Ik ben er niet over begonnen okequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er is in het verleden nog nooit gezeik gemaakt om castingnews. Dus waarom daar mee beginnen.
Jij bent er wél over begonnen. Door Ems. zo af te fikken uit het niets. Dus ga niet lopen janken nu.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er niet over begonnen oke
Om een of andere reden ben ik nu de boeman bij lieden als Khaleesi en poesopstokje (hoewel het bij die laatste eerder een persoonlijke vete is krijg ik de indruk), maar ik ben hier niet over begonnen. Khaleesi stelde een vraag waarmee ik haar doorverwees naar FTR FB.
Als ik de andere kant verdedig heb ik het ineens allemaal gedaan heb ik het ideeEn het dan nog gek vinden dat users liever stoppen met posten dan hun bakkes opentrekken
Dat is er toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het maakt mij ook niet uit hoor, of het wel of niet mag, desnoods ga ik zelf weg.
Maar waarom nu ineens een ander beleid. Het is tamelijk frappant.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef ems. het volgende:
Kevin Spacey is sowieso de man. Ik zie hem ergens ook wel goed passen in een rol van een nieuw personage waarvan ik de naam maar niet zal noemen
Heeftie wel flink wat makeup nodig tho.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou gewoon je bakkes joh, dit soort dingen vind ik dus zo onnodig
Ik ben niet boos hoor, alleen ik zie de bui al hangen dat de andere mods nu ineens wel gaan beslissen om een totaalverbod toe te passen (consequent wezen enzo), waar dit dus andere jaren niet zo was......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er niet over begonnen oke
Om een of andere reden ben ik nu de boeman bij lieden als Khaleesi en poesopstokje (hoewel het bij die laatste eerder een persoonlijke vete is krijg ik de indruk), maar ik ben hier niet over begonnen. Khaleesi stelde een vraag waarmee ik haar doorverwees naar FTR FB.
Als ik de andere kant verdedig heb ik het ineens allemaal gedaan heb ik het ideeEn het dan nog gek vinden dat users liever stoppen met posten dan hun bakkes opentrekken
Ben ik toen begonnen over de casting? Want daar hebben we het nu toch over, of kan ik het allemaal weer niet bijhouden?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij bent er wél over begonnen. Door Ems. zo af te fikken uit het niets. Dus ga niet lopen janken nu.
2 posts boven je.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben ik toen begonnen over de casting? Want daar hebben we het nu toch over, of kan ik het allemaal weer niet bijhouden?
Ja maar je kan zoveel voor je zien. Doemscrenario's en erger. Je kan je er natuurlijk ook druk om maken als je eenmaal antwoord hebt, anders maak je je voor niets drukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, alleen ik zie de bui al hangen dat de andere mods nu ineens wel gaan beslissen om een totaalverbod toe te passen (consequent wezen enzo), waar dit dus andere jaren niet zo was......
Maar omdat jij zegt dat dat in andere topics ook zo werkt...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar je kan zoveel voor je zien. Doemscrenario's en erger. Je kan je er natuurlijk ook druk om maken als je eenmaal antwoord hebt, anders maak je je voor niets druk
Hoe is dat een reactie op de post die je quote?quote:
Ik zei wat tegen iemand, ik weet niet meer wie, over trailers. En hoe dat werkt. Ik heb werkelijk geen idee hoe het met casting zit in andere topics. Ik post altijd over de laatste afleveringen, maar in de offseasons liggen topics vaak stil of ben ik er niet mee bezig. Maar jij wilde het vastleggen. Dus nogmaals, in FTR FB danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar omdat jij zegt dat dat in andere topics ook zo werkt...
Lijkt me gewoon mooi.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:55 schreef megamandy het volgende:
Castingnews onder een spoiler. Zoals het altijd gegaan is dus.
Klaar.
[ afbeelding ]
Omdat het hier uiteindelijk om ging.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe is dat een reactie op de post die je quote?
Verder een huishoudelijke mededeling: Ik begin je zat te worden. Met je persoonlijke aanvallen elke keer, over tampons enzo. Ik ben vandaag redelijk correct gebleven tegen je, ondanks eerder genoemde persoonlijke aanvallen. Maar ik begin je zat te worden
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De Lannisters zijn meer Brits denk ik. .
Je loopt niet ver achter gelukkig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit vond ik ook wel een tof stukje trouwens
Gefilmd met een aardappel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja leuk, we gaan toffe scènes uitwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |