Je loopt niet ver achter gelukkig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit vond ik ook wel een tof stukje trouwens
Gefilmd met een aardappel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja leuk, we gaan toffe scènes uitwisselen
Ellaria Zand zeker!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ellaria Zand zeker!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ellaria Zand zeker!!!!Misschien als ik tien à 20 jaar ouder zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Rustig aan Vlindur. Rustig aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef Vlindur het volgende:
Godverdomme wat is dit toch een vreselijk kuttopic geworden.
ALLES WAT NOG NIET IS UITGEZONDEN MOET ONDER SPOILERS.
DAT HOUDEN DUS OOK TRAILERS *EN* NIEUWTJES IN.
Is dat nou echt zo fokking moeilijk?![]()
En dat voetbal hoort hier ook niet thuis. Het is niet eens grappig.
Nee je bent gewoon een zuurpruim.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik echt de enige die het topic niet meer leuk vind?
Nou weet ik gelijk door wie dat anti-casting/spoiler beleid verscherpt is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef Vlindur het volgende:
Tyrion gaat niet dood.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef Vlindur het volgende:
Tegenwoordig wordt in dit topic zelfs het aankondigen van een vijfde seizoen als spoiler gezien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:03 schreef lord_bono het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Michiel Huisman gecast was en dat het gewoon hier besproken werdof mag dat wel omdat zijn karakter al een rol had? Castingnieuws kan ook best buiten de spoilers, de omschrijving van het karakter van de acteur/actrice wel in een spoiler.
Verder word de spoiler discussie steeds extremer.. Maar met het tempo van GRRM hebben we over 1,5-2 seizoenen ook geen boekspoilers meer. (Of is het ook een spoiler dat er nog boeken geschreven moeten worden?)
NAH!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef megamandy het volgende:
Castingnews onder een spoiler. Zoals het altijd gegaan is dus.
Klaar.
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik echt de enige die het topic niet meer leuk vind?
die moeten toch compenseren voor hun kleine penis, dus ergens snap ik het welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Aestivate het volgende:
sowieso een kuttopic met al die boekkneuzen die interessant komen doen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef Vlindur het volgende:
nu je het zegt, zojuist clash of kings uitgelezenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Aestivate het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Aestivate het volgende:
Speciaal voor jullie een boekspoilerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
die moeten toch compenseren voor hun kleine penis, dus ergens snap ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |