Klopt niet eens wat die zegt.quote:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtigquote:Op zondag 15 juni 2014 13:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Morgen de laatste aflevering alweer![]()
Spannond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van het seizoen
Lijkt me wel, anders zie je sommige hoofdpersonages aankomend seizoen nietquote:Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef megamandy het volgende:
Boek vier en vijf spelen zich toch ongeveer gelijktijdig af? En zullen daardoor toch ook samengevoegd worden tot een seizoen?
Bij LOTR hebben ze dat eigenlijk ook gedaan. In de boeken volg je eigenlijk steeds een complete verhaallijn van Sam, Frodo en Gollem, daarna van de anderen. In de films is dat allemaal door elkaar gehusseld.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders zie je sommige hoofdpersonages aankomend seizoen niet
Tot 1.5 seizoen waarschijnlijk. In het huidige seizoen zitten al enkele zaken uit boek 4. Het zal sowieso chronologisch worden uitgezonden, waardoor S5 verhalen uit boeken 4 en 5 zal bevatten.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef megamandy het volgende:
Boek vier en vijf spelen zich toch ongeveer gelijktijdig af? En zullen daardoor toch ook samengevoegd worden tot een seizoen?
Kleine nuance verschilquote:Op zondag 15 juni 2014 13:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Morgen de laatste aflevering van seizoen 4 alweer![]()
Spannond
100% waarheid in deze post.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Daar denk ik dus niet over na, ik zie alleen mooie scenes tussen die twee. En dat je de spanning voelt zodra littlefinger bij Tywin aan tafel zit en Arya maar hoopt dat ze niet herkent wordt.
Sowieso us Tywin toch wel een tof personage, ook al gaat hij ver voor z'n familyname etc![]()
Charles Dance zet 'm echt heel goed neer.
Dat lijkt me vet haha. Misschien komt er wel een mod voor Mount & Blade: Bannerlord als die uitkomt.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Zullen ze ooit een GoT game maken denken jullie?
Dat je dan gewoon door de verhaallijnen van de characters speelt zoals ze zich in de serie/boeken afspelen.
Of een open wereld Westeros en je bent zomaar een Knight en kan rondlopen etc, House kiezen.
Zou ik best spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Dat je dan gewoon door de verhaallijnen van de characters speelt zoals ze zich in de serie/boeken afspelen.
Of een open wereld Westeros en je bent zomaar een Knight en kan rondlopen etc, House kiezen.
De RPG is oké. Gameplay matig maar verhaal en rpg-keuzes goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:39 schreef Skillstorm het volgende:
Oh wow, blijkbaar is er een game van.
Released in 2012.
Dit bestaat al.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Daar ben ik net iets te hetero voor. Maar een game a la Skyrim in het GoT universum zou geweldig zijn. Ik denk echter dat het nog wel even gaat duren voordat er een -echt- toffe game van gemaakt wordt.quote:
Exact.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar ben ik net iets te hetero voor. Maar een game a la Skyrim in het GoT universum zou geweldig zijn. Ik denk echter dat het nog wel even gaat duren voordat er een -echt- toffe game van gemaakt wordt.
Skyrim is een op zichzelf staande franchise, daarom is het vet. Als er games gemaakt worden die afgeleid zijn van films of TV zijn ze in 99% van de gevallen waardeloos en afgranseld om maar zoveel mogelijk $$$ binnen te harken.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar ben ik net iets te hetero voor. Maar een game a la Skyrim in het GoT universum zou geweldig zijn. Ik denk echter dat het nog wel even gaat duren voordat er een -echt- toffe game van gemaakt wordt.
Niet als het spel zoals Skyrim is maar dan in de wereld van Westeros, zou weinig fout kunnen gaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Skyrim is een op zichzelf staande franchise, daarom is het vet. Als er games gemaakt worden die afgeleid zijn van films of TV zijn ze in 99% van de gevallen waardeloos en afgranseld om maar zoveel mogelijk $$$ binnen te harken.
JA in theorie klinkt dat vet ja maar ze gaan nooit geen 5 aar development tijd steken in een GoT game die maar een kleine doelgroep aanspreekt (GoT heeft veel kijkers maar voor een game is het een kleine groep).quote:Op zondag 15 juni 2014 18:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet als het spel zoals Skyrim is maar dan in de wereld van Westeros, zou weinig fout kunnen gaan.
Skyrim is qua verhaal niet meer dan een zeer zwakke en afgeraffelde versie van ASOIAF.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Skyrim is een op zichzelf staande franchise, daarom is het vet.
En daarom spreken we ook over potentiequote:Als er games gemaakt worden die afgeleid zijn van films of TV zijn ze in 99% van de gevallen waardeloos en afgranseld om maar zoveel mogelijk $$$ binnen te harken.
Weet ik ook wel, dat ze daar nooit aan zullen beginnen. Maar zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
JA in theorie klinkt dat vet ja maar ze gaan nooit geen 5 aar development tijd steken in een GoT game die maar een kleine doelgroep aanspreekt (GoT heeft veel kijkers maar voor een game is het een kleine groep).
Ja zo kan ik nog wel een paar dingen verzinnen die wel mooi zouden zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 18:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, dat ze daar nooit aan zullen beginnen. Maar zou wel mooi zijn.
Zucht... moet je zo zuur zijn?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja zo kan ik nog wel een paar dingen verzinnen die wel mooi zouden zijn
Ik noem het liever realistischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik noem het liever realistischZuurpruim, zuurpruim, zuurpruim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zeiden ze van de Star Trek MMO ook...quote:Op zondag 15 juni 2014 18:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Skyrim is qua verhaal niet meer dan een zeer zwakke en afgeraffelde versie van ASOIAF.
[..]
En daarom spreken we ook over potentieKans is inderdaad groot dat het niets bijzonders gaat worden, zoals al te zien is aan de huidige 2 GoT games. Neemt niet weg dat de mogelijkheid voor grootheid bestaat.
Star Trek barst ook van de potentie. Het verschil met GoT is echter dat Star Trek al een paar goede games uit heeft gepoept.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat zeiden ze van de Star Trek MMO ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |