En gezien de kwaliteit van de scenes die ze er nu al bij bedenken, lijkt me dat geen prettig vooruitzicht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
In seizoen 6 zitten ze waarschijnlijk al aan boek 6. Daarbij kan GRRM alleen de grote lijnen vertellen, exacte dialogen wordt moeilijk. Dus vanaf seizoen 6 wordt het voor een groot deel fanfic.
Ik mag toch hopen dat die drol over een jaar toch al wel wat op papier heeft voor de serieschrijvers. Hij is al lang genoeg bezigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
In seizoen 6 zitten ze waarschijnlijk al aan boek 6. Daarbij kan GRRM alleen de grote lijnen vertellen, exacte dialogen wordt moeilijk. Dus vanaf seizoen 6 wordt het voor een groot deel fanfic.
quote:Op zondag 15 juni 2014 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die drol over een jaar toch al wel wat op papier heeft voor de serieschrijvers. Hij is al lang genoeg bezig
Ik las pas op WiC dat zijn editor nog maar 130 pagina's heeft ontvangen.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die drol over een jaar toch al wel wat op papier heeft voor de serieschrijvers. Hij is al lang genoeg bezig
Yara bij het dreadfort.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
En gezien de kwaliteit van de scenes die ze er nu al bij bedenken, lijkt me dat geen prettig vooruitzicht.
Dat was een paar jaar terug toch al? Om te laten zien wat er al lag om een voorschot te krijgen op zijn loon?quote:Op zondag 15 juni 2014 10:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik las pas op WiC dat zijn editor nog maar 130 pagina's heeft ontvangen.
indirect zijn dit natuurlijk ook spoilersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De boekenlezers gaan helaas volgend jaar al gespoiled worden. Met Bran en Sansa zijn ze ook in de serie al aan het einde van boek 5.
Klopt ja in het boek was het bolton en ook veel minder uitgebreid als in de serie.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Waren de scenes tussen Tywin en Arya ook niet toegevoegd uit de losse pen? En niet vanuit het boek? Zo ja: ik vond dat hele toffe scenes.
Er zijn zelden toevoegingen geweest waar ik tevreden mee was. De écht goede scenes zijn eigenlijk alllemaal een op een uit het boek overgenomen. Wel een mooie prestatie hoe ze dat dan hebben overgebracht op beeld, maar alsnog speelt het bronmateriaal een heel belangrijke rol. Ik houd m'n hart vast als ze dat niet meer hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik las pas op WiC dat zijn editor nog maar 130 pagina's heeft ontvangen.
[..]
Yara bij het dreadfort.Sommige toevoegingen zijn wel nice. Het is een beetje hit or miss.
Jammer dat je je niet wat vaker hierover uitspreekt Jivis. Ik merk vaak dezelfde dingen op maar krijg dan een "het zit in je hoofd" en een "je projecteert je ongenoegens op een groep die niet bestaat" verwijten naar mijn hoofd....quote:Op zondag 15 juni 2014 13:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er zijn zelden toevoegingen geweest waar ik tevreden mee was. De écht goede scenes zijn eigenlijk alllemaal een op een uit het boek overgenomen. Wel een mooie prestatie hoe ze dat dan hebben overgebracht op beeld, maar alsnog speelt het bronmateriaal een heel belangrijke rol. Ik houd m'n hart vast als ze dat niet meer hebben.
Ik vind vooral dat de verhaallijn van Khaleesi heel erg wordt verneukt in de serie. En dat is in het boek al niet het meest interessant.
Daar denk ik dus niet over na, ik zie alleen mooie scenes tussen die twee. En dat je de spanning voelt zodra littlefinger bij Tywin aan tafel zit en Arya maar hoopt dat ze niet herkent wordt.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jammer dat je je niet wat vaker hierover uitspreekt Jivis. Ik merk vaak dezelfde dingen op maar krijg dan een "het zit in je hoofd" en een "je projecteert je ongenoegens op een groep die niet bestaat" verwijten naar mijn hoofd....![]()
De Tywin/Arya scenes waren wel nice btw, al kan je je afvragen waarom de grote Lannister baas een northmen cupbearer neemt, Tywin lijkt me niet zo goed van vertrouwen.
Klopt niet eens wat die zegt.quote:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtigquote:Op zondag 15 juni 2014 13:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Morgen de laatste aflevering alweer![]()
Spannond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van het seizoen
Lijkt me wel, anders zie je sommige hoofdpersonages aankomend seizoen nietquote:Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef megamandy het volgende:
Boek vier en vijf spelen zich toch ongeveer gelijktijdig af? En zullen daardoor toch ook samengevoegd worden tot een seizoen?
Bij LOTR hebben ze dat eigenlijk ook gedaan. In de boeken volg je eigenlijk steeds een complete verhaallijn van Sam, Frodo en Gollem, daarna van de anderen. In de films is dat allemaal door elkaar gehusseld.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders zie je sommige hoofdpersonages aankomend seizoen niet
Tot 1.5 seizoen waarschijnlijk. In het huidige seizoen zitten al enkele zaken uit boek 4. Het zal sowieso chronologisch worden uitgezonden, waardoor S5 verhalen uit boeken 4 en 5 zal bevatten.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef megamandy het volgende:
Boek vier en vijf spelen zich toch ongeveer gelijktijdig af? En zullen daardoor toch ook samengevoegd worden tot een seizoen?
Kleine nuance verschilquote:Op zondag 15 juni 2014 13:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Morgen de laatste aflevering van seizoen 4 alweer![]()
Spannond
100% waarheid in deze post.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Daar denk ik dus niet over na, ik zie alleen mooie scenes tussen die twee. En dat je de spanning voelt zodra littlefinger bij Tywin aan tafel zit en Arya maar hoopt dat ze niet herkent wordt.
Sowieso us Tywin toch wel een tof personage, ook al gaat hij ver voor z'n familyname etc![]()
Charles Dance zet 'm echt heel goed neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |