over een jaar toch al wel wat op papier heeft voor de serieschrijvers. Hij is al lang genoeg bezig
:') :') :')
pi_141102624
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 09:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik las pas op WiC dat zijn editor nog maar 130 pagina's heeft ontvangen. :')

quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 09:19 schreef Jivis het volgende:

[..]

En gezien de kwaliteit van de scenes die ze er nu al bij bedenken, lijkt me dat geen prettig vooruitzicht.
Yara bij het dreadfort. :') Sommige toevoegingen zijn wel nice. Het is een beetje hit or miss.
  zondag 15 juni 2014 @ 10:50:15 #230
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141102777
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 10:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Dat was een paar jaar terug toch al? Om te laten zien wat er al lag om een voorschot te krijgen op zijn loon?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 15 juni 2014 @ 11:23:19 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141103375
quote:

[..]

indirect zijn dit natuurlijk ook spoilers }:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_141104251
Waren de scenes tussen Tywin en Arya ook niet toegevoegd uit de losse pen? En niet vanuit het boek? Zo ja: ik vond dat hele toffe scenes.
Tralalalaaa
pi_141104638
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 12:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Waren de scenes tussen Tywin en Arya ook niet toegevoegd uit de losse pen? En niet vanuit het boek? Zo ja: ik vond dat hele toffe scenes.
Klopt ja in het boek was het bolton en ook veel minder uitgebreid als in de serie.
-Rabia Al-Basri
pi_141105705
quote:
3s.gif Op zondag 15 juni 2014 11:23 schreef Re het volgende:

[..]

hoe dan?
pi_141105998
quote:

[..]

Je bent zelf een spoiler.
  zondag 15 juni 2014 @ 13:02:09 #236
133369 Jivis
Critikut
pi_141106014
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 10:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

[..]

Yara bij het dreadfort. :') Sommige toevoegingen zijn wel nice. Het is een beetje hit or miss.
Er zijn zelden toevoegingen geweest waar ik tevreden mee was. De écht goede scenes zijn eigenlijk alllemaal een op een uit het boek overgenomen. Wel een mooie prestatie hoe ze dat dan hebben overgebracht op beeld, maar alsnog speelt het bronmateriaal een heel belangrijke rol. Ik houd m'n hart vast als ze dat niet meer hebben.

Ik vind vooral dat de verhaallijn van Khaleesi heel erg wordt verneukt in de serie. En dat is in het boek al niet het meest interessant.
Amen.
pi_141106984
quote:
2s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

Er zijn zelden toevoegingen geweest waar ik tevreden mee was. De écht goede scenes zijn eigenlijk alllemaal een op een uit het boek overgenomen. Wel een mooie prestatie hoe ze dat dan hebben overgebracht op beeld, maar alsnog speelt het bronmateriaal een heel belangrijke rol. Ik houd m'n hart vast als ze dat niet meer hebben.

Ik vind vooral dat de verhaallijn van Khaleesi heel erg wordt verneukt in de serie. En dat is in het boek al niet het meest interessant.
Jammer dat je je niet wat vaker hierover uitspreekt Jivis. Ik merk vaak dezelfde dingen op maar krijg dan een "het zit in je hoofd" en een "je projecteert je ongenoegens op een groep die niet bestaat" verwijten naar mijn hoofd.... :N :')

De Tywin/Arya scenes waren wel nice btw, al kan je je afvragen waarom de grote Lannister baas een northmen cupbearer neemt, Tywin lijkt me niet zo goed van vertrouwen.
pi_141107612
[quote]0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef Forbry het volgende:
  zondag 15 juni 2014 @ 13:51:16 #239
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141107644
Morgen de laatste aflevering alweer :D
Spannond :o
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_141110564
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:32 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Jammer dat je je niet wat vaker hierover uitspreekt Jivis. Ik merk vaak dezelfde dingen op maar krijg dan een "het zit in je hoofd" en een "je projecteert je ongenoegens op een groep die niet bestaat" verwijten naar mijn hoofd.... :N :')

De Tywin/Arya scenes waren wel nice btw, al kan je je afvragen waarom de grote Lannister baas een northmen cupbearer neemt, Tywin lijkt me niet zo goed van vertrouwen.
Daar denk ik dus niet over na, ik zie alleen mooie scenes tussen die twee. En dat je de spanning voelt zodra littlefinger bij Tywin aan tafel zit en Arya maar hoopt dat ze niet herkent wordt.

Sowieso us Tywin toch wel een tof personage, ook al gaat hij ver voor z'n familyname etc ;)
Charles Dance zet 'm echt heel goed neer.
Tralalalaaa
  zondag 15 juni 2014 @ 15:32:26 #241
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141110993
quote:

[..]

Klopt niet eens wat die zegt.
Volgens de spoilervrije wikia, was sansa's meeste recente stukje uit het begin van boek 4.
En van bran uit het begin van boek 5 (bran komt niet eens voor in boek 4).
  zondag 15 juni 2014 @ 15:35:39 #242
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_141111096
Boek vier en vijf spelen zich toch ongeveer gelijktijdig af? En zullen daardoor toch ook samengevoegd worden tot een seizoen?
吴 曼 迪
pi_141111113
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Morgen de laatste aflevering alweer :D
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig :@

Voor mij
SPOILER
van het seizoen
  zondag 15 juni 2014 @ 15:36:30 #244
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141111133
quote:
17s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef megamandy het volgende:
Boek vier en vijf spelen zich toch ongeveer gelijktijdig af? En zullen daardoor toch ook samengevoegd worden tot een seizoen?
Lijkt me wel, anders zie je sommige hoofdpersonages aankomend seizoen niet
  zondag 15 juni 2014 @ 15:38:26 #245
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_141111226
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:36 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Lijkt me wel, anders zie je sommige hoofdpersonages aankomend seizoen niet
Bij LOTR hebben ze dat eigenlijk ook gedaan. In de boeken volg je eigenlijk steeds een complete verhaallijn van Sam, Frodo en Gollem, daarna van de anderen. In de films is dat allemaal door elkaar gehusseld.

Anders is het ook heel saai lijkt mij.
吴 曼 迪
pi_141112466
quote:
17s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef megamandy het volgende:
Tot 1.5 seizoen waarschijnlijk. In het huidige seizoen zitten al enkele zaken uit boek 4. Het zal sowieso chronologisch worden uitgezonden, waardoor S5 verhalen uit boeken 4 en 5 zal bevatten.
pi_141114177
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Morgen de laatste aflevering van seizoen 4 alweer :D
Kleine nuance verschil ;)
-Rabia Al-Basri
pi_141114696
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Daar denk ik dus niet over na, ik zie alleen mooie scenes tussen die twee. En dat je de spanning voelt zodra littlefinger bij Tywin aan tafel zit en Arya maar hoopt dat ze niet herkent wordt.

Sowieso us Tywin toch wel een tof personage, ook al gaat hij ver voor z'n familyname etc ;)
Charles Dance zet 'm echt heel goed neer.
100% waarheid in deze post.
pi_141115096
Zullen ze ooit een GoT game maken denken jullie? :P

Dat je dan gewoon door de verhaallijnen van de characters speelt zoals ze zich in de serie/boeken afspelen.

Of een open wereld Westeros en je bent zomaar een Knight en kan rondlopen etc, House kiezen.
pi_141115214
Oh wow, blijkbaar is er een game van.

Released in 2012. :o
pi_141115336
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef Skillstorm het volgende:

Dat je dan gewoon door de verhaallijnen van de characters speelt zoals ze zich in de serie/boeken afspelen.

Of een open wereld Westeros en je bent zomaar een Knight en kan rondlopen etc, House kiezen.
Dat lijkt me vet haha. Misschien komt er wel een mod voor Mount & Blade: Bannerlord als die uitkomt.
  zondag 15 juni 2014 @ 17:52:49 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141115661
quote:

Zou ik best spelen.
Als de Onion Knight uiteraard.
  zondag 15 juni 2014 @ 18:04:33 #253
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_141116110
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 17:39 schreef Skillstorm het volgende:

De RPG is oké. Gameplay matig maar verhaal en rpg-keuzes goed.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_141116165
quote:

Dit bestaat al.
Het heet larpen.
pi_141116217
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:06 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dit bestaat al.
Het heet larpen.
Nee, bedankt. :')
pi_141116575
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:06 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dit bestaat al.
Het heet larpen.
Daar ben ik net iets te hetero voor. Maar een game a la Skyrim in het GoT universum zou geweldig zijn. Ik denk echter dat het nog wel even gaat duren voordat er een -echt- toffe game van gemaakt wordt.
Conscience do cost.
pi_141117011
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Daar ben ik net iets te hetero voor. Maar een game a la Skyrim in het GoT universum zou geweldig zijn. Ik denk echter dat het nog wel even gaat duren voordat er een -echt- toffe game van gemaakt wordt.
Exact.
pi_141117044
Trouwens, als je de 4de aflevering terugkijkt van seizoen 1, dat Robert dan uiteindelijk boos wordt bij die Tourney: We've been sitting here for days! Start the damn joust before I piss myself!

Hoe Cersei dan kijkt. _O- _O- _O-
pi_141117165
quote:

[..]

Skyrim is een op zichzelf staande franchise, daarom is het vet. Als er games gemaakt worden die afgeleid zijn van films of TV zijn ze in 99% van de gevallen waardeloos en afgranseld om maar zoveel mogelijk $$$ binnen te harken.
pi_141117245
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:39 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Skyrim is een op zichzelf staande franchise, daarom is het vet. Als er games gemaakt worden die afgeleid zijn van films of TV zijn ze in 99% van de gevallen waardeloos en afgranseld om maar zoveel mogelijk $$$ binnen te harken.
Niet als het spel zoals Skyrim is maar dan in de wereld van Westeros, zou weinig fout kunnen gaan.
pi_141117326
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Niet als het spel zoals Skyrim is maar dan in de wereld van Westeros, zou weinig fout kunnen gaan.
JA in theorie klinkt dat vet ja maar ze gaan nooit geen 5 aar development tijd steken in een GoT game die maar een kleine doelgroep aanspreekt (GoT heeft veel kijkers maar voor een game is het een kleine groep).
pi_141117360
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:39 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Skyrim is een op zichzelf staande franchise, daarom is het vet.
Skyrim is qua verhaal niet meer dan een zeer zwakke en afgeraffelde versie van ASOIAF.
quote:
Als er games gemaakt worden die afgeleid zijn van films of TV zijn ze in 99% van de gevallen waardeloos en afgranseld om maar zoveel mogelijk $$$ binnen te harken.
En daarom spreken we ook over potentie :P Kans is inderdaad groot dat het niets bijzonders gaat worden, zoals al te zien is aan de huidige 2 GoT games. Neemt niet weg dat de mogelijkheid voor grootheid bestaat.
Conscience do cost.
pi_141117384
Er is ook een lord of the rings mmo. die zuigt ook hard
pi_141117391
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:44 schreef TwyLight het volgende:

[..]

JA in theorie klinkt dat vet ja maar ze gaan nooit geen 5 aar development tijd steken in een GoT game die maar een kleine doelgroep aanspreekt (GoT heeft veel kijkers maar voor een game is het een kleine groep).
Weet ik ook wel, dat ze daar nooit aan zullen beginnen. Maar zou wel mooi zijn.
pi_141117417
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:46 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, dat ze daar nooit aan zullen beginnen. Maar zou wel mooi zijn.
Ja zo kan ik nog wel een paar dingen verzinnen die wel mooi zouden zijn
pi_141117467
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:47 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ja zo kan ik nog wel een paar dingen verzinnen die wel mooi zouden zijn
Zucht... moet je zo zuur zijn?
pi_141117479
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:48 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Zucht... moet je zo zuur zijn?
Ik noem het liever realistisch

SPOILER
pi_141117490
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:48 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik noem het liever realistisch

SPOILER
Zuurpruim, zuurpruim, zuurpruim.
pi_141119542
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Skyrim is qua verhaal niet meer dan een zeer zwakke en afgeraffelde versie van ASOIAF.

[..]

En daarom spreken we ook over potentie :P Kans is inderdaad groot dat het niets bijzonders gaat worden, zoals al te zien is aan de huidige 2 GoT games. Neemt niet weg dat de mogelijkheid voor grootheid bestaat.
dat zeiden ze van de Star Trek MMO ook...
pi_141120097
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dat zeiden ze van de Star Trek MMO ook...
Star Trek barst ook van de potentie. Het verschil met GoT is echter dat Star Trek al een paar goede games uit heeft gepoept.

Hell, zelfs het drama dat LotR heet heeft een paar degelijke games op z'n naam staan. Dan moet het GoT al helemaal lukken, met de tijd.
Conscience do cost.
pi_141122632
Uurtje of 4 staan ze meestal online he? Of eerder al?
  zondag 15 juni 2014 @ 20:32:39 #272
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_141122919
quote:

Ik kwam pas geleden ook al een bordspel van GoT tegen. Zag er ingewikkeld, maar ook erg tof uit moet ik zeggen. Vooral het 'backstab element' van het spel leek me veelbelovend...
Patat Friet
  zondag 15 juni 2014 @ 20:34:03 #273
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_141123015
Op nu.nl staat dat de makers een 'zinderend slot' van het seizoen voor ons in petto hebben :)
Ben benieuwd
kloep kloep
pi_141126034
quote:
5s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Uurtje of 4 staan ze meestal online he? Of eerder al?
Rond 4:00 ja.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_141128565
quote:

jip, maar die was niet zo boeiend, maar er komt waarschijnlijk een tell tale game ook, net als the walking dead en wolf among us
-Rabia Al-Basri
pi_141130456
quote:
Daar ben ik net iets te hetero voor.
Oja want gamen is echt totaal niet gay. :D
pi_141131940
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

hoe is gamen gay?
-Rabia Al-Basri
pi_141132016
quote:
99s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe is gamen gay?
Hoe is larpen gay? Zij komen tenminste nog in de buitenlucht. :D
Maar ik ga verder niet rellen, vind het allebei niks... :D
pi_141132058
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik game veel, toch ben ik niet homoseksueel.

Met je domme vooroordelen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Skillstorm op 15-06-2014 22:49:04 ]
pi_141132306
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Hoe is larpen gay? Zij komen tenminste nog in de buitenlucht. :D
Maar ik ga verder niet rellen, vind het allebei niks... :D
nooit gelarpd, moest ff opzoeken wa het was ook, maar dat lijkt mij ook niet gay nee, maar aangezien je geen antwoord geeft op mijn vraag, trek ik de conclusie dat je gamen niet letterlijk "gay" vindt ;)
-Rabia Al-Basri
pi_141132418
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ik game veel, toch ben ik niet homoseksueel.

Met je domme vooroordelen. :')
:') Nee want alle larpers zijn gay!?? :P Ja, die gasten die elfjes spelen ongetwijfeld, maar er zijn ook games met elven/elfen er in.
pi_141132485
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

:') Nee want alle larpers zijn gay!?? :P Ja, die gasten die elfjes spelen ongetwijfeld, maar er zijn ook games met elven/elfen er in.
Nee, maar het feit dat je mensen die gamen al als minderwaardig ziet. :* Niet letterlijk gay uiteraard.

Tenminste dat impliceer je wel.

Apart, want het is gewoon een doodnormale bezigheid.
pi_141132615
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, maar het feit dat je mensen die gamen al als minderwaardig ziet. :* Niet letterlijk gay uiteraard.

Tenminste dat impliceer je wel.

Apart, want het is gewoon een doodnormale bezigheid.
Eerst is het okee om larpen voor gay uit te maken, maar o wee als er wat over gamen gezegd wordt hoor. :D Ik voel aan de ondertoon dat je jezelf al heel vaak hebt moeten verdedigen voor je hobby. _O_ Hoef je voor mij niet te doen hoor, ik heb respect voor gamers. ^O^ En voor larpers ook trouwens. Er is een plekje voor elk soort mensen op deze groene aardbol.
pi_141132714
Respect er voor hebben, en het gay noemen.. tsja :'(
pi_141132746
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef schijffie het volgende:
Respect hebben, en het gay noemen.. tsja :'(
ems begon. :'( :D
pi_141132983
edit// nee cosplay is OOK niet gay ;)

-Rabia Al-Basri
pi_141133096
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef Slayage het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een larper, Khaleesi heeft daar wel een mening over :D
pi_141133122
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef Slayage het volgende:

[ afbeelding ]
Kijk die luxe stoffen! _O_ Wel -1 voor die drukknopen... :')
pi_141133269
Pfffff zijn/bestaan er nog steeds mensen die raar doen over mensen die gamen. Welkom in 2014! Dat is gewoon normaal hoor :')
pi_141133281
khaleesi

-Rabia Al-Basri
pi_141133351
quote:
17s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfffff zijn/bestaan er nog steeds mensen die raar doen over mensen die gamen. Welkom in 2014! Dat is gewoon normaal hoor :')
In het hol van de leeuw iets over gamen zeggen, dat is ook vragen om problemen... :') :D
pi_141133354
quote:
17s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Vault-Boy het volgende:
oudere generatie sowieso en vaak vrouwen ook, dus ja nog steeds anno 2014
-Rabia Al-Basri
pi_141133427
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:04 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

In het hol van de leeuw iets over gamen zeggen, dat is ook vragen om problemen... :') :D
ik ben je kwijt, welke hol? welke leeuw?
-Rabia Al-Basri
pi_141133464
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:52 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Eerst is het okee om larpen voor gay uit te maken, maar o wee als er wat over gamen gezegd wordt hoor. :D Ik voel aan de ondertoon dat je jezelf al heel vaak hebt moeten verdedigen voor je hobby. _O_ Hoef je voor mij niet te doen hoor, ik heb respect voor gamers. ^O^ En voor larpers ook trouwens. Er is een plekje voor elk soort mensen op deze groene aardbol.
JIJ noemde larpers gay, niet op mij afschuiven. :*

En nee, niet perse hoeven te verdedigen, maar er zijn van die mensen die het een rare bezigheid vinden, wat ik een rare mening vind.
pi_141133487
quote:
99s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik ben je kwijt, welke hol? welke leeuw?
Hol van deze leeuw. :D

quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef Skillstorm het volgende:
JIJ noemde larpers gay, niet op mij afschuiven. :*
Correctie: ems deed dat... :Y
pi_141133623
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:06 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Hol van deze leeuw. :D

[ afbeelding ]
:|W
-Rabia Al-Basri
pi_141133629
Let op jongens, Slayage gaat weer lapo hunten! _O_ _O_
  zondag 15 juni 2014 @ 23:08:38 #298
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_141133675
Open letter van 'George R.R. Martin'

SPOILER: 'Bestwel lang plaatje namelijk'
pi_141133726
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:07 schreef Khaleesi het volgende:
Let op jongens, Slayage gaat weer lapo hunten! _O_ _O_
haha nee ik heb een leuke TT verzinnen blok momenteel :'(
-Rabia Al-Basri
pi_141133877
-Rabia Al-Basri
pi_141134045
Zal ik het maar doen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')